Bende de 2 motor var, biri honda cg125 titan, Diğeri R25, ikisinden de vazgeçemiyorum, Titanı ağırlıklı olarak şehir içinde kullanıyorum, rahat oluyor, Yalnız bu sigorta fiyatları çok can sıkıyor daha ne kadar 2 motorla devam ederim bilmiyorum.
Kardeşim bi karara vardın mı bilmiyorum ama bende senin gibi yola çıkmıştım. İlk başlarda niyetim 70 80 model bi araba almaktı fakat aileden manevi destek göremeyince çocukluğumdan beri içimde bi köşede duran motosiklet sevdasını artık 3 boyutlu hale dökmek gerekti ve bi cesaret ehliyete yazıldım bu arada ise gireli 2 ay falan olmuştu. Ehliyeti kaptım güya nakit para biriktirip mt 125 alacaktım sonra bi heycan bi coşku bide mantıklı düşününce ilk motor olacak 125 cc olsun dedik ve mt 125e 11 bindi o zaman o kadar para vermek saçma gelecek dedim kendi kendime ve daha fazla sabredememistim. Motorun yarı parası nakit şekilde elimdeydi. Kalanı kredi kartına faizsiz boldurdum . Gittim sıfır ybr 125 aldım ( 15 20 bin km kullanmak niyetiyle. ) kaskı da motorla beraber alıp başladım bu serüvene . Taksitler ağır değildi ve faiz yoktu . Taksit öderken montumu eldivenimi dizligimi falanda çektim üstüme. Allaha şükür hepsinin borcu bitti ve ben dönüp bakınca iyi ki ybr almışım diyorum . Çünkü bizler zengin değiliz kendi cabamizla it gibi çalışıp bilmem ne kadar kredi çekip bi motor alacaksın sonra allah göstermesin bi kaza yapacaksın veya yan yatacaksın bunların üstüne bide 2.el ybr parası kadar sana masraf çıkacak dertler dertler. Ne kendini sinir strese şok ne de cebin üzülsün. 2.el veya sıfır bi ybr al . İlerde inşallah daha güzelini alırsın. Eğer ben mt 125 almış olsaydım lastik mont kask eldiven dizlik canta ıvır zıvır 14u buluyordu . Gerçi ybr de 8 bini geçti hemen hemen ama arada parça yakıt konusunda ciddi fark var . Allah yolunu açık etsin tekerine düz bassın
Mobildeyim hata varsa kusura bakmayın.
Al kardeşim al, bu zevkten kendini 6 ay daha mahrum bırakma, bu sınıfta satarken en az zarar edeceğin modellerin başında ybr gelir.
ybr ye bu kadar b.k atan arkadaşlara aldırma, onların çoğu ybr ye kaç kez bindi acaba merak ediyorum. motor tamircilerinin önüne bir bakın bakalım, ybr nin yerine tavsiye ettiğiniz motorlar mı çok, ybr mi çok.
bu sınıfta ybr ye rakip tek motor ( o da tam rakip mi henüz çok belli değil biraz 30-40 binleri bi devirsinler) pulsar 150 var.
Edebiyat ogretmenlerinizi ciddi anlamda merak ediyorum sizlere edebiyt yerine ne ogrettiler acaba, tabiki bisiklet ile karsilastirilamaz. Diger yazılanlara cevap bile vermek istemiyorum onlari da yanlis anlayabilir arkadaslar. ;)
YBR Almayın. Az daha biriktirip, 2. el kaliteli scooterlara bakabilirsiniz.
SYM ve Kymco'nun çok güzel 250cc güçlü scooterları mevcut ikinci el fiyatlarıda gayet uygun.
Gun gecmiyorki motor icin ise giren birini gormeyelim...motor icin calisirmi yahu bu kadar gunu birlikmi dusunuyormusunuz bundan 5 yil sonra ben ne olacagim ne yapacagim diye plan yapmak yerine motor icin ise girmek nedir... bu su demektir : ben yetenek ve kabiliyetlerimi ust seviyeye cikarmak iyi bir is sahibi olmak ileride coluguma cocuguma iyi bir gelecek hazirlamak derdinde falan degilim, gunu birlik yasarim... bence yazik ediyorsunuz kendinize... 6 biriktirip 10 kredi cekecegine iyi bir meslek is imkani yaratabilirsen bosver r25 i zzr ye binersin kisa surede..
bak kardeş şimdi bana taş atıyorsun. benim apache ben oturunca titremiyor tamam mı! hem dışardan bakınca çok hoş bir görüntüsü var. performans desen zaten dillerden düşmez apache atikliği.
dediğim gibi benim motorum ben binince titremiyor. lütfen üstelemeyelim bu konuda
konuyu açan kardeş, azıcıkta tip istiyorsan apache güzel bence. sağlamlık konusu kullanıcının elinde olan bir husus.
edit: habire motor alıp satmanın dezavantajını söyleyeyim. her zaman temiz motora denk gelemeyebilirsin. hatta her aldığında masraflı motora denk gelirsen kızılay olup çıkarsın işin içinden benim gibi önceki iki motorumu rektefiye yaptırıp sattım ucuza. şimdi ki motorumun da sanırım şanzımanda yada bir yerlerinde bişey var yağ kaçırıyor.
otobanda yetmez 150cc onu baştan söyleyeyim. hep emniyet şeridinden gidersin çünkü ben 120 ile gittiğim halde yanımdan uçuyorlar. düdük gibi arabalar bile 140 yapıştırıyor galiba.
Ybr ye fazla yüklenilmiş sonuçta 10 bg. 10 bg haliyle 100 yapıyo fazlasına kapasitesi yetmiyor.Dişli ile oynadım ağrı dağından aşağı saldım (120 anca)sonuç bu. 6 bin kmdir kullanıyorum sadece yavaşlığına ve tipine laf ederim başka kusur bulamam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
Çünkü apachenin göstergesi hileli 120 yapmıyosundur muhtemelen.
Marka modele güce pek takılma. Olay iki teker üzerinde olmak yerine hava cıva yapmak, ego tatmin etmek ise birşey diyemem.
kardeşim tek tavsiyede bulunayım bajaj boxer 2 tane aldık arkadaşla bizim hödüklüğümüzden başka bi problem görmedim son hız 105 şehir içi tecrübe motoru benim gibi sabırlıysan rodojını adam akıllı yaparsın hiç bir problemin kalmaz yarın sabah takasa girip tnt25 e geçiyorum bir sonraki seneye 250rr düşünüyorum
apache göstergesinin doğru olmadığına emin misin? çünkü kilometre sayacı navigasyonda ki kilometreler ile aynı çıkıyor bende.
apache 13,3 beygir. 130 civarı hıza çıktığımda kafamı sağa sola çevirmek zor oluyor, rüzgar kuvvetli bir şekilde kafamı itiyor. eski çinli scooterimde ki gibi 90 yapmadığı kesin çünkü.
bizim patronun aracını sollamıştım ve 90 ile gittiğini söylmişti ve benim hızımda 110 küsürdü. abimin arabası ile test edeceğim, beni kıllandırdın şimdi. mitsubishi lancer var 2005 model, onun ibre sağlam olsa bari yoksa yine yanlışlık olcak.
bu arada e-5 80 km hız kameraları var(eds). millet korkudan 80 ile gidiyor ceza gelmesin diye ve ben 10 ile falan solluyorum onları.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)