http://wingworldmag.com/tech/joe-spa...25k-gold-wing/
Hangi km'de ne yaptığını yazmış...
http://wingworldmag.com/tech/joe-spa...25k-gold-wing/
Hangi km'de ne yaptığını yazmış...
bu motorun işi o zaten. Ne arabalar var kaç kmde. Okadar para verip bi araba km yapamıyorsa honda motor üretmeyi bıraksın bence
•Clutch: original! No repairs
yazmış ama clutch'dan kastı baskı balata değil daha farklı bişey herhalde. Yani ne olursa olsun Goldwing de olsa o kada kilometrede balata değiştirmemek düşünülemez. Sonuçta o listede fren balataları, diskler de yazmıyor sarf malzemesi kategorisinde çünkü.
ağır tamirat yapmadığı anlamına gelir sanırım sadece.
sayfayı okumadan etmeden yazıyorum yanlış olabilir kusura bakmayın.
goldwing zaten uzun yolda ohhhh kebap popoyu yaya yaya git motoru. eğer bu abi bu km uzun yolda yaptıysa çok normal değişmemesi çünkü uzun yolda kaç kere debriyaj kullanıyoruz. örneğin fren balatası 10 bin gidiyor diyelim şehir içinde. ama ben eski bir motorumu sadece uzun yolculuklarımda kullanıyordum ve 25 bin km sonra arka fren balatası değişmişti ilk defa
Clutch debriyaj demek. Hala orjinal debriyajı kullanıyor, tamir görmemiş.
Lokomotif gibi tork var motorda. Yavaşlasa bile vites düşmeden kalkar. Debriyajin değişmemesine etkisi olmuştur muhtemelen.
Laaa 1 dk ben 68.000 olarak okudum 680 bin miş hahhahhha
muhtemelen debriyaj tasından veya clutch plate dediğimiz parçalardan bahsediyordur. debriyaj balatasından değildir öle bir ürün yoktur bence 680 bin gidecek. 680 bin değişmeden gitse bile zamanla biterdi yani balatadan bahsediyorsada abinin elini , honda mühendislerinide alnından öpmek gerekir
debriyajdan kastı manet olabilir mi?
Debriyaj değişmemesi ilginç. Hiç mi debriyaj kullanmadı ki bu arkadaş. Büyük ihtimalle Quick Shifter falan var.
O değilde ne marka yağ kullandı acaba?
konuyuda hortlattık bu arada.
Goldwingleri nasıl sürüyorsunuz ? Çok ağır gelmiyor mu yav ?
sanki hep boş yollarda kullandı
ya beyler kim bu km yi sıkışık trafiğe girmeden yapabilir
az değil yaklaşık 700k
hayal görmeyi bırakın
Debriyajın tamir görmemesi ayrı şeydir, sarf malzemesi olan debriyaj balatalarının yenilenmesi ayrı şeydir. Allah aşkına tahrik milinin dahi yenilendiği bir mekanizmada balatanın aşınmaması için ne yapmak gerekir birisi bana izzah etsin. Burada bir muallak olduğu açık. Tamam debriyaj orjinaldir ama debriyaj nedir hangi parçalardan oluşur bunu da bilmek lazımdır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)