K.T.M SMC 690 R son 18 saat
Reklamlar
-
23 Ağustos 2016, 20:03
#1
Selamlar arkadaşlar bilgisi olan arkadaşların acil bilgisine ihtiyacım var KTM 690 SMC R 2011 model 18.000 km alınır mı sizce
motor 87 ps beyinli 3 modlu ömrü uzun makina mıdır? eski serilerde titreşim çok diyorlar.. bilgisi olan varsa kullanan sahibi olan varsa detaylı bilgi isterim.
Reklamlar
-
24 Ağustos 2016, 01:00
#2
notere gitmeniz için 15 dk sürmeniz yetecektir
-
24 Ağustos 2016, 01:07
#3
Eski nesil olmasından yabana atma. Fiyatı uygunsa neden olmasın. Titreşim yeni jenerasyon için azaltılsada ben keyif alıyorum : )
-
24 Ağustos 2016, 09:39
#4
berkcigdem adlı üyeden alıntı
notere gitmeniz için 15 dk sürmeniz yetecektir
okadar iyi diyosunuz yani ölemi aşırı titreşim ve sürekli fan açma olayı beni düşündürdü şuanda kararsız kaldım
-
24 Ağustos 2016, 10:36
#5
osis adlı üyeden alıntı
okadar iyi diyosunuz yani ölemi aşırı titreşim ve sürekli fan açma olayı beni düşündürdü şuanda kararsız kaldım
Aşırı titreşim düşündürüyorsa hiç yanaşmayın. Her cümlenizde titreşim kelimesi geçiyor bence bu motor size göre değil.
-
24 Ağustos 2016, 10:47
#6
omeraydin adlı üyeden alıntı
Aşırı titreşim düşündürüyorsa hiç yanaşmayın. Her cümlenizde titreşim kelimesi geçiyor bence bu motor size göre değil.
bende şuanda ktm 250 abs var 2016 model 1.600 km tks etceğim motor ktm smc 690 R 2011 model 18.000 km üstüne 9.000 tl
tenereden fazlaymış titreşim birde çok sık fan açıyor deniyor.
-
24 Ağustos 2016, 11:07
#7
-
24 Ağustos 2016, 11:29
#8
Titresimden bobrek tasi dusurur, hararette pisik yapar, cantanizda bir sise yag ile gezersiniz, cok yag yakar. Sahibiydim hemen sattim zamaninda, tamamen hobi motorudur. Cok buyuk keyif verir, ancak tek motor olamaz, sehir icinde kullanilmaz, sehir disinda uzun yolda hic kullanilmaz.
Ana motorunuzun yanina alinacak, arada hobi ve sportif faliyetler icin kullanilacak mukemmel bir motosiklettir.
-
24 Ağustos 2016, 11:48
#9
Shamy adlı üyeden alıntı
Titresimden bobrek tasi dusurur, hararette pisik yapar, cantanizda bir sise yag ile gezersiniz, cok yag yakar. Sahibiydim hemen sattim zamaninda, tamamen hobi motorudur. Cok buyuk keyif verir, ancak tek motor olamaz, sehir icinde kullanilmaz, sehir disinda uzun yolda hic kullanilmaz.
Ana motorunuzun yanina alinacak, arada hobi ve sportif faliyetler icin kullanilacak mukemmel bir motosiklettir.
teşekkürler dostum süper açıklayıcı yazmışsın olay budur .
sonuç bu makine benden sınıfı geçemedi ama dediğin gibi 2. motor olarak belki olur ilerde .
-
24 Ağustos 2016, 11:56
#10
Ya bu sürekli fan açma niye bir sorunmuş gibi dile getiriliyor. Açmasın da motor hararet mi yapsın.
-
24 Ağustos 2016, 12:00
#11
sinan.erkan adlı üyeden alıntı
Ya bu sürekli fan açma niye bir sorunmuş gibi dile getiriliyor. Açmasın da motor hararet mi yapsın.
Motor dandik fan açıyor. Çok fan açtığı için az kullanıcısı var lkjsdfkljdsfg Abi almayın bu motoru gidin mt7 falan alın.
-
24 Ağustos 2016, 12:34
#12
sinan.erkan adlı üyeden alıntı
Ya bu sürekli fan açma niye bir sorunmuş gibi dile getiriliyor. Açmasın da motor hararet mi yapsın.
sen fan açma olayını anlayamadın sanırım orda ince bir nokta var kısaca her motorun fan açma aralığı ve seni pişirme oranı farklıdır sen birazdaha motor kullan
-
24 Ağustos 2016, 14:33
#13
osis adlı üyeden alıntı
sen fan açma olayını anlayamadın sanırım orda ince bir nokta var kısaca her motorun fan açma aralığı ve seni pişirme oranı farklıdır sen birazdaha motor kullan
Ahah ayar verdin tebrik ederim. Kendin de kullanıyormuşsun zaten Duke 250. Bir de sanki yaşamadığın olaylarmış gibi doğru mu falan mı filan mı soru soruyosun. KTM'de durum bu. Önce kendin tutarlı ol. Ya sev ya terk et. Benim tecrübem seni alakadar etmez.
-
24 Ağustos 2016, 14:55
#14
sinan.erkan adlı üyeden alıntı
Ahah ayar verdin tebrik ederim. Kendin de kullanıyormuşsun zaten Duke 250. Bir de sanki yaşamadığın olaylarmış gibi doğru mu falan mı filan mı soru soruyosun. KTM'de durum bu. Önce kendin tutarlı ol. Ya sev ya terk et. Benim tecrübem seni alakadar etmez.
Her KTM'de öyle olacak diye bir şey yok tabii ki. Düzgün dizayn edilirse çok daha geç ve nadir girebilir fan devreye, yeterli soğutma sağlayarak tabii ki. Biri de fanın nereye üfürdüğü de önemli.
-
24 Ağustos 2016, 16:05
#15
hasmet adlı üyeden alıntı
Her KTM'de öyle olacak diye bir şey yok tabii ki. Düzgün dizayn edilirse çok daha geç ve nadir girebilir fan devreye, yeterli soğutma sağlayarak tabii ki. Biri de fanın nereye üfürdüğü de önemli.
Ben zaten bunun güzel bir durum olduğunu savunmuyorum. Ben de pişik oluyorum özellikle gündüz sürüşlerinde. Gönül ister geç devreye girsin ve bizden uzaklara üfürsün ama eldeki malzeme bu. Seviyoruz katlanıyoruz. Benim lafım bu durumu bilmesine rağmen durduk yere tatava yapanlara. Saygılar.
-
24 Ağustos 2016, 18:27
#16
24bin km'deyim su an, iki kez viyana istanbul gidis dönüs yaptim, iki kez istanbul giresun gidis dönüs yaptim, hemen hemen hergün ise gidip geliyorum, ara ara tur atiyorum is cikisi 250-500km arasi.. kisa bir ön bilgi olarak yazdim bunlari..
bazen motor sisiyor, ufak sibop var, kisa bir fissst ve havasini aliyorsun.. whatsapptan süreki yazan oluyor cok titresim oluyor yolda mesela onuda telefonu rahatsiz etme moduna alip cözüyorum.. yanimda bir sise yag olmadan hic yola cikmiyorum zaten - kasaptan iki parca et - sanayiden ufak bir mermer, yagi dök eti yapistir ohhh nefiss.. buda isin espirisi..
bu arada: 2011 modeli smc olmali, R modeli yanlis bilmiyorsam 2012'den itibaren piyasada.
ayrica 650 küsür cc ve 60 küsür beygir olmasi lazim..
fiyatini bilmiyorum, bakimlari tam mi bilmiyorum, önceki kullanici nasil kullandi hic bilmiyorum, dolayisi ile almayi düsündügün motor icin birsey diyemiyorum.. sifir alacam deseydin, daha ne duruyorsun derdim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
motor bu arada bu..
-
24 Ağustos 2016, 19:54
#17
sinan.erkan adlı üyeden alıntı
Ben zaten bunun güzel bir durum olduğunu savunmuyorum. Ben de pişik oluyorum özellikle gündüz sürüşlerinde. Gönül ister geç devreye girsin ve bizden uzaklara üfürsün ama eldeki malzeme bu. Seviyoruz katlanıyoruz. Benim lafım bu durumu bilmesine rağmen durduk yere tatava yapanlara. Saygılar.
Hadi ya? Kötüymüş yahu. Zevk için katlanılır da günlük yolculuk için iyi değil, hele sıcak iklimlerde.
Superduke bayağı iyi bu açıdan. V2 motor 4 silindirlilere göre daha uzak bacaklardan, ısı çok daha az geliyor. Kocaman ve kavisli bir radyatör kullanmışlar. Fan sıcak havalarda bile hemen girmiyor devreye. Sıcak havada ve sıkışık trafikte bir süre bekledikten sonra anca. Girdiğinde de sağ aşağıya üfürüyor. Sağ diz altında biraz hissediliyor, ama yakmıyor, sadece rahatsız ediyor. Zaten sıcak ve sıkışık trafikte bütün vücut terlediği için olan rahatsızlığa çok bir şey eklemiyor. Yüksek hacimli bir motor için bayağı başarılı bir soğutma sistemi dizayn etmişler.
-
24 Ağustos 2016, 20:08
#18
Yanlış hatırlamıyorsam berkcigdem de bi aralar vardı. Karıştırmış da olabilirim. Hayranı olduğum bir motor.
-
24 Ağustos 2016, 22:11
#19
iki zamanlı ktm kullanıyorum . tek motorum bu . titreşimin kralını yapıyor . vazgeçemeyeceğim tek motor . 690r bizim gibi kullanıcılar için çok güzel motor. tek silindirin torkuna bayılırız biz . o torkla yapabileceklerimiz önemlidir bizim için. titreşim umurumuzda olmaz .
asfaltta titreşimsiz yolculuk yapmak istiyorsanız size uygun değil bu motor. bu motorları sevmek bir süreç gerektirir. daha küçük hacimli sm motorlarla vakiş geçirip seversek güçlüsüne geçmek gerekir.
-
24 Ağustos 2016, 22:50
#20
Spormotodan bahsediyosun tek silindir 690 lık makina titreşimin babası vardır. Sadece hobi motorudur. Şuraya giderim uzun yol yaparım olmaz. Sadece zevk için binilir ve bana sorarsan 5000nin üstundeki spormoto alınmaz.Çünkü çok çabuk tekere gelen makinalar tabiki kullanıma bağlı ama bana sorarsan o makinalarla teker yapmayanı yoktur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)