Kanuni GT170'teki Devir sorunum
Reklamlar
-
18 Ağustos 2016, 18:10
#1
Merhaba abilerim ablalarım ve kardeşlerim ben arda bursada yaşayan 18 yaşında bi motorcu kardeşinizim. motorsiklet.net teki ilk konum aradım fakat bulamadım 1 adet konu vardı ondada konu troollenip çok başka yerler gelmiş neyse şöyle lafa gireyim. Daha önceden Küba xcg 150 cbr 250r hyosung gt650r kawasaki ninja zx6-r gibi motorlar kullandım. şimdi ise motorumu sattım daha yüksek bişi almak için fakat maddi durumum yetmedi bende şöyle 1 kış idare edicek bi motor alayım dedim kanuni gt170 aldım. motor aldığımda sorunu yoktu veya bana öyle geldi 2014 model 5.500 kmde aldım bu arada. yola çıktım ilk 2-3 dakika alışmak amaçlı 4-5 bin devir arası kullandım sonra otoyola çıktım evime dönüyorum bi gazlıyım bakalım neler yapıyor bu meret gazı açmamla şok olmam bir oldu 1. vites 7bin 2-3-4 6 bin 5 viteste ise 6-7 bin devir arasında motor kesiciye giriyor 5. vites 6.bin devir evime gelip direk motorcuma gittim bana dediği ilk şey karbüratör oldu açtık temizledik olmadı yenisi taktık yine olmadı benzini dahi değiştirdik (malum petrol ofisi sulu oluyor ) ama olmadı yine aynı devirde kesiciye giriyor 2. olarak sübaplar kaçırıyor veya sıkışmış olabilir dedi üst kapağı falan açtık ama sübaplarda sorunsuz çalışıyordu yağına baktık hatta değiştirdik buji bile değiştirdik ama ne yaptıysak bir türlü sonuç alamadım motor 5. vites 6 bin devirde 120 ye geliyor motor deliriyor altımda gitmek istiyor ama gidemiyor kendini bir ileri bir geriye doğru atmaya başlıyor motor sanki 13 bin devirmiş gibi limitöre giriyor nınınını sonra bi ileri bi geri atıyor kendini acaba sorun nedir sevgili abilerim bana bi yardımcı olursanız moralim çok bozuk uzun yol yapıcam yapamıyorum acil gitmem gerekiyor önemli bi iş lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim Şimdiden teşekkürler hayırlı günler. Lastikleriniz yola sağlam bassın =)
Reklamlar
-
18 Ağustos 2016, 18:14
#2
Motor 5. vites 6 bin devirde 120 ye geliyosa gerçekten belkide motorun son hızına ulaştın bunu hiç düşündün mü ? Devir göstergesi bozuk olmasın.
-
18 Ağustos 2016, 18:21
#3
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motor 5. vites 6 bin devirde 120 ye geliyosa gerçekten belkide motorun son hızına ulaştın bunu hiç düşündün mü ? Devir göstergesi bozuk olmasın.
öncelikle yorumun için teşekkür ederim fakat baktırdım oda sağlam video atma şansım olsa atardım sizde anlardınız nasıl diyim hayabusanın 200 görüp kalması gibi bişey makina çıldırıyor gitmek istiyor fakat gidemiyor
-
18 Ağustos 2016, 18:24
#4
-
18 Ağustos 2016, 18:24
#5
EmreKocyigit adlı üyeden alıntı
Dişliler orjinal mi?
motor herşeyiyle orjinal 1 adet değişen veya eklenen parçası yok
-
18 Ağustos 2016, 18:29
#6
RulingMoto adlı üyeden alıntı
motor herşeyiyle orjinal 1 adet değişen veya eklenen parçası yok
Söyleyeceğimiz herşeye baktırmışsın, tabii gerçekten sorunsuzsa gözden kaçmamışsa. Mengü abinin dediği gibi devir göstergen hatalı olabilir ya da gerçekten son hızı odur. En olmadık basit bi elektrik arızası şase filan vardır ama sanmam
-
18 Ağustos 2016, 18:33
#7
EmreKocyigit adlı üyeden alıntı
Söyleyeceğimiz herşeye baktırmışsın, tabii gerçekten sorunsuzsa gözden kaçmamışsa. Mengü abinin dediği gibi devir göstergen hatalı olabilir ya da gerçekten son hızı odur. En olmadık basit bi elektrik arızası şase filan vardır ama sanmam
Birazdan motorun başına gidip video çekiçem nasıl yollaya bilirim? Ve elektirik ağrızası olabilir çünkü kısa farlarım renkli her açıp kapamada farklı renk yanıyor çukura girince kendi kendine renk değişiyor bazen. Şase alıyor olabilir belki veya beyinde ağrıza olabilir gibime geliyor
-
18 Ağustos 2016, 18:36
#8
RulingMoto adlı üyeden alıntı
Birazdan motorun başına gidip video çekiçem nasıl yollaya bilirim? Ve elektirik ağrızası olabilir çünkü kısa farlarım renkli her açıp kapamada farklı renk yanıyor çukura girince kendi kendine renk değişiyor bazen. Şase alıyor olabilir belki veya beyinde ağrıza olabilir gibime geliyor
Gmail hesabınla youtube'da kanal açıp oraya yükleyebilirsin.
-
18 Ağustos 2016, 19:05
#9
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Gmail hesabında youtube'da kanal açıp oraya yükleyebilirsin.
Sağol Mengü abi 15 dakika içerisinde videoyu yollayacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------
Bir video daha yollamak üzereyim lütfen izleyip yardımcı olursanız çok sevinirim
-
18 Ağustos 2016, 19:08
#10
O motor 6000 devirde 120 yapamaz...
Yaparsa 10 binde 200 yapması lazım...
Buda imkansız...
Devir saati yanlış gösteriyor...
-
18 Ağustos 2016, 19:10
#11
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
O motor 6000 devirde 120 yapamaz...
Yaparsa 10 binde 200 yapması lazım...
Buda imkansız...
Devir saati yanlış gösteriyor...
giderken videosunu atarım hocam çekebilirsem eğer ama öyle yani hocam yalan söyleme gibi bi şansım yok çünkü sorunumu geçmesini istiyorum vites araları aşırı kısa sadece 4 uzun 1. vites 35 2. vites 60 3. vites 80 4. vittes 100 5. vites 100-120 arasında kardeşim max 120 gördüm 6 bin devirde ve 12 bin devir olursa eğer 5. viteste %25 lik bir artış oda 150-155 e denk geliyor ama yinede tekrar kontrol ettiririm hocam görüşün için sağol
-
18 Ağustos 2016, 19:12
#12
Yalan söylüyorsun demedim, devir saatin yanlış gösteriyor dedim...
-
18 Ağustos 2016, 19:14
#13
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
Yalan söylüyorsun demedim, devir saatin yanlış gösteriyor dedim...
Kusura bakmayın ben yanlış anladım ozaman ve kontrol ettiririm ama sorun olmadığını söyledi tamircim
Motor ruhunu ele geçirdiyse, Asla bu duyguyu değiştiremezsin!
-
18 Ağustos 2016, 20:41
#14
Eğer 6000 devir de 120 gidiyorsa dişlilerle oynanmış olabilir.Kafanı karıştırmak istemem ama bende zaman zaman motor bloğunu indirip üst kapak silindiri söküyorum . Tekrar geri takarken egzantirik milininin konumunu ayarlayamazsam motor aynen sendeki gibi çekip bırakıyor kendini .Demek istediğim ; subaplar, egzantirik bölgesine dikkat et sıkıntı oralarda olabilir.Motor üstten egzantiriklimi acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
Belki 10000 devir çevirmez ama 8000 devire kadar çıkması lazım
-
18 Ağustos 2016, 21:49
#15
gt 170lerde devir saati bozukdur benimko 7 bin deviri gecmez
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
dediğim gibi bu motorda gösterge kronik sorundur hız göstergeside doğru gostermez disliler ile oynadigim halde gps olcumu 129 yapmisdi 150 yapmasi imkansiz
-
18 Ağustos 2016, 21:58
#16
Cbr 250, ninja 250, gibi motoru olanlara sorun..
6000 devirde 5.vitestebkaç km yapıyor diye...
Senin elindeki motor onlardan daha güçlü daha torklu olamaz..
Yada ustanıza gidin,hesap makinesi gibi digital devir ölçerler var,motorun buji kablosuna yaklaştırarak kullanılır,onunla devir ölçün...
-
18 Ağustos 2016, 22:54
#17
Motorun bağırışına göre 5-6 bin devirde değil o motor, en az 9 bin devir çevirtiyosun. Devir göstergen bozuk.
-
18 Ağustos 2016, 23:18
#18
kanuni bretons 125 marka motosikletimin daha 1900 küsurlu km lerde devir saati bozuldu servisten yenisini taktırdık senin problemde devir saatinde
-
19 Ağustos 2016, 12:20
#19
Eyvallah valla çok sağolun görüşleriniz için dediğim gibi abi 9 bin devir çevirse bile daha 4-5 bin devir var arada o nereye kayboluyor onu anlamadım ve kardeşim egzagzantiriğe de baktırıcam teşşekkür ederim saygılar
-
19 Ağustos 2016, 12:33
#20
RulingMoto adlı üyeden alıntı
Eyvallah valla çok sağolun görüşleriniz için dediğim gibi abi 9 bin devir çevirse bile daha 4-5 bin devir var arada o nereye kayboluyor onu anlamadım
ve kardeşim egzagzantiriğe de baktırıcam teşşekkür ederim saygılar
Ben bu motoru 2 kere dağıttım topladım herşeyini bilirim. Tamirci değilim ama kendi motoruma her işlemi yaptım. O motor baya yüksek devirde çalışıyo ondan eminim. Bu motorun maksimum deviri 10 bini geçmez, 4-5 bin daha yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)