Yeşil.
Yeşil.
eğer naked alacaksan, mt alma duke al,
racing alacaksan, rc alma r25 al.
Hala karar veremedim. Gönlüm Naked den yana ama 35 kw nin altında naked pek tatmin eder mi bilmiyorum kurye motorlarını hatırlatıyor. Eger düzgün güzel bir naked bulamazsam sport model alacam mecbur. R-25, Ninja-300, KTM rc200/390 sport almak zorunda kalırsam bunlardan birini seçmem gerekecek. Ama yine de bilmediğim önerebileceginiz güzel bir naked olursa ona yönelebilirim. Genellikle şehir içi kullanımda ve belki 400-500 km mesafe gidilmesi gerektiğinde sıkıntı çıkartmayacak gücü az da olsa tatmin edici birşey bulmaya çalışıyorum.
duke 390 al hocam, 44 beygir
Cidden mi ya ? Duke 390 bile mi bu sınıfa giremiyor ? Abi bu nasıl bir sistem yapmışlar ya... o zaman en fazla 250 cc motor kullanabiliyoruz. A2 ehliyet bi işe yaramıyor o zaman bildiğin çocuk muamelesi gösteriliyor. Ortalama 374 cc bir motora bile binemez durumda oluyoz. Zaten alabilecegim motor çeşidi kısıtlıydı fiyat,tip yönünden. Burdan da kısıtladılar en iyi ihtimalle 3-4 çeşit kalıyor geriye seçimi onların üzerinden yapmak zorunda kalıyor insan.
Yeni 250rr Alabilirsin.
https://www.youtube.com/channel/UCG8V2OFsRDyxuCrAklq8aBg
Şehir içi kullanım ara sırada uzun yol yacaksam butçemde 17 bin ise z300 den gerisi hikaye gelirdi:=)
Z300 harika motor zaten bana göre de ama işte euro bazında satıldığı için sıfırı şuan 19 küsüre çıktı almışken sıfır almak istiyordum ikinci el pek istemiyorum ama sonuç yine 2. el olcak gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
honda cbr 250 rr ? Türkiye gelcek mi ne zaman gelecek ve geldiğinde kim bilir vergilerle kaç bin tl olcak bir sürü muamma var daha o konuda o yüzden riske girmek istemedim ben motorubu 1-2 ay içinde almayı düşünüyorum.
Honda 2017 fuarda satisa sunmayi planliyormus fakat planlar gerceklesmeyecek gibi duruyormus. Büyük ihtimal 250 rr 2018 de Türkiyede olacak. 2017 de girecek olsa ben zaten alacam.
çok seçenek var ktm390 da olabilir
Duke 250 al devam.
250cc nin nakedi ss si olmaz.
Kullanimi rahat hafif idare eder seni
Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..
O yüzdenmi z800 den indikten sonra z250yi sürüş ve tasarım olarak yadırgamıyor insan:=)Motor hacmi olarak baktığın için bunu diyorsun. Diğer şeylerede bak tasarım sürüş dinamikleri kıvraklık vs.250 cc hacimden racing ve naked gayet güzel olur. Herkez hız manyağı değilki mesela ben hızı ve rüzgarı çok seviyorum naked harici motora para baglamam ama hız yapmamam yapamamam lazım çünkü benim içinde toplumdaki insanlar içinde riskli Z250 bana z800 keyfini tork olarak vermesede bir nebze tatmin ediyor.Bindiğim zaman z800 çizgilerini hissettirebiliyor.
Duke 390 0.2 güç ağırlık oranını geçiyormuş yani benim yeni olan A2 ehliyetime uymuyormuş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:37 ----------
Zaten son olarak tercih listem
Duke 250
Z300
Z250SL
Mt-25
R-25
Ninja 300
Yani naked seçeneklerimi de azalttım iyice hatta araya 1-2 sport model de ekledim çaresizlikten
A2 ile duke390 kullanırsın.
Duke 390 güç ağırlık oranı A2 ehliyete uymadıgını söylediler diğer arkadaşlar. A2 ehliyet te 600 cc 35 kw 47 hp altında özellikler olması lazım 0.2 güç ağırlık oranını da geçmemesi lazım o yüzden Honda cb500f i almaktan vazgeçmiştim zaten. Duke 390 ın da A2 ye uymadığını söylediler. Nasıl hesaplanıyor şu güç ağırlık oranı onu da anlamadım
Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)