Tarz değişikliği, bayan olarak boy, güç vs sorunu...
Reklamlar
-
05 Ağustos 2016, 16:01
#1
Kış dönemine girerken ve akabinde artçılı kullanacağımdan dolayı racing tarzı motorumu değiştirmek niyetindeyim,
Tek kullandığımda bir şekilde motoru idare etsemde, artçılı şekilde hem çok güvenli bi şekilde motoru taşımam dengede kalmam lazım, hemde ayaklarım biraz yere sağlam değmesini istiyorum, sele boyu 80 cm en fazla ayağım yere değiyor, ve çok ağır bir motoru açıkçası şehir içi özellikle zorlanıyorum, en ağır motorum 174 kilo idi…
Seçenekler aklımdaki,
*Duke390 kilo olarak iyi kullandım, kullanması da kolay bir motor, artçı konforu orta seviye, topcase takacağımdan daha güvenli, fiyat uygun,
*Gs700 motoru hiç kullanmadım ağırlık 189 kilo tam dolu yola çıkmaya hazır 209, sele ayarlabilir 76,5 kadar düşürülebiliyor yazıyor, hiç fikrim yok, fiyat yüksek, değer mi, kullanılabilir miyim? bilmiyorum, kafam karışık, kullanacağıma inancım olsa, bir şekilde maddiyat ayarlanır, kullanan arkadaşlar yorumlarsa süper olur,
*nc700s mahsun bakışlı, tipine bi turlu alışamadım.. ayaklarım değiyor, kilo taşınabilir gibi 210,artçı konfor yüksek,fiyat uygun.. ama hala tipini hiç sevmedim.. honda oluşu cezbediyor.. kararsızım..
Reklamlar
-
05 Ağustos 2016, 16:07
#2
GS700 çok hoştir. ama duke 390 derim ben
-
05 Ağustos 2016, 16:18
#3
Suzuki iyidir iyi NC 700 de fena değil ama 390 ni silin gitsin sadece fiyati iyi
-
05 Ağustos 2016, 16:21
#4
nzm75 adlı üyeden alıntı
Suzuki iyidir iyi NC 700 de fena değil ama 390 ni silin gitsin sadece fiyati iyi
suzuki değil yalnız bmw,
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
05 Ağustos 2016, 16:22
#5
nzm75 adlı üyeden alıntı
Suzuki iyidir iyi NC 700 de fena değil ama 390 ni silin gitsin sadece fiyati iyi
Suzuki nereden çıktı hocam ya.
gs 700 ne diye bende düşündüm de. Bmw mi acaba dedim. BMW fotoğrafı koymuş. Bmw f700gs.
Gönlüm f700 gs der.
Cebim NC der.
RC ye bakmazdım galiba.
-
05 Ağustos 2016, 16:24
#6
Nc ağır bir makina, Gs de keza öyle.Ancak bu makinaların kullanım amacı uzun yollar.Şehir içinde bayan olmanızdan mütevellit ekstra fazla yorar.Ağırlıkları büyük handikap sizin için.Kaliteleri tartışılmaz.
Daha kıvrak ve hafif duke mantıklı gibi duruyor.
-
05 Ağustos 2016, 16:27
#7
Racing motor nedir ? Herhangi bi yerde ilan varmıdır ?
-
05 Ağustos 2016, 16:28
#8
Erdost adlı üyeden alıntı
Nc ağır bir makina, Gs de keza öyle.Ancak bu makinaların kullanım amacı uzun yollar.Şehir içinde bayan olmanızdan mütevellit ekstra fazla yorar.Ağırlıkları büyük handikap sizin için.Kaliteleri tartışılmaz.
Daha kıvrak ve hafif duke mantıklı gibi duruyor.
nc kullandım orta, kullanılabilir, ama 750 x gibi guzel bir goruntusu yok, gs700 ondan 200 kilo daha hafif bir makina, cidden 20 o hafiflik hissettirir mi? kullanan kimse yok sanırım..
duke evet mantıklı duruyor, biraz uzun mesafede beni ve artçımı yorar mı? bundan mutevellit şüpheliyim.. shad sette guzel durmuş..
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
05 Ağustos 2016, 16:30
#9
Motosiklet Eğitmeni
Gs alırsan hem sele yüksekliği ayarlama avantajın var,
hem de motor gücü.
Alışana kadar 48 beygir kullanır,ustalaşınca 75 beygir yaparsın.
Ktm ve Honda seleleri yüksek.
Yani Gs al seneye de binersin.
-
05 Ağustos 2016, 16:39
#10
Gs700 varsa seçeneklerde diğer ikisi tartışmasız çöptür gözümde:=)İmkanınız varsa duke 390 gibi bir motora kesinlikle para bağlamayın onu kafadan eleyin zaten.
-
05 Ağustos 2016, 16:40
#11
Bence de gs700..
* Ben gs hayranıyım ) gs varsa tum makinalar sifirdir gözümde.
-
05 Ağustos 2016, 17:03
#12
Süper Moderatör
F700GS ya da F650GS (800 cc çift silindr olan)
Daha hafif, daha alçak.
Denge konusu NC'de de GS'de de sıkıntı değil, iki motorun da deposu sele altında, ağırlıl merkezleri yere daha yakın.
NC nin X modelini alıp binebilirim dersen o zaman işin içine sadece maddiyat girerdi. Hani aynı paraya sıfır nc mi yoksa 5 yaşında bmw mi diye karar verirdik. Fakat işin içinde şu an tip de çok önemli.
Ha bu arada bir not, başka bir modelin ya da markanın benzin depo kısmı NC gibi bagaj olmadığı sürece motorumu değişebileceğimi sanmıyorum.
Çok büyük lüks lan
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
05 Ağustos 2016, 17:14
#13
oluroyle adlı üyeden alıntı
Bence de gs700..
* Ben gs hayranıyım
) gs varsa tum makinalar sifirdir gözümde.
bende aynı ama kullanabilecekmiyim, gs çok kullanışlı sele olarak, ama alçaltma kiti paya pahalı baktık biraz, işte o işe giriştiginde karartcan gozunu ben kullabilirim demen de lazım.. gidip bi denemem gerekior.. ama modların olması falan cok ıyı..
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
F700GS ya da F650GS (800 cc çift silindr olan)
Daha hafif, daha alçak.
Denge konusu NC'de de GS'de de sıkıntı değil, iki motorun da deposu sele altında, ağırlıl merkezleri yere daha yakın.
NC nin X modelini alıp binebilirim dersen o zaman işin içine sadece maddiyat girerdi. Hani aynı paraya sıfır nc mi yoksa 5 yaşında bmw mi diye karar verirdik. Fakat işin içinde şu an tip de çok önemli.
Ha bu arada bir not, başka bir modelin ya da markanın benzin depo kısmı NC gibi bagaj olmadığı sürece motorumu değişebileceğimi sanmıyorum.
Çok büyük lüks lan
650 2012 yılında bitiyor, kmler baya yuksek, hani onda da sele alçatılır mı durum nedir bilmiyorum,
f700 kullandın mı fikrin var mı, beni biliosun, bu motoru alma amacımıda iyi biliosun, guvenli olmasını istiorum her acıdan,
nc x, bizzat gittim denedim öle alçatlma yoksa imkansız, havada duruyorum sanki, güvensiz hissettim,
nc s için okeyim hemen hemen, ama tip çok kotu, hatta alper bana nc s'i, soledi bi bak die, fikir ondan cıktı, ama o far nasıl çirkin.. x o gaga falan cok guzel... o yuzden karar veremiorum, f 700 hani daha konfor mu olur kendime gore ayarlarmıyım? o paraya deger mi sence.. racingciyim ben anlamıyorum bu işten,
hava atmaaaa bizim sırtımızda çantamız :(
-
05 Ağustos 2016, 17:18
#14
Öncelikle şunu söylemekte fayda var resimdeki motor F700 GS değil F800 GS.
F700 GS alüminyum jantlıdır. F800 ile aralarında bazı farklar vardır. F800 GS 700 e göre daha yüksektir. hepside 800 cc bu arada
Neyse her ikiside aynılar nerdeyse.
F700 GS değil ama F800 GS benim listemde olan bir motor. gücü belli , kararlı bir motor.
NC bedava verseler alacağım bir motor değil kendileri.
Duke 390 ise eski motorlarımdan birisi. şimdi bu 2 motor ile kıyaslanacak bir motor değil kendisi. Fakat bu iki motordanda şehir içinde ( Tek kişi kullanımda ) daha avantajlı bir motor. Duke 390 diyorsan artçıyı unutacaksın.
Tabikide oyumu bu motorların 2 katı fiyatı olan BMW F700 e veriyorum =)
-
05 Ağustos 2016, 17:29
#15
berkcigdem adlı üyeden alıntı
Öncelikle şunu söylemekte fayda var resimdeki motor F700 GS değil F800 GS.
F700 GS alüminyum jantlıdır. F800 ile aralarında bazı farklar vardır. F800 GS 700 e göre daha yüksektir. hepside 800 cc bu arada
Neyse her ikiside aynılar nerdeyse.
F700 GS değil ama F800 GS benim listemde olan bir motor. gücü belli , kararlı bir motor.
NC bedava verseler alacağım bir motor değil kendileri.
Duke 390 ise eski motorlarımdan birisi. şimdi bu 2 motor ile kıyaslanacak bir motor değil kendisi. Fakat bu iki motordanda şehir içinde ( Tek kişi kullanımda ) daha avantajlı bir motor. Duke 390 diyorsan artçıyı unutacaksın.
Tabikide oyumu bu motorların 2 katı fiyatı olan BMW F700 e veriyorum =)
f700 demem deki sebep daha kısa olusundandır zaten, okdr dikkat etmedim aluminyum janta işi bilmek lazım işte.. tşk ederim,
elbette ki karşılaştırılmaz, duke nerde gs nerde... demem o ki bi bayan olarak gs ozellikle kullandıysanız, hani maddiyat karşıladın, onu verimli kullanabilmek onemli, duke daha mı mantıklıdır? artçı cok mu rahatsız olur, topcase vs takınca verim sağlanmaz mı?
nc başlangıç uzun yol motoru, fiyat performans bence gayet iyi okdr çöpe atılmaz...
aklıma tam yatmıyor... binip baya baya denemek lazım...
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
05 Ağustos 2016, 19:10
#16
Abla sana BMW kalitesi yakışır bütçen el veriyorsa. İlk uzun turunu memlekete yapman dileğiyle
-
05 Ağustos 2016, 19:12
#17
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
-
05 Ağustos 2016, 19:19
#18
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
05 Ağustos 2016, 19:42
#19
F700Gs dediler geldim.
Muhteşem bir motor. 800e ihtiyaç yok araziye cikmayacaksaniz. Köy yolları için 700 yetip artıyor bile.
Dengesi gidişi duruşu muazzam.
Pürüzsüz bir hızlanması var. Her tarafından kalite akıyor.
Alçak süspansiyon ve alçak sele ile istediğiniz seviyeye iner ama alçak süspansiyon olmadan da alçak sele yeterli olacaktır.
Maddi imkanınız varsa Nc ile veya başka bişey ile vakit harcamayın. Sadece zaman kaybı olur. Neden beklemişim dersiniz. Gücü sizi korkutmasın. Çok ehli bir motor, gavurlarin deyimiyle Smooth.
Pişman olmazsınız.
-
05 Ağustos 2016, 19:51
#20
1-gs700
2-nc700s
3-duke 390
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)