CxAnKACx adlı üyeden alıntı
ben de 15k km duke 200 ve 1 saat rc390 deneyimime gore fikrimi paylasayim,
Rc390 bildiginiz uzere (rc200-250 serisi de ayni) oturus pozisyonu fazla agresif bir makina. Direkt depoya yapisiyosunuz neredeyse, ama acikcasi apacilik yaparken daha keyif aldirdi bana o oturus pozisyonu. One egildiginiz icin gorusunuzun kisitlanmasiyla beraber daha hizli gidiyormus hissine kapiliyorsunuz. Nitekim 1 saat surdukten sonra duke'ye bindikten sonra kendimi mercedese binmis gibi hissettim, naked oturus pozisyonu olarak konfor ve rahatliktir yani. Ha bu demek degil ki racing inanilmaz rahatsiz , ona alissaniz yine binersiniz ancak sirtinizda cantayla pek keyifli olacagini dusunmuyorum.
Uzun yolda gerek son hiz gerek ruzgar korumasi olarak ss agir basar, naked motorda ruzgardan korunmak icin kocaman bir cam gerekir ki cok cirkinlestigini dusunuyorum. Ruzgar beni yormaz derseniz uzun yolda sirtiniz rahat eder.
Sekil semal tabiki ss motorlarin daha guzel.
Kendi yapima gore naked benim tercihim oldu, ben motora sekil yapmak icin veya son hizla kendimi tatmin etmek icin binmiyorum. Surerken keyif alayim , sirt agrilarindan muzdarip olmayim, delip gectigim ruzgarin sirtimi oksamasini hissedeyim, agirlikli sehir ici gezdigim icin dik oturus ve genis gorus acisi sayesinde tum trafige hakim olayim, trafikte aralardan gitmek asiri rahat olsun derdindeydim. bunlari bana ss veremezdi , o yuzden naked her zaman tercihim olur.