Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kazaların en büyük sebebi Ön fren..... YBRRRRRRRR

    REKLAM ALANI
  1. #21
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.milliyet.com.tr/GazeteHaber...mf3926230.Jpeg

    SENİN YÜZÜNDEN KÜMESTE REFLEKTÖRLÜ YELEK ALDIK CANIMIZ YANDI İÇİMİZDEN BİRİNİ DAHA ALAMAYACAKSIN REFLEKTÖRLÜ TAVUKLAR BİRLİĞİ OLARAK SENİ PROTESTO EDİYORUZ BIIIGAAAHHHKKKKK
    reflektör olmaz abi Alpinestars ceket lazım.
    snappy x bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Uzun kilometreler boynuca scooter kullandım. Tekerleğinin kücük olması hızlıca freni bırakmanız için size bir zaman tanıyor bu doğru.

    Büyük cantlarda durum böyle olmuyor ve aşırı yığılma yapıyor. Şahsen vitesli motosiklette abs hariç kendime fazla güvenmiyorum ben.

  3. #23
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    Scooter dan vitesliye geçişlerde arka fren yerine debriyaja basmak ve sağ ayak altındaki freni hatırlayamamak falan
    bunlar hep "planted bombs"

  4. #24
    Sam@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    97' Virago 250 / artık yok
    2-3 defa aniden asıldım ön frene , motosikletimin çatal boyu uzun olduğu için ön teker kaydığında fark etme zamanım oldu hemen bıraktım freni.

  5. #25

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    "bence kazaların en büyük sebebi tutulduktan sonra kaza olacağına arka frene basamıyorsunuz"

    Bu yazığın cümleyi sen anlayabiliyor musun ? Yazdığınız şeyleri yollamadan önce dönüp bir okuyun. Noktalama işareti nedir, ne işe yarar öğrenin.

    Bir skuter kullanıcısının motor sürmeyi bilip bilmediğini dururken hangi freni kullandığına bakarak çok kolay anlayabiliyorum. Sadece arka freni kullanıyorsa bir halttan haberi yoktur ve genelde kaskı da yoktur. Paketçi apaçilerin tümü böyle sürerler. Hemen her durumda, belki virajda bir istisna olabilir, iki fren birden kullanılmalıdır. Dozajlaması size kalmış. Ben bisikleti bile öyle sürerdim.

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı sailor33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşin püf noktası limon
    http://radorecdn.pckolog.com.tr/k/ko...lleri_d580.jpg

    http://www.gazetebilkent.com/wp-cont...4/08/limon.jpg

    Sıkmayı bilirsen her derde deva. (Tiki olup ağız sulandırdıysam kusura bakmayın)
    Allah canını almasın okurken ağzım sulandı :D:asıdhjaıoshıaosd :D

  7. #27
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Yavaş gidin yavaş

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Arka freni hemen hemen hiç kullanmıyorum. Tutmuyor zaten bozuk değil, dizaynı öyle. Motor ne kadar güçlü ve hızlıysa, arka fren o kadar cılız oluyor tecrubemce. Ön fren asfaltı yırtıyor, o ayrı.

  9. #29
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka freni hemen hemen hiç kullanmıyorum. Tutmuyor zaten bozuk değil, dizaynı öyle. Motor ne kadar güçlü ve hızlıysa, arka fren o kadar cılız oluyor tecrubemce. Ön fren asfaltı yırtıyor, o ayrı.
    600,1000.. cc yarış veya naked bi motoru durdurmak tecrübe ve yetenek ister. ama scooterlar öyle mi hiç limonu sıktığın gibi durur katılıyorum sana haşmet

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600,1000.. cc yarış veya naked bi motoru durdurmak tecrübe ve yetenek ister. ama scooterlar öyle mi hiç limonu sıktığın gibi durur katılıyorum sana haşmet
    ABS olunca duruyor. Ama yoksa asfalti opecegin gun takvimde isaretli.

    Onceki naked motosikletlerimde ABS yoktu, 3 kez low side oldum. En sonuncusunda bi kere acil fren yapma durumu oldu, o da tam degil yani, on fren'de ABS devreye girdi ve gozumu kirpmadan yurume hizina geldi motorsiklet. Eski CB1000R veya CB919 olsa yerdeydim.

  11. #31
    kong - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2015
    Motosikleti
    mondial 100 sfc snappy x
    O ön freni birden sıkınca cıyyyykkkkk diye bi ses geliyo ya insanın tüm ömrü film şeridi gibi geliyo gözlerinin önüne .


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)