Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Supersport mu Naked mı ?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    250 cc nin nakedi racingi olmaz

    160 i gecmeden ruzgar hakkında konuşmayın

    Pulsar dediginiz motor ki istersenix duke 200 olsun bildigin cbf nin sekil semal guzel olani cbr da ayni sekilde.

    Zevk heyecan 50bgden sonra basliyor.

    Naked uzun sure yüksek hizda gitmeye izin veremez olum riski azaltır.

    Sizin sorunuza gelecek olursak ogretmen bey


    Bahsettiğiniz motorlar arasinda fark yok

    Oturus pozisyonu rahat istiyorsaniz inazuma
    Veyahut mt türevleri

    Veya 250 cc motorlar.

    Gonlum sizin icin xmax400 diyor ama.
    velizrsln, Ogretmen ve hasmet bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    ben şuan naked kullanıyorum ama racing e geçicem, uzunyolda daha iyi olcağını düşünüyorum ve şekil olarak daha tatminkar

  3. #43

    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 + ABS
    Ben de suanda pulsar 200ns kullaiyorum. R25 e bindigim zaman vay be dedim o vites gecislri kalkis falan harika. Sunu soyleyebilirim arkadaslarin dedigi gibi 250cc klasmaninda racing naked farki cok dusuk. Neredeyse oturus pozisyonu bile ayni. Pulsar 140 ile giderken r25 180 yapiyor. Evet abi biri cift silindir biri tek silindir. Tabiiki yapicak. Ama kac kere 110u gectin dersen hakkaten sayarim. Ve 110 km hizda farki onemli degil bence ss ve nakedin 250cc klasmaninda.
    Ogretmen bunu beğendi.

  4. #44
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    ben de 15k km duke 200 ve 1 saat rc390 deneyimime gore fikrimi paylasayim,
    Rc390 bildiginiz uzere (rc200-250 serisi de ayni) oturus pozisyonu fazla agresif bir makina. Direkt depoya yapisiyosunuz neredeyse, ama acikcasi apacilik yaparken daha keyif aldirdi bana o oturus pozisyonu. One egildiginiz icin gorusunuzun kisitlanmasiyla beraber daha hizli gidiyormus hissine kapiliyorsunuz. Nitekim 1 saat surdukten sonra duke'ye bindikten sonra kendimi mercedese binmis gibi hissettim, naked oturus pozisyonu olarak konfor ve rahatliktir yani. Ha bu demek degil ki racing inanilmaz rahatsiz , ona alissaniz yine binersiniz ancak sirtinizda cantayla pek keyifli olacagini dusunmuyorum.

    Uzun yolda gerek son hiz gerek ruzgar korumasi olarak ss agir basar, naked motorda ruzgardan korunmak icin kocaman bir cam gerekir ki cok cirkinlestigini dusunuyorum. Ruzgar beni yormaz derseniz uzun yolda sirtiniz rahat eder.

    Sekil semal tabiki ss motorlarin daha guzel.

    Kendi yapima gore naked benim tercihim oldu, ben motora sekil yapmak icin veya son hizla kendimi tatmin etmek icin binmiyorum. Surerken keyif alayim , sirt agrilarindan muzdarip olmayim, delip gectigim ruzgarin sirtimi oksamasini hissedeyim, agirlikli sehir ici gezdigim icin dik oturus ve genis gorus acisi sayesinde tum trafige hakim olayim, trafikte aralardan gitmek asiri rahat olsun derdindeydim. bunlari bana ss veremezdi , o yuzden naked her zaman tercihim olur.
    Ogretmen bunu beğendi.

  5. #45

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de 15k km duke 200 ve 1 saat rc390 deneyimime gore fikrimi paylasayim,
    Rc390 bildiginiz uzere (rc200-250 serisi de ayni) oturus pozisyonu fazla agresif bir makina. Direkt depoya yapisiyosunuz neredeyse, ama acikcasi apacilik yaparken daha keyif aldirdi bana o oturus pozisyonu. One egildiginiz icin gorusunuzun kisitlanmasiyla beraber daha hizli gidiyormus hissine kapiliyorsunuz. Nitekim 1 saat surdukten sonra duke'ye bindikten sonra kendimi mercedese binmis gibi hissettim, naked oturus pozisyonu olarak konfor ve rahatliktir yani. Ha bu demek degil ki racing inanilmaz rahatsiz , ona alissaniz yine binersiniz ancak sirtinizda cantayla pek keyifli olacagini dusunmuyorum.

    Uzun yolda gerek son hiz gerek ruzgar korumasi olarak ss agir basar, naked motorda ruzgardan korunmak icin kocaman bir cam gerekir ki cok cirkinlestigini dusunuyorum. Ruzgar beni yormaz derseniz uzun yolda sirtiniz rahat eder.

    Sekil semal tabiki ss motorlarin daha guzel.

    Kendi yapima gore naked benim tercihim oldu, ben motora sekil yapmak icin veya son hizla kendimi tatmin etmek icin binmiyorum. Surerken keyif alayim , sirt agrilarindan muzdarip olmayim, delip gectigim ruzgarin sirtimi oksamasini hissedeyim, agirlikli sehir ici gezdigim icin dik oturus ve genis gorus acisi sayesinde tum trafige hakim olayim, trafikte aralardan gitmek asiri rahat olsun derdindeydim. bunlari bana ss veremezdi , o yuzden naked her zaman tercihim olur.
    Benimde naked bir tık daha ağır basıyor. Tek endişem uzun yolda rüzgarın hastalıklara davet çıkarması şüphesi ama çok büyük hız meraklısı değilim. Açıkçası hız yapınca biraz tedirgin oluyorum. O yüzden 120 130 civarı benim max çıkabileceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

    teşekkürler

  6. #46
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Hiç SS kullanmadım, hiç te sevmem.Buralarda don gömlek apaçi tayfası kullanıyor. Bence hangisi ucuz ise onu al.

  7. #47
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    O dediklerin ss degil.. R25 cbr al gec.

  8. #48

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    140a kadar ruzgar etkilemiyor beni. Yek pare 1050km, 580km ve 580km yaptim mt07 ile cam falan hic bisi yok cok sorun olmadi. Ama bos bursa otobaninda biraz basiyim ya la dedigimde. Boyun agrisindan cg ciler gibi motorun ustune yatmis bi sekilde buldum kendimi 😊 ben ciplak severim ciplak öneririm. Ama r25 ile mt25 in farki sekil ve ruzgar sadece.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler