motorla ilk defa top speed denemesi yaptım
Bu R25'ler çok hızlı ama, bayır aşşağı.
Gittiğin yolun bide tersinden gelsen o zaman ortalamasını alırdık.böylece daha adil olurdu
Dikkat yatak sarmasın, malum bu motorların yağ pompası problemi kılcık oldu piyasada...
Ben R25'e Tem'de ( kesinlikle yokuş aşağı ya da yukarı değil ) 175 km/h yi geçirtemedim. Gerçi bu hız da mükemmel bir hız ayrı mesele de o orijinal lastikler ile durana kadar canım çıktı, bir motosikletin orijinal lastiği bu kadar mı kazaya davetiye verebilir ? Bu performansta bir motosiklet üretip yol çizgilerinde bile güven vermeyen bu kadar dandik bir lastik nasıl takmışlar merak ediyorum.
Bu arada motosikletini kullandığım arkadaşım ve kullanmadığım diğer arkadaşım ( Total olarak 2 adet R 25 kullanıcısı ) yağ pompası değişimi için servise gittiler ve yağ pompaları değişti. Sonrasında ikisinin de motosikleti yağ pompalamayı tamamen durdurup motosikleti kilitlediler.
En son " ayıplı mal " olarak dava açacaklardı. Bu sıkıntı yağ pompası değiştirmekle de çözülmüyor belli ki.
En iyisi CBR gibi kendini kanıtlamış modelleri almak. Markaya güvenip alıyorsun ne çıkacağı belli olmuyor.
Eğer modelin genelinde bir hata olsaydı Honda tereddütsüz geri çağırırdı. Aynı bloğu kullanan mt-25 lerden pek şikayet gelmiyor. Sonuçta aynı motor aynı yağ pompası. Mesele REDLINE meselesi. SS ci arkadaşlar motoru redline da kullanıyorlar. Sonuçta tek silindirli 250 cc motor. Bu kadar sıkıştırmaya gelmez.
Selam,
Yamaha geri çağırırdı demek istediniz sanırım doğru mudur ?
Zaten 2015 yılında üretilen bilmem kaçıncı partide sıkıntı varmış. Bahsettiğim 2 arkadaşım da motosikleti aynı dönemde almışlardı. Motosiklet ile olan resmimi de koyayım da " bu adam ezbere konuşuyor " olmasın.
Not: Görüş açım daha geniş olduğu için ve daha rahat sürüş imkanı bulabildiğim için full face kaskım olmasına rağmen genel olarak yarım kask takıyorum. Kesinlikle bu konuda beni örnek almayınız. Bu, riskli olduğunu bilmeme rağmen tamamen şahsımın aldığı bir karardır.
Kunduralı SS'ci de gördük çok şüküüür..
(Umarım genelde böyle kullanmıyorsunuzdur)
Pazartesi - Perşembe günleri kumaş pantolon, gömlek ve klasik ayakkabı ile motosikletimi kullanıyorum. [ SS kullanıcı değilim Scooter kullanıcısıyım, şuan Honda Forza 300 kullanıyorum ]
Peki Neden ?
Motosikleti işe gidip gelirken kullanıyorum ve Cuma harici resmi kıyafet giymek zorundayım.
Bu arada sizin tabiriniz ile " kundura " ayakkabılar da ortopedik ve spor tabanlı üretilebiliyor, gayet rahat.
Bugün de biraz tesadüf oldu. Bizim buralarda motosiklet takas etmek modadır. R 25 ' i ödünç alacağım gün şansa bakın ki Cuma'ya denk gelmedi.
Ama normalde sakin sürerim, motosikleti hayatımı kolaylaştırsın diye aldım. Bagaj , yorulmadan ve kıyafetimi kirletmeden kısa zamanda gideceğin noktaya gitme v.s v.s gibi sebepler için sürüyorum.
Eleştiri geleceğini tahmin etmiştim, vurmak serbest
Bursa çevre yolunda yaptım denemeyi yolda biraz egim vardı sadece yokus asagı degildi ayrıca yag pompasi ve debriyaj tası degistibgeri cagirmada motoru ısıtmadan hareket ettirmiyorum 3 dis olmadanda gazlamiyorum dikkat etiklerim bunlar
190 gördüm son. 194-195 gibi kesiciye giriyormuş zaten. Rüzgar ve motor üstüne yatmak çok etkiliyor. iyi kapanmak gerek.
Bu 190 görenler %10'luk bir eğim var sanırım...
Saatlerce kastırdım 2016 model motor daha 2000km'de ama 180 i bile göremedim...
Nasıl yatıyorsunuz siz acaba, CG'ciler gibi yatayım mı motora???
İlginç hızlar beni aşıyor...
tek silindirli CBR 125 in yaklaşık 150 yapacağı bir eğim
Keşke hayat hep bayram olsa yollar yokuş aşşağı olsa...
Kapanarak 190 falan yapinca birden dik pozisyona geç hız anında 140 150 ye geliyor
Biz zaten yatmayı bilmiyoruz... 150 den yatarak 190'a çıkanlar iyiymiş..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)