----------
km de min. ne yakıyo bu ikisi. yakıt en önemlisi. ayrıca ns yebereye göre belki daha hızlı olabilir 2. el de
Kesinlikle Çinlilerin yeri apayrı. İnsanı tamirci yapıyorlar
Yemek yemek için pulsar almıyoruz biz Adam sorunsuzluk sağlamlık piyasa ve yakıt soruyo sen tutturmuşsun yemek yedik serviste bi pulsar daha alacan gel ben sana iki yemek ısmarlıyım de sadece yemek yedin diye yönlendirmeyi bırak Bilgin varsa yönlendir yıllardır NE konular açıldı kimler geldi kimler gecti ybr ve cbf E alternatif motorlar çıkarıldı ama yıl oldu 2016 hala bu sürünün çobanı Japondur aksını onlar eden varsa aklından şüphe duyarım
Yazıyı okumanı öneririm demogoji yapmak yerine , neler geçiyor burada bir etkinlik var ,sorun yaşarsan muhatap bulmak var , onun dışında kendi konumda da karşılaştırma var.
İlk 10000 km bakım ücreti , Bajaj Pulsar 200NS , 200cc bir motor olmasına rağmen YBR125'in 2 yıl önceki fiyatlarına göre en az %50 az
Piyası ortada ve oturmuş durumda motorum çalınınca 2. el baktım fark az , bütçem olduğundan (sonuçta motor diğer benzerlerine göre bariz ekonomik) sıfır alacağım yüksek ihtimal.
daha önce ki mesajlarımdan
Pulsar 200NS
Yamaha YBR125 Trakya gezisiArtık yakıtı ölçmenin zamanı geldi dedim İstanbul Şehiriçi trafiği (Ağırlıkla otoyoldan Başakşehir-Mecidiyeköy) arası.
ilk km : 3858 km
son km : 4123 km
Toplam yapılan yol : 265 km
Yakıt : 8,32 lt
Tüketim Değerleri : 100 km 3,14 lt
Ybr125 ile 200Ns'i kıyaslamak bile mümkün değil , Ben netim bu konuda aynı şartlarda her seferinde Bajaj'ı tercih ederim.728 (380km) km sonunda 9,2 lt benzin alındı (4,57) --- 42,04
100 km ---2,42lt , 11,06 Tl (Lüleburgaz etkisi , döndüm durdum , harita baktım motor çalışırken)
Bajaj'ın piyasada yaygınlaşması tüm motor camiası için faydalı , dikkat ederseniz takas kampanyaları vs başladı , yakında Fazer 150 vs yeni modelleri görmeye başlarsınız.
Hep söylüyorum aklı olan biz Bajaj kullanıcılarını gazlar ki bunun herkese faydası olacağı aşikar artık rekabet başladı.Yollarda gördüğünüz Bajaj'lardan da bunu anlayabilirsiniz.
Yollarda ybr den çok pulsar görmeye başladık beyler ybr bisikletten bozma bir motor. Başlangıç motoru diyorlar motorda vites göstergesi bile yok nasıl başlangıç motosikleti bu ?
Koltuk altında bagaj yok, selektör tuşu bile yok :D
Ama sağlammış, ne hikmetse yamaha servisi ybr den geçilmiyor. Çok satıldığı için servislerde çok ybr var galiba olumlu düşünmek istersem bunu söylerim. Servis bakım ücretleri de hiç ucuz değil yamaha sonuçta ybr bile olsa servis ücreti bence pahalı.
6100 tl bu motora asla vermem. Ybr = bisiklet.
Bak 50 yaşında hacı amcasındır binersin bi tanede topcase atarsın tamam. Pazar alışverişini yaparsın edersin, yada kuryesindir tamam Eyvallah al.
Yazılanlara göz gezdirdim de, genelde Ybr 125'i karalamaya çalışmışlar.
Ybr 125, az yakan, sağlam, hafif bir motordur. Bakımlarını aksatmadığınız sürece sorun çıkarmaz. Bozulmaz, parçaları kalitelidir. Yamaha'nın Avrupada sattığı bir modeldir. Avrupa standartlarındadır, dolayısı ile kendisi de orjinal yedek parçası da pahalıdır. Türkiye'deki Avrupa'daki gibi enjeksiyonlu değil, alım gücümüz düşük olduğu için karbüratörlü getiriyorlar. Ybr 125 alırsanız herşeyden önce kaliteli sağlam bir motor almış olursunuz.Ne yağ eksiltir ne titrer.
125cc 9.8hp'lik bir motor olduğunu bilerek alıyorsan bu motora 'ybr gitmiyo yeağ' demenin pek de bir mantığı yok.
Bisiklet gibi diyorlar, 125cc 9.8hp bir motor kalıplı mı olacaktı bir de ? Yamaha Ybr 125'in amacı ekonomik ve sorunsuzca yol almasıdır. Dünyayı dolaştılar bu motorla, o derece sağlamdır. Bunları hesaba katarak alıyorsanız alın. Beklentileriniz bunların dışında ise diğer alternatiflere yönelin. Ondan sonra 'bu gitmiyo, bisiklet gibi' demeye başlarsınız.
6000 tl ya sırf capon diye tahta alacaksan al. Yakında ekonomik olsun diye motoruda söküp pedal takarlar tam rahat edersiniz. O güçsüzlük ile çok bile yakıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)