Arkadaşlar ktm duke 250abs mi yoksa mt25 mi ? ktm nin tek silindir olması mt ye göre titreşimini arttırır mı?
Arkadaşlar ktm duke 250abs mi yoksa mt25 mi ? ktm nin tek silindir olması mt ye göre titreşimini arttırır mı?
ktm bu aralar forumda çok gündemde , AEA 'nın hem mt25 hem de duke 390 için inceleme videoları var,
tabi bu inceleme videosu duke 250 için değil onu da unutmamak lazım, ama bi çok şey muhtemelen aynı
duke : https://www.youtube.com/watch?v=Lj0fbxpPD5Y
mt : https://www.youtube.com/watch?v=wqa5qkl6AKs
bunun haricinde kullanmadığım için titreşimiyle ilgili bişey diyemicem.
teknik özelliklerini kıyaslayacak olursak ;
duke : http://www.spormoto.com/naked-bike/ktm-250-duke/
mt : https://www.yamaha-motor.eu/tr/produ...turestechspecs
teknik özelliklere bakınca mt 165 kilo, duke 140 kilo. mt çift silindir 36 beygir , duke tek silindir 31 beygir .. yani duke daha iyi kaçan ve az yakan bi motorken, mt daha çok yüksek devirlerde iyi giden bi motor gibi görünüyo..
tabi kullanıcılarına sormak lazım
ikiside değil. mt-125 alır bedavaya gezerim. cupdan daha az yakar diğer akranlarının üzerinden atlar
KTM'de Abs, Rosso 2 Lastik ve Kaydırmalı Debriyaj ile beraber geliyor, MT-25'de ise sadece Çift Silindir var. KTM piyasa olarak biraz daha durgun, Yamaha daha hareketli. Titreşim için ikisini de kullanan arkadaşlar daha faydalı bir yorum getirebilir. MT-25 alınca 800-900 TL civarında lastik parası ayırman gerektiğini unutma.
ABS faktörü bile MT 25 den vazgeçmeye değer. Hele ki yağmur dönemine girmişken...
arkadaşlar peki mt-125 ile mt-25 arasında fiyat çok yakın değil mi ? yani mt125= 13.900 Mt25=14.900 ?
Bu soru KTM'ye hakarettir.
İki firma arasında ki fark;
Yamaha Ticaret Yapıyor
KTM Sevdiği İşi Yapıyor
Hepsini bir kenara bırakalım bunları geçelim dersende,
A dan Z'e KTM daha kaliteli.
Bunu sürerken de sürmeyip süreni izlerken de fark edebilirsin.
KTM nin ruhu vardır.
KTM nin hazzı vardır.
KTM nin tarzı vardır.
Yamaha ise " her körün bi topal alıcısı vardır " dan ibaret.
Arkadaşlar şu soruma cevap verirseniz çok sevinirim. KTM nin uzun yolu nasıl olur MT25 e göre
İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.
- BOB MARLEY
Düşük CC'de en kaliteli marka KTM dir.
Diğer markalar yeni çıkartacakları modellerde hatrı sayılır bir kalite arttırışına gitmediği sürecede bu devran böyle devam eder.
Avrupa turuna çıkmadığın ve motosikletin selesine yapışmış gibi sürmediğin sürece, sorun olmayacaktır.
Mabadım çok hassas diyen kullanıcılar içinde comford sele seçenekleri mevcut.
Lc4 başarılı olduğu kadar keyifli ve sorunsur bir motor tipidir.
Tek silindire vibratör muamelesi yapmak " dünya nın düz olduğunu iddia eden dayı " kafasından farksızdır.
Peki boyut olarak KTM DUke MT25 den ne kadar küçük. 183 boy kullanrken çok eğilir mi gidonlara
MT25 ile Duke250yi kıyaslıyorsunuz ya hakikaten ayıp ediyorsunuz. MT25 düz motor bildiğin boş motor torkunu 9000 devirde veren ölü bir motor. KTM ABS Rosso 2 lastik kaydırmalı debriyajından hiç bahsetmiyorum. Sadece vitese takın gazı verin torku hissedin. Ulan bu kaç cc motor dedirtiyor insana. Adamlar öyle bir motor yapmışlar ki limitlerine kadar her devirde tork var. Kullanmayan bilemez yaşamak lazım. Titreşim var evet biraz rahatsız ediyor. Uzun yolda da kullandım çok rahatsız edici değil. MT25 i DUKE 250 ile ile kıyaslama yapmayın hiç alaksı yok.
Ktm ve yamahanın servis ağını da hesaba katın derim. Yamaha'yı bilmiyorum ama KTM'nin servisinden memnum değilim. İstanbulda Spormoto dışındaki servislere gidiyorum, birinde filtre yok, diğerinde diagnostik cihazı yok. Spormoto'ya gidiyorum " 4 aylık bile olsa akü garantiye girmez, ben ne bileyim senin motoru yatırmadığını" diyorlar. Avusturyaya şikayet ediyorum, arayıp özür diliyorlar, bir sonraki bakımda ücret alınmayacağını söylüyorlar. Eyvallah diyip bir sonraki bakıma gidiyorum "bir bakım 300 lira, bu benim alacağımdan fazla. haksızlık olmasın yalnız akünün parası için 130 tl indirim yapın yeter" diyorum. Sonra faturaya bakıyorum 60 lira indirim yapmışlar. Servis hala akü garantiye girmez diyor, sanki bu indirimi de benim dırdırımı kesmek için yapmış modundalar.
KTM'de işler böyle yürüyor. Periyodik bakım (filtre ve yağ) 350 liradır. bunun 150 lirası işçiliktir. Bu işçiliği de haketmeyecek kadar özensizdirler. Bunlar olmasa, ya da motor periyodik bakım dışında servis gerektirmezse, bir şey diyemem.
Kararınızı verirken, aklınızın bir köşesinde olsun.
Mt25'te titreşim yok, ktm200 veya cbr250 ile Bakırköy'den Şile'ye varınca benim elim uyuşuyor. Şehir içinde kullanacaksam titreşim en azından benim için fark etmez. Mt25 masraflı, kullanması zevkli ve üç farklı arkadaşımı defalarca yolda bırakan (biri davalık) bir alet (cihaz). Ktm'yi tavsiye ederim. Ktm'den sonra mt07 alınır ama mt07 güze...
Cbf150 den ktm rc250 ye geçsem acaba titreşm rahatsız edemi bende onu düşünüyorum?
Mt25'in bu kadar aşağılanmasını anlamıyorum. KTM Duke bu kadar mı iyi. Yoksa sadece KTM'ciler mi yorum yazıyor acaba ? Yamahacı arkadaşlar MT25'den memnun mu ?
Eğitimci olduğunuza göre en azından bir yabancı diliniz mevcuttur diye düşünüyorum. Yabancı YouTube kanalları ve Yabancı Forumlara bakarsanız belki onlar size bizim anlatamadıklarımızı anlatır.
Maybach dan inip KTM kullanan insanlar var. Herkesin algı ve ağrı eşiği farklıdır en iyi cevap bir deneme sürüşü yapman.
KTM' nin ayaklıkları[PEG] standart modellere göre daha geridedir bu durum kullanıcıdan kullanıcıya + veya - olarak farklılık gösterir.
Benim açımdan topuklar kuyruk sokumu omurga hizasına denk geldiği için + sayılır. Başka bir kullanıcı bu oturuş pozisyonuna - diye bilir.
Yine ayaklıkların geride konumlanmasından kaynaklı bazı kullanıcılar depoyu dizleri ile saramaz.
Aralarında ki fark atla deve olmadığı gibi örnek verirsek benim boyum 1.86 sizin ki 1.83 gibi.
[KTM'nin daha ufak bir yapıya sahip olması şehir içi kullanım ve extrem sürüş açısından daha iyidir.]
İnsanların vucut ölçüleri farklı olduğu için kol uzunluğunuza bağlı olarak[Oturuş Pozisyonuda Önemli] eğilme açınız değişiklik gösterecektir.
tarz meselesi.yamaha alıcaksan 'tapa gaz gitmek zorundasın'.motor istiyor seni gaza getiriyor sen istemesen bile motor kendi gidiyor.kısaca her türlü gidiyor akıyor.ama basarsan
ktm kullanmadım ama 2 silindir farkını hissedersin tabiki.fren lastik abs bence daha ağır basıyor.
mantık ktm tabiki ama kalp al yamahayı ver 14.000 rpm i diyor tabi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)