Oooo döğüş başlamış
Hem de bensiz
abs nin gözünü seveyim.kaç kere beni yere kapaklanmaktan kurtardı.ani bir durumda ön arka tam asılıyorum.zınk diye duruyor ve dik duruyor motor.sağa sola kızaklayıp kapaklanmıyorum
ona buna karışmam
abs siz fren yapmayı hatim etmiş kişi abs ye ihtiyaç duymaz
motorun vereceği tepkiyi bilir
tüm cevaplar burada
http://www.motosiklet.net/forum/moto...r-kacarim.html
Hergün "forumdan atılmış mıyım acaba" diye düşünmek biraz garip konulara fikrimi yazıyorum (doğru yada yanlış) sadece.. Rahatsız olmasınlar diye konu bile açmıyorum. Forumdan arkadaşlar ile (bazılarını resimlerinden tanıyabiliyorum) etkinliklerde tanıştık, kaynaştık, birlikte güldük ve eğlendik fakat rumuzumu söyleyemedim bile, çekindim
Sevgili dostum,yukarıda yazılan ABS konusundaki yorumları okuduğum zaman gerçek olup olmadığını anlamakta hakikaten zorluk çektim.Öncelikle ABS, fren mesafesini uzatmaz,aksine kısaltır.İkincisi sizin fren dozlamanıza veya işinize karışmaz.Sadece tekerleklerin kitlenmesi durumunu engelleyerek sizi olası kazalardan kurtarır. Tabiiki frenleri kazıklayarak motoru kaydırmak gibi bir sevdanız yoksa her zaman sizin can dostunuzdur.Zemin yapısı istesenizde istemesenizde yol boyunca farklıdır.Buna hava durumu ve sıcaklığıda eklendiğinde istemediğiniz bir anda kaydırma durumu ile karşı karşıya kalabilirsiniz.Bilmeden ve incelemeden teknolojiyi reddetmek mantıklı değildir.Kaldıki ABS sistemi gibi hayati ve mükemmel bir sistemin yaptıklarını önemsememek çok büyük bir hatadır.Kim kaç senedir motor kullanıyor bilmiyorum ama 14 yaşından beri bu aleti kullanıyorum ve yaşım 60.Halen motorum var ve keyifle biniyorum.Lütfen güvenlik konusunda hiçbir teknolojiyi red etmeyin ve imkanınız oldukça tecrübenizi bu teknojilerle pekiştirin.Çok uzun yıllar keyifle motorla gezmeniz dileğiyle....
Yerçekimine direnç gösteren bir madde üzerinde çalışıyorum.
Sıvı ya da jöle kıvamında olacak.
Sele altında veya yan kaplamalarda muhafaza edilecek bu madde motor yatış yönünün tersine akarak direnç gösterecek ve motorun düşmesini engelleyecek.
Tüp şaselerde şase içerisi de kullanılabilir.
Dönüş dinamiklerini bozmaması için akışkanlığın belli bir yatma derecesinden sonra oluşması gerekiyor.
Başarabilirsem istediğiniz kadar yatın,asla düşmeyecek hacıyatmaz gibi motosikletlerimiz olacak.
Bu düşme riskini azaltan teknolojiler gelişti ama tamamen engellemiyor.
Benim ki kesin çözüm olacak.
Yaklaşık bir aydır mutfakta çalışıyorum.
İlk tepki yengenizden geldi.
Tipik türk kafası işte.
Her yeniliğe karşı.
Neymiş, mutfak dağılıyormuş!
Halbuki yağ,sirke,barbekü sos,krem deterjan ve yoğurt ile yaptığım karışım ile istediğim kıvamı yakaladım.
Tek sorun olarak akışkanlığın zamanlama ve derecesini ayarlamak ve birde yerçekimşne karşı koyacak kütleye kavuşturmak kaldı.
Ha! bide koku...
Şimdi icat etmek üzere olduğum bu müthiş teknolojiyi de beğenmiyeceksiniz.
Bilim insanı olmak ne zor yafu!
Abs'yi beğenmezsiniz, traksiyon kontrolü beğenmezsiniz,kaydırmalı debriyajı beğenmezsiniz daha ne yapsınlar size?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Abs, o alisilagelmis tepkisini bildiginiz ve her zaman sizi istediginiz noktada durduran o abssiz fren ile bir kez yaptiginiz hatayi absorbe edip size bir sans daha sunar.
Motosiklette hataya yer yok, e peki madem hatasiz kul olmaz? O zaman ölmek mi? Yoksa bir sans daha mi?
Biraz karamsar belki ama, gercekler acidir.
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Cruiser ile ege sahillerinde fıtı fıtı geziyorsan gereksiz olabilir. Onun dışında tartışılması çok anlamsız bence. Disk fren ilk çıktığı zamanlarda böyle tartışılmış mıdır acaba?
Hondolog sen adamsın, ADAM. Biz seni Allah var çok seviyoruz asla üzme kendini. <3
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
Abi sen mythbustersda ki sarışın olansın dimi itiraf et hadi ben biliyorum senin gerçek kimliğini.
Bu tartisma otomobilde de var. Fakat soyle basit bir cevap ile konu acikliga kavusuyor. Abs tekerler kaymaya basladiginda freni anlik keserek calisir. Abssiz bir aracta tekerler kilitlenip kaymaya baslarsa zaten daha kisa surede/mesafede durmak gibi bir sansin yok yolunu tozunu alir kaya kaya gidersin.
Ha abssiz aracta tekerleri kilitlemeden x metrede duruyorsan, ayni aracin absli modelinde tekerlekleri kilitmedigin icin yine ayni surede durursun.
absli motorum yok ama test ettim 1 kaç tane.gerçekten fren mesafesini uzatıyor.ama acil durumda motoru kayıp düşürmeden kontrol almanı sağlar.kanımca kaza anında refleks olarak yaptığımız ne varsa abanma olayı absde çok güvenli bi durum oluyor.maneti sonuna kadar çekip daha sonra saldığımızda zaten normal frene yaklaşıyorsunuz.abs ye abanıp durmayı bekleyenler çok yanılır.panik anında aban daha sonra abs modundan çıkar.ufak yada büyük cc fark etmiyor ama yüksek cc de abssiz binenler gerçekten cesur adamlar.mt07 alıcam abs olmadan asla..
Aaa lütfen ama lütfen size karşı kişisel bir savaş asla. Genel düşünceler bunlar, ABS videoları hep aynı biraz su yana iki çocuk bisikleti tekeri "Fren kay, Fren dur" bizim bu eski amcaların derdi farklı o yüzden video baz alarak yazdım ben, yoksa ne haddime çok üzülürüm bak yapma böyle.
Hiç gerek yok tartışmaya.
ABS sevmeyen eski kafalılar zaman aşımından gidici.
Cühela genç kesim ise doğal seleksiyondan gidici.
Velhasıl gelecek ABS'nin
KEMİK SESİ DUYMAK İSTİYORUM HADİ AMAAAA
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)