Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

KTM RC 390 hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı ssCi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun vites aralığı uzun, 2 ci vitesde 80-90 larda kesiciye giriyordu 3 cü vitesde 120 küsürleri görüyor 5 ci vitesde zaten 150-160 ları görüyorsun.

    Vites aralığı kısa değil çok uzunda değil tam ideal o yüzden sollamalardan vites düşürüp çok çabuk ivmelenip solluyorsun yanlız şunu söyleyim.

    120 ile giderken sollama yapabileceğin araç yok çünkü ben istanbul içinde 120 ile zar zor gidiyorum anca otoban falan filana çıkınca 140-160 yapabiliyorsun direk trafik başlıyo sonra yavaşlıyorsun ki 120 ile stabil gidebileceğin bir yol pek yok ki gitsen bile en önde ki kişi sen olursun, 120 stabil gidebileceğin yol varsa 130-160 lara vurursun yine kimse seni sollamaya gelmez :D

    Tip, Parça kalitesi, Uzun ömürlü, Bakımları ve parçaları pahalı, Titreşimi rahatsızlık veriyor ama kalın tabanlı spor ayakkabı yada bot ile çok rahat, Torku ivemelenmesi çok güzel, Rüzgarı güzel kesiyor, Kafa sallama sorunu var ki her makinada var bu racinglerde oda 140 üzeri süratlarda var hafif gidon sağ sola sallıyor o yüzden gidon amortisörü takıyorlar öhlinsten falan ama buna gerektirecek bişi yok 200 üzeri gezmediğin için sorun yok.

    Kısaca seni 600 lüğe hazırlayacak sağlam güzel kaliteli pişman etmeyen bir makina. R25'in sesine aşığım salyangoz egzoz akrapovic ile geçen sürdüm çok güzel titreşimi benim makinaya göre az oturuşu selesi nispeten daha iyi gidişide güzel ama sanki 250 den 150 ccye bindiğimi hissettim o gücü hissedemedim maalesef.

    Şu anda bu fiyat bandında en iyi giden en iyi duran en güvenli en iyi makinalardan biri, CBR 500r var oda balıkçı dede motoruna benziyor ama iyimi? iyi motor tasarımı mükemmel ( 2016 modeli ) daha alt olanlar balıkçı motoru gibi 2016 olanada 26 bin tl verecek paran varsa düşünmeden al.

    Ninja 300 ile RC 390 arasında kalmıştım son olarak konum var zaten. Ninja 300'ü o bütçeme uygun bulamadım. Fakat ikisi arasında iyiki rc 390 almışım.

    Tek silindirin verdiği tork, tek silindirin verdiği yakıt çok az yakıyor 3.5-4 litre eğer basarsan ki basmadan gezemiyorum.

    Ninja 300 2 silindir köpek gibi yakıyor.
    Az yakması benim için önemli.Titreşim için ise rs 200 den imip buna bineceğim için çok hissetmem.En önemli soru uzun yıllar kullanabilir miyim? Motosikleti çok kullanan insanım şöyle söyleyeyim 3 ayda 7500 km yaptım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Eylül 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    CBR 125 R
    Alıntı ssCi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun vites aralığı uzun, 2 ci vitesde 80-90 larda kesiciye giriyordu 3 cü vitesde 120 küsürleri görüyor 5 ci vitesde zaten 150-160 ları görüyorsun.

    Vites aralığı kısa değil çok uzunda değil tam ideal o yüzden sollamalardan vites düşürüp çok çabuk ivmelenip solluyorsun yanlız şunu söyleyim.

    120 ile giderken sollama yapabileceğin araç yok çünkü ben istanbul içinde 120 ile zar zor gidiyorum anca otoban falan filana çıkınca 140-160 yapabiliyorsun direk trafik başlıyo sonra yavaşlıyorsun ki 120 ile stabil gidebileceğin bir yol pek yok ki gitsen bile en önde ki kişi sen olursun, 120 stabil gidebileceğin yol varsa 130-160 lara vurursun yine kimse seni sollamaya gelmez :D

    Tip, Parça kalitesi, Uzun ömürlü, Bakımları ve parçaları pahalı, Titreşimi rahatsızlık veriyor ama kalın tabanlı spor ayakkabı yada bot ile çok rahat, Torku ivemelenmesi çok güzel, Rüzgarı güzel kesiyor, Kafa sallama sorunu var ki her makinada var bu racinglerde oda 140 üzeri süratlarda var hafif gidon sağ sola sallıyor o yüzden gidon amortisörü takıyorlar öhlinsten falan ama buna gerektirecek bişi yok 200 üzeri gezmediğin için sorun yok.

    Kısaca seni 600 lüğe hazırlayacak sağlam güzel kaliteli pişman etmeyen bir makina. R25'in sesine aşığım salyangoz egzoz akrapovic ile geçen sürdüm çok güzel titreşimi benim makinaya göre az oturuşu selesi nispeten daha iyi gidişide güzel ama sanki 250 den 150 ccye bindiğimi hissettim o gücü hissedemedim maalesef.

    Şu anda bu fiyat bandında en iyi giden en iyi duran en güvenli en iyi makinalardan biri, CBR 500r var oda balıkçı dede motoruna benziyor ama iyimi? iyi motor tasarımı mükemmel ( 2016 modeli ) daha alt olanlar balıkçı motoru gibi 2016 olanada 26 bin tl verecek paran varsa düşünmeden al.

    Ninja 300 ile RC 390 arasında kalmıştım son olarak konum var zaten. Ninja 300'ü o bütçeme uygun bulamadım. Fakat ikisi arasında iyiki rc 390 almışım.

    Tek silindirin verdiği tork, tek silindirin verdiği yakıt çok az yakıyor 3.5-4 litre eğer basarsan ki basmadan gezemiyorum.

    Ninja 300 2 silindir köpek gibi yakıyor.
    aydın izmir otobanında bırakın 150yi 200le bile gidilir, 120km boyunca dümdüz yol.. teşekkürler cbr 500r kalitesine göre gerçekten çok pahalı,aynı fiyata mt07 var mesela.o yüzden hiç düşünmüyorum onu
    ssCi bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    27 Haziran 2016
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az yakması benim için önemli.Titreşim için ise rs 200 den imip buna bineceğim için çok hissetmem.En önemli soru uzun yıllar kullanabilir miyim? Motosikleti çok kullanan insanım şöyle söyleyeyim 3 ayda 7500 km yaptım
    Motoruna iyi bakarsan üzerinde ki 1 vidanın dahi değişmesini söylüyorlarsa ve onu değiştiriyorsan o motor yaşar uzun ömür gidersin.

    Ben maslakta çalışıyorum atatürk oto sanayide Moto X var sahibi Şükrü abi, bir sürü madalyası falan var büyük motorcudur babasınla beraber çalışıyorlar. Şükrü abiyi çok severim. Aldığımda sahibi ilk 2 bakımını kadıköy supermoto'da yaptırmış. Bundan sonra ki bakımlara ben maslakta ki servisde devam edicem çünkü bana çok güven verdiler ve her konuda çok iyi iş yapıyorlar. Servisler ucuz olsa tadından yenmezde geneli biraz pahalı.

    Her neyse olaya gelirsek böyle makinalar için 30 bin 40 bin kmler hiç bişi değil. Ben 10'de aldım 14 bin kmlere geldi şu anda motor.

    Geçen ayın 5'inde aldım. Yani 1 ay 20 gün civarı olmadan 4 bin km devirdim ve geziye çıkmadan şehir işi arkadaşlarla turlamaca vs.

    Ben her zaman yıkatırım her 300km'de 1 zinciri yağlarım her 600-700 ;( eğer havalar yerler pisse) 500 kmde bir temizlerim zinciri gaz yağı ile.

    Zincir ve dişlimi 15500 kmde değiştiricem usta dediki değiştir. Arkadaşlar diyor ki boşuna masraf takıl böyle. 600tl civarı Did zincir ve dişli seti.

    Değiştirmesem zaten çok iyi bakıyorum aldığım kişide bakıyor böyle gider ama neden motorun canını alıyım? o zincir değişince motorun canlanacağını biliyorum ve kötü zincirle kullanmak hem benim salığıma hemde motor için hiç iyi değil. Zaten tek silindir olduğu için gazı kapatıp açınca hat hat tekere kalkıyor gibi atlıyor,eski bitik zincir dişli ile kullanırsam o kopup ayağıma vursa kırar, dolansa takla atarım vs.

    İşte benim gibi paraya kıyıp her otu boku yaptırırsan hiç üzmez. Ben mondialden çok çekmişim her gün sanayi koşelerindeyim hep birş eyini soruyorum.

    Şimdi rc 390 ile kar kış yağmur sel su dinlemeden sürüyorum. Rolantide değişiklikmi dersin, işte tek marşta almaması, yolda stop etmesi, tekleme yapması kısaca bu tarz sorunlar yaşadığım mondial motorumun zerre yaşadığı sorunu yaşamıyor. Makina öyle bişi ki oturuyorsun.

    Sürüyosun sadece benzin koyuyosun sonra sürüyorsun sadece zevk alıyorsun ve sürüyorsun bakımı gelince biraz tuzlu oluyor bana 15500 km zincir dişli değişimi + bakım 1000-1100tl ama değer 7500km'de bir yani :D her bakım 400-500 mondialade 150 200 veriyodum olsun o kadar.

    Kısaca ben şu anda konuşmak için erken ama baya bir sağlam hissi veriyor. Ben çok çin malı sürdüm hangi makinanın ne yapıcağını motorun üzerine oturunca insan hisseder. Tek hissettiğim zincirimin güvensizliği oda yakında değişiyo

  4. #24
    Salvation - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Hondanın 500cc modellerine bak derim.0 olmaz ama 2. el çok temiz bulabilirsin.Belki önümüzdeki sene CB500X gelir.Araştırın bir isterseniz...

  5. #25
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    abi son hızı 175-180 arası olan bi makinayla 160-170 gidilmez... Bana kalırsa yamaha xj6 gibi kawasaki er6f gibi bir makinaya bakın.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  6. #26
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Teşekkürler bakım masrafı fazla olması biraz üzecek gibi zaten çok fazla kullandığım için sürekli bakımları gelşyor bile benim bajajın.Honda cbr 250rr var bide aklımda onun çıkışını bekleyeceğim sanırım.

  7. #27
    HamzaBey95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT250R
    160-170 lere rahat çıksın ve o hızda rahat gitsin demişsiniz. Fakat baktığınız makineler tek silindirli... RC390 ile İstanbul - Çanakkale arası yol yapan bir arkadaşım var. Gitti gitmesine ama tek söylediği o motorla uzun yol yapılmadığı oldu. Bahsettiğiniz hızlar düşük hacimli ve özellikle tek silindirli motorlar için sınır demektir. Ve motoru sınırlarında kullanmak zevkli ve keyif verici olsa bile uzun yolda ciddi manada yorar! Örneğin nc700 ve cbr250 ile aynı yola aynı anda çıkıp devamlı olarak 150-170 bandında kullanırsanız, cbr250 sizi çok daha fazla yoracaktır. Ve bu motorun tarzı veya oturuş pozisyonundan çok o motoru limitlerde kalmaya zorlamaktan gelen bir yorgunluk olur...
    Uzun yol için en azından çift silindirli ve daha büyük hacimli bir motor çok daha konforlu olur kanısındayım...
    HYO-GT250R
    İstanbul

  8. #28

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Konuyu baştan sona okumadım, kullanıcısı olarak bir kaç şey yazıp kaçacağım.

    - Titreşim rahatsız etmiyor.
    - Sabit 160-170 km/h ile kullanabilirsiniz.
    - 0-100 km/h süresi kendi sınıfında lider, üst segmentleri zorlayacak ve şaşırtacak düzeyde.
    - Bakım maliyeti ve yedek parça fiyatı uygun.
    - Uzun yolda (Doğru oturuş pozisyonu ile) sorunsuz. Durmaksızın 200 KM yol yaptığım oldu.
    - Manevra kabiliyeti çok yüksek, YBR vb motosikletler gibi dans edebiliyor.
    - Tasarımı mükemmel, aşırı ilgiden sıkılacaksınız.
    - Yakıtı ekonomik, istediğiniz kadar zorlayın uzun yolda 100km/6lt'den fazla yakamazsınız. (Uzun yol 80-120 km/h arası tüketimi 2,5-3,5 lt arası)
    - Parça kalitesi muazzam.
    - ABS ve Kaydırmalı Debriyaj +
    - Lastik Metzeller

    R25/R3 vb motosikletler ile kıyaslamayı bırakın, her gün R25 kullanma fırsatım var ve ekmek almaya R25 ile gidiyorum.
    Neden mi?
    Ruh yok, titreşim hiç yok, motosiklet kullandığınızı hissetmiyorsunuz, YBR'den farkı yok, tork yok, vites aralığı uzun, oturuş pozisyonu supersport ile uzaktan yakından alakalı değil.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)