100cc ile toplamda 440 km yol yapacağım gelişmeler bu konu altında
Reklamlar
-
28 Temmuz 2016, 16:53
#21
bu kadar alet edatata gerek yok diyenler sanırım hiç çinli motor kullanmadılar.geçen gün karbüratör temzilemek için grenajları söktüm manifoltun vidası düşmüş kendi kendine..aynalar gevşiyor zincir dişlileri gevşiyor egzoz gevşiyor vsvs. kardeşim sen yinede dikkatli ol bu arada top speed denemesi yap
Reklamlar
-
29 Temmuz 2016, 15:49
#22
Ufak bir olay yaşadık ama inşallah sabaha karşı yola çıkacağım.
Bu olay'da hem bana hemde sizlere ders olsun demekki neymiş trafikte sizi sıkıştıran üstünüze süren el kol yapan adamları takip edip yakalamıyormuşuz :(
-
29 Temmuz 2016, 16:18
#23
Kardeşim her şey güzel bi sorun gözükmüyor. Tavsiye verecek olursam kendine eczaneden bi kulak tıpası alman. Ben +100 km yola çıkacağım zaman rüzgar sesinden kulaklarım çok ağrıyor. Egzoz sesinden çok rüzgar geliyor emin ol. Hayırlı yolculuklar tekerin düz bassın..
-
29 Temmuz 2016, 16:26
#24
TamGazDevam adlı üyeden alıntı
Kardeşim her şey güzel bi sorun gözükmüyor. Tavsiye verecek olursam kendine eczaneden bi kulak tıpası alman. Ben +100 km yola çıkacağım zaman rüzgar sesinden kulaklarım çok ağrıyor. Egzoz sesinden çok rüzgar geliyor emin ol. Hayırlı yolculuklar tekerin düz bassın..
Teşekkürler,
Kulak tıpası için bir fikrim yok ama olurda çok rahatsız olursam yol üstünde alırımda riskli değilmi ?
-
29 Temmuz 2016, 16:28
#25
Gezini sağ salim bitir sonra gel de İzmir tayfası olarak buluşalım. Motor marka model yaş iş güç önemli değil, maksat muhabbet.
Gideceğin yolda aslında kısa bir yol, gözünde büyütme. Zümer'in dediği gibi pozitif düşün ama Machair gibi her olasılığı planlayıp evden çıkmadan B planlarını bitir. Böyle yaparak kendimi başta yoruyorum, evet. Ama hem sorun çıkmasına engel oluyorum hem de sorun çıkarsa önceden düşünülmüş alternatiflerden birini uygulayıp hızlıca ve üzülmeden yoluma devam ediyorum.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
-
29 Temmuz 2016, 16:32
#26
Machair adlı üyeden alıntı
Gezini sağ salim bitir sonra gel de İzmir tayfası olarak buluşalım. Motor marka model yaş iş güç önemli değil, maksat muhabbet.
Gideceğin yolda aslında kısa bir yol, gözünde büyütme. Zümer'in dediği gibi pozitif düşün ama Machair gibi her olasılığı planlayıp evden çıkmadan B planlarını bitir. Böyle yaparak kendimi başta yoruyorum, evet. Ama hem sorun çıkmasına engel oluyorum hem de sorun çıkarsa önceden düşünülmüş alternatiflerden birini uygulayıp hızlıca ve üzülmeden yoluma devam ediyorum.
İzmire geri döndüğüm zaman çok isterim tanışmak sohbet etmek,
Şimdiden kafamda hesaplıyorum işte lastik patlarsa ne yapacağım jantı sökeceğim lastiği sıyıracağım vs vs ona göre lazım olan aletleri yanıma aldım hepsi tamam şuanda akşam motoru hazırlayacam eşyaları sabitliyecem zincirimide yağlayıp depomu fulledikten sonra yola çıkabilirim
-
29 Temmuz 2016, 16:40
#27
Gözünü seveyim o motora modifikasyon falan yapma. Klasik motor sevdiğim için CG serisi hoşuma gidiyor ama motorları öyle bir hale sokuyorlar ki benzin döküp yakasım geliyor. Orijinal kalsın, inan bak öyle daha güzel.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
-
29 Temmuz 2016, 16:58
#28
Alet edavat olarak:
1-Ucu değişebilen tornavida (bol uçlu,alyan da olan)
2-Ayarlı anahtar (2 tane)
3-Kablo bağı
5-Elektrikçi bantı
6-Lastik tamir takımı
Çok yer tutmaz, çok ağırlık yapmaz.
Tek başına ciddi onarımlar yapmak için yetmese de doğru kullanımla çok büyük ihtimal en yakın tamirciye gidecek kadarlık ilk müdahaleyi yapmada yeterli olur. Ben almamıştım şahsen alet edevat ama tabi ki temkinli olmakta fayda var.
Anlayamadığım bir şey var, yolda çevirme olmasından neden çekindin. Eksik evrak vs durumları mı var?
-
29 Temmuz 2016, 21:18
#29
-
29 Temmuz 2016, 21:28
#30
snappy x adlı üyeden alıntı
bu kadar alet edatata gerek yok diyenler sanırım hiç çinli motor kullanmadılar.geçen gün karbüratör temzilemek için grenajları söktüm manifoltun vidası düşmüş kendi kendine..aynalar gevşiyor zincir dişlileri gevşiyor egzoz gevşiyor vsvs. kardeşim sen yinede dikkatli ol bu arada top speed denemesi yap
Cup la 3.viteste 90 yaparsan oyle oluyo kardesim ,benim gibi hirpalayan yoktur ama hala tek civata düşmedi .komple elden bi gecir ama sağlam sık bifaha olmaz zannimca
-
29 Temmuz 2016, 21:39
#31
byyacut adlı üyeden alıntı
Teşekkürler,
Kulak tıpası için bir fikrim yok ama olurda çok rahatsız olursam yol üstünde alırımda riskli değilmi ?
Yani motosikletin üstündeyiz her türlü riske açığız bi yerde. Sadece bi öneri dediğim gibi. Pişman olacağını zannetmiyorum.
-
29 Temmuz 2016, 21:50
#32
TamGazDevam adlı üyeden alıntı
Yani motosikletin üstündeyiz her türlü riske açığız bi yerde. Sadece bi öneri dediğim gibi.
Pişman olacağını zannetmiyorum.
bakalım yarın göreceğiz neler olacak selfie çubuğumu yanıma aldım sizlere çook güzel manzaların resimlerini atmaya çalışacağımm
-
29 Temmuz 2016, 22:55
#33
hadi bakalım sevgili kardeşim selametle git gel
-
31 Temmuz 2016, 09:45
#34
-
01 Ağustos 2016, 09:37
#35
Tebrikler, küçük cc için çok güzel bir gezi olmuş. Eğlenceli olduğu kesin, yorucu muydu?
Bende bu hafta sonu 110cc cub'tan bunalıp cbf150 düşünmeye başladım. Henüz araştırıyorum, bu hafta kararlaştıracam ama şu ana kadar ki görüşlerime göre tavsiye ederim.
-
01 Ağustos 2016, 09:59
#36
Yanında götürdüğün,alet edavat olmazsa olmazlarından,yolda ne ile karşılaşacağını bilemezsin,titreşim fazla yoksa 2günde 400 km hiçbirşey
Benzin göstergesi olmaması gıcık,uzun yola birdaha neden çıkmayacaksın? Bir günde 550 km yol yaptığımı bilirim
-
01 Ağustos 2016, 11:12
#37
100cc lik motor 50 lira ile 500km çok iyi..
O yolu 700 lük makine ile 120 ~ 140 bandında gitseydin 100 lira lık yakıt masrafın olurdu.
Büyük cc çok yakar tezini çürütelim..
Bu arada yanına aldığın avadanlığa ihtiyaç olmaması güzel olmuş..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
01 Ağustos 2016, 12:12
#38
-
01 Ağustos 2016, 12:27
#39
Guzel bir gezi olmus. Ben de haftasonu o yollardan gectim, ruzgarliydi biraz. Erken cikmak da sicaga kalmamak acisindan cok onemli. Sicakta tam takim motor kiyafetiyle, motoru atip kacasi geliyor insanin.
Tedbirli olmak iyidir bu arada, yaniniza aldiginiz seyler bu sefer ise yaramasa da bir gun ise yarayabilir. Bu arada TamGazDevam'in kulak tikaci tavsiyesini ben de tekrarlamak isterim. Yorgunluk olarak cok farkettiriyor. Tehlikesi de oldugunu sanmiyorum. Bir deneyin birdahaki sefere.
-
01 Ağustos 2016, 12:33
#40
125 cc ile iki gunde 1500 km yaptım. bıraksalar bir bu kadar daha da giderdim. sanıldığının aksine 100 km'de bir mola vermedim, yorgunluktan ölmedim, motor arıza çıkarmadı, lastik patlamadı. eskidendi o küçük cc uzun yola gelmez lafları. motor 2014 salcano wolf 125. bu arada güzergah ankara-istanbul-izmir-muğla-marmaris
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)