YZF-R25 İle başlamak istiyorum ?
Reklamlar
-
19 Ağustos 2016, 21:42
#1
Arkadaşlar bundan 3 sene önce araba ehliyetimin yanına motor ehliyeti eklemek istedim ama fren yaparken hafifçe yere düşmüştüm.Ondan sonra vazgeçmiştim şimdi yine heveslendim.Bİliyorum bu soruyu çok sormuş olanlar vardır muhtemelen bıktınız ama forum sitelerinde tam cevabıma ulaşamadım siz üstatlara sorayım dedim.Sürüş eğitimi gördükten sonra bunu almak istiyorum.Başlangıç motoru olursa neden olur olmazsa neden olmaz.Yamahanın duruşuna hastayım honda cbr 250 mi alsam ama aklım bu motorda kalcak yinede kaza yapmakyan korkuyorum sizin götüşleriniz benim için çok önemli
Reklamlar
-
19 Ağustos 2016, 22:05
#2
-
19 Ağustos 2016, 22:07
#3
Az daha koy ybr al abi uğraşma
-
19 Ağustos 2016, 22:08
#4
Bizim nelerimiz cok onemli ? Dogrumu okuyorum
-
19 Ağustos 2016, 22:08
#5
Benim götüşümden uzak dur...
-
19 Ağustos 2016, 22:11
#6
Lisanslı bir kurumdan eğitim aldığınız takdirde 250cc ile başlamanız çok risk teşkil etmez, size güvenli sürüş hakkında yeterince eğitim verirler.
Kaza yapmaktan korkuyorsanız en garanti yol scooter ile başlayıp iki teker ile trafiğe adapte olma işini minimum riskle geçin. Sonra ybr cbf gibi hafif bir motorla motosiklet hakimiyeti kazanıp istediğiniz seçeneği değerlendirin. Bu en risksiz seçenek.
Yok, ben kendime güveniyorum derseniz eğitimden sonra bir r25, cbr 250 neden olmasın, başlanır.
-
20 Ağustos 2016, 00:53
#7
Başlanır, 8 bin devire kadar ölü bir makineden bahsediyorsunuz, korkacak bir şeyi yok.
Siz bileğinize hakim olduktan sonra sorun yok.
-
20 Ağustos 2016, 01:03
#8
kawasaki h2 niye almiyosun bizim burdaki tum arkadaslar onla basladi arada stop ediyolar baska hic bi problemleri yok. abi bu ney diye sordular mi "BINLIK, CEKILIR MISIN BI." diyolar zaten hem sekil hem de hizlica motor ogreniyolar.
r25le baslanir mi oyle sey olmaz diye sacmasapan konusmayin.
-
20 Ağustos 2016, 01:04
#9
Götüşlerim senin için önemli olacaksa eğer, bence motosiklet serüvenindeki 2.motor R25 olmalı. Ne kadar eğitim alırsan al trafik farklı. Düşüp kalktıkça gereksiz masraflar olacaktır.
-
20 Ağustos 2016, 01:19
#10
Pardon ya ben niye böyle bir yazı yazdım telefondan yazdığım için otomatik düzeltir sandım kusura bakmayın sizin görüşleriniz önemli ama motoruna bir kez alabilirim onu 1 ay sonra satsam aynı para vermezler meselam 125likleri burs paramla alacağım.
-
20 Ağustos 2016, 01:21
#11
Ciddi ciddi okuyodum ki götüşümü düşündüğünü öğrenince saldım yine kendimi
-
20 Ağustos 2016, 01:24
#12
Arkadaşlar özür diliyorum yanlış yazmışım ne taktınız o kelimeye yanlış yazmışım telefonun azizliğine uğradım soruya odaklansanız
-
20 Ağustos 2016, 01:25
#13
faruk05 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar özür diliyorum yanlış yazmışım ne taktınız o kelimeye yanlış yazmışım telefonun azizliğine uğradım soruya odaklansanız
Soru neydi hocam?
-
20 Ağustos 2016, 01:46
#14
başla o zaman motosiklete alışıncaya kadar acemilik çekersin
-
20 Ağustos 2016, 14:41
#15
Arkadaşlar konu güncel başka görüşü olan yokmu
-
20 Ağustos 2016, 14:44
#16
1000'lik olmaz ama 600'lük olur
-
20 Ağustos 2016, 14:46
#17
ilk defa kullanıcaksın ve r25 istiyosun açıkcası alınabilir fakat önce biraz alışman lazım
ufak tefek görünüyor ama baya iyi gidiyor namussuz bazen korkutucu olabiliyor
al gitsin bişi olmaz öğrenirsin yavaş yavaş
-
20 Ağustos 2016, 14:57
#18
mikromotor adlı üyeden alıntı
1000'lik olmaz ama 600'lük olur
Anlamadım ne demek istiyorsun
-
20 Ağustos 2016, 15:25
#19
kuzan14 adlı üyeden alıntı
Soru neydi hocam?
Hocam soru götüşe kadar olan kısım :D
Şaka bir yana Faruk05 kardeşim zaten sonraki mesajında "1 ay sonra satsam aynı parayı vermezler" yazmışsın. Zaten neden 1 ay sonra satıyorsun 125'lik motoru. Bu forumda ısrarla anlatılan başlangıç motoru meselesi 1 aylık kullanım için değil. Ben sana anlatayım durumu:
1- Düşük cc bir motorla önce denge vs. meseleleri oturtacaksın. İlk mesajında yazdığın gibi fren yaparken düşmeyeceksin. Trafikte önüne fırlayan şeylerden korunacak kadar fren yapmayı öğreneceksin.
2- Trafik otomobilden farklı motordan farklı görünür. Motosikletle çoooookk uzun kilometreler yapacaksın ki motorun trafikteki yerini, durumunu iyice kavrayacaksın. Öyle ezberden 'motorlara saygı gösterilmiyor' laflarıyla öğrenilmez bu durum. Hissedeceksin. Önüne çıkan bir araç yüzünden yere yapışacaksın belki de; ve işte o zaman da korumaların önemini anlayacaksın vs. Yedek parça masrafını da öğreneceksin. R25 yan grenaj 425 TL mesela
3- Sonra ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden. 250cc 36 hp r25'i kullanacaksın tüm bu tecrübelerden sonra ki hem keyif al, hem kıymetini bil hem de sürüşün gelişsin o zamana kadar.
- İnsanlar tecrübeyi motoru yürütebilmek zannediyorlar. Trafiğe kapalı alanda vitesi bire alıp dümdüz gitmeyi zaten herkes becerir. İki viraja giriyor insan kendini Rossi zannediyor. O virajda yüksek süratle baya bir yatık pozisyonda giderken önüne bir köpek çıksın da o zaman tecrübeni ölçersin
Saygılar
-
20 Ağustos 2016, 15:25
#20
Arkadaşlar genel olarak başlangıç için r25'i önermemiş,
Yeni başlayan birisinin motoru yatırma olasılığı çok fazla,
Yol durumuna göre sürüş,ıslak zemin,tramvay rayları yol çizgileri,
Araçların yanından geçerken kapı açılma olasılığı,
Taksi,minibüs,otobüs,fiat doblo vs
En önemlisi fren, en az fren yüzünden 3 defa motoru yatırmışımdır,
Başlangıç için pahalı bir motor almayın,
Gerçekten üzürlürsünüz,
Yamaha servisinde kimsenin gözünün yaşına bakmazlar,vurular kırbacı.
Bazı şeyler zamanla ögreniliyor,
Başlangıç için tavsiyem, evet çok karizmatik olmayacaksınız ama,
Bir scooter alıp vitesle uğraşmadan trafikte motor kullanmasını öğrenin,
1 sene sonra satıp r25 alırsınız
Ben scooterle başladım, sonra o kadar sevdim ki bu şekilde 8 yıldır devam ediyorum.
Yolunuz açık olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)