çıldırıcam bunların yüzünden km sorunu. resimli
Reklamlar
-
31 Ağustos 2016, 01:03
#1
merhaba arkadaşlar motorumu sattım ve cbr 125 r almaya kara kıldım. 2012 model cbr 37 bin kmde sorunsuz sadece Ön Arka Dişli değişmiş yenisiyle bilinçli olarak ve zincir en kalitelisi takılmış 2. sahbiymiş ve arka lastik değişimiş yeni takılmışhava filtresi değişmiş. ADAM BUNLARI BİLEREK DEĞİŞTİRMİŞ 37 bin kmde dediğim gibi adam motoru temiz kullandım dedi. bi sorunu yokmuş herkes bana aman alma 37 bin km çok elinde patlar yada başka bişey olur diyor resimelr bunlar sizce elimde patlarmı yada bununla ne yapayım çıdırıcam arkadaşlar 80 kmh hızı gecme motoru dağıtırsın dıyor motorun max hızı 140 nasıl gecmeyeyeım simdi. bana akıl verin.
benim gözüme temiz gözüktü hasar kaydı vs yokmuş mekanık elektronikde sorunu yokmuş. yorum sizin 37 bin kmde cbr ı yada motoru olup bişey olan yada önerisi olan varmı ?
Reklamlar
-
31 Ağustos 2016, 01:09
#2
grenajlar bana pek orjinal görünmedi. elcik ve debriyaj manetide değiştirilmiş. düşmüş olabilir motor. iyi bakılmış olsa 37 binde hertürlü alınır ama incelemek lazım. adam 80 i geçme dediyse eger motor bloğunada güvenmiyor demekki
-
31 Ağustos 2016, 01:10
#3
seni tanımam , motorun sahibinide tanımam etmem. güvenirsin güvenmezsin adama onuda bilmem.
37 bin bir şey değil. daha yeni çocukluğunu yaşıyor. ayrıca emin ol sadece dişlisi değişmemiştir. bakımlarında çok değişen parçası olmuştur zaten bunlarıda yapmak zorunda yoksa motoru eline alır.
hee şöyle zincir dişli ne zaman değişmiş , lastik ne zaman değişmiş veya ağır bakımlarında gerçekten değişmesi gereken parçalar değişmiş mi bunlar önemli hondaya götürdün mü ? eğer götürdüysen ve honda sana bak kardeş şu km de şunlar bu km bunlar değişmiş bu motor güzelce bakılmış ve sorun yok diyorsa honda bu boru değil 37 bin km de hiç bişi değil.
ama grenajlarda çizikler var yatmıştır eğer ciddi bir şey olmadıysa grenaj bu plastik , elcik bu değişir. önemli olan şase ve bloğa bir şey olmaması.
arkadaşlarına çok selam söyle
-
31 Ağustos 2016, 01:10
#4
idmanyurdu adlı üyeden alıntı
grenajlar bana pek orjinal görünmedi. elcik ve debriyaj manetide değiştirilmiş. düşmüş olabilir motor. iyi bakılmış olsa 37 binde hertürlü alınır ama incelemek lazım. adam 80 i geçme dediyse eger motor bloğunada güvenmiyor demekki
80 i geçme diyen arkadaşlarım
-
31 Ağustos 2016, 01:14
#5
berkcigdem adlı üyeden alıntı
seni tanımam , motorun sahibinide tanımam etmem. güvenirsin güvenmezsin adama onuda bilmem.
37 bin bir şey değil. daha yeni çocukluğunu yaşıyor. ayrıca emin ol sadece dişlisi değişmemiştir. bakımlarında çok değişen parçası olmuştur zaten bunlarıda yapmak zorunda yoksa motoru eline alır.
hee şöyle zincir dişli ne zaman değişmiş , lastik ne zaman değişmiş veya ağır bakımlarında gerçekten değişmesi gereken parçalar değişmiş mi bunlar önemli hondaya götürdün mü ? eğer götürdüysen ve honda sana bak kardeş şu km de şunlar bu km bunlar değişmiş bu motor güzelce bakılmış ve sorun yok diyorsa honda bu boru değil 37 bin km de hiç bişi değil.
ama grenajlarda çizikler var yatmıştır eğer ciddi bir şey olmadıysa grenaj bu plastik , elcik bu değişir. önemli olan şase ve bloğa bir şey olmaması.
arkadaşlarına çok selam söyle
Ooooo, şansa bak aylar sınra bi foruma gireyim dedim sana denk geldim. Hemide online
-
31 Ağustos 2016, 01:19
#6
berkaye adlı üyeden alıntı
Ooooo, şansa bak aylar sınra bi foruma gireyim dedim sana denk geldim. Hemide online
merhabalar genç
-
31 Ağustos 2016, 01:20
#7
Grenajlar bir garip duruyor hocam orjinali mi çok anlamam ama bilemedim.
Bence motor bloğu önemli gerisi çok takılmamak lazım, halledilir yani. Ayrıca daha düşük km bir motor bulabilirsiniz piyasası en aktif motor, acele etmeyin derim.
-
31 Ağustos 2016, 01:27
#8
Sen önce o arkadaşlarından uzaklaş, sonra eğer gerçekten istiyorsan git bi ekspertiz yaptır,hondaya göster.
Grenajlar bana da garip geldi ama?
-
31 Ağustos 2016, 01:35
#9
KaskReis adlı üyeden alıntı
Sen önce o arkadaşlarından uzaklaş, sonra eğer gerçekten istiyorsan git bi ekspertiz yaptır,hondaya göster.
Grenajlar bana da garip geldi ama?
grenajlar orjınal kendisinizn garip gözükmesi trde çokaz bur enkden bakınız
-
31 Ağustos 2016, 01:37
#10
En üstteki fotoğraf zincir dişli değişmiş hali mi ?
-
31 Ağustos 2016, 01:42
#11
Xavosa adlı üyeden alıntı
Grenajlar bir garip duruyor hocam orjinali mi çok anlamam ama bilemedim.
Bence motor bloğu önemli gerisi çok takılmamak lazım, halledilir yani. Ayrıca daha düşük km bir motor bulabilirsiniz piyasası en aktif motor, acele etmeyin derim.
orjınal trde çoka z var bunalrdan
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------
sailor33 adlı üyeden alıntı
En üstteki fotoğraf zincir dişli değişmiş hali mi ?
evet herhalde nolduki abi ?
-
31 Ağustos 2016, 01:44
#12
buğratuncer adlı üyeden alıntı
orjınal trde çoka z var bunalrdan
http://i.hizliresim.com/rEM3Jz.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------
evet herhalde nolduki abi ?
Kardeş umarım değişmiş hali değildir ya da ben yanlış görüyorumdur. Zincir gergisi sonuna kadar gelmiş yani bitmiş artık gerdirilecek bir yeri kalmamış. Kendi şahsi fikrim ama bu motosiklet görünüş olarak pek özenle kullanılmışa benzemiyor. Satılmadan önce sıkıntıları giderilip satılmaya çalışılıyor olabilir. Tabi en iyi karar expertiz raporu ile verilir.
-
31 Ağustos 2016, 01:44
#13
motoruna benim gibi bakan özenen görmedim duymadım
-motorlarımı yıkarken dalin bebek şampuanı ile yıkarım
-motorların bakımını bizzat kendim yakar yağ değişimini gramına kadar şırıngayla çeker öyle koyarım
-motorlarımı yıkayamadığım zaman motulun susuz temizleme spreyiyle temizlerim
-motorlarımın benzinini hep aynı istasyondan ve aynı pompa dan alırım Shell vpover nitro 10 numaralı pompa
-anlamadığım bir sorun olduğunda motorumu çok güvendiğim bir ustama götürüp başında bekler asla bugün bırak kalsın dediğinde bırakmam
valla motoruna böyle bakan birisi varsa alınabilir
-
31 Ağustos 2016, 01:49
#14
sailor33 adlı üyeden alıntı
Kardeş umarım değişmiş hali değildir ya da ben yanlış görüyorumdur. Zincir gergisi sonuna kadar gelmiş yani bitmiş artık gerdirilecek bir yeri kalmamış. Kendi şahsi fikrim ama bu motosiklet görünüş olarak pek özenle kullanılmışa benzemiyor. Satılmadan önce sıkıntıları giderilip satılmaya çalışılıyor olabilir. Tabi en iyi karar expertiz raporu ile verilir.
dikkate aldım yorumunut eşekkür ederim adam yarın ilk işim bunu sormak olacak
-
31 Ağustos 2016, 01:54
#15
buğratuncer adlı üyeden alıntı
dikkate aldım yorumunut eşekkür ederim adam yarın ilk işim bunu sormak olacak
Diğer arkadaşların dediği gibi expertizi mutlaka yaptır. Diğer birşey cbr larda nasıl bir karanej bağlantısı var bilemiyorum ama motorun yatması varsa karenajların varsa iç tırnaklarına vs baktır kırılmış olabilir yatması varsa.
-
31 Ağustos 2016, 01:56
#16
sailor33 adlı üyeden alıntı
Diğer arkadaşların dediği gibi expertizi mutlaka yaptır. Diğer birşey cbr larda nasıl bir karanej bağlantısı var bilemiyorum ama motorun yatması varsa karenajların varsa iç tırnaklarına vs baktır kırılmış olabilir yatması varsa.
abi baktırma sansım düşük bana dayım yollıcak ,stanbuldan biren birisi olsa bakardı ama bilen yok baktırma gibide sansımı yok bide expertize parada veremem 200 civarı yani onun için sans oyunu oynıcaz
-
31 Ağustos 2016, 01:58
#17
buğratuncer adlı üyeden alıntı
abi baktırma sansım düşük bana dayım yollıcak ,stanbuldan biren birisi olsa bakardı ama bilen yok baktırma gibide sansımı yok bide expertize parada veremem 200 civarı yani onun için sans oyunu oynıcaz
Hakkında hayırlısı kardeşim. Allah utandırmasın. Benden bukadar
-
31 Ağustos 2016, 02:00
#18
sailor33 adlı üyeden alıntı
Hakkında hayırlısı kardeşim. Allah utandırmasın. Benden bukadar
teşekkür ederim
-
31 Ağustos 2016, 02:02
#19
buğratuncer adlı üyeden alıntı
abi baktırma sansım düşük bana dayım yollıcak ,stanbuldan biren birisi olsa bakardı ama bilen yok baktırma gibide sansımı yok bide expertize parada veremem 200 civarı yani onun için sans oyunu oynıcaz
200 tl için aldığın motorun çöp olup motora verdiğin paranın 2 katı masraf açma ihtimalinin %90 olduğunu düşünürsek 200 tl para değil...
madem dayın yollayacak adama şunu söyleyeceksin ; yarın şu saatte şu serviste ekspertiz yapılacak motoru oraya götürürmüsün , adamda götürecek dayında orada olacak tabi. sonra usta diyecek ki al alma...
he adam zaten yok ben götürmem ekspertize vs der ise zaten teşekkürler almıyorum diyip telefonu kapatacaksın.
bak onun tanıdığı falan değil , senin bulduğun yetkili servise gidecek.
bu kadar komik olmayın motor alırken. 200 tl yi veremem diyorsun ama 8-10 bin tl yi çöpe atmayı veya en az 3-4 bin tllik masraf çıkmasını göze alıyorsun değişik bir kafa valla ne diyim.
-
31 Ağustos 2016, 02:05
#20
berkcigdem adlı üyeden alıntı
200 tl için aldığın motorun çöp olup motora verdiğin paranın 2 katı masraf açma ihtimalinin %90 olduğunu düşünürsek 200 tl para değil...
madem dayın yollayacak adama şunu söyleyeceksin ; yarın şu saatte şu serviste ekspertiz yapılacak motoru oraya götürürmüsün , adamda götürecek dayında orada olacak tabi. sonra usta diyecek ki al alma...
he adam zaten yok ben götürmem ekspertize vs der ise zaten teşekkürler almıyorum diyip telefonu kapatacaksın.
bak onun tanıdığı falan değil , senin bulduğun yetkili servise gidecek.
bu kadar komik olmayın motor alırken. 200 tl yi veremem diyorsun ama 8-10 bin tl yi çöpe atmayı veya en az 3-4 bin tllik masraf çıkmasını göze alıyorsun değişik bir kafa valla ne diyim.
abicim motoru aldık yani anlaştık ama parayı yolllamadık yarın yine konsuacağım . senden tek isteğim adama hangi soruarı yöneltiyim hangi cevapşarı veremesse motorda kelek iş vare analrım ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)