http://www.asyamotor.com.tr/Motorsikletler/Ace
Bunu düşünebilirsiniz aslında. Pek bi inceleme yok internette yabancı bikaç kaynak var ama şekil o biçim. Elektrikli testere çalıştırılır gibi çalıştırılsa da genel yorumlar iyi. Şekil çok fena beee.
http://www.asyamotor.com.tr/Motorsikletler/Ace
Bunu düşünebilirsiniz aslında. Pek bi inceleme yok internette yabancı bikaç kaynak var ama şekil o biçim. Elektrikli testere çalıştırılır gibi çalıştırılsa da genel yorumlar iyi. Şekil çok fena beee.
bu paralara alınacak tek motor cf moto nk 150. ben olsam biraz pazarlıkla biraz da bütçeyi zorlayarak bu motoru alırdım.
http://www.cfmoto.com.tr/model/touring/150-nk
- ön arka disk fren
- drl gündüz led
- bosch efi enjeksiyon
- up side down ön amortisor
- monoshock arka amotistor
- stoplar led
- sürüş modu var(sport-ekonomik)
pu paraya çok motor veriyor adamlar. canlı da gördüm tasarım zaten feza . herifler motoru KTM nin tasarımcısı KİSKA ya çizdirmişler. cbf gibi konserve kutularına o paralar verileceğine bu motor alınır.
Kuba CR1.
Bu forumdaki ilgili sayfasından da detaylıca okuyabilirsiniz: http://www.motosiklet.net/forum/moto...upersport.html
RKS Titanic S'i tavsiye ederim. İlk motorum, ben de aynı bütçe aralığındaydım. Tecrübeli olmadığımdan 2. elde de sorunlu motoru bana itelemesinler diye sıfır düşündüm. Hayallerin motoru değil ama yine de ben çok keyif alıyorum.
Bir iki kişi haricinde cevap gelmemiş.
Bu fiyata alınabilecek motorlar:
Mondial Vulture,
Mondial Drift,
Mondial Roadracer,
(Bunlar zontes marka)
Mondial Z-one 150 (Zongshen, Piaggio, Derbi, Arpilia Z-one)
Kuba CR1 (Loncin CR1)
Kuba Pars (Jianshe-Yamaha ybr144 gibi bir şey)
Keeway RKS
vs.
İkinci el konusunda ben çok şüpheye düşmüyorum. 1-2 yaşındaki motorlar apaçi motoru ya da aymaz adamın motoru(motoru ısıtmayan, yağ değiştirmeyen vs) değilse çok sorun çıkarmaz diye düşünüyorum.
Amma velakin yaşı büyük kilometresi yüksek motorlar çin japon ne olursa olsun bence alınmamalı. Küçük hacimli motorlar ister istemez zorlanıyor. Zorlanınca da...
Büyük hacimliler muhtemelen bu yüzden daha uzun kilometreler gidiyor, zira küçük motorlarda olduğu gibi çok sık tapagaz gitmek/motoru zorlamak gerekmiyor.
Lifan pony az yakar çok kaçar
MONDİAL ZS 150 diyorum.Gerekçesi;
YEDEK PARÇA VE SERVİS YÖNÜNDEN ÜSTÜNLÜĞÜNÜ SAYMIYORUM.
Z-ONE NİN EMSALLERİNDEN FARKLARI.
37 LİK KALIN ÖN AMORTİSÖRLER-
KUTU PROFİL ÇELİK ARKA MAŞA (DİĞERLERİNDE BORU OLUYOR VE 2 GÜNDE EŞİK AYARI BOZULUYOR)
DİJİTAL PROGRAMLANABİLİR GÖSTERGELİ
SELE ALTI KİLİTLİ BAGAJI VAR
ORJİNALDE ZONGSHEN (ZS 150) 48 A MODELİ-Avrupa ve Amerikada 2800 euro - 3000 dolar civarında fiyatı var.
SARSINTISIZ ,SESSİZ SAKİN AMA GÜÇLÜ BİR MOTORU VAR. (150 CC.11 BG)
ÖZELLİKLE UZUN YOLDA KEYİFLİ.ŞEHİR İÇİNDE YETERLİ
SELEKTÖR DÜĞMESİ VE GÜÇLÜ FARLAR.
KALIN LASTİKLERLE GÜVENLİ SÜRÜŞ.(ancak fabrika lastiğini tüm motosikletlerde olduğu gibi değiştirmekte fayda var.)
ALÜMİNYUM DÖKÜM ÖN GİDON (BİSİKLET GİDONU GİBİ BORU DEĞİL)
SAĞLAM VE KALIPLI GÜZEL BİR BİR MOTOSİKLET.
Gidip. bayide görmeni tavsiye ederim. Bende sıfır YBR vardı .Sattım bunu aldım çok memnunum.
Mondial servis üstünlüğü mü ! abi yenişehir'de nası bi usta var?
2800 euro kaç para yapıyo?
forumuna girsen katiyen titremez diyen mi / 140 yapan mı ararsın neyse uzatmıyayım , 7binde motor 110 görür 6bin devirden sonra titreşim çekilmez olur. Uzun yol yapar 80-90 tın tın gidersin kamyonlarla beraber. Şekil var mı? o paraya göre var , sağlam mı ? beklemediğim kadar. Bir daha alırmıyım? gider bajaj alırım zontes alırım rx3 alırım , param yetmedi mi? drift alırım net.
zone 150 4.590 Tl 7.8kw : 11 beygirden az
drift 150 4.090 Tl 10.5kw :14 beygirden fazla
bajaj discover olabilir, mondial in crossları olabilir, hero dan bişeyler olabilir,
Söyle cevap vereyim.
Abdullah usta var. dedesi,babası ve kendisi motosiklet le hayatlarını kazanmışlar. Kendisi uzun yıllar racing yarışlarına katılmış. İmkansızlıklar içinde kendi imkanları ve motorları ile yarışmış yurt çapında başarıları var.Türkiye de yetişmiş bölgede bilinen ama yurt çapında eski motorcuların bildiği bir motorcu kardeşimiz.Servisinden ve arkadaşlığından çok memnunuz. drift ve z-one kıyaslamasında motosiklt sadece beygir demek değildir. sanzıman dişli uyumları,empedans ve kasa çok önemli faktörlerdir.Ayrıntıya girmeyelim. Ancak bu iş tamamen keyif işidir. drifti beğenmene saygı duyarım.sağlıcakla kal.
İlla cross olacaksa mondial xtreme max 150-200 den birini öneririm.
Bunun dışında o fiyata muhakkak sıfır km alacak olsam Z-one alırım. Motorun güzel detayları var.
Cbf 150'den esinlenilmiş benzeri bir motor bloğu var, gayet sarsıntısız çalışıyor. Tavsiyem Zone 150 olurdu.
bajaj var hero var pazar artık büyüdü özellikle küçük cc'de artık çin malına muhtaç değiliz. düşük cc'de gayet kaliteli motorlar var. mesela geçen hero thriller'ı gördüm malzeme kalitesi gayet iyi. arka stop lambasının tasarımına hastayım zaten. hero hunk gördüm bayide. nispeten kalıplı ve boya kalitesi gerçekten güzel. artık çinli motor parasına çoook kaliteli hint malı motorlar varken türkiyede çin piyasası gün geçtikçe düşer böyle olursa. yerinde olsam bajaj discover veya 300 500 daha koyup hero hunk yapıştırır geçerdim. hero hunk harbi kalıplı duruyo ama.
Ben 4000liraya yuki drag 200 aldım.12krş yakıyor şekli on numara üzerinde türk malı yazıyor servis sıntısı yok izmirde 3 ayda 3000 km yaptım üzerindeki lastiklerle virajlarda yatırarak rahatlıkla dönüyorum iki kişiyle hiç kasmadan şehir içinde biniyorum çok çok memnunum eksileri ise km saati 20 km fazla gösteriyor benzin anahtarında yedek depo ayyrımı çalışmıyor serviste tutanak tutturdum yenisi geldi bayramdan sonra taktıracağım şimdi alacak olsam yine yukimi alırım evet kesinlikle
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)