Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Falcon Sharp 200 Hızlanma Sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Merhaba, konuyu doğru yeremi açıyorum bilmiyorum yanlış ise kusura bakmayın...
    Benim ilk motorum Falcon Sharp 200 pek de bir bilgim yok motorlar konusunda 3000 kmdir kullanıyorum bu makinayı, fakat dikkatimi çeken / kafamı karıştıran bir şey var son zamanlarda. 200 cc olduğu söyleniyor fakat 100 km hızı geçmiyor alet, etrafımdaki daha düşük ccli motorların yanında oyuncak gibi kalıyor doğrusu. Bu normal midir ? CBF 150 bile 140 yapıyor bu kerata 100 de takılınca merak ettim sorunlu mu değil mi diye. Gerçi bir Honda performansı beklemiyorum tabikide... Neyse çok uzattım gibi cevap verebilirseniz çok sevinirim.

    Hayırlı günler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    mondial 125 mh drify var, rks titanic 150 var. bunlarda 120 130 gibi hızlara çıkabilen b-motorlar. bende tvs apache var ben geçerim seni 128 km hız yaptım en fazla.

  3. #3

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mondial 125 mh drify var, rks titanic 150 var. bunlarda 120 130 gibi hızlara çıkabilen b-motorlar. bende tvs apache var ben geçerim seni 128 km hız yaptım en fazla.
    Heh, tam olarak bundan bahsediyordum. :D Fazla hız merakım yokta bazen bi aşk geliyor basıyım diyorum, o gaz kolu isyan ediyor ama paşamız inatla gitmiyor.

  4. #4
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı f.talha.s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heh, tam olarak bundan bahsediyordum. :D Fazla hız merakım yokta bazen bi aşk geliyor basıyım diyorum, o gaz kolu isyan ediyor ama paşamız inatla gitmiyor.
    konuya hakim birileri aydınlatacak ama bende bişeyler yazayım; 15 beygir ve 144 kg olduğu yazıyor internette. benim motor 13.3 beygir ve 136 kg ağırlığı var. en azından 110 yapabilmen gerekiyor tahminimce.

    *fakir yada zengin karışım yapıyor olabilir.

    *sübap ayarı kaçık ise normal beygir gücünün altında çalışacağı için yavaş olur.

    *debriyaj balatasıyla ilgili olabilir mi? bundan hiç emin değilim.

    eğer sübap ayarı kaçık ise performans düşmesi olur. emin değilim, ustalarada güven olmuyor. tamir için götürürsün başka bir yerini bozar ve yaptım diye yollarlar öyle ustaların çoğu.

  5. #5
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    cbf mi 140 150 yapıyor 130 a 3 saatte çıkıyor

  6. #6
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    100km'yi geçmiyo da peki kaç bin devir çeviriyor ? Bir de gücü yetmiyo gibi mi yoksa motorda tutukluk mu var benzinin kesilmesi veya vuruntu gibi ?

  7. #7

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100km'yi geçmiyo da peki kaç bin devir çeviriyor ? Bir de gücü yetmiyo gibi mi yoksa motorda tutukluk mu var benzinin kesilmesi veya vuruntu gibi ?
    7 bin devir çeviriyor, tutukluk vs. yok.

    CBF 150 nin hız olayına netten baktım kesin bir şey değil.

    Motorun bakımları yeni yapıldı ayar vs bilmiyorum fakat aldığım günden beri böyle.

    Kitapcıktada maximum 110 km yazıyor kontrol ettim az önce, fakat hala normal gelmiyor bana bu. :D Bi arkadaşım karbüratör ün 125 cclik olduğunu söyledi bununla bi alakası olabilir mi ? Bir şey daha varmış adını hatırlamıyorum o 200 CC imiş.

    Ve karbüratörü değiştirsek bi zararı olurmu ? ömrünün kısalacağını vs. duymuştum ama...

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı f.talha.s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7 bin devir çeviriyor, tutukluk vs. yok.

    CBF 150 nin hız olayına netten baktım kesin bir şey değil.

    Motorun bakımları yeni yapıldı ayar vs bilmiyorum fakat aldığım günden beri böyle.

    Kitapcıktada maximum 110 km yazıyor kontrol ettim az önce, fakat hala normal gelmiyor bana bu. :D Bi arkadaşım karbüratör ün 125 cclik olduğunu söyledi bununla bi alakası olabilir mi ? Bir şey daha varmış adını hatırlamıyorum o 200 CC imiş.

    Ve karbüratörü değiştirsek bi zararı olurmu ? ömrünün kısalacağını vs. duymuştum ama...
    Orjinal üretim bir motor için çok kötü. Kendim modifiye ettiğim 210cc motor bile 5. viteste 9 bin devire roket gibi çıkıyor ve vites araları çok uzun. Motoru aşırı bağırtmadan 1. vites 45km 2. vites 70km 3. vites 90km 4. vites 110km yapıyor.

    Karbüratör 125'lik ise acilen değiştirin. 250'lik karbüratör bile takabilirsiniz.

  9. #9

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    CBF 150'nin 140 yaptığını da forum sayesinde öğrenmiş olduk.
    darkmotor bunu beğendi.

  10. #10
    mustafa42121 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2016
    Şehir
    konya
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 150'nin 140 yaptığını da forum sayesinde öğrenmiş olduk.
    bunlar hep bilgi :D

  11. #11
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    motoru açamamışsınız motor sağır kalmış artık hız yapamaz

  12. #12
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    cbf mi 140 yapıyor yoh artık ... adaya yolculuk yaparken baya dik yokuş aşağı 130 yaptı onda da motor son nefesini veriyordu 10 dk wc için mola verdiğimizde motor alev alacak kadar ısınmıştı yani 120 km hızla bi yarım saat gitse düşünemiyorum olacakları. Zaten devir kesici yok alette sıkıntılı durum.

  13. #13

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Bu videoyu izlemiştim bi keresinde ona göre yorum yaptım, bu kadar büyütmeye gerek yok. Bacak kadar çocuğa ne kızıyonuz :( :D :D Karbüratör olayını araştırıyorum teşekkürler zaman ayırdığınız için...

    https://www.youtube.com/watch?v=sL2Y-XlQIyc

  14. #14
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    bened de aynı motor vardı.ve 145 km/h yapabildim motorla..120 km'de rahat ve konforlu gidebiliyordum.en güvendiğin ustana motoru göster sıkııntı var..özellikle karbüratör sıkıntı yapıyor o makinada..

  15. #15

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Karbüratör'ün resmi bu, işten dolayı pek vaktim olmuyor motoru göstermeye, bu kodlardan vs. anlayabilir miyiz kaçlık olduğunu ? İllaki götüreceğim ustaya fakat en azından doğru yolda olduğumu bileyim.


  16. #16

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Alıntı f.talha.s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratör'ün resmi bu, işten dolayı pek vaktim olmuyor motoru göstermeye, bu kodlardan vs. anlayabilir miyiz kaçlık olduğunu ? İllaki götüreceğim ustaya fakat en azından doğru yolda olduğumu bileyim.

    http://i.hizliresim.com/PMyJM9.jpg
    Resimdeki 200 lük karbüratör olması lazım.Pz30 sheng wey ,keihin 200 cc oluyor bildiğim kadarı ile .

  17. #17

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Alıntı darkmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resimdeki 200 lük karbüratör olması lazım.Pz30 sheng wey ,keihin 200 cc oluyor bildiğim kadarı ile .
    Yattı bizim iş o zaman :D Hayırlısı bakalım... C.tesi günü götüreceğim yapabileceğim bir şey varmı sorayım.

  18. #18

    Üyelik
    08 Mayıs 2018
    Merhaba, konuyu doğru yeremi açıyorum bilmiyorum yanlış ise kusura bakmayın...
    Benim ilk motorum Falcon Sharp 200 pek de bir bilgim yok motorlar konusunda 3000 kmdir kullanıyorum bu makinayı, fakat dikkatimi çeken / kafamı karıştıran bir şey var son zamanlarda. 200 cc olduğu söyleniyor fakat 100 km hızı geçmiyor alet, etrafımdaki daha düşük ccli motorların yanında oyuncak gibi kalıyor doğrusu. Bu normal midir ? CBF 150 bile 140 yapıyor bu kerata 100 de takılınca merak ettim sorunlu mu değil mi diye. Gerçi bir Honda performansı beklemiyorum tabikide... Neyse çok uzattım gibi cevap verebilirseniz çok sevinirim.

    Hayırlı günler

    Arkadaşım motorun arka dişlisini küçült bende mondial 150 zone var ilk başlarda bendede öyle oluyordu şimdi ise motor 1.viteste 65 2.viteste 95 3.viteste125 4.viteste 140 5.viteste ise 160 a dayanıyor
    Tavsiyem budur bi dene derim

  19. #19

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Motorcu51 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı günler

    Arkadaşım motorun arka dişlisini küçült bende mondial 150 zone var ilk başlarda bendede öyle oluyordu şimdi ise motor 1.viteste 65 2.viteste 95 3.viteste125 4.viteste 140 5.viteste ise 160 a dayanıyor
    Tavsiyem budur bi dene derim

    Z one 150cc 5.vites 160??

    6.vites olsa 180 yapacak o zaman.

  20. #20
    Selected - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2018
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Pulsari sırf bu yüzden çok seviyorum dokunuyorsun ve ne olduğunu anlamadan sanki 600luk makina gibi 120ye gelmiş ibre. Tabi sonrasında kiyamayip gaz kapiyorum top speed gibi zirvaliklara asla


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)