Hyosung 2013-2014 mü düşük model mi
Reklamlar
-
İyi gunler.Normalde ben 2013 ustu hyosung gt25r almayi dusunuyordum.ama motorcu arkadaslar 250 cc motora 10 bin verilmez dediler.aklim cok karisti. 2013-2014 model alip 10.000 tl mi vereyim.yoksa 2006-2010 arasina 6.000-7.000 tl mi vereyim.Dusuk model ariza acar mi.karburayorlu alsam eksilerim cok olur mu..bir de dusuk modellerin tipi yeni kasalara gore daha cirkin duruyor sanki tabiki zevkler farklidir ama.Yine her zamanki gibi bu siteye guvendigim kadar kimseye guvenmiyorum..Sizlere sormadan da is yapmiyorum.degerli yorumlarinizi bekliyorum
Reklamlar
-
Hocam karbüratorlu hyosunglar kesinlikle çok zorlanmış oluyorlar kesicileri olmadığı için...10bin lira verilmez kim diyor ya ? Ne demek o hocam zaten 10 bin iiraya eski kasa cbr 250 ve hyosungtan başka motor yok ki. R25 olmuş 16 rc desen uçmuş...Ninja yeni kasa çok minik... ENJEKSİYONLU hyosungdan yürü derim hocam 2013 kasa üstü olsun mümkünse fakat unutma bu hyosung illa ufak tefek olsada bi dertlencek sana kırma onu ilgilen devam ben çok seviyorum fakat cesaret edemiyorum hyosunga...
-
-
Bende 2013 dusunuyordum en kotu ama insanlar cok konusuyor ya kulaklarimi tikayip yuregim ne istiyorsa onu yapacam yada laflarini dinleyip ölü motor sahibi olacam yada hic motor alamicambilende konusuyor bilmeyende :/
-
Yav sen boşver onları ya hyosung r25 le beraber en seri alet piyasadaki şu anda... Temizini bulmaya çalış rahat et çünkü 10 11 bin lira bandında motor yok 250 cc, cbr 125 10 bin lira oldu bu ülkede hocam durumlar vahim...
-
youtubede alpha motovlog kanalı var yeni model hyosungu var bence yeni modeli al
-
10 bine bu zamanda 250 cc harici babayı alırız deseydin o motorcu arkadaşlara. Hyosung hayali güzel, gerçekte can sıkan bir motosiklettir.
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
10 bine bu zamanda 250 cc harici babayı alırız deseydin o motorcu arkadaşlara. Hyosung hayali güzel, gerçekte can sıkan bir motosiklettir.
katılıyorum. bi aldığım gün bide sattığım gün çok mutlu olmuştum.
-
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
katılıyorum. bi aldığım gün bide sattığım gün çok mutlu olmuştum.
Ne demek istediniz.yani cok mu sıkıntılı bir motor biraz acar misiniz
-
31 Temmuz 2016, 19:08
#10
Ben 2012 modelini kullanıyorum, şuan 24 bin km civarına yaklaştı. Çok memnunum. 250cc alacak olsam tekrar Hyosung alırım.
Şu ana kadar bir buji piposu çatlaması ve akü bitmesi dışında bir sorun yaşamadım.
-2013-2011 arası kronik buji piposu çatlatma sorunu var, NGK buji başlığı ile değiştirirseniz sorun temelli çözülüyor. Maaliyet 40 TL.
-Amortisör patlatma sorunu çok dillendiriliyor, bunun sebebi de çoğunlukla fabrika ayarlarında artçılı sürüş yapılması. Zaten fabrika ayarında binerseniz motorun arkasının çok çökmesinden belli oluyor bir yanlışlık olduğu. Artçılı sürüşte amortisör sertliği ayarlanırsa süspansiyon sorun çıkarmıyor.
-Elektrik işi biraz hassas Hyosungda. Akü sürekli sağlıklı ve yüksek kondisyonda olmalı. Konjektör sorunu da genelde akünün yeterli akımı iletememesinden kaynaklanıyor. Yani "bu akü beni bir sene daha idare eder" işi tatsızlık yaratabiliyor. Şayet konjektör sorunu her motorda bir süre sonra olabilecek bir durum.
-Grenaj parçaları, far vs bulmak ölümdür. Sıfırını zaten bulamazsın Türkiyede. Çıkmasını ararsın, onlar da pahalıdır. Bunun dışında tüm parçalar mevcut. Ayrıca Hyosungsource.com ve Hyosungwholesale.com gibi sitelerden 7 gün içinde en ufak civatayı getirebiliyorsunuz.
-Grenaj ve far grubu bulunabilirlik açısından 2012 ve öncesi çok daha avantajlı. 2013 ve sonrasının çıkmasını ve sıfırını dahi aylarca bulamayabilirsiniz.
-
31 Temmuz 2016, 21:29
#11
Blackeagletr adlı üyeden alıntı
Ben 2012 modelini kullanıyorum, şuan 24 bin km civarına yaklaştı. Çok memnunum. 250cc alacak olsam tekrar Hyosung alırım.
Şu ana kadar bir buji piposu çatlaması ve akü bitmesi dışında bir sorun yaşamadım.
-2013-2011 arası kronik buji piposu çatlatma sorunu var, NGK buji başlığı ile değiştirirseniz sorun temelli çözülüyor. Maaliyet 40 TL.
-Amortisör patlatma sorunu çok dillendiriliyor, bunun sebebi de çoğunlukla fabrika ayarlarında artçılı sürüş yapılması. Zaten fabrika ayarında binerseniz motorun arkasının çok çökmesinden belli oluyor bir yanlışlık olduğu. Artçılı sürüşte amortisör sertliği ayarlanırsa süspansiyon sorun çıkarmıyor.
-Elektrik işi biraz hassas Hyosungda. Akü sürekli sağlıklı ve yüksek kondisyonda olmalı. Konjektör sorunu da genelde akünün yeterli akımı iletememesinden kaynaklanıyor. Yani "bu akü beni bir sene daha idare eder" işi tatsızlık yaratabiliyor. Şayet konjektör sorunu her motorda bir süre sonra olabilecek bir durum.
-Grenaj parçaları, far vs bulmak ölümdür. Sıfırını zaten bulamazsın Türkiyede. Çıkmasını ararsın, onlar da pahalıdır. Bunun dışında tüm parçalar mevcut. Ayrıca Hyosungsource.com ve Hyosungwholesale.com gibi sitelerden 7 gün içinde en ufak civatayı getirebiliyorsunuz.
-Grenaj ve far grubu bulunabilirlik açısından 2012 ve öncesi çok daha avantajlı. 2013 ve sonrasının çıkmasını ve sıfırını dahi aylarca bulamayabilirsiniz.
Yurtdisindan getirsek source sitesinde grenaj var heralde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)