Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Düşünmekten kafam çatladı lütfen yardım

    REKLAM ALANI
  1. #21
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    nası da okudunuz anladınız ? yorumcular dehşet zeka küpü hepsi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    2 kapak uçak yakıtı , 1 kapak rakı koymayı unutmuşsun snappy uçmaz senin motor.

  3. #23

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Reyis 10 numara tarifi verenmi ararsın, 140 yaptığına inananmı ararsın komedi vallaha
    redmap bunu beğendi.

  4. #24
    SessizGezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    suzuki address
    Şimdi sen moturun üstüne cekyat gibi yatmişsindirda..etme gardaş eyleme elini ayani öpeyim. Mezle mobiliyet yarişiyordu cocuk bir yatti meze 500 metre sonra düştü bariyerlere carpti kafa koptu yerden parcalarini topladilar. Öldü zaten eleman. Tarsus otobaninda oldu bu olay..

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motor 100CC Snapi cup 2 kişi Full orjinal 140 yaptım depoya 3 kapak tiner yarım kapak 10 numara yağ koy.(bu formulu herkes kolay kolay vermez) herkese söyleme bunu fazla yayılmasın,farkı gör
    Eşeğe altın semerde vursan eşek eşektir. Millette ciddiye alacak motoruna zarar verecek.

  6. #26
    Draconian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Bence ibrede bir sorun var. İbrelik yapıyor..

  7. #27

    Üyelik
    06 Nisan 2015
    Şehir
    Uşak
    Motosikleti
    Bisan roadstar cup
    Evet o dediğiniz başıma geldi ilk motorum olduğundan kitapçık ne yazarsa onu yaptım 40 kmh yi geçmedim devir li kullanmadım rodaj bitti bi bastım 80 de kaldı o gün bugündür 9000 km de 80 i geçmez (aynı marka model arkadaş rodajda hor kullandı ve 100 110 kmh görebiliyor ilginç birşey )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:09 ----------

    Şu yakıt meselesine gelirsek bazı arkadaşlar maalesef dalga geçmiş. Ama Türkiye deki düşük cc drag yarışlarında bu tür karışımlar kullanılır (rc araç yakıtı bile eser miktarda katılıyor. 2 zamanlılara mazot bile katılıyor) ömrüne gelirsek tabiki kısa olur.

  8. #28

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    Hızlı yaşa genç öl olmuş arkadaşınızın ki ,sizin motorunuz daha uzun süre daha sağlıklı çalışır. Ha ama şimdi açarsanız yine diğer motordan sağlıklı yürür .Benim motorumda gitsin tapagaz basacam vuracam kırbacı diyorsanız ve rodajınız bittiyse (1000kmde bitmez aslında rodaj , 4.000 / 5.000 lerde biter tam olarak) düşük viteste redline'a sokun motoru.(redline atıyorum 9-12bin devirese 10bini geçmemeye çalışın)

    Rölantide 3-4dk çalıştırın ,
    10 dakika düşük devirde gezin ,( vites kutusu vs herşey ısınsın iyice)
    1. vitese atın 5 sn redline görün ,
    10 sn 3. vites düşük devir,
    1. vites redline 5 sn,
    15 sn 3. vites düşük,
    1. vites redline 10 sn,
    +2 vites arttırıp 1dk düşük devirde gezin ,
    2. vites 10sn redline ,
    +2 vites düşük devir 1 dk (soguma için)
    3.vites 5 sn redline ,
    2.vites 5 sn red ,
    3.vites 5 sn red ,
    5. vites 1 dk düşük
    4. vites 5sn red,
    3.vites 5sn red,4. vites 5 sn red
    5. vites düşük devir soguttuktan sonra kontağı kapatın
    Motorun yağını değiştirebileceğiniz kadar soguduktan sonra yağını boşaltın.
    kaliteli yap koyun 3dk rölantide çalıştırın
    5. vites hızı ölçün (cuplar 4 vitesmiydi ? neyse anladınız siz onu)

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Alıntı SenC_an adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızlı yaşa genç öl olmuş arkadaşınızın ki ,sizin motorunuz daha uzun süre daha sağlıklı çalışır. Ha ama şimdi açarsanız yine diğer motordan sağlıklı yürür .Benim motorumda gitsin tapagaz basacam vuracam kırbacı diyorsanız ve rodajınız bittiyse (1000kmde bitmez aslında rodaj , 4.000 / 5.000 lerde biter tam olarak) düşük viteste redline'a sokun motoru.(redline atıyorum 9-12bin devirese 10bini geçmemeye çalışın)

    Rölantide 3-4dk çalıştırın ,
    10 dakika düşük devirde gezin ,( vites kutusu vs herşey ısınsın iyice)
    1. vitese atın 5 sn redline görün ,
    10 sn 3. vites düşük devir,
    1. vites redline 5 sn,
    15 sn 3. vites düşük,
    1. vites redline 10 sn,
    +2 vites arttırıp 1dk düşük devirde gezin ,
    2. vites 10sn redline ,
    +2 vites düşük devir 1 dk (soguma için)
    3.vites 5 sn redline ,
    2.vites 5 sn red ,
    3.vites 5 sn red ,
    5. vites 1 dk düşük
    4. vites 5sn red,
    3.vites 5sn red,4. vites 5 sn red
    5. vites düşük devir soguttuktan sonra kontağı kapatın
    Motorun yağını değiştirebileceğiniz kadar soguduktan sonra yağını boşaltın.
    kaliteli yap koyun 3dk rölantide çalıştırın
    5. vites hızı ölçün (cuplar 4 vitesmiydi ? neyse anladınız siz onu)
    Yüzyılın en iyi metodu konu kapanıp bu bilgilerde sabit başlık olarak arşive eklenmeli.

  10. #30

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    Bu şekilde açtığınız motorunuzu uzun yol öncesi motor gazıyla da rahatlatabilirsiniz.
    Rölantide 3-4dk çalıştırın
    10 dakika düşük devirde gezin,
    sırayla 1-2-3-4-5-6 viteslerde redline'a girerek motorunuzu açılmaya hazırlayın,
    1 dakika düşük devirde motoru sogutun
    Hızlıca vitesleri arttırp son vites redline'da iken debriyaj çekerek vites kutusunu 1. vitese kadar düşürün,
    tek teker yaparmışçasına Debriyajı bir anda bırakın ,(gerçek tek teker budur zaten, motorun önünü kaldıran apaçilere inanmayınız , tek teker motorun 1 tekerinin motordan ayrılması ile olur )
    Motorunuz devir kapasitesinin en üst limitine ulaşarak açılacak , tüm ağırlığıyla ve saygıyla öne eğilecektir.
    Motor yağını değiştirip 4 dakika rölantide çalıştırdıktan sonra son hızını tekrar ölçün.

  11. #31

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bu uydurma şeylerin gerçekten işe yaradığını sanıyorsunuz değil mi ? İşte bu kafadan sağda solda gezen apaçiler selenin ucuna oturmayı en doğru oturuş pozisyonu sanıyorlar.
    redmap bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    Aşk olsun.. İşe yaramıyacak olsa neden yazalım canım aa. Sonuçta arkadaşlar 100cc motorun 130 yapmasıyla ilgili bir soru sormuşlar bizde burda nasıl yapılacağını anlatıyoruz ,emeğe saygı... lütfen...

    Evet sevgili kardeşlerim bahsi geçen sağda solda gezen sele ucuna oturan apaçileri ciddiye almayınız. Yapılan araştırmalar göstermiştir ki kızılderililer Türktür , dolayısı ile apaçiler kardeşimizdir. ANCAK gerçek apaçi seleye oturmaz. Selenin üstüne göbek gelecek şekilde yere paralel yatar. Bu sırada rüzgarı kesebilecek herhangi bir koruma kullanılmaz. Yukarda bahsettiğim yöntemlerle motorunu açan ve sağ kalabilen apaçiler zaten sisteme ölümsüzlük kodunu girmişlerdir. atletin içinden geçen hava bel kısmına doğru patapata vurarak sürücüyü kamçılar , ayaktaki terlikler doğru zamanda birbirine vurularak turbo etkisi yaratır (yürü ya kulum etkisi)

    Valla yazarken şiştim usta şu yazılarıda ciddiye alıyorsanız ne diyim bilemedim lol

  13. #33
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı SenC_an adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aşk olsun.. İşe yaramıyacak olsa neden yazalım canım aa. Sonuçta arkadaşlar 100cc motorun 130 yapmasıyla ilgili bir soru sormuşlar bizde burda nasıl yapılacağını anlatıyoruz ,emeğe saygı... lütfen...

    Evet sevgili kardeşlerim bahsi geçen sağda solda gezen sele ucuna oturan apaçileri ciddiye almayınız. Yapılan araştırmalar göstermiştir ki kızılderililer Türktür , dolayısı ile apaçiler kardeşimizdir. ANCAK gerçek apaçi seleye oturmaz. Selenin üstüne göbek gelecek şekilde yere paralel yatar. Bu sırada rüzgarı kesebilecek herhangi bir koruma kullanılmaz. Yukarda bahsettiğim yöntemlerle motorunu açan ve sağ kalabilen apaçiler zaten sisteme ölümsüzlük kodunu girmişlerdir. atletin içinden geçen hava bel kısmına doğru patapata vurarak sürücüyü kamçılar , ayaktaki terlikler doğru zamanda birbirine vurularak turbo etkisi yaratır (yürü ya kulum etkisi)

    Valla yazarken şiştim usta şu yazılarıda ciddiye alıyorsanız ne diyim bilemedim lol
    ciddiye alarak okudum. ama bence bu herif bir cacıktan anlamıyor ve sallıyor dedim. meğersem makara yapıyormuş :D


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)