Kararsız kaldım sıfır 250cc 2. El 600cc ??
-
31 Ağustos 2016, 00:15
#21
Xavosa adlı üyeden alıntı
Yani r25 özelinde düşük cc ama 36 hp ve sınıfının öncü bir modeli güç anlamında eğer şehir içi kullanacaksanız oyuncak gibi işinizi görür. Kullanımı rahat, sorunsuz bir motor.
Ya da ben günlük kullandığımdan çok sıradanlaştı gözümde bilemiyorum. Servis bakımları dışında 1 buçuk senede hiç bir şeyini yenilemedim, değiştirmedim ya da kronik sorun çıkarmadı. Öyle bakımlı da kullandığım söylenemez. Sıfır motor alınca tabi böyle sorunlar olmuyor. İyice bir düşünün ama uzun yol falan çekilecek dert değil Nerede kullandığınız servis desteği, yakıt bakım vs bir sürü düşünülecek konu var
Açıkcası genelde şehiriçi kullanıcam sorunsuz olması şehiriçi kullanım kolaylığı 600f e göre yakıt konusu tabi beni cezbediyor benimde fikir alışverişi yapmak istediğim tam olarak da buydu cok teşekkür ederim yorumunuz bile kararsız birine cok yardımcı oluyor
Reklamlar
-
31 Ağustos 2016, 00:22
#22
HamzaBey95 adlı üyeden alıntı
Aradaki zaman zaman 2 katı dahi geçecek yakıt tüketimini de hesapladınız sanıyorum
600f dediğiniz makine zorladığınızda veya dur kalk trafiğe girdiğinizde 8 litrelere çıkmakta hiç zorlanmayacaktır emin olun...
benim babamın benzin istasyonu var.
bu arada bu motor racing kasalar arasında en dik oturuşa sahip olan modeller arasındaymış ve sanki oturuşu touring andırıyormuş.
yani rahatlık konusunda bir kıdem öndeymiş diğer racinglere göre.
ve evet yakıt konusunda iyi yakar bencede ama bu motor ile 120 km hız yapsan bile ayrı zevk alırsın. yani böyle hayvan gibi öküz gibi güçlü motorun olsun ama 100 km hızla gez hiç sıkılmazsın ve çok eğlencelidir.
en basit örnek "tektabanca" videolarında da görebilirsin. adamda cbr1000rr var ama yarım saat 45 km civarı hızla gitti adam. çünkü motor o gücü hissettirmesi yeter sen basmasanda o güç varya bunun bilincinde olmak bile zevk veriyor insana.
sakin kullanırsın ve trafiğe girmemeye çalışırsın bence iyidir 600f. enjeksiyon yakıt sistemide var, az bas az yaksın.
birde gel benim apache ile 120 yap hiç zevkli değil.
edit: benzin istasyonumuz yok şaka yaptım
-
31 Ağustos 2016, 00:27
#23
HamzaBey95 adlı üyeden alıntı
Hocam emin ol 600f ile şehir içinde R25in verdiği rahatlığı bulamazsın. Uzun yolda da adamı öldürmez yani, o kadar kötü gitmiyor. 160a kadar bayağı canlı. Sıfır almasanız bile R25in temizini bulmanız çok daha kolay. Sadece motoru almakla bitmiyor. Latik ebatlarından dolayı bir lastik değişiminde bile birkaç yüz lira fark çıkıyor ortaya. İyi hesap yapılmalı. Evet daha önce 600cc kullandıysanız şuan sizi tatmin etmez gibi geliyor. Bende kaza yapıp motorumu pert ettikten sonra maddi imkanlar yüzünden 250ye düştüm tekrar. Fakat oldukça memnunum, en azından lastiklerimi 1000 liraya değil de 650 liraya değiştirebiliyorum
İleride imkan olur, paramızı denkleştirince 600e de geçeriz 1000e de hayırlısıyla.
Hamzabey gecmiş olsun rabbim göstermesin bi daha söylediklerine katılıyorum 1000rr a binip de 250 lik kesmiyor ama şu varki daha öncede sorduğun gibi kullanım amacı bence cok önemli Hadi bütçem var diyelim şehir ici icin 1000cc almak cok da mantıklı olmadığı gibi benimde 2. El bi 600cc ye binmem cok da mantıklı gözükmüyor açıkcası 1000cc lerde hiç gözüm de yok 600lükler hep daha cazip gelmiştir kullanım kolaylığından performansından bu nedenle fikrinizi almak istedim ki sorumunda cevabını aldığımı düşünüyorum cok teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
fatih.met adlı üyeden alıntı
benim babamın benzin istasyonu var.
bu arada bu motor racing kasalar arasında en dik oturuşa sahip olan modeller arasındaymış ve sanki oturuşu touring andırıyormuş.
yani rahatlık konusunda bir kıdem öndeymiş diğer racinglere göre.
ve evet yakıt konusunda iyi yakar bencede ama bu motor ile 120 km hız yapsan bile ayrı zevk alırsın.
birde gel benim apache ile 120 yap hiç zevkli değil.
Fatih 600f supersport olarak değil de sport touring olarak geçiyor zaten o nedenle bende şehiricinde yormaz uygun fiyata da bulmak mümkün diye düşündüm ama arkadaşlar haklı elimizde kalacağına temiz bi 250 lik şimdilik işimizi görür ilerde büyütürüz inşallah
-
31 Ağustos 2016, 00:36
#24
orhanugur adlı üyeden alıntı
Hamzabey gecmiş olsun rabbim göstermesin bi daha söylediklerine katılıyorum 1000rr a binip de 250 lik kesmiyor ama şu varki daha öncede sorduğun gibi kullanım amacı bence cok önemli Hadi bütçem var diyelim şehir ici icin 1000cc almak cok da mantıklı olmadığı gibi benimde 2. El bi 600cc ye binmem cok da mantıklı gözükmüyor açıkcası 1000cc lerde hiç gözüm de yok 600lükler hep daha cazip gelmiştir kullanım kolaylığından performansından bu nedenle fikrinizi almak istedim ki sorumunda cevabını aldığımı düşünüyorum cok teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
Fatih 600f supersport olarak değil de sport touring olarak geçiyor zaten o nedenle bende şehiricinde yormaz uygun fiyata da bulmak mümkün diye düşündüm ama arkadaşlar haklı elimizde kalacağına temiz bi 250 lik şimdilik işimizi görür ilerde büyütürüz inşallah
yorum için teşekkürler, bu modelin sağlamını bulmak zor olduğunu yazan çok yorum gördüm ama 2000 model r1 mi yoksa 2005 600f mi olsun deyince diyorum yakıt enjeksiyon olursa iyi olur diyorum bilmiyorum artık kısmet.
eğer benim gibi zevkine fazla düşkünse 250cc alınca pişman olur ama. motosiklet deyince zevke çok düşkünüm. tek masrafım motosiklet olacağı için bende sorun olmaz.
-
31 Ağustos 2016, 01:08
#25
Selamlar, konuyu okuyunca dikkatimi cekti bir kac sey yazmak istedim, ayni butcede bende motor almak istiyorum, suan 150cc bajaj var onu satip 15bin tl ye kadar motor almak istiyorum, seceneklerim r25 ninja 300 ktm rc390, siz sadece r25 demissiniz ama ninja ve ktm de var o paralara temiz 2.el, ayrica oturus pozisyonu ve kullanim rahatligi olarak kawasaki er6-f de kafami cok kurcalayan bir makine, ben de hiz icin degil haz icin cc buyultmek istiyorum, insanin altinda kuvvetli bir makina olmasi guzel bir duygu, kafanizi karistirmak istemem ama yazdigim secenekleride degerlendirebilirsiniz, kazasiz belasiz surmeniz dilegi ile iyi gunler....
-
31 Ağustos 2016, 01:25
#26
vhpfb44 adlı üyeden alıntı
Selamlar, konuyu okuyunca dikkatimi cekti bir kac sey yazmak istedim, ayni butcede bende motor almak istiyorum, suan 150cc bajaj var onu satip 15bin tl ye kadar motor almak istiyorum, seceneklerim r25 ninja 300 ktm rc390, siz sadece r25 demissiniz ama ninja ve ktm de var o paralara temiz 2.el, ayrica oturus pozisyonu ve kullanim rahatligi olarak kawasaki er6-f de kafami cok kurcalayan bir makine, ben de hiz icin degil haz icin cc buyultmek istiyorum, insanin altinda kuvvetli bir makina olmasi guzel bir duygu, kafanizi karistirmak istemem ama yazdigim secenekleride degerlendirebilirsiniz, kazasiz belasiz surmeniz dilegi ile iyi gunler....
Bende şu aralar er6f - mt07 ve xj6 diversion f arasında gidip geliyorum. Uzun yolda vs rüzgar yüzünden grenajlı istiyorum ama mt07 grenajsız bile güzel meret Sizin sorunuza gelince, 150lik bajajdan sonra hepsi sizi aliyyül ala tatmin eder. Sadece RC390 ın hon hızı azıcık biraz daha düşük ve üst devirlerde biraz daha titrer. Ama o tork da diğerlerinde yok Er6f e gelirsek. 15 bin civarına eski kasa (2006-2008) temiz bir er6 alınabilir. Ama yine kısa sürede satıp değiştirmeyi düşünürseniz piyasası çok canlı olan bir motor değil. Gerçi 150cc den 650cc ye geçince sizi uzuuuun bir süre üzmez sanıyorum
-
31 Ağustos 2016, 02:21
#27
bence 250 lik al ama sıfır r25 alma, o kadar para verilmez o motora.
yeni cbr lar gelicek, onlardan da alabilirsin.
-
31 Ağustos 2016, 09:10
#28
HamzaBey95 adlı üyeden alıntı
Hocam emin ol 600f ile şehir içinde R25in verdiği rahatlığı bulamazsın. Uzun yolda da adamı öldürmez yani, o kadar kötü gitmiyor. 160a kadar bayağı canlı. Sıfır almasanız bile R25in temizini bulmanız çok daha kolay. Sadece motoru almakla bitmiyor. Latik ebatlarından dolayı bir lastik değişiminde bile birkaç yüz lira fark çıkıyor ortaya. İyi hesap yapılmalı. Evet daha önce 600cc kullandıysanız şuan sizi tatmin etmez gibi geliyor. Bende kaza yapıp motorumu pert ettikten sonra maddi imkanlar yüzünden 250ye düştüm tekrar. Fakat oldukça memnunum, en azından lastiklerimi 1000 liraya değil de 650 liraya değiştirebiliyorum
İleride imkan olur, paramızı denkleştirince 600e de geçeriz 1000e de hayırlısıyla.
Geçmiş olsun Hamzabey rabbim göstermesin bi daha Evet haklısın zevke göre değil ihtiyaca göre hareket etmek en doğrusu olacak sanırım dediğin gibi ilerde değişiriz inşallah kaldı ki binmediğimiz makinalar değil ama nefis işte bi tane de bende olsun istiyor cok teşekkür ederim yardımlarınız icin
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------
vhpfb44 adlı üyeden alıntı
Selamlar, konuyu okuyunca dikkatimi cekti bir kac sey yazmak istedim, ayni butcede bende motor almak istiyorum, suan 150cc bajaj var onu satip 15bin tl ye kadar motor almak istiyorum, seceneklerim r25 ninja 300 ktm rc390, siz sadece r25 demissiniz ama ninja ve ktm de var o paralara temiz 2.el, ayrica oturus pozisyonu ve kullanim rahatligi olarak kawasaki er6-f de kafami cok kurcalayan bir makine, ben de hiz icin degil haz icin cc buyultmek istiyorum, insanin altinda kuvvetli bir makina olmasi guzel bir duygu, kafanizi karistirmak istemem ama yazdigim secenekleride degerlendirebilirsiniz, kazasiz belasiz surmeniz dilegi ile iyi gunler....
Bu seçenekleri de cok düşündüm ama hamzabeyin de dediği gibi grenajsız makina konusunda cok nşyetli değilim ninja görmedim kullanmadım ama KTM kullandım deli Torku olan kullanması cok zevkli bi motor ama naked motor yüksek hızlarda cok rahatsız ediyor ama dediğiniz modeller gerçekten beğendiğim modeller r25 dememin sebebi bu aralar kullanan beğenilen ve tavsiye edilen bi motor küçük cc ama bi ss olmasi da beni cezbediyor açıkcası kawaya gelince hiç araştırmadım neden olmasın diyip bi bakıcam bakalım
-
31 Ağustos 2016, 09:14
#29
Bence 15000 tl ni döviz altına çevir ve para biriktir yılbaşından sonra kesinlikle iyi bir 600CC alacağına eminim, sabırlı ol, r25 falan bunlar hikaye
-
31 Ağustos 2016, 14:29
#30
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Bence 15000 tl ni döviz altına çevir ve para biriktir yılbaşından sonra kesinlikle iyi bir 600CC alacağına eminim, sabırlı ol, r25 falan bunlar hikaye
Mantıklı
-
31 Ağustos 2016, 14:48
#31
Ne kadar güzel olursa olsun 250 den sonra yükseltme ihtiyacı geliyor insana,diyorlar 180 basıyor 200 basıyor r25 ama o hızda nasıl gidiyor ne fırtınalar kopuyor motorda... neyse demem o ki bak iyice araştır 600 lük al. Tecrübenin var olduğunu umut ediyorum, öyle 1 seneden az ise tecrüben durumu tam tersine dönüyor.
-
31 Ağustos 2016, 14:59
#32
Aynı ikilemi yaşamıştım zamanında, 600cc 2005-2008 bandında motor alırsanız net olarak söyleyebilirim ki, hakkı bokunu geçer. En az 2 sene içinde 5 bin lira kadar masrafınız olur.
-
31 Ağustos 2016, 15:09
#33
Bursanın iyi ustalarından biri bir muhabbet sırasında;
.... koyim ben ustayım ben götüme güvenip alamıyorum eski motor millet nasıl alıyor demişti
o gün bugun o konu kapanmıştı benim için
Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..
-
Alper Karademir adlı üyeden alıntı
Bursanın iyi ustalarından biri bir muhabbet sırasında;
.... koyim ben ustayım ben götüme güvenip alamıyorum eski motor millet nasıl alıyor demişti
o gün bugun o konu kapanmıştı benim için
o usta değil ben bunu anladım sadece.
-
Aquaium adlı üyeden alıntı
Aynı ikilemi yaşamıştım zamanında, 600cc 2005-2008 bandında motor alırsanız net olarak söyleyebilirim ki, hakkı bokunu geçer. En az 2 sene içinde 5 bin lira kadar masrafınız olur.
Yani şimdi 2006 ninja 636 almayalım mı ama efsane kasa?
Bak yine ikileme düştüm :D
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
o usta değil ben bunu anladım sadece.
-
Merhabalar,
Sıfır motor herzaman ilk tercihtir ama arkadaşlar sizde cbr600f leri öldürmüşsünüz be
Valla bende 2006 cbr600f var ve ben bu makinaları halk tabirinde 93-95 toyota corolla ya benzetiyorum.Geçmişi bilindik bir makina alınabilir,masraf çıkartsa da 1 defa çıkartır (Mekanik olarak)oda iyi ustaların elinde düşük rakamlara sıfırlanabilir..Ha yıkık bitik yığınla kazası olanlar için konuşmuyorum tabi..
Yani bi Kawasaki Suzuki konu olsaydı, yaklaşımım tam tersi olurdu
-
yaw r25 160'a kadar canlı demişsiniz de, ben o motorla bi 120 yaptım. Yaw motor altınızda cayır cayır 9.000 devir atarken sürekli 120 ile gitmeye nasıl dayanacaksınız?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
Motora yenimi başlıyosun SS motoramı geçiş yapıyosun söyleyeydin iyidi
-
Sıfır r25 alacağıma 2 el 600f alırım le biz niye düşünemedik bunu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)