Sattığımız MT 07 yi ''Plaka değiştirip, 30000 km düşürüp'' satışa koymuşlar. DİKKAT!
Reklamlar
-
25 Ağustos 2016, 09:45
#41
berkay3212 adlı üyeden alıntı
Bu kadar kolaymı ben anlamıyorum. Ha kerizleri kekliyorlarsa o baska. Benim motora park halinde kadın çarptı tramerde cıkıyor servis kaydında çıkıyor. Hadi çıkmadı git ekspertiz yaptır.
Çok kolay. Şimdi ben deşifre etmedim vatandaşı. Plakasını da biliyorum ama burada yazıp çizmiyorum. Çünkü satan kişiyi tanıyorum tam bir karaktersiz.. Yani satan kişi büyük ihtimalle yeni sahibine söylemedi..Büyük ihtimalle adamın haberi bile yok.. Tek söyleyebileceğim istanbul avrupa yakasında kırmızı ve ABS li bir MT7 bu.. O taraflardan alırken iyice sağına soluna baktırın..
Bu arada km saati değiştirmeye gerek yok, 40.000 tl lik motorun bile km sini 100-200 tl arası bir fiyata istediğiniz km ye çekiyorlar.. Öyle ki; siz isteyin doğum tarhinizi bile yazarlar km saatine =) Biz sahibinden.com a girip en düşük fiyat + en düşük km ile arama yaptıkça başımıza daha neler gelecek.. Sağlam mı diye servise göstermek yerine KM si düşük mü diye yola çıkarsak daha çok avlanırız.
Motosiklet almak isteyen bütün arkadaşlarıma diyorum ki, piyasasından ucuza değil, 1.000 - 1.500 tl yukarısına alın ama düzgününü alın.. 1.000 tl den kaçayım derken 5.000 tl harcar yinede altından kalkamazsınız diyorum.. Hepinize tavsiyem. Ölücü olmayın.. (tabi sıfırıyla aynı para isteyenlerden de uzak durun)
Reklamlar
-
25 Ağustos 2016, 11:16
#42
Sj's adlı üyeden alıntı
Kizlar mt-07nin kmsini oyle tamirciye gidip dinamo gibi geri sardirarak dusuremezsiniz. Chiplidir o gosterge. Akillara zarar binary kod ile, ikili sistem iceren 1ler 0lardan ve karakterlerden olusan bir chiptir. KM kismina ulasmak icin bilmemkacinci bin satirin bilmemkacinci karakterinde degisiklik yapabilen maymun bir adam gerektirir.
Neyse uzun lafin kisasi o motorun kmsi dusmusse ve gercekten o motorsa tek aciklamasi vardir: gostergesi calinmis baska bir motordan o motora monte edilmis.
burak burk adlı üyeden alıntı
bu arada kmyi düşürmek için en gibi bir işlem yapılmış olabilir.aklıma gelen yeni saat alıp takmak oluyor ama başka yolu ?
Ne gerek var km saatini değiştirmeye ? Sanayide bu işi 50 liraya yaptırabilirsiniz. Nasıl mı yapıyorlar ? İzleyin
-
25 Ağustos 2016, 11:40
#43
şu km takıntısı hastalıgını gecmemiz lazım bu bir.
ikincisi de konuyu acan arkadas sayet hukukcuysa lütfen işin üstüne gitsin,bu tip kisiler gerekli cezaları alsın.
hep savundugum bir sey var;
bu ulkede ikinci el tanıdıktan,gecmisini bildiğimiz birinden alınmalı. yoksa bütce neye yetiyorsa sıfırı alınmalı.
sonra ugras dur.
uzucu isler...
-
25 Ağustos 2016, 12:15
#44
blacktulip adlı üyeden alıntı
şu km takıntısı hastalıgını gecmemiz lazım bu bir.
ikincisi de konuyu acan arkadas sayet hukukcuysa lütfen işin üstüne gitsin,bu tip kisiler gerekli cezaları alsın.
hep savundugum bir sey var;
bu ulkede ikinci el tanıdıktan,gecmisini bildiğimiz birinden alınmalı. yoksa bütce neye yetiyorsa sıfırı alınmalı.
sonra ugras dur.
uzucu isler...
Bence ceza almasının en kolay yolu Fetocü diye fişlemek olabilir 😊 Bunun dışında bir ceza alacağına inanmak gerçekten deliliktir.
Hem Fetocu, hem dolandırıcı, motordan kazandığı parayı da örgüte gönderiyor diye bir mektup ile başlanabilir bu işe
-
25 Ağustos 2016, 14:10
#45
Full servis bakımlı 25bin kmde motor görünce "yaramaz" damgası yapıştıran alıcıların hiç mi payı yok bu işlerde?
Öyle başa böyle tarak.
Bir başka kanayan yara da çıkma parçadır bu piyasada...
Çıkma parça alırsanız, çalıntı motor piyasasını dolaylı yoldan desteklersiniz,
Israrla ikinci el 10bin km altı motor ararsanız, bu tür adamların bitmesi mümkün değil.
Tabii bu yazdığım birçok forum kullanıcısının hoşuna gitmeyecek ama maalesef durum bu.
-
26 Ağustos 2016, 14:55
#46
blacktulip adlı üyeden alıntı
şu km takıntısı hastalıgını gecmemiz lazım bu bir.
ikincisi de konuyu acan arkadas sayet hukukcuysa lütfen işin üstüne gitsin,bu tip kisiler gerekli cezaları alsın.
hep savundugum bir sey var;
bu ulkede ikinci el tanıdıktan,gecmisini bildiğimiz birinden alınmalı. yoksa bütce neye yetiyorsa sıfırı alınmalı.
sonra ugras dur.
uzucu isler...
Hocam kilometre takıntı değil. Motorun ömrü üç aşağı beş yukarı belli. MT-07 gibi bir motor iyi bakılmışsa 100000km civarı gider. Kötü kullanılmışsa artık... Küçük hacimli motorlarda 30000-40000km vs.
Eli yüzü düzgün usta olsa sekmanları yatakları değiştirtip devam edelim ama o da yok denecek kadar az.
Bir de motora çalışma saati koymuyorlar ki, traktörü beğenmeyiz onda var. 100 saat 500 saat vs. Kilometreye göre ömür çok değişir ama çalışma saati pek şaşmaz.
-
26 Ağustos 2016, 16:01
#47
arda4 adlı üyeden alıntı
Hocam kilometre takıntı değil. Motorun ömrü üç aşağı beş yukarı belli. MT-07 gibi bir motor iyi bakılmışsa 100000km civarı gider. Kötü kullanılmışsa artık... Küçük hacimli motorlarda 30000-40000km vs.
Eli yüzü düzgün usta olsa sekmanları yatakları değiştirtip devam edelim ama o da yok denecek kadar az.
Bir de motora çalışma saati koymuyorlar ki, traktörü beğenmeyiz onda var. 100 saat 500 saat vs. Kilometreye göre ömür çok değişir ama çalışma saati pek şaşmaz.
Nasıl bir mantık hala çözemedim...
Traktörlere saat konulmasının sebebi çok düsük hızlarda çok ağır işler yapmasindan kaynaklıdır. Yani 2008 model bir traktör belki 40bin km bile yapmamistir ancak çok yorulmus olabilir. Bu sebeple traktör ve is makinalarına saat konulur.
Ayrıca traktörlerdeki saft sistemi sayesinde durdugu halde dahi motorun gucunu kullanabiliyorsunuz. Iste bu sebeple onlara saat konuyor. Ama motosiklet yada araclara saat koyamazsiniz.
Neden mi ?
Çünkü ben 6. Viteste 90-100 km/s hızla yol alan biriyim ve 100 km lik yolu yollardaki ısıklarla 1 saat 15 dakikada alan biriyim. Ancak istesem 130-140 la redline a yakın gidebilirim o zaman 1 saatte 100 kmlik yolu alabilirim. Sizce hangisi motoru zorlamadan yol almistir?
Eger ki dediginiz gibi saat olsaydi arabalarda da siz 140 la redline da gideni mi alacaktiniz ? O daha az saat kullanildi..
-
26 Ağustos 2016, 16:20
#48
100.000km yüksek bir km değil,
İtalya'da 300 bin km de,beverly 500 scooter görmüş bir arkadaşım,
Bakımları tam ve düzgün kullanılırsa mt-07 gibi bir motor 400.000km bile yapar,
Yüksek torka sahip, dolayısıyla yasal hızlarda nerdeyse bir araba kadar düşük devir çevirir,
Ben gilera runner 200cc motoru 140.000km kullandım.
Burda önemli olan motoru kullanan,
İyi,düzgün birisinden yüksek km motor almakta bence hiçbir sakınca yok.
-
26 Ağustos 2016, 16:46
#49
Bu itler insanları sıfır km ci yaptı. direk bayilere ve distiribütörlerin kar oranlarına çalışıyorlar.
Birde motorun yılı ile km si alakasızsa uyuşmuyorsa(tanıdıktan değilse) o motora büyük şüphe ile yaklaşın diyoruz, bize kızıyorlar.
ilandaki motor ikibuçuk sezon kullanılmış ve yılda sadece 3 bin küsür km ye denk geliyor. MT-07 sıfırı 25 bin o kadar da doldurmuşsun paran var ama benzin koyup gezmiceksin mümkün mü?.
Sazanlara bol şans, inanmak isteyene bu fiyata çok düşük kilometre motor avanakları bitmedikçe bu ilanları daha çok görücez.
-
27 Ağustos 2016, 20:45
#50
cıbırlover1 adlı üyeden alıntı
Nasıl bir mantık hala çözemedim...
Traktörlere saat konulmasının sebebi çok düsük hızlarda çok ağır işler yapmasindan kaynaklıdır. Yani 2008 model bir traktör belki 40bin km bile yapmamistir ancak çok yorulmus olabilir. Bu sebeple traktör ve is makinalarına saat konulur.
Ayrıca traktörlerdeki saft sistemi sayesinde durdugu halde dahi motorun gucunu kullanabiliyorsunuz. Iste bu sebeple onlara saat konuyor. Ama motosiklet yada araclara saat koyamazsiniz.
Neden mi ?
Çünkü ben 6. Viteste 90-100 km/s hızla yol alan biriyim ve 100 km lik yolu yollardaki ısıklarla 1 saat 15 dakikada alan biriyim. Ancak istesem 130-140 la redline a yakın gidebilirim o zaman 1 saatte 100 kmlik yolu alabilirim. Sizce hangisi motoru zorlamadan yol almistir?
Eger ki dediginiz gibi saat olsaydi arabalarda da siz 140 la redline da gideni mi alacaktiniz ? O daha az saat kullanildi..
Kardeşim, çalışma saati motosiklete hatta motorlu hemen her araca konabilir ve konur.
https://www.aliexpress.com/wholesale...ing+hour+meter
Hatta bazı motosikletlerde (cross tipi motorlarda) belirli saatlerde yapını değiştirin der. Aslında seninle aynı noktadayız. Dediğin doğru aynı motor olsa bile her 100 saatteki motor aynı değil. Yalnız çalışma saatleri hangi devirde kaç saat kullanıldığını da ölçebiliyor.
Tabii bu da tek başına yeterli değil, adam yağı değiştirdi mi, motoru ısıttı mı? vs vs
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------
astrofizik adlı üyeden alıntı
100.000km yüksek bir km değil,
İtalya'da 300 bin km de,beverly 500 scooter görmüş bir arkadaşım,
Bakımları tam ve düzgün kullanılırsa mt-07 gibi bir motor 400.000km bile yapar,
Yüksek torka sahip, dolayısıyla yasal hızlarda nerdeyse bir araba kadar düşük devir çevirir,
Ben gilera runner 200cc motoru 140.000km kullandım.
Burda önemli olan motoru kullanan,
İyi,düzgün birisinden yüksek km motor almakta bence hiçbir sakınca yok.
Piston, silindir, gömlek yatak vs hiçbir şey değişmeden o sukuter şehir içi durk kalk yapa yapa 100000km gittiyse helal olsun.
Jant lastik amortisör ön arka varyatör kayış... Hiçbir şey değişmeden bir motor anca 30-40000km yapar. İster istemez değişmesi gereken parçalar var ve bunlar hiç de ucuz değil. Motorun tek başına 100000km yapması da çok önemli değil. Motosiklet bir makinadır ve birçok parçası ömürlüdür, sürmeye devam etmek için bunları değişmek gerekir.
Bu yüzden eski motor alırken temkinli olmak gerekir, mümkün olan en yenisini almak gerekir. Yoksa canı alınmış kurye motoruna kalırsın. Hem de hiç beklemediğin motorlarda bile:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...aradero-2.html
örnek:
https://www.motobakkal.com/catinfo.a...ra+200&x=0&y=0
http://www.motoruma.com/gilera-runne...xr-gates-kayis
Bir de diğerlerinin fiyatına bakalım:
http://www.dokuyucu.com.tr/asp/produ...ATES-POWERLINK (Honda Fizy, Sym, Kymco vs)
-
27 Ağustos 2016, 21:57
#51
uur_zay adlı üyeden alıntı
mesaj atıp plakayı sorgularken muayene ve km çıkmıyormu? bende 1 ay önce aldım en son muayene tarihi ve kmsi çıkıyor. plaka değişince çıkmıyorsa demek ki! belkide şasi no dan çıkar da hakikaten yazık günah duyarlılığınız takdire şayan
dostum 0 alınan motosiklette muayene 3 sene sonra yani çıkmıyor
bazı y*vş*klarda misal vizeye kadar 50 bin km yol yapmış bunun 10-15 bin aşağı çekip vizeye öyle giriyormuş(otomobil piyasasından)
bu yüzden bu sene kredi ile 2. el araç alacaktık vazgeçtik herşeyden korkuyoruz expertizde de çıkmıyor bazı konular
-
Hocam her şeyi %100 bilmek imkansız. Amma velakin canı alınmış motorlar öyle veya böyle anlaşılıyor.
Çok profesyonel sahtekarlar var kabul ama benim gibi çok anlamayan adam bile baktığında bazı şeyleri görüyor. Misal ön amortisör keçesi patlamış öyleye sergiye koymuş motoru. Topuzlar çizik, manetler eğik far grenajı ön çamurluk çatlak.
-
astrofizik adlı üyeden alıntı
Bunlar son atılan kazıklar,
Yakında tüm bu parazitlerden kurtulacağız.
İkici elde devrim gibi karar,
http://www.hurriyet.com.tr/ikinci-el...karar-40204471
Artık lisans olmadan 3 araçtan fazla satış yapamıyorsunuz,
Noterde işlem iptal ediliyor.
Lisansı olanlarda km de oynama durumunda çok ağır cezalar ödeyecek ve lisansları iptal edilecek.
o zaman RIP malum site
-
" 'Gırtlak' dolu yazan" yazan birisi ya apaçi olur, ya da tokatçı. Zamanla kişinin konuşmasından bile ne mal olduğu ortaya çıkıyor. Kaşı gözü oynamayan, sakin,' normal' insanların motorunu alın.
Çok mal haramsız,çok laf yalansız olmaz...
Telefonda vır vır konuşuyosa veya motorun başında o öyle bu böyle diye anlatıp duruyosa da - puanı verebilirsiniz
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
" 'Gırtlak' dolu yazan" yazan birisi ya apaçi olur, ya da tokatçı. Zamanla kişinin konuşmasından bile ne mal olduğu ortaya çıkıyor. Kaşı gözü oynamayan, sakin,' normal' insanların motorunu alın.
Çok mal haramsız,çok laf yalansız olmaz...
Telefonda vır vır konuşuyosa veya motorun başında o öyle bu böyle diye anlatıp duruyosa da - puanı verebilirsiniz
Hak veriyorum. telefon konuşmasından, uslübundan, mesajlarından ve karşındaki duruşundan kimin ne mal olduğu belli artık memlekette.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
ulen dijital km yi düşürmek bu kadar kolay mı dicem, demiyorum. çünkü piyasadaki çalıntı mt7 lerin düşük km li bir tanesinin göstergesini buna takmak çok daha basit bir iş.. ikinci el çok pis bi piyasa yahu.
bu kadar kolay hatta cok kolay hocam bende zor bir iş sanıyordum ama sandıgımızdan cok kolaymış. insanlar o kadar gözü kara olmuş ki ? sahtekarlık dız boyu
-
Türkiye'de ikinci el araç almak kumar oynamak gibi bir şey. En akıllıcası paranın yettiği daha ufak ve sıfır motor almak. Ben hep öyle yaptım.
-
Bir ara bende çok sevdiğim gözüm gibi baktığım motorumu (r25) satışa koymuştum. Forumdada söylemiştim,r6 veya gsxr600 almak için satıyordum fakat neler söylenmedi, yaptigim r25 yorumlarıni bile satmak istediğim için mi yazıyorsun diyenler oldu. Alıcılarda at iziyle it izini ayirsinlar bazıları gerçekten hakediyor dicem nerdeyse.
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Bu itler insanları sıfır km ci yaptı. direk bayilere ve distiribütörlerin kar oranlarına çalışıyorlar.
Birde motorun yılı ile km si alakasızsa uyuşmuyorsa(tanıdıktan değilse) o motora büyük şüphe ile yaklaşın diyoruz, bize kızıyorlar.
ilandaki motor ikibuçuk sezon kullanılmış ve yılda sadece 3 bin küsür km ye denk geliyor. MT-07 sıfırı 25 bin o kadar da doldurmuşsun paran var ama benzin koyup gezmiceksin mümkün mü?.
Sazanlara bol şans, inanmak isteyene bu fiyata çok düşük kilometre motor avanakları bitmedikçe bu ilanları daha çok görücez.
Öyle deme be, benim gibi tatlı su motorcuları var 2 sene olacak motoru alalı ilk senede 7000 km yaptım ikinci senede 1000
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
-
Kodumun hayvanarına bak hele. Vay ki ne vay. Alanda bari camiadan olsa da uyanık olsa.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)