2. Başlangıç Motoru Önerisi
Reklamlar
-
09 Ağustos 2016, 14:26
#1
Reklamlar
-
09 Ağustos 2016, 14:28
#2
hero karizma öneriyorum ben alalı 1 ay oluyor aşağı yukarı çok memnunum
-
09 Ağustos 2016, 14:31
#3
spacetime adlı üyeden alıntı
hero karizma öneriyorum ben alalı 1 ay oluyor aşağı yukarı çok memnunum
Öneriniz için teşekkür ederim, ama daha çok bilinen motosiklet markalarından almak istiyorum, yamaha ybr 125 gibi cbr 125 gibi hem piyasa motorları rahatlıkla alınıp satılabilir hemde sağlam motosikletler
-
09 Ağustos 2016, 14:43
#4
şuan ki bütçeniz nedir tam olarak
-
09 Ağustos 2016, 14:49
#5
SkylineWalk adlı üyeden alıntı
şuan ki bütçeniz nedir tam olarak
Şuanda motosikletimin parası dahil 3500 lira bütçem var, 3-4bin lira kredide çekebilirim, alman gereken motosiklet CBR250 derseniz gerekirse 2017 yaz mevsimine kadar para biriktirip kredi vs çekip CBR250'yide alabilirim yani sabredebilirim
-
09 Ağustos 2016, 14:57
#6
eğer race tarzı istiyorsan cbr 250 güzel bence bide pulsar modellerine de göz atmanı isterim 125 cc race alma sakın hiç tavsiye etmiyorum yanından mh driftle sinek gibi geçerler anlamazsın 250 idealdir şimdiden hayırlı olsun
-
09 Ağustos 2016, 15:37
#7
SkylineWalk adlı üyeden alıntı
eğer race tarzı istiyorsan cbr 250 güzel bence bide pulsar modellerine de göz atmanı isterim 125 cc race alma sakın hiç tavsiye etmiyorum yanından mh driftle sinek gibi geçerler anlamazsın 250 idealdir şimdiden hayırlı olsun
Teşekkür ederim, bende ilk CBR250 düşünmüştüm ama 94 kilo 100cc bir motordan 140-150 kilo 250cc bir motosiklete geçiş yapmam mantıklı olurmuydu bilemedim, artık biraz daha netleştiriyorum ki CBR250 için daha çok çalışıp alabileyim
-
09 Ağustos 2016, 15:49
#8
cbr 250 yada pulsar
-
09 Ağustos 2016, 15:51
#9
2. el bir 250 cc enjeksiyonlu motor öneririm. Karbüratörlü 125 cc den devam etmenin anlamı yok.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
-
09 Ağustos 2016, 16:08
#10
Arkadaşım bu soru yüzlerce kez soruldu. İnsanlar bu soruyu duyunca kendi beğendikleri seçenekleri senin kriterlerine uyarlar.
Ancak asıl soru "Sen ne istiyorsun?"
Motosikleti ulaşım amacıyla mı, zevk amacıyla mı istiyorsun? İlerde daha iyisini almayı mı yoksa uzun süre kullanmayı mı düşünüyorsun? Artçı taşıyacakmısın? Naked, Chopper, Supersport modellerinden hangisi daha çekici geliyor?
Öncelikle kendi kendine bu soruları cevapla. Sonra önerileri bu cevaplara göre şekillendir.
İkincisi 3000km bana göre hatırı sayılır tecrübe kazanmak için yeterli değil. Yinede değiştirip daha iyisini alacaksanız 200-250 cc önerileri öncelikli değerlendirin. 125 cc motorla sizinkinin arasındaki fark hevesinizi giderecek kadar değil.
-
09 Ağustos 2016, 16:34
#11
10000km yi aş. Ardından 250cc bir motor seç.Keyfine ve bütçene göre tercih senin.
-
09 Ağustos 2016, 16:49
#12
Pulsar 200 orta direğin yakışıklı performanslı motoru..
-
09 Ağustos 2016, 20:06
#13
Eğer süpersport seversen ninja 250r ikinci el temiz bitane biraz daha koyarsan ninja 300 abs ikinci el temiz çok tavsiye ederim cbr ve r25 e dalıyor herkes ninjalar on numara 5 yıldız duruyor gidip 125 cc bi motorla devam Etme bence
-
09 Ağustos 2016, 22:23
#14
-
09 Ağustos 2016, 22:47
#15
gungenir adlı üyeden alıntı
Arkadaşım bu soru yüzlerce kez soruldu. İnsanlar bu soruyu duyunca kendi beğendikleri seçenekleri senin kriterlerine uyarlar.
Ancak asıl soru "Sen ne istiyorsun?"
Motosikleti ulaşım amacıyla mı, zevk amacıyla mı istiyorsun? İlerde daha iyisini almayı mı yoksa uzun süre kullanmayı mı düşünüyorsun? Artçı taşıyacakmısın? Naked, Chopper, Supersport modellerinden hangisi daha çekici geliyor?
Öncelikle kendi kendine bu soruları cevapla. Sonra önerileri bu cevaplara göre şekillendir.
İkincisi 3000km bana göre hatırı sayılır tecrübe kazanmak için yeterli değil. Yinede değiştirip daha iyisini alacaksanız 200-250 cc önerileri öncelikli değerlendirin. 125 cc motorla sizinkinin arasındaki fark hevesinizi giderecek kadar değil.
Bu soru yüzlerce kez soruldu biliyorum ama, kendim için yani Kuba Çita 100R gibi bir motorla başlamış bir kişi için bir sonraki motorun ne olduğuna kendim karar veremedim o yüzden saygı değer motosiklet.net tecrübeli üyelerine sordum çünkü bana doğru düzgün abilik yapıp bu tarz sorularımı cevaplayacak kişiler yok, Motosiklet şimdi şöyle hem ulaşım aracı işime gidip geliyorum hemde benim yaşlarımdaki çoğu gencin istediği ve heyecanla yaptığı şeyde zevkle motoru yıkayıp temizleyip sokaklarda gezmek heleki İzmir gibi bir ildeysek ) Şuanki planım CBR250 ve uzun süre kullanmayı planlıyorum tabi zamanı gelincede yükseltip daha iyi bir motosiklete binmek isterim tabikide, Artçı konusunda genelde fazla arçtı bindirmiyorum nadir oluyor tabi şu şekilde nadir oluyor kız arkadaşım biniyor genelde ortalama haftada bir kez onun dışında ara sıra arkadaşlarım denk gelirse vs bindiriyorum, Tabikide supersport daha çekici geliyor, ama bi kawasakiz750 z800 gibi naked motorda bu çekiciklerin içine dahil oluyor ) ama asıl tercihim supersport'tan yana, Motosikletimi değiştirme sebebim izmirde bir kaç motosikletçi gruplarıyla denk geldim yanlarına gitmeme izin veriyorlar sohbet muhabbet ediyoruz iyi hoş güzel ama beraber yola çıkacağımız zaman motosikletimi değiştirmemi öneriyorlar adamlarda haklı hem arkada kalıyorum, frene basıyorum anca duruyorum, haa birde benim kullandığım motosikletin adını çıkarttıkları için nerde görseler beni apaçi gözüyle bakıyorlar.
-
09 Ağustos 2016, 22:49
#16
senin ilacını söylüyorum arkadaşım SYM WOLF 250. selametle.
-
09 Ağustos 2016, 23:01
#17
Eski_kasa adlı üyeden alıntı
senin ilacını söylüyorum arkadaşım SYM WOLF 250. selametle.
Görünüşü iyiymiş gerçekten, Teşekkür ederim öneri için bunuda listeye koyacağım ama şuanda hala aklım CBR250'de fiyat konusunda CBR'la baş başa izmirdeki oranlarla
-
09 Ağustos 2016, 23:09
#18
Bence pulsar 200ns tam senlik hem parçası ucuz,rakiplerine göre fiyatı ve performansı daha iyi,enjeksiyonlu vs bana sorarsan fiyat performans motoru. Çok uzun yola çıkanlarıda duydum. Ama motora iyi bakmazsan sorunlarla uğraşanlarıda duydum.Ben hiç kullanmadım ama inan 100cc çitadan sonra 200ns bence sana cok daha rahat ve iyi performanslı gelicektir.
Sonra istersen 4-5k km kullanıp 250 cc japon motora geçersin.
-
09 Ağustos 2016, 23:14
#19
byyacut adlı üyeden alıntı
Bu soru yüzlerce kez soruldu biliyorum ama, kendim için yani Kuba Çita 100R gibi bir motorla başlamış bir kişi için bir sonraki motorun ne olduğuna kendim karar veremedim o yüzden saygı değer motosiklet.net tecrübeli üyelerine sordum çünkü bana doğru düzgün abilik yapıp bu tarz sorularımı cevaplayacak kişiler yok, Motosiklet şimdi şöyle hem ulaşım aracı işime gidip geliyorum hemde benim yaşlarımdaki çoğu gencin istediği ve heyecanla yaptığı şeyde zevkle motoru yıkayıp temizleyip sokaklarda gezmek heleki İzmir gibi bir ildeysek
) Şuanki planım CBR250 ve uzun süre kullanmayı planlıyorum tabi zamanı gelincede yükseltip daha iyi bir motosiklete binmek isterim tabikide, Artçı konusunda genelde fazla arçtı bindirmiyorum nadir oluyor tabi şu şekilde nadir oluyor kız arkadaşım biniyor genelde ortalama haftada bir kez onun dışında ara sıra arkadaşlarım denk gelirse vs bindiriyorum, Tabikide supersport daha çekici geliyor, ama bi kawasakiz750 z800 gibi naked motorda bu çekiciklerin içine dahil oluyor
) ama asıl tercihim supersport'tan yana, Motosikletimi değiştirme sebebim izmirde bir kaç motosikletçi gruplarıyla denk geldim yanlarına gitmeme izin veriyorlar sohbet muhabbet ediyoruz iyi hoş güzel ama beraber yola çıkacağımız zaman motosikletimi değiştirmemi öneriyorlar adamlarda haklı hem arkada kalıyorum, frene basıyorum anca duruyorum, haa birde benim kullandığım motosikletin adını çıkarttıkları için nerde görseler beni apaçi gözüyle bakıyorlar.
O arkadaşlara gösterilen tepkinin nedeni ucuz motora binmeleri değil güvenliği hiç sayarak binmeleri. Forumda ikamet eden yaşı büyük bir abimiz var. Yanlış hatırlamıyorsam uzun yolda 125cc mondial kullanıyordu. Kimse "apaçi" yakıştırması yapmıyor ona. Çünkü üzerindeki koruma ekipmanı motosikletinden pahalı. Eli yüzü düzgün ekipmanlarınızı tamamlayın, motorunuza binin. Kimse birşey demez, yanlış düşünmez.
Şimdiki motorunuz oturuş bakımından rahat. SS modellerde gidon çoğunlukla dar, oturuş daha yataydır. Artçı ile kullanmak daha zordur. Ki çoğunlukla artçı konforu için olumlu özellikleri bulunmaz.
Ayrıca SS modellerde epey alan kaplayan karenaj dediğimiz çabuk kırılan ve onarımı kolay kolay mümkün olmayan parçalar ufak kazalarda epey keyfinizin kaçmasına neden olabilir.
Yukarıda Bajaj pulsar 200ns önerisi yapılmış. E iyidir. Kullanan övüyor. Mutlaka SS tipi olsun derseniz RS modeli aynısının fazladan karenajlısı. Biraz fiyat farkı var arasında yalnız. Az yakan, çok kaçan familyasının kelepir ailesine mensup bir örnek.
Ama ne dedik. Ekipman, mümkünse hanım kardeşi de unutmayın.
Ayrıca bütçe 7500-8000 civarı ise pek seçeneğiniz yok gibi
-
10 Ağustos 2016, 21:16
#20
gungenir adlı üyeden alıntı
O arkadaşlara gösterilen tepkinin nedeni ucuz motora binmeleri değil güvenliği hiç sayarak binmeleri. Forumda ikamet eden yaşı büyük bir abimiz var. Yanlış hatırlamıyorsam uzun yolda 125cc mondial kullanıyordu. Kimse "apaçi" yakıştırması yapmıyor ona. Çünkü üzerindeki koruma ekipmanı motosikletinden pahalı. Eli yüzü düzgün ekipmanlarınızı tamamlayın, motorunuza binin. Kimse birşey demez, yanlış düşünmez.
Şimdiki motorunuz oturuş bakımından rahat. SS modellerde gidon çoğunlukla dar, oturuş daha yataydır. Artçı ile kullanmak daha zordur. Ki çoğunlukla artçı konforu için olumlu özellikleri bulunmaz.
Ayrıca SS modellerde epey alan kaplayan karenaj dediğimiz çabuk kırılan ve onarımı kolay kolay mümkün olmayan parçalar ufak kazalarda epey keyfinizin kaçmasına neden olabilir.
Yukarıda Bajaj pulsar 200ns önerisi yapılmış. E iyidir. Kullanan övüyor. Mutlaka SS tipi olsun derseniz RS modeli aynısının fazladan karenajlısı. Biraz fiyat farkı var arasında yalnız. Az yakan, çok kaçan familyasının kelepir ailesine mensup bir örnek.
Ama ne dedik. Ekipman, mümkünse hanım kardeşi de unutmayın.
Ayrıca bütçe 7500-8000 civarı ise pek seçeneğiniz yok gibi
rs200 abs olduğu için güvenlik açısından daha iyidir. yakıt enjeksiyondu galiba tam hatırlamıyorum. yakıt enjeksiyon ise çok iyi ama 200cc olduğuna bakma hız olarak 140 ile rahat gidemiyormuşlar. yani 128 km hız ile red line sınırında olduğun için fazla zorlayarak gidemezsin çünkü motoru çok yıpratır.
ama sabit yada 120 ile gidersin. ama durum böyle olunca git apache rtr150 al yarı fiyatından da ucuza al sana aynı performans. ben otobanda 115 ile yol gidiyorum. yokuş aşağı 137 gördü 10 bin devirde. adam rs200 ile 10 bin deviri geçiyor 140 falan görmek için.
bence pişman olmamak için öyle bir motor seçki sabit 150 km ile gidebilsin. her ne kadar lazım olmaz desende bir gün uzun yol yapman gerekebilir ve otobanda sıkıntı yaşarsın.
benim 9 bin tl bütçem olsa ben eski model 600cc bakarım ama motorun sağlamlığını çok iyi incelemek gerek. ucuza sağlam mal satanı bulmak zordur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)