Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

KADIN sürücüler olmasın ciğerler yanmasın !

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Temmuz 2015
    Şehir
    Istanbul
    Arkadaşlar dün beylikdüzü meciyeköy istikametine giderken, tam yenibosnaya geldiğimde, karşımda şahin bir motorcu polis abi vardı. Onu takip ederek yanyoldan mışıl mışıl gidiyoruz. Trafik var. Tam polisle beraberinde giden bayan sürücü telefonla konuşurken üstüne polis abiyi bariyerlere sıkıştırdı. Polis daha sonra hemen kadın sürücünün tarafına geçip aç camını dedi. Yakından takip ettim. Polis aç camını dedi, hanfendi trafkte telefon kullanılırmı ? dedi kadın orda özür dilerim felan dese kurtulcak ama üstüne önemli bir görüşme yapıyorum dedi. Polis alla allaaaa geç bakım sen sağ canın ne kadar önemli olduğunu cezayla gösterim sana dedi :D çekti kesti cezayı. Kadında böle harbi allah var sarışın estetikli mankendi galiba. Polise böle keskin ateşli gözle cevap veriyordu. Galiba güzelliğimden affeder felan sandı polis sert yapınca yüzü nasıl düştü anlatamam. Hani kadınlara dersin ya, 25 yaşındasın ama 45 gösteriyorsun demek gibi bişey oldu tipi :D

    Ama işin bir gerçeği, kadınlar külübü kuruluyor okadar kadın hakları felan, erkekler hakkı diye grup kurulsun. Tüm bayanların ehliyetine el konulsun mitingi yapalım. Abi benide hiçbir erkek sıkıştırmaz, kaza yapmaz bulur beni bayanlar ya sıkıştırır yada kaza yapar. 3 kaza yaptım 3üde bayan. En son trafik şube dicek hayırdır genç neden bayanlarla kaza yapıyorsun. Ne cevap verirdim bilmiyorum ama sende neden bayanlara ehliyet veriyorsun derdim galiba. Arkadaşlar türk cumhuriyetine yeni bir atasözü ilan ediyorum. " bayan gördün mü kaç "


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    Adana
    Trafikte kadın gördüğüm zaman yol veririm, dibine girmem benden uzak olsun yeter ama sizin yaklaşımınız biraz ters olmuş bu tarz kadınlar yüzünden tüm kadınlar cezalandırılsın demek geçenlerde 9 aylık bebeğin tecavüz sonucu öldürülmesi yüzünden tüm erkekler hadım edilsin demek gibi

  3. #3

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    25 yaşındasın ama 45 gösteriyorsun .

  4. #4
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Genellemek yanlış olmuş. Her ne kadar sayıları az olsa da gerçekten çok iyi ve dikkatli kadın sürücüler de var.
    Freakziyaglb bunu beğendi.

  5. #5
    BalkanRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Her kadın surucu oyle degıl bunların profıl profıl degerlendıre bılırsın en tehlikeli olan profil şudur BMW jip olur genelde kapalı gozluklu ve hep telefonla konusup arkadaslarıyla alışverişe çıkar benim için en tehlikeli tip bu cunku kaza yaparsan adamlar zengin Bu Devlette paranın dedıgı oluyor

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Türkiyede ki trafik kazalarının %80'ni erkek sürücülerin yaptığını var sayarsak, erkeklerin hem araba hem motosiklet ile kadınlara oranla %99 daha fazla sidik yarıştırdığını da göz önüne alırsak üstelik herhangi bir kazada ilk yardım ekiplerinin %70 kadın olduğunu da bile, bile ve kadınların trafik kuralları konusun da acamilik süresinden sonra erkeklere oranla %85 daha fazla kurallara uyduğu real olarak görerek davayı düşürüyorum.
    Not: Kadınlara örnek olarak erkek sürücüler olmadığı sürece onları suçlamak yerine kendimize bakmalıyız.
    otopsici, IVU ve Güzel Şale bunu beğendiler.

  7. #7
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Gördüm mü uzaktan geçiyorum, yada kadın olduğu için 10 kat fazla temkinli oluyorum.Çoğu zaman bir arabanın kadın tarafından kullanıldığını anlıyorum.Bazı kadınlar çok iyi olsa da geneli büyük tehlike arz ediyor.

    Trafikte ki kadın, benden uzak Allaha yakın olsun aman abi 😀

  8. #8
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    Bu durumun maalesef söylediğin gibi kadın yada erkeklikle alakası yok. Bunların hepsi cahillik ve eğitimsiz sürücü kesiminden kaynaklanmakta..
    weirdo1 bunu beğendi.
    ¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!

  9. #9
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Genelleme böyle yapılır..

    Kadın sürücü == Kasap

    Uzak durun hepsinden. Kendi kaza yapmaz kazaya sebebiyet verir.

    Aklımdan 1001 türü küfürler geçiyor ya...

    La havle vela...

  10. #10
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Umarım devlet kaza oranını göz önünde tutup herhangi bir cinsin ehliyetini iptal etme önerinize sıcak bakar.
    Çünkü ertesi gün tüm erkek sürücülerin ehliyeti iptal olacaktır.
    Bir nevi kendi kazdığın kuyuya düşme olayı.

    Bu işler kadınlar kötü araba kullanıp çok kazaya sebep oluyorlar demekle olmuyor.
    Devlet kazaların istatiğini tutuyor.
    Dolayısıyla meydana gelen kazaların kaç tanesinin kadınlar, kaç tanesinin erkekler tarafından meydana geldiğini de biliyor.
    Hatta trafikteki erkek ve kadın sürücü sayısı ve bunların kaza yapma oranlarını da biliyor.

    Bu oranlara bakıldığında biz erkek sürücülerin yeteneksizliği kabak gibi meydanda.
    Maalesef en çok kazayı erkek sürücüler yapıyor.
    Bu doğal.
    Erkek sürücü sayısı kadından fazla diyebilirsiniz.
    Fakat maalesef oransal olarak da erkek sürücüler daha fazla kaza yapıyor.
    Aklımda yanlış kalmadıysa erkeklerin kaza oranı kadınlardan 7 kat fazla.
    Yani her 100 kadın sürücüden 5 tanesi kaza yapıyorsa her 100 erkek sürücüden 35 tanesi kaza yapıyor. (Bu oranlar değişmiş olabilir. En son bir kaç yıl önce yine böyle bir konuda kaza istatistiklerini incelemiştim.)

    Merak eden arkadaşlar kaza istatistiklerini internetten bulup acı gerçeği öğrenebilir.
    Kısaca kurcalamayın bu işleri fazla rezil olmayalım.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #11
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bu durumun sorumlusu aslında otomatik vitestir. Araba kullanmaktan hiç anlamayan biri için bile 200-300 beygir arabasının gaz pedalına sonuna kadar basıp yayaların üzerine sürmek, trafikte dengesiz hareketler yapmak o kadar kolay ki. Kadınlara otomatik vitesli arabalar yasaklanmalı demiştim daha önce daha makul bi seviyeye çekicem Stajyer Ehliyet süresince yasak olmalı ve normal ehliyeti alacakları zaman gerçek trafikte en az 1 saat manuel vitesli arabayla sürüş testi yapılmalı.
    SAZMAN bunu beğendi.

  12. #12
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    En feminist kadınlardan bile daha feminist erkekler varmış burda.
    something123 bunu beğendi.

  13. #13
    Yolda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    bir kaç haftalık acemi motorcuyum. geçen günlerde köprüden gelen yolun fenerbahçe stadına dönen virajında acemilikle hem hızlı hem de içten girdim. haliyle virajın dışına savruldum. sol taraftan gelen "bayan sürücü" dikkatli davranarak yavaşladı, virajdan rahatça çıkmama izin verdi, sıkıştırmadı. sağ şeritten "bay sürücü"lerse hiç sallamadan üzerime doğru gelerek itinayla sıkıştırdılar.

    bu yazı, hıncal uluç'un bugün forumda paylaşılan iki tekerli canavalar yazısından farksız. ona getirilen eleştirileri kendiniz için de okuyabilirsiniz.

    motorla henüz kaza yapmadım ama bugüne kadar otomobille irili ufaklı 10'dan fazla kazaya karışmışımdır. hepsinde de şoförler erkekti.

  14. #14
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    2015 yılında konuyu biraz araştırmıştım. O zaman notlar almıştım. Aşağıya ekliyorum, belki (sanmam ama) "kadınların yaradılışlarından ötürü erkeklerden aşağıda olan insanlar" olarak özetlenebilecek ve düşünüşünüzün temelinde yatan safsatanın kırılmasına yardımcı olur:

    Aşağıdaki linkte cinsiyete göre istatistikler olmakla birlikte, en çok dikkatimi çeken:

    2013 yılında Türkiye’de gerçekleşen 1.207.354 kazada (239.155’i ölümlü/yaralanmalı kaza) 1.551 erkek sürücü ölmüş, 106.514 erkek sürücü yaralanmış. Buna karşın sadece 26 kadın sürücü ölmüş ve 6.831 kadın sürücü yaralanmış.

    Tabi bu istatistiğin daha anlamlı hale gelebilmesi için, yılda sürücü başına yapılan yolun cinsiyetlere göre dağılımını içeren de bir veri lazım. Yine de şu denebilir ki gidilen yol başına sürücü ölüm oranlarının denk sayılabilmesi için yaklaşık 60 kat, gidilen yol başına sürücü yaralanma oranlarının denk sayılabilmesi için ise 16 kat erkeklerin yılda kadınlara göre daha fazla yol yapıyor olmaları lazım.

    Ölümlü/yaralanmalı kazaya karışan (yaya veya yolcular da ölmüş/yaralanmış olabilir) sürücülerin 225.291’i erkek, 13.864’ü kadın olarak görünüyor. Arada 16 kat fark var, toplamda ise Türkiye’deki ehliyetlerin yaklaşık 1/5’i kadınların gözüküyor. Bir de tabi ehliyetlerin bölgelere göre dağılımı da anlamlı olabilir (örneğin büyükşehirlerde kadınlar erkeklere göre diğer bölgelerden daha fazla araba kullanıyor ve büyükşehirlerde kaza daha çok oluyor ise bu da sonuçların yorumlanmasını etkileyebilir.

    Kesin sonuçlara varmak için veri ve analizde eksiklikler var tabi (ekteki dokümana göz atın daha kesin sonuçlar çıkartılabilir ben pek detaylı bakamadım), ama genel izlenim olarak kadınların araba kullanırken kendilerini öldürme risklerinin erkeklere göre çok daha az olduğu (muhtemelen 1/6 filan) ve yaralanmalı kazalara da yapılan yol başına daha az (muhtemelen yarı yarıya daha az olabilir) karışıyor oldukları söylenebilir. Dolayısıyla kadınların erkeklerden daha güvenli araba kullandığını destekleyen veriler ortadayken ve iyi sürücülük dediğimiz şey özünde bir ego ve sidik yarışından ziyade, güvenli şekilde A noktasından B noktasına gitmek ise, kadınların kötü sürücü olduğu iddianızı desteklemeniz gerekir diye düşünüyorum. Eğer nesnel veriler ve rasyonel argümanlarla destekleyemiyorsanız bilin ki penise sahip olarak doğmuş olmanızın insanlığın penise sahip olmayan yarısı üzerinde daha üstün yaradılışta olduğunuz safsatasına dayanan önyargılarınızın adı cinsiyetçiliktir.

    http://www.tuik.gov.tr/Kitap.do?meto...15&KITAP_ID=70
    COQ ve CrazyBullet bunu beğendiler.

  15. #15
    CrazyBullet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Assen
    Motosikleti
    Honda RCV213, Yamaha YZR500
    Mithrelios noktayı koymuş. Davarlasmayin beyler.

  16. #16
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Trafikte 100 araçtan 90'ı erkek sürücü ve 10 tanesi kadın sürücü. Bu durumu göz önünde bulundurarak oran ve orantı yapmak doğru olur.
    Liposcus bunu beğendi.

  17. #17
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    Son yıllardaki zihniyetin ürünü bu işte. Bunlar kadın kelimesinden dahi rahatsız olurlar, kadının toplumda bir statü sahibi olmasını istemezler. Kadının görevi çocuk doğurmaktır ve tesettürlü giyinip erkekleri tahrik etmemektir. Mazallah şeytana uyup tecavüz ederler yoksa, yine kadın suçlu bak şeytana uyduruyor insanı.

  18. #18
    Draconian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Kadın veya erkek olmaktan ziyade bilinçsiz araç kullanmak asıl mesele benim gözümde. Kadınlar daha panik kullanıyor kabul ediyorum ama erkekler de bile bile kural ihlali yapıyor bu aslında daha vahim.

    Misal kadın sürücü fark etmeden sıkıştırırken minibüsçülerin biz bekliyoruz sen de bekle diyerek sıkıştırması gibi.

    Dipnot: selam kızlar..

  19. #19
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı mithrelios adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 yılında konuyu biraz araştırmıştım. O zaman notlar almıştım. Aşağıya ekliyorum, belki (sanmam ama) "kadınların yaradılışlarından ötürü erkeklerden aşağıda olan insanlar" olarak özetlenebilecek ve düşünüşünüzün temelinde yatan safsatanın kırılmasına yardımcı olur:

    Aşağıdaki linkte cinsiyete göre istatistikler olmakla birlikte, en çok dikkatimi çeken:

    2013 yılında Türkiye’de gerçekleşen 1.207.354 kazada (239.155’i ölümlü/yaralanmalı kaza) 1.551 erkek sürücü ölmüş, 106.514 erkek sürücü yaralanmış. Buna karşın sadece 26 kadın sürücü ölmüş ve 6.831 kadın sürücü yaralanmış.

    Tabi bu istatistiğin daha anlamlı hale gelebilmesi için, yılda sürücü başına yapılan yolun cinsiyetlere göre dağılımını içeren de bir veri lazım. Yine de şu denebilir ki gidilen yol başına sürücü ölüm oranlarının denk sayılabilmesi için yaklaşık 60 kat, gidilen yol başına sürücü yaralanma oranlarının denk sayılabilmesi için ise 16 kat erkeklerin yılda kadınlara göre daha fazla yol yapıyor olmaları lazım.

    Ölümlü/yaralanmalı kazaya karışan (yaya veya yolcular da ölmüş/yaralanmış olabilir) sürücülerin 225.291’i erkek, 13.864’ü kadın olarak görünüyor. Arada 16 kat fark var, toplamda ise Türkiye’deki ehliyetlerin yaklaşık 1/5’i kadınların gözüküyor. Bir de tabi ehliyetlerin bölgelere göre dağılımı da anlamlı olabilir (örneğin büyükşehirlerde kadınlar erkeklere göre diğer bölgelerden daha fazla araba kullanıyor ve büyükşehirlerde kaza daha çok oluyor ise bu da sonuçların yorumlanmasını etkileyebilir.

    Kesin sonuçlara varmak için veri ve analizde eksiklikler var tabi (ekteki dokümana göz atın daha kesin sonuçlar çıkartılabilir ben pek detaylı bakamadım), ama genel izlenim olarak kadınların araba kullanırken kendilerini öldürme risklerinin erkeklere göre çok daha az olduğu (muhtemelen 1/6 filan) ve yaralanmalı kazalara da yapılan yol başına daha az (muhtemelen yarı yarıya daha az olabilir) karışıyor oldukları söylenebilir. Dolayısıyla kadınların erkeklerden daha güvenli araba kullandığını destekleyen veriler ortadayken ve iyi sürücülük dediğimiz şey özünde bir ego ve sidik yarışından ziyade, güvenli şekilde A noktasından B noktasına gitmek ise, kadınların kötü sürücü olduğu iddianızı desteklemeniz gerekir diye düşünüyorum. Eğer nesnel veriler ve rasyonel argümanlarla destekleyemiyorsanız bilin ki penise sahip olarak doğmuş olmanızın insanlığın penise sahip olmayan yarısı üzerinde daha üstün yaradılışta olduğunuz safsatasına dayanan önyargılarınızın adı cinsiyetçiliktir.

    http://www.tuik.gov.tr/Kitap.do?meto...15&KITAP_ID=70
    ben mi görmedim, yoksa bu istatistik komple sazan.avi mi? kaza, yaralanma, yaralama riski öyle mi tespit edilir? cinsiyete göre kıyas yapacaksan, cinslerin kendi içlerindeki yüzdesel oranlarına bakılır.
    Tamam, erkek sürücülerde kaza, yaralanma ve yaralama sayısı kadınlara kıyasla daha fazla; ama bu değerlerin cinsiyetler içerisindeki yüzdesel dağılımı ne?

  20. #20
    CrazyBullet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Assen
    Motosikleti
    Honda RCV213, Yamaha YZR500
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben mi görmedim, yoksa bu istatistik komple sazan.avi mi? kaza, yaralanma, yaralama riski öyle mi tespit edilir? cinsiyete göre kıyas yapacaksan, cinslerin kendi içlerindeki yüzdesel oranlarına bakılır.
    Tamam, erkek sürücülerde kaza, yaralanma ve yaralama sayısı kadınlara kıyasla daha fazla; ama bu değerlerin cinsiyetler içerisindeki yüzdesel dağılımı ne?
    Ehliyet lerin 1/5i kadinlarda, erkekler 16 kat fazla kaza yapıyor. İçler dışlar çarpmadan bile erkeklerin oransal olarak daha fazla kazaya karıştığı belli.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)