BAJAJ 150 NS Mİ YBR 125 mi ?
Reklamlar
-
31 Temmuz 2016, 11:50
#41
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Yukarıda bana yazanlar pulsarın kronik sorunlarınıda bi yazsınlar öyle yorum yapsınlar her hafta pulsar arıza konusu görmekten sıkıldık stop etme konusu jant kırılma titreşim aynaların yetersizliği vs.. Ben tvs kullanıcısı olarak ybr öneriyorum ayrıca yukarıda pulsar diye yırtınanlar ybr ve pulsar zaten aynı segment değil Adam parasına göre motor almak istiyor kaldıki pulsar yakar 15 kuruş ybr yakar en fazla 11 kuruş sorunsuzluk ve yakıt Ş. İçi kullanma yönünden ybr yada cbf hepsinden öndedir sınıfında param var diyorsan cbr 125 yada ikinci el cbr 250 derim kimse ayranına ekşi demez ben motor alırkende öyleydi Apache şöyledir böyledir en iyisidir diyorlardı aldık kullandık artçı ile ön kalkıyo gaza yüklenince, titreşim zaten kronik farlar yetersiz, tankstrapperi en çok yapan motosikletlerden biri oturuş pozisyonu kısa sürede bel Ağrı'sı yapıyo kimse bunları söylememişti bana pulsarda aynı sekilde herkes sallıyo şimdi pulsar şöyle böyle eminim ki sahibindene Baksan az km de en cok satışa çıkarılan motosiklet pulsardır, karar sizin
Jant kırmanın linkini atsana merak ettim. Ybr yakıtı o kadar az değil bu arada.100km de 2.4 lt den aşağı yaktiramadim ben. Pulsarı düzenli kullanmadım ama kullanan arkadaşlar 2.4-2.7 lt ortalama diyorlar, sürekli tapagazda artabiliyormuş. Aradaki performans farkını hesaba katarsak ybrden az yaktığı söylenebilir, biri elektrikli bisikletten hallice, diğeri bildiğin motosiklet.
Reklamlar
-
31 Temmuz 2016, 14:49
#42
Merhaba
Bende 2 motor var ve aktif olarak kullanıyorum
Bajaj ns yi bilmem ama Boxer aldık scrambler yapmak için aynı zamanda da YBR ESD kullanıyorum çoğunlukla uzun yola giderken
Nacizane tavsiyem para varsa YBR al yoksa bajajı al kesinlikle pişman olmazsın
Yamaha kalitesi tartışılmaz ama Bajaj da bugün piyasanın büyük bir bölümünü kapsıyor ve ileri senelerde de artmaya devam edecektir.
Yedek parça temini olarak ta gayet iyidir.
-
31 Temmuz 2016, 14:53
#43
bu foumda böyle soru mu sorulur? tabii ki de az daha koyacaksın yebere alacaksın...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
31 Temmuz 2016, 16:38
#44
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
bu foumda böyle soru mu sorulur? tabii ki de az daha koyacaksın yebere alacaksın...
O bitti hocam Ybr'yi gömdük , Ybr artık gereksiz pahalı bir motor gözümde bugün motora başlasam Boxer veya 150NS (İlla Japon alsam Cbf150 alırdım - ben aldığımda Ybr125'den epey pahalı idi) ile başlardım.
51000 km Ybr125 , 12500 km Pulsar 200Ns kullandım , en basitinden Pulsar 200Ns için 10000 km'de ödediğim servis parası bile Ybr'nin yarısı ,yedek parça fiyatlarına , servis iletişimine girmiyorum bile onlar Bajaj'da kat kat iyi.
Bajaj kullanımı bu hızla artarsa yakında Japonlar piyasaya daha güncel modeller sokmaya başlayacak göreceksiniz bu motorlu bisikletlerle Bajaj'la rekabet etme şansları yok geçmiş kredi tükeniyor.
-
31 Temmuz 2016, 16:49
#45
mgora adlı üyeden alıntı
O bitti hocam Ybr'yi gömdük , Ybr artık gereksiz pahalı bir motor gözümde bugün motora başlasam Boxer veya 150NS (İlla Japon alsam Cbf150 alırdım - ben aldığımda Ybr125'den epey pahalı idi) ile başlardım.
51000 km Ybr125 , 12500 km Pulsar 200Ns kullandım , en basitinden Pulsar 200Ns için 10000 km'de ödediğim servis parası bile Ybr'nin yarısı ,yedek parça fiyatlarına , servis iletişimine girmiyorum bile onlar Bajaj'da kat kat iyi.
Bajaj kullanımı bu hızla artarsa yakında Japonlar piyasaya daha güncel modeller sokmaya başlayacak göreceksiniz bu motorlu bisikletlerle Bajaj'la rekabet etme şansları yok geçmiş kredi tükeniyor.
katılıyorum abi ybr125 almak yerine pulsar 150ns çok daha iyi...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
31 Temmuz 2016, 19:56
#46
Facebook Pulsar sayfasında motorun sorunlarını yazdım bayagida tartisildi ,tvs sahibi oldum kullandım, hala ns200 ve cbr500r im var ,
Cbr500r biraz kaliteli motor nasıl oluyormuş diye aldım ama anladım ki GS 1200 almiyorsan , bu sektörler de bir otomobil gireceğin kalite standartlarının ℅1 göremezsiniz.
Tvs güzel gidiyordu ama viraj girmesi falan berbat.
Birde inince azerbulbul gibi hala titremeye devam ediyorsun. Otoyolda 40 dakki ka durdum ,dinlenme tesisinde çayı tutamadım o derece elim ayağım titredi. Ama yakıtı mükemmel ötesi idi 2,3 gibi
Pulsar 200 viraj kabiliyeti cbr500r bir_iki tık kötü hemde eüzerind ki orjina lastik ile rosso olsa ne olur bilmem.yakit ortalama3,2ile 3,4..
Ybr ise abim almış test ettim ne diyeyim gitmiyor yani duruyor, gitmediği içinde vraji şöyle böyle diyemem, gitmediği için çok rahat geldi oturusu falan hani belki şöyle güzel bir yokuş aşağı bulsan hizlandirsaydim daha net yorum yazardım ama bulamadım.
Yerinde olsam temiz ikinci el 200ns alırım.
Her turlu grupsurusunde arkadaşlarına ayak uydurursun. Otoyolda rasingler ile değilde virajlı yollarda vs veya e6 gibi yolarda.
200ns var hala yaptiramadigim sorunlari var ama kesinlikle 200ns kendi segmentinin hak ederek numberone dır.
-
31 Temmuz 2016, 21:16
#47
fayik81 adlı üyeden alıntı
150 ns 150 cc 17 hp daha ne olsun arkadas ben 3000 km kullandim butcem sikintili ogrenciyim bu hafta cbf 150 alacam param olsa dusunmeden alirim titresim kalite ve tutus cook iyi 200 ns te iyi de ruhsat sigorta felan 9000 kusur lira yapiyo o yuzden 150 ns le 200 ns arasinda bayagi bir fiyat farki var
2 el kovalanabilir
-
01 Ağustos 2016, 11:29
#48
Hubalahubhub adlı üyeden alıntı
Sene olmus 2016 hala yibir cibif aldirtiyoruz millete.. bi bitmediniz...
Samimi olarak soruyorum yibira 6232 TL, cibifa 6200 TL verecek kadar zengin misiniz?
hahaha al bak link var burada. pulsar 200ns in şu anki başlığının son sayfası. son 6 mesajdan 3 tanesi hata, arıza, giderilmeyen problemler. büyük ihtimalle 627 sayfanın yarısı da stop etme, akü vs. problemlerle doludur. alın kardeşim bu motoru. virajı dönerken stop ederse biz değil ama siz bitebilirsiniz.
-
01 Ağustos 2016, 11:48
#49
Bu fiyatlara duke 125 alabilirsiniz. Bakımlarının pahalı olması dışında diğerlerinden kötü bir yani yok. Her konu da daha üstün bir motordur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
Bu fiyatlara duke 125 alabilirsiniz. Bakımlarının pahalı olması dışında diğerlerinden kötü bir yani yok. Her konu da daha üstün bir motordur.
-
01 Ağustos 2016, 11:55
#50
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
20.000 kmdir kullanıyorum
Ha ha ha
Konunun sahibine cevabım şu olacak, Japon'dan başkasını alma diyenlerin ikinci yorumlarını okuma, diğer arkadaşların yorumlarını değerlendirip karar ver.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:52 ----------
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Bagaj nedir abi yapmayın etmeyin böyle konular açmayın artık commuter alacaksanız ilk seçenek ybr yada cbf 150 dir gücüm yok dersen apache alacaksın ondan sonra bagaja bakacaksın konu kapanmıştır NOKTA!
Şu 3000 TL etmeyecek 6000 TL'lik titreşim makinesini önermeyi bırakın artık. Ayrıca 2016 modeli de gelmiyor, nesli tükendi.
-
01 Ağustos 2016, 17:12
#51
axios adlı üyeden alıntı
hahaha al bak link var
burada. pulsar 200ns in şu anki başlığının son sayfası. son 6 mesajdan 3 tanesi hata, arıza, giderilmeyen problemler. büyük ihtimalle 627 sayfanın yarısı da stop etme, akü vs. problemlerle doludur. alın kardeşim bu motoru. virajı dönerken stop ederse biz değil ama siz bitebilirsiniz.
Anlamazlar kardesim uğraşma kendilerinin pulsarı var ya yok ybr gitmiyormuş yok şekilsizimiş şu pulsarı bi kullansaydım eksilerini yazardım, en kötü Japon bile diğer sınıfdaşlarından iyidir pulsar arıza konusu görmekten bıktık bunlar hala pulsar diyo en basiti turkcelmi Vodafone mu Avea'mı her kullanıcı kendi hattını över fakat kalite turkcell dir o yüzden kim ne derse desin kalite japondur
-
01 Ağustos 2016, 17:33
#52
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Anlamazlar kardesim uğraşma kendilerinin pulsarı var ya yok ybr gitmiyormuş yok şekilsizimiş şu pulsarı bi kullansaydım eksilerini yazardım, en kötü Japon bile diğer sınıfdaşlarından iyidir pulsar arıza konusu görmekten bıktık bunlar hala pulsar diyo en basiti turkcelmi Vodafone mu Avea'mı her kullanıcı kendi hattını över fakat kalite turkcell dir o yüzden kim ne derse desin kalite japondur
alakası yok.Ben buraya açtığım konularda hem pulsarı yererim hem överim övülecek birşeyi varsa da överim.Ns kullanmıyorum.Rs de böyle hiçbir sıkıntı yaşamadım.Çözemediğim hiçbir sorun olmadı.Açtığım egzoz cızırsı da benden kaynaklıymış.Anahtarlığım sıkışmış köşesine.Servis bunu görmesine rağmen boşver ya yeni egzoz takalım dedi.Hiçbir ücret talep dahi etmedi.Motorda stop etme kesinlikle yok.RS için konuşuyorum.Yaşadığım ikidan biri sıkıntı sele sertliği diğeri ise saat sıfırlamasıdır.Saat sıfırlamasının çözümü göstergeler gelmeden marşa basmak. sele çözümü de jel ile gidiriliyor.Biz burda çok gördük hondanın krank kırıp servisin ilgilenmediğini.Ybr 125 in yağ akıtıp servis sizin suçunuz dediğini.Bajajcılara marka kötülüyor fanboyluk yapıyorsunuz diyorsunuz da kendinizin bir farkı yok bundan.
-
01 Ağustos 2016, 17:48
#53
Anlamayacak bir şey yok bu kadar Bajaj Sahibi Bajaj al diyor , övüyoruzda yeriyoruz da ama genel toplamda gayet memnunuz aha örnek ben motorum çalındı bir hafta oldu bulunmazsa gidip yine Pulsar 200Ns alacağım.Şikayetim olsa neden böyle bir şey yapayım.Servis maliyeti düşük , basit birşey bile olsa fabrikaya gittik , motorumuzun yağı değişti basit bir kontrol yapıldı , yemek yedik kaynaştık , sorun yaşayanlar doğrudan muhatap buldu.Hangi markada bu var ?
-
01 Ağustos 2016, 17:57
#54
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Anlamazlar kardesim uğraşma kendilerinin pulsarı var ya yok ybr gitmiyormuş yok şekilsizimiş şu pulsarı bi kullansaydım eksilerini yazardım, en kötü Japon bile diğer sınıfdaşlarından iyidir pulsar arıza konusu görmekten bıktık bunlar hala pulsar diyo en basiti turkcelmi Vodafone mu Avea'mı her kullanıcı kendi hattını över fakat kalite turkcell dir o yüzden kim ne derse desin kalite japondur
1 ay arayla 2 motor aldık. Arkadaşım honda cbf 150, 1 ay ardından bende 150ns aldım. Cbf i aldığı ilk gün vites pedalı düştü. Sinyal ve ön farlar çaktı. Neyse bunlar küçük sorunlar hallettik. 2. günü motordan zırıltı gelmeye başladı. Ben eksantrikten geldiğini anladım. Ertesi günü götürmüş, servis daha yeni olduğu için subaplardan yapar normal demiş. Şuan 4500 kmde komple silindir üst kapak değişmesi gerekiyormuş. Şuan garantiden onay bekliyor. Kalite japondur diye bişey yok ortada. Adamların yaptığı motorların biri birini tutmuyor. Bir arkadaşım 2013 te sıfır ybr aldı, şuan 20 bin kmde hiç bi sıkıntısı. Bu sene bi çocuk aldı 2016 model sürekli arıza veriyo. Sabahları zor çalışma, tekleme vs. 2013 model ybr ile karşılaştırdık, yav arkadaş motorların sesleri bile farklı. 150 ns alıp sorun yaşayan yok değil, var. Akü, tekleme vs sorunlarla karşılaşanlar oldu. Ben aldım şuan 2000 kmde ne tekleme nede akü sorunu yaşdım. Maşallah şuan çok memnunum. Yani demek istediğim kalitenin hangi markada olduğu belli değil. Benim ilk motorum kanuni seyhan 125 bile 40 bin km orjinal haliyledi. Gerisini siz düşünün.
-
01 Ağustos 2016, 23:04
#55
Uğraşmayın anlamazlar. Muhafazakar motorcu ybr bisikletinden, cbf hamsisinden başka ne bilir. Ybr kullanmasak bizi yiyecekler. O motorun ederi 3000tldan bir kuruş fazla değil. Açık söylüyorum, motoru daha önce kullanmış olup, bilerek, gidip sıfırına o parayı verip alanın aklından şüphe ederim. Hala bu tarih öncesinin Tahtalarına para vermek enayilikten çok TR motosiklet camiasına ihanettir.
Her konuda hoşgörüm var bu konuda yok. Fazer ın giriş seviyesi, hala bu enayilik devam ettiği için gelmiyor bu ülkeye, neden getirsinki?
Bu ülkeye ikinci dünya savaşının tanklarını yıllar sonra boyayıp sattılar. Ne kadar anlatmaya çalışsakta bu ülke de bir adım dahi atılmayacak, zamanın alt sınırı bizi sürüklediği sürece devam, sonra batacağız.
-
02 Ağustos 2016, 00:03
#56
serkany adlı üyeden alıntı
Facebook Pulsar sayfasında motorun sorunlarını yazdım bayagida tartisildi ,tvs sahibi oldum kullandım, hala ns200 ve cbr500r im var ,
Cbr500r biraz kaliteli motor nasıl oluyormuş diye aldım ama anladım ki GS 1200 almiyorsan , bu sektörler de bir otomobil gireceğin kalite standartlarının ℅1 göremezsiniz.
Tvs güzel gidiyordu ama viraj girmesi falan berbat.
Birde inince azerbulbul gibi hala titremeye devam ediyorsun. Otoyolda 40 dakki ka durdum ,dinlenme tesisinde çayı tutamadım o derece elim ayağım titredi. Ama yakıtı mükemmel ötesi idi 2,3 gibi
Pulsar 200 viraj kabiliyeti cbr500r bir_iki tık kötü hemde eüzerind ki orjina lastik ile rosso olsa ne olur bilmem.yakit ortalama3,2ile 3,4..
Ybr ise abim almış test ettim ne diyeyim gitmiyor yani duruyor, gitmediği içinde vraji şöyle böyle diyemem, gitmediği için çok rahat geldi oturusu falan hani belki şöyle güzel bir yokuş aşağı bulsan hizlandirsaydim daha net yorum yazardım ama bulamadım.
Yerinde olsam temiz ikinci el 200ns alırım.
Her turlu grupsurusunde arkadaşlarına ayak uydurursun. Otoyolda rasingler ile değilde virajlı yollarda vs veya e6 gibi yolarda.
200ns var hala yaptiramadigim sorunlari var ama kesinlikle 200ns kendi segmentinin hak ederek numberone dır.
CBR500 ve Pulsar 200ns ...yapma hacı abey yaww, 2 motosikleti aynı cümlede bile kullanma gülerler adama....
-
02 Ağustos 2016, 00:28
#57
Ne kadar boş beleş adam var toplanmış. NS200 olsun NS150 olsun yıbır denen düt düt den iyidir. Saçma sapan comparison yapmayın
-
02 Ağustos 2016, 00:31
#58
motor çeşitleri ve göze güzel görünebilirlik maddesi her marka için katı kural haline geldi bu yüzden önce senin içine sinen hangisi ona karar ver..sonra o motor ile ilgili araştırmalarını yap.aklına ve mantığına uyarsa al ve tekerin düz basa basa git inşAllah.her motor ya da ürünün illa ki bir kronik sıkıntısı olur ya da olabilir.bu yüzden oluşabilecek kronik hasar durumlarına göre motor seçimini yap.bana kalırsa ben 2.el bir 200 ns alırdım..ya da sana göre diğer alternatiflere bak mesela tvs apache,hero karizma gibi gibi.hangi motoru alırsan al önce eğitim al,trafiğe çıkabileceğine inandığın zamanda trafiğe çık.ve motor bir tutku olduğu için satarken zarar etmeyen motor alıyım maddesini aklından çıkar.özgürlüğünü saçma sapan maddeler yüzünden kısıtlama,kısıtlama koyma.zevkle bineceğin motoru al.ayrıca ekipmanların olsun kardeşim.
-
02 Ağustos 2016, 05:30
#59
Romedon adlı üyeden alıntı
alakası yok.Ben buraya açtığım konularda hem pulsarı yererim hem överim övülecek birşeyi varsa da överim.Ns kullanmıyorum.Rs de böyle hiçbir sıkıntı yaşamadım.Çözemediğim hiçbir sorun olmadı.Açtığım egzoz cızırsı da benden kaynaklıymış.Anahtarlığım sıkışmış köşesine.Servis bunu görmesine rağmen boşver ya yeni egzoz takalım dedi.Hiçbir ücret talep dahi etmedi.Motorda stop etme kesinlikle yok.RS için konuşuyorum.Yaşadığım ikidan biri sıkıntı sele sertliği diğeri ise saat sıfırlamasıdır.Saat sıfırlamasının çözümü göstergeler gelmeden marşa basmak. sele çözümü de jel ile gidiriliyor.Biz burda çok gördük hondanın krank kırıp servisin ilgilenmediğini.Ybr 125 in yağ akıtıp servis sizin suçunuz dediğini.Bajajcılara marka kötülüyor fanboyluk yapıyorsunuz diyorsunuz da kendinizin bir farkı yok bundan.
Sen Rs için konusuyon biz ns diyoruz Burak'ta bi zahmet Rs modelinde hatalar düzeltilmiş olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:28 ----------
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
CBR500 ve Pulsar 200ns ...yapma hacı abey yaww, 2 motosikleti aynı cümlede bile kullanma gülerler adama....
Ybr gitmiyomuş Apache gidiyormuş toplasan 5-10 km hz farkeder Apache inince bile titriyormuş, Apache kullanan biri olarak ilk defa duyuyorum ybr nin gitmediğini ve azar bülbül gibi titrettiğini
-
02 Ağustos 2016, 09:00
#60
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
CBR500 ve Pulsar 200ns ...yapma hacı abey yaww, 2 motosikleti aynı cümlede bile kullanma gülerler adama....
Sadece gözlemimi paylaştım oteritemiyim HAYIR,
Bu alanda uzmanmıyım HAYIR
Çok aşırı tercübem var mı HAYIR.
İki motoruda hakkını vererek kulanıyormuyum HAYIR
Sadece bana göre kullandım öyle hissetim paylaştım, her türlü görüşe saygım var
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Sen Rs için konusuyon biz ns diyoruz Burak'ta bi zahmet Rs modelinde hatalar düzeltilmiş olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:28 ----------
Ybr gitmiyomuş Apache gidiyormuş toplasan 5-10 km hz farkeder Apache inince bile titriyormuş, Apache kullanan biri olarak ilk defa duyuyorum ybr nin gitmediğini ve azar bülbül gibi titrettiğini
Hovam aksortij yapar gibi yapma bir kelime üsten alıp altaki iki kelime ile birleştirme..Ybr ye titriyor diyen yok apcheye dedim..Apcheden inince hep içim den azarbülbülden dardayım aney şarkısını söyliyesim geliyordu hazır titriyorken
Mesele Ybr nin son hızı değil o son hıza ne kadar sürede çıktıgı meselesi, 100 ile giderken önüne tepecik çıktımı 70 düşme meselesi yoksa konya ovasında 110 sabit ile YBR de gider,
YBR güzel şehir içi motoru hafif kıvrak ,ekonomik ,sağlam, onun olayı bu ,
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)