Honda'dan yeni 11 vitesli TCT [Evet Double (2) değil Triple (3) Clutch]
Reklamlar
-
23 Ağustos 2016, 16:04
#1
Reklamlar
-
23 Ağustos 2016, 16:08
#2
-
23 Ağustos 2016, 16:41
#3
test sürüşünü snapy yapsın
-
23 Ağustos 2016, 16:47
#4
DKN adlı üyeden alıntı
test sürüşünü snapy yapsın
japonları ezer mazallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------
DKN adlı üyeden alıntı
test sürüşünü snapy yapsın
japonları ezer mazallah
-
23 Ağustos 2016, 16:48
#5
Alper Karademir adlı üyeden alıntı
japonları ezer mazallah
şimdiye kadar ondan kimse kaçamadı. yaralı kurtulanlar sesin gelmesiyle vurması bir oldu demişler. snapy tehlikeye bilerek odaklanır bakışlarını kaçırmazmış
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
23 Ağustos 2016, 16:56
#6
DKN adlı üyeden alıntı
test sürüşünü snapy yapsın
ben bu kadar tecrübeli deyilim hocam
-
23 Ağustos 2016, 17:14
#7
MaşAllah, Allah nazarlardan saklasın Japon Mühendisleri.
-
23 Ağustos 2016, 17:20
#8
Ünide bu matematik ne işimize yarayacak bu kadar diye derslerden hep kaçardım.
Demekki karşımıza çıkacakmış illa.
İlk resim harici bişey anlayamadım
-
23 Ağustos 2016, 18:04
#9
Pulsar41 adlı üyeden alıntı
MaşAllah, Allah nazarlardan saklasın Japon Mühendisleri.
Tokyo Hayvanat Bahçesine müdür arayışları varsa, buradan gönderebiliriz. Bak o konuda iyiyizdir...
-
23 Ağustos 2016, 18:09
#10
Volkswagen in dsgsi problemli oldugundan honda dct de yürüdü gitti. Avrupalı serviste şanzıman beklerken hondanın sıkıntısı yok şuanda.
Şimdi ise 11 ileri vites çıktı. Eskiden tırlara 12 vitesli makinede at at vites mi biter diyodum(otomatik bile olsa) şimdi ise bu hale geldi sonu hayır olsun.
-
23 Ağustos 2016, 18:10
#11
Sanki 5 ton çekecek alet 11 vitese ne gerek varsa. Motosikletin keyfi uzun vites aralığıyla motorun toktan tize hızlandıkça değişen sesini dinleyince çıkıyo. Bu şanzıman şimdi motordan EDC şanzımanlı Megane dCi gibi bi ses çıkartacak. Hele Goldwing'e takacaklar diyorsunuz ne keyfi kalır.
-
23 Ağustos 2016, 18:17
#12
Sanzimanin motorsiklette kullanilacagina dair hic bir veri yok. Bu kadar komplex, pahali ve agir bir sanzimanin motorsiklette kullanilmasi da cok sacma olur zaten. Goldwing suruculeri daha fazla vites istiyor degil. Alet 6. viteste bile dusuk hizdan hizlanabiliyor. Kamyon gibi tork var.
-
23 Ağustos 2016, 18:56
#13
kullansa nolucak nc serisi rakiplerine göre çok gucsuz .aynı otomobil gibi doğru.
oysakı honda eski nesil cbf600lerdeki gibi motorlar üretse birde bu teknolojıyle harmanlansa tekrar hondacı oluruz ama benım gözümde 1.yamaha 2. kawasaki dir japonlarda
-
23 Ağustos 2016, 21:29
#14
mobilete geçiş yapacam ne vites derdi var ne otomatik şanzıman masrafı
-
23 Ağustos 2016, 22:04
#15
motorcu48 adlı üyeden alıntı
kullansa nolucak nc serisi rakiplerine göre çok gucsuz .aynı otomobil gibi doğru.
oysakı honda eski nesil cbf600lerdeki gibi motorlar üretse birde bu teknolojıyle harmanlansa tekrar hondacı oluruz ama benım gözümde 1.yamaha 2. kawasaki dir japonlarda
Nc serisinin en buyuk ozellgi 700 / 750 cc olup 250 cc den az yakip iyi bir fren sistemine sahip olmasi. gorunus ve tarz olarakta cok gezip az masraf la rotalarin tamamlanmasi. Zaten 250 cc bir motorla baslayan biri nc serisini cok kolay kullanir. Eger bu teknoloji eski tip motorlarda uygulanirsa emin ol baya bir yakit sarfiyati olur ve ozamanda bir albenisi olmaz.
-
23 Ağustos 2016, 22:15
#16
Bthndmrl adlı üyeden alıntı
Volkswagen in dsgsi problemli oldugundan honda dct de yürüdü gitti. Avrupalı serviste şanzıman beklerken hondanın sıkıntısı yok şuanda.
Şimdi ise 11 ileri vites çıktı. Eskiden tırlara 12 vitesli makinede at at vites mi biter diyodum(otomatik bile olsa) şimdi ise bu hale geldi sonu hayır olsun.
Vw'nin dsg'sindeki problemler halledildi fakat cift kavramali viteslerdeki kavrama ihtiyaci asilamayan ve de asilamayacak olan bir problem. Cift kavramali sanzumanlarda kavrama sayisi 2 iken maliyet 3000 liralari bulabilirken 3 kavramali bir sanzumanda kavrama degisimi cok daha maliyetli olabilir.
-
23 Ağustos 2016, 22:44
#17
onu bilmem de "değişken sıkıştırma oranlı" motor yaptılar adamlar, avrupalı turbo sistemiyle uğraşırken infiniti ile honda turbo sistemine vefat ettirecekler...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
23 Ağustos 2016, 23:23
#18
tofaş Honda ya bak sen
11 vites 3 kavrama, dual kapak...
-
24 Ağustos 2016, 00:26
#19
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
onu bilmem de "değişken sıkıştırma oranlı" motor yaptılar adamlar, avrupalı turbo sistemiyle uğraşırken infiniti ile honda turbo sistemine vefat ettirecekler...
Variable compression turbo'ya alternatif değil ki. Hatta ilk uygulanacağı 2 litrelik 4 silindir motor da turbo.
-
24 Ağustos 2016, 01:23
#20
Bthndmrl adlı üyeden alıntı
Volkswagen in dsgsi problemli oldugundan honda dct de yürüdü gitti. Avrupalı serviste şanzıman beklerken hondanın sıkıntısı yok şuanda.
Şimdi ise 11 ileri vites çıktı. Eskiden tırlara 12 vitesli makinede at at vites mi biter diyodum(otomatik bile olsa) şimdi ise bu hale geldi sonu hayır olsun.
aslında Wolksvagen'in DSG şanzımanı çok stabil bir sistem..ama şanzıman konusunda ki, millet olarak alıkanlıklar çok geleneksel.DSG şanzımanda 40.000 km'de bir değişmesi gereken şanzıman yağını adamlar koymayı ya unutuyor ya da kendine göre tolerans tanıyıp istediği vakitte değiştiriyor.bu geleneksel davranışımıza örnek teşkil edecek en az 10 Wolksvagen sürücüsü tanıyorum ve de tanımaya devam ediyorum
4 teker hastası,2 teker aşığı,tek teker hayali
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)