Cevaplar çok güzel, enerjinin absorbe edilmesi meselesi vs. cok sert malzeme arkadaşların dediği şekilde etki yapacaktır bunuda hiç istemeyiz. Bazen çok güzel cevaplar oluyor forumda. Hepimiz faydalanıyoruz.
Eğer naylon,kauçuk gibi bir malzemeyle kaplatma imkanınız varsa daha iyi olur bence.
Peki o zaman tamamen demir koruma demirleri ne olacak ben bir çok kere kaza yaptım yan yattım, koruma demiri hiç şaseye zarar vermedi, bence demir takoz daha iyi, arkadaş zaten plastik takoz yüzünden motorun zarar gördüğünü söylüyor o zaman ne işe yaradı.
koruma takozu ile koruma demiri aynı şey değildir takoz dediğin tok bi malzemedir içi doludur o yüzden darbeyi absorte edebilmesi için ucuna sert plastik koyarlar..
koruma demiri dediğin içi boş ve yayvan bir demirdir düşme esnasında yere sert bi şekilde bile temas etse eğilir yamulur yerden aldıgı darbeyi şaseye çok az miktarda aktarır.
Daha büyük felaketlere yol açabilir.
Sürüklenen motosikletin takla atmasından, yangın çıkartma ihtimalinden bla bla bla..
Gerçi öyle bir kaza olduktan sonra motosiklet ne kadar önem arz eder bilmiyorum ama
yanlış uygulama olmuş.
O farkli. Profesyonel eldivenler karbon fiber degil titanyum koruma iceriyor. Ekipman korumalarinin gorevi: 1. enerjiyi genis alana dagitmak 2. Minimum asinma ile kaymak
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------
Plastigin saseye baglandigi yer saglam olmali tabii ki. Bahsettiginiz 300TL'lik koruma takozunu tamamen plastikten mi yapmislar? Oyleyse kotu bir urunmus. Yukarida resmini yolladigim T-Rex slider $75, bizzat taktim, hatta denedim (dustum yani) Dizayn edildigi gibi calisti. Plastik eridi. Turuncu metal kisim saglam kaldi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)