Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

2. El duke mi 0 pulsar 200 ns mi?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Ranay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Cbr250r + Transalp
    Alıntı KrosKafası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor alıp 1 2 sene civarı kullanıp cc yukseltmeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım öğrenciyim yaşım 18 Parcasi ucuz arızası az olsun istiyorum ama pulsar da sorun oluyor diyen var al çok iyi diyen var ktm zaten marka kalite fikirlerinizi bekliyorum.
    öğrenci iseniz ve şekil yapma derdiniz yoksa hoş bir ybr alıp 1 sene idare edin. ( yakıt ve parçası ucuz )
    kalan parayı vadeli hesaba koyun , aylık 50/70 tl arası harçlık getiriniz olur.
    acil durum olmadıkça da ana parayı harcamayıp üzerine eklemeler yaparsınız ufak ufak en basitinden aylık 100 tl koymanız halinde 1200 tl artınız olur
    1 yıl sonra ybryi satıp hesaptaki parayla birleştirir , istediğiniz güzel motoru alırsınız.

    Buda forumdaki bankacı kardeşinizden tavsiye olsun.

    Dipnot : Ss olsun 250 cc olsun bastımı gitsin , şekil olsun gibi yada şekil olmasada gönlünüze ve gözünüze aşırı görsellikle hitap etmesi gibi düşünceniz varsa bu sistem uymaz.

    yalnız 2500cc ogrenciye yakıt olarak cok gelir diye düsünüyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Duke ile pulsar arasında fark yok diyenler ya yeni yetme motorcu ya da hayatlarında hiç kaliteyi koklamamışlar.
    Sövecem şimdi duke ile bajaj aynı diyolar delirmemek elde değil.
    motorcu48, dyavol-77 ve axios bunu beğendiler.

  3. #23
    cıbırlover1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2015
    Şehir
    Polonya
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke ile pulsar arasında fark yok diyenler ya yeni yetme motorcu ya da hayatlarında hiç kaliteyi koklamamışlar.
    Sövecem şimdi duke ile bajaj aynı diyolar delirmemek elde değil.
    Mercedes ile tofaşta aynı kardeş.. İkisi de araba
    telike ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  4. #24

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende pulsar almani tavsiye ederim duke ile oyle aman aman fark yok ktm servisleri ve parcalari tuzlu bayramlarda uzun yol yaparim ve banamisin demez yakitida az ogrenci adamsin temiz 2 el de alabilirsin sifiri plaka ruhsat lastik seleye uygulama vs derken daha cok maliyetli olabilir dusuk km de servis bakimli grantisi devam eden artilari olan motor alinabilir 7500 8000 e sanada alip binmek kalir
    Yanilmiyorsam pulsarin uretim hatasi yuzunden hastanelik olmustunuz. Gecmis olsun nasil oldunuz
    motorcu48, dyavol-77 ve axios bunu beğendiler.

  5. #25
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanilmiyorsam pulsarin uretim hatasi yuzunden hastanelik olmustunuz. Gecmis olsun nasil oldunuz
    Evet dogrudur sonrasinda yeni motor verdiklerinide biliyorsundur ve o motorda 6 vites dislisi disinda sorunda yasamadim 1,5 seneye yakinda suruyorum duke 200 de kullandim 135 140 anca goruyo pulsar daha fazla hiz yapiyo titresim duke de var pulsarda daha az geldi bana ayrica sifir duke alan arkadasimin 60 km hizda motor blogu patladi hemde 4 yerden firma uretim hatasi oldugunu soyledi ama yenisi ile degisimi kabul etmediler mahkemelikler suan burda biri 8000 digeri 14000 bin isim yapmis kaliteyiz diye sayiyorlar ara ciddi fiyat farki var 2 elde o pulsarin fiyatina temizini bulmak zor f/p olarak bakilirsa pulsar derim cunku aralarinda gidis olarak cok bir fark yok
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  6. #26

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet dogrudur sonrasinda yeni motor verdiklerinide biliyorsundur ve o motorda 6 vites dislisi disinda sorunda yasamadim 1,5 seneye yakinda suruyorum duke 200 de kullandim 135 140 anca goruyo pulsar daha fazla hiz yapiyo titresim duke de var pulsarda daha az geldi bana ayrica sifir duke alan arkadasimin 60 km hizda motor blogu patladi hemde 4 yerden firma uretim hatasi oldugunu soyledi ama yenisi ile degisimi kabul etmediler mahkemelikler suan burda biri 8000 digeri 14000 bin isim yapmis kaliteyiz diye sayiyorlar ara ciddi fiyat farki var 2 elde o pulsarin fiyatina temizini bulmak zor f/p olarak bakilirsa pulsar derim cunku aralarinda gidis olarak cok bir fark yok
    Pulsar-Duke'nin yan sanayisi gibi düşün,tıpkı Renault-Dacia, veyahut Fiat-Tofaş ....Duke'yi geçen sene sattım..ne stop etme,resetleme,yağ terleme,denge sensör zırıltısı vb gibi hiçbir sorunla karşılaşmadım. (10k kullandım)..Pulsar forumda herhün ayrı bir sıkıntı-aynı komedi...
    telike bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  7. #27
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke ile pulsar arasında fark yok diyenler ya yeni yetme motorcu ya da hayatlarında hiç kaliteyi koklamamışlar.
    Sövecem şimdi duke ile bajaj aynı diyolar delirmemek elde değil.
    ben 10.000 pulsar kullandım.
    geçen duke test sürüşüne gittim.
    motorlara yakından bakmadan daha bir şey farkettim.
    kokusu pulsarla aynı. ısınan motordan bir koku gelir ya, pulsarda bişeyler mi yanıyor diye bakmıştım hatta. aynı koku ktm de de var.
    koklamamış deyince aklıma geldi

    öte yandan cidden çok bir fark yok.
    mesela pulsarın vites değiştirme çubuğu bana unstabil gelmişti. kırılabilir gibi. baktum duke de de aynı.
    pulsarda biraz titreşim var haliyle. duke de de aynısı.hiçbir fark yok titreşim yönünden.
    plastikleri daha kalitelimidir bilmiyorum ona bakamadım.
    onun dışında 2 pulsar parası etmesi için o düke ü altına batırıp çıkarmak lazım. anca o zaman o parayı eder pulsar dururken.

  8. #28

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet dogrudur sonrasinda yeni motor verdiklerinide biliyorsundur ve o motorda 6 vites dislisi disinda sorunda yasamadim 1,5 seneye yakinda suruyorum duke 200 de kullandim 135 140 anca goruyo pulsar daha fazla hiz yapiyo titresim duke de var pulsarda daha az geldi bana ayrica sifir duke alan arkadasimin 60 km hizda motor blogu patladi hemde 4 yerden firma uretim hatasi oldugunu soyledi ama yenisi ile degisimi kabul etmediler mahkemelikler suan burda biri 8000 digeri 14000 bin isim yapmis kaliteyiz diye sayiyorlar ara ciddi fiyat farki var 2 elde o pulsarin fiyatina temizini bulmak zor f/p olarak bakilirsa pulsar derim cunku aralarinda gidis olarak cok bir fark yok
    Aynı pulsardan bahsediyorsak eğer zırıldayan, titreşimi sürücüye daha çok hissettiren ve saçma sapan kronik sorunları olan bir motordan bahsediyoruz demektir.
    Son hız 137 Duke 200'de. Üstü oldukça tehlikeli bence, motor uygun değil o hızlara.
    Pulsar kullanici basligina bir girip bakinca 130 dan sonra tekerlerin yerden yukseldigini anlatiyorlar. Ayni baslikta ne hikmetse bir tek siz aerodinamigin iyi oldugundan bahsediyorsunuz. Yoksa siradan bir kullanici degil misiniz? Pulsar f/p olarak iyi ama Duke'la fark yok demek biraz komik. Neyse siz motorunuzu dikkatli ve yavas kullanmaya dikkat edin bence. Yine hastanelik olabilirsiniz allah korusun. Size bir sey olduktan sonra yerine 10 tanede motor verseler boş...
    dyavol-77 bunu beğendi.

  9. #29
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    şu video yu sonuna kadar ızlerseniz ınsanların pisikolojılerını az cok anlarsınız.

    ne alaka demeyın sadece marka farklı zıhnıyet ise

    dyavol-77 bunu beğendi.

  10. #30
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Bu forumda postları adam akıllı okumadan kör cahil üstün körü yorum yapan arkadaşlara sesleniyorum.Düzgünce okumayıp kendinizi dolduruşa getirip yorum yapmanız sizi boş boğaz olarak gösteriyor

  11. #31
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 10.000 pulsar kullandım.
    geçen duke test sürüşüne gittim.
    motorlara yakından bakmadan daha bir şey farkettim.
    kokusu pulsarla aynı. ısınan motordan bir koku gelir ya, pulsarda bişeyler mi yanıyor diye bakmıştım hatta. aynı koku ktm de de var.
    koklamamış deyince aklıma geldi

    öte yandan cidden çok bir fark yok.
    mesela pulsarın vites değiştirme çubuğu bana unstabil gelmişti. kırılabilir gibi. baktum duke de de aynı.
    pulsarda biraz titreşim var haliyle. duke de de aynısı.hiçbir fark yok titreşim yönünden.
    plastikleri daha kalitelimidir bilmiyorum ona bakamadım.
    onun dışında 2 pulsar parası etmesi için o düke ü altına batırıp çıkarmak lazım. anca o zaman o parayı eder pulsar dururken.
    Kalite aynı ise pulsarlar niye bu kadar sorunlu da yüzde hesabına vurunca duke lerde böyle şeyler daha nadir. Durup dururken dişli mi kırılır. Saat geri mi kalır. Takometre 20km de 1000km atar mı? Çilek nasıl böyle kokar? Ktm böyle motor yapmayı nerden öğrendi?
    axios bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  12. #32
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Arkadaşlar öncelikle motorun yapmış olduğu satış rakamlarına bakın. Pulsar 100 tane sattıysa duke 5-10 tane anca satmıştır illa ki pulsarların fazladan hata çıkarması muhtemeldir. Ayriyeten ne kadar köfte o kadar ekmek kafadan zırıltı gelmedi , resetleme yapmadı 6 bin daha koyayim aliyim derse kendisinin bileceği iştir.

  13. #33
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı pulsardan bahsediyorsak eğer zırıldayan, titreşimi sürücüye daha çok hissettiren ve saçma sapan kronik sorunları olan bir motordan bahsediyoruz demektir.
    Son hız 137 Duke 200'de. Üstü oldukça tehlikeli bence, motor uygun değil o hızlara.
    Pulsar kullanici basligina bir girip bakinca 130 dan sonra tekerlerin yerden yukseldigini anlatiyorlar. Ayni baslikta ne hikmetse bir tek siz aerodinamigin iyi oldugundan bahsediyorsunuz. Yoksa siradan bir kullanici degil misiniz? Pulsar f/p olarak iyi ama Duke'la fark yok demek biraz komik. Neyse siz motorunuzu dikkatli ve yavas kullanmaya dikkat edin bence. Yine hastanelik olabilirsiniz allah korusun. Size bir sey olduktan sonra yerine 10 tanede motor verseler boş...
    Bence pulsar sayfasını daha iyi okumalısın orjinal lastiklerle o sorunlarınların yasanılması cok normal 110 120 kmhızlarla bile deli gibi viraj yapıyorum vitajlatdaki stabilliği çok iyi ayrıca 140 ve uzeri hızlarda da öne kapandığında gayette gğzel gidiyor denge sensörü zırıltısı vardır dogrudur stop etme olayıda yazılım ile çözüldü benelli halen çözmüş değil oda stop ediyor mesela burda ben aman aman bi fark görmedim duke ile arasında hanı avusturalyada teste tabi tutuyorlar olayı hikaye 60 km hozda block patlattı adam tekerler yag oldugu için kaza yaptı firma üretim hatası desıgı halde yenisini vermedi sıfır alınan motorda peki bu motor o testleri nasıl geçti diye sormazlarmı adama 60 ile değilde 100 ile olsaydı bu durum buram buram kalite kokan alete yakısırmıydı peki ben burda pulsar dukeden iyi demiyorum ama aradaki onca farka değecek bir farkta görmedim 1,5 senedirde sorunsuz biniyorum
    Youtubede sebastian herrera diye bi genç var pulsarıda var duke de var adamda bütün yarışlara vs pulsarla giriyo bulabilirsen 138 140 km hızla viraja girdiği videosuda var bi bak bakalım kıçı başı oynuyormu motorun üstelik motor düzde değil silme yatıyor neredeyse
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  14. #34
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Ayıcık37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle motorun yapmış olduğu satış rakamlarına bakın. Pulsar 100 tane sattıysa duke 5-10 tane anca satmıştır illa ki pulsarların fazladan hata çıkarması muhtemeldir. Ayriyeten ne kadar köfte o kadar ekmek kafadan zırıltı gelmedi , resetleme yapmadı 6 bin daha koyayim aliyim derse kendisinin bileceği iştir.
    Hocam yüzdelik dilimde bakarsan pulsarların %50-60 belki daha fazlasında çeşitli büyük problemler çıkıyor. Ktm böyle bi hata yapsa hiç zarar almaz fakat duke lerin %20sindr belki yoktur büyük hatalar. 10bin km ye gelmemiş pulsarlarda vites dişlileri, abidik gubidik sensörler, amortisörler keçeler(sakin kullanımda), yan yatmalar çamura batmalar. Daha saati bile düzgün yapamayan bir firma var. Şu eminönünde 10 liraya satılan saatler var ya. Onlardan alıp gidona taksalar daha iyi.

    Satış rakamlarına bakarsak küba çita ya da bilimum 100cc çinli vitesliler scooterlar pulsardan da çok satıyor fakat hiçbir çita sahibi bir pulsar sahibi gibi konuşmuyor

    Ekleme yapmak istiyorum. 150 ile giden pulsarı cbf1000 ile 140 gösterirken solladık. Ardçıydım ve pulsardaki arkadaşla interkomdan bağlıydık. Takometre de allaha emanet.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  15. #35
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence pulsar sayfasını daha iyi okumalısın orjinal lastiklerle o sorunlarınların yasanılması cok normal 110 120 kmhızlarla bile deli gibi viraj yapıyorum vitajlatdaki stabilliği çok iyi ayrıca 140 ve uzeri hızlarda da öne kapandığında gayette gğzel gidiyor denge sensörü zırıltısı vardır dogrudur stop etme olayıda yazılım ile çözüldü benelli halen çözmüş değil oda stop ediyor mesela burda ben aman aman bi fark görmedim duke ile arasında hanı avusturalyada teste tabi tutuyorlar olayı hikaye 60 km hozda block patlattı adam tekerler yag oldugu için kaza yaptı firma üretim hatası desıgı halde yenisini vermedi sıfır alınan motorda peki bu motor o testleri nasıl geçti diye sormazlarmı adama 60 ile değilde 100 ile olsaydı bu durum buram buram kalite kokan alete yakısırmıydı peki ben burda pulsar dukeden iyi demiyorum ama aradaki onca farka değecek bir farkta görmedim 1,5 senedirde sorunsuz biniyorum
    Youtubede sebastian herrera diye bi genç var pulsarıda var duke de var adamda bütün yarışlara vs pulsarla giriyo bulabilirsen 138 140 km hızla viraja girdiği videosuda var bi bak bakalım kıçı başı oynuyormu motorun üstelik motor düzde değil silme yatıyor neredeyse
    Herif 250'lik ninja'yı ayıklıyor bir videoda ki sağlam yatırıyor motoru trafikte.
    ayzek bunu beğendi.

  16. #36
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herif 250'lik ninja'yı ayıklıyor bir videoda ki sağlam yatırıyor motoru trafikte.
    Pulsar sayfasında diyorla 130 üstü güvenli değil falan diye onu anlamıyorum 120 ile viraja girdiğim çok oldu ama çoğu orjinal lastik kullanıyo bende aksini idda edince farklı algılıyor arkadaş iyi bi lastik balans falan bunlar olunca motor gayet dengeli gidiyor
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  17. #37
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yüzdelik dilimde bakarsan pulsarların %50-60 belki daha fazlasında çeşitli büyük problemler çıkıyor. Ktm böyle bi hata yapsa hiç zarar almaz fakat duke lerin %20sindr belki yoktur büyük hatalar. 10bin km ye gelmemiş pulsarlarda vites dişlileri, abidik gubidik sensörler, amortisörler keçeler(sakin kullanımda), yan yatmalar çamura batmalar. Daha saati bile düzgün yapamayan bir firma var. Şu eminönünde 10 liraya satılan saatler var ya. Onlardan alıp gidona taksalar daha iyi.

    Satış rakamlarına bakarsak küba çita ya da bilimum 100cc çinli vitesliler scooterlar pulsardan da çok satıyor fakat hiçbir çita sahibi bir pulsar sahibi gibi konuşmuyor

    Ekleme yapmak istiyorum. 150 ile giden pulsarı cbf1000 ile 140 gösterirken solladık. Ardçıydım ve pulsardaki arkadaşla interkomdan bağlıydık. Takometre de allaha emanet.
    Hocam sizin dediğiniz gibi olsa kuralkan kapatıp giderdi. %50-60 gibi rakamlarda büyük sorunları garantiden karşılanması demek varını yoğunu garantili parçalara yatırmak demektir kaldı ki garanti durumlarında da markanın arkasında duran bir firma var mağdur edilen insan yok denecek kadar az. Ayriyeten dediğiniz çitalar 1950-1960 teknolojisiyle üretiliyor ne radyatör ne bir enjeksiyon beyni var istiyorsanız üniversiteden 5-10 arkadaş toplanıp bizde üretibiliriz öyle motor fakat maliyeti fazla çıkar seri üretim olmadığı için. Bajaj bu teknolojiye yeni atıldı illa ki sorunlar olucak bunu emekleme dönemi sayabiliriz ileri ki modelleri çok daha sağlam olacağından eminim.
    PULSAR 200RR

  18. #38

    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Arkadaşlar bir 200ns sahibi olarak tek düşüncem Pulsar fanlığı yapmak mantıksız. Evet sorunları olan ve diğerleri kadar kaliteli olmayan bir motor. Fakat malesef ki diğerleri de çok uçuk rakamlar istiyorlar. Yani pulsar iyi motor fakat sadece fiyatına oranla iyi motor. Pulsar 14000 olsa ya da duke 8000 olsa pulsar satışı 5-6 tane olurdu. Fakat bence alınamayacak bir motor değil, 6000kmdir kullanıyorm tüm kronik sorunlarını da yaşadım uğraştm ettim çözdüm bir şekilde apaçilik yapıp 157kmh hız da gördüm fakat tutup da diyemem ki harika bir motor harika kaliteli stabil. Fakat ne yapalım yani al pulsarı sen de çıkma yüksek hızlara güvenli olduğu yerlerde kullan. Stop etme sorunlu denk gelmezse 130km hıza kadar oldukça rahat ve tatminkar bir motor.

  19. #39

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence pulsar sayfasını daha iyi okumalısın orjinal lastiklerle o sorunlarınların yasanılması cok normal 110 120 kmhızlarla bile deli gibi viraj yapıyorum vitajlatdaki stabilliği çok iyi ayrıca 140 ve uzeri hızlarda da öne kapandığında gayette gğzel gidiyor denge sensörü zırıltısı vardır dogrudur stop etme olayıda yazılım ile çözüldü benelli halen çözmüş değil oda stop ediyor mesela burda ben aman aman bi fark görmedim duke ile arasında hanı avusturalyada teste tabi tutuyorlar olayı hikaye 60 km hozda block patlattı adam tekerler yag oldugu için kaza yaptı firma üretim hatası desıgı halde yenisini vermedi sıfır alınan motorda peki bu motor o testleri nasıl geçti diye sormazlarmı adama 60 ile değilde 100 ile olsaydı bu durum buram buram kalite kokan alete yakısırmıydı peki ben burda pulsar dukeden iyi demiyorum ama aradaki onca farka değecek bir farkta görmedim 1,5 senedirde sorunsuz biniyorum
    Youtubede sebastian herrera diye bi genç var pulsarıda var duke de var adamda bütün yarışlara vs pulsarla giriyo bulabilirsen 138 140 km hızla viraja girdiği videosuda var bi bak bakalım kıçı başı oynuyormu motorun üstelik motor düzde değil silme yatıyor neredeyse
    Hocam anlatamiyorum. Pulsar f/p olarak gercekten Turkiye'de rakipsiz. Ama Duke ile arada fark yok demek cidden iddiali ve komik. Ayrica KTM Avustralya değil, Avusturya markasi.
    Sizin iddianiz A3 ile clio aynı demek gibi bir şey...

  20. #40
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam anlatamiyorum. Pulsar f/p olarak gercekten Turkiye'de rakipsiz. Ama Duke ile arada fark yok demek cidden iddiali ve komik. Ayrica KTM Avustralya değil, Avusturya markasi.
    Sizin iddianiz A3 ile clio aynı demek gibi bir şey...
    Ben öyle demiyorum sen oraya çekiyorsun biri 8000 diğeri 14000 olan makina neye göre kıyasladığın önemli ben gidişine bakıyorum aman aman bi fark yok duke birazcık seri pulsar son hızda iyi duke yakıtı ile kıyasladığımda pulsar bir adım önde titreşime bakıyorum duke de var arada 6000 lik farkı hakedecek çokta birşey görmedim sorun çıkaran pulsarımda oldu kaza yaptım ama şuankinde yok duke sorunsuz diyecek olursak 60 km blok patladan arkadaşımın motoru var neye göre kalite aga ktm in kalitesi 390cc ve üzerinde var 200 lükler öyle ahım şahım bişey değil nasıl baktığın önemli olaya adam 8000 bütcem var diyor bir yanda sıfır 2 yıl garantili motpr var bir yanda akibiyeti belli olmayan aldığında belkide bir dünya masraf açıcak olan motor var ve üstelik servis bakım ve yedek parçası daha pahalı ben bu adama pulsarı öneririm aga illa kalite diyeceksen ktm den kaliteli motor var kesenin ağızını açmak lazım ozamanda pulsar binilmeyecek motor değil o fiyata 2 elde alıp macera arayacağıma sıfır alırım birşeymi oldu yap kardeşim garantiden der yoluma bakarım
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)