22bine Alınabilecek Naked ve Sporttouring Motor Önerisi
Reklamlar
-
Değerli forumdaşlar merhaba,
30 yaşındayım aşırı sürat merakım yok.Tecrübe ve trafik bilgisi konusunda deneyimim yüksek.Scooter ve ktm duke 200 motorumu sattım. Bütçem 22 bin civarı hem uzun yol konforu hemde görüntü itibariyle iki motor listemde.
Kawasaki z800
Yamaha fazer8 (fz8n)
Bunlara alternatif 2 silindirli olarak sadece ducati bakıyorum.
Sizce bu fiyatlara başka ne bakabilirim 4 silindirli ? Artısı ve eksileriyle beraber yardımlarınızı bekliyorum.
Reklamlar
-
Hayabusa
-
XJ6 veya XJ6 Diversion F bakabilirsniz.
-
tinerci adlı üyeden alıntı
Hayabusa
Merhaba hayabusa beni aşar 2010 model ve üstüne bakıyorum.
ocyhy adlı üyeden alıntı
XJ6 veya XJ6 Diversion F bakabilirsniz.
Xj6 arka stop felan çok basit geliyor ama aklımda teşekkür ederim.
-
Merhabalar,
Hem uzun yol diye belirtmeniz hem de naked modeller arasinda kararsiz kalmaniz beni de kararsiz birakti.
Kawasaki ER6-F modelinin ABS`li versiyonunu 2 veya 3 yasinda 10bin km altinda almaniz mumkun gibi.
Fazla kullanicisi olmasa da kendisini kanitlamis bir motor blogu ve yabana atilmayacak bir performansi var.
-
Evet bende çok arada kaldım o nedenle işte hem naked bakıyorum hemde uzun yola gidebilecek sport birşeyler.Kawasaki 2 silindir sesinden dolayı istemiyorum yoksa çok güzel motor.
-
-
Dediğim gibi ducati hariç 2 silindir düşünmüyorum ses benim için çok önemli. Sürat merakım çok yok lakin ivmelenmenin getirdiği g kuvveti mest ediyor beni. Bakım ve benzeri masraflar sorun değil. Naked alır isem ön cam takacağım . Z800 ve fz8 r hakkında ne diyorsunuz peki ?
-
İkisi de birbirine çok yakın güçlerde ve oldukça tehlikeli makineler Ama ikisi arasında seçim yapılacak olsa görünüş itibari ile yeşil veya siyah bir z800 kesinlikle galip gelir sanırım Fakat duke 200 den sonra gerçekten çok ihtiyatlı davranılması gerekilen makineler! Aman dikkat...
-
27 Temmuz 2016, 22:46
#10
-
27 Temmuz 2016, 22:53
#11
z800 alırsan uzun yolda pişman eder hem bir süre sonra rüzgara direnemezsin hemde yorulursun.z serisinin alayı ön süspansiyon bakımından özürlü aletler.Taşı çukuru avuçlarında bileklerinde hissedersin.Otomobilin lada samarası motosikletin kawasakisi konforu daha güzel özetleyemem sanırım:=) Tabi bunu spor modellerin ön süspansiyonları için söylüyorum diğer modelleriyle ilgim yok.Belkide ön süspansüyanların ısrarla bu kadar sert olması viraj alma performansı vede kıvraklık için kasten yapılıyordur orasını bilmiyorum. Ben bu zamana kadar ön süspansüyonları yolu ütüleyen bir kavaya binmedim. Yamaha honda bu konuda çok çok daha iyi.
-
27 Temmuz 2016, 23:01
#12
Yamaha çok sert olacak ise belli bir süre sonra güzelliği de pek anlam ifade etmez.O zaman yamaha ve hondaya yoğunlaşayım yavaş yavaş.
-
27 Temmuz 2016, 23:25
#13
4 silindir istiyorsan hem hız hem görüntü hem konfor için fz8 fazer tercihin olmalı. iki silindir olacaksa er6f tercih etmelisin bence. hem abs var hem az yakar hem rahat hemde görüntüsü güzel. hız olarakta turda fazlasıyla tatmin edici. 4 silindir ve V motor olacaksa vfr800 tek gecerim. hem güvenlik hem konfor hemde yakıt mükemmel. uzun yolda hem artçıyı hemde sürücüyü yormaz.görüntüsü spor. her 3 motoruda kullandım. vfr 800 üçü arasında ilk sırada. ikinci sırayı fz8 fazer alır ve üçüncü sıra er6f olurdu. sebebi iki silindir olması ve gücü diğerlerinde daha az tabikisi. hayırlı olsun inş.
-
27 Temmuz 2016, 23:45
#14
VFR800, FZ8 Fazer- Non FZ8N
-
28 Temmuz 2016, 00:16
#15
Vfr gözüme eski geliyor nedense, arkadaşımda var harika bir motor ama içim atmıyor. Fazer 8 daha çevik duruyor nedense daha çok hoşuöa gidiyor. Er6f pek sevmiyorum motorun 2 silindir olması nedeniyle.
Peki cb600f hornete ne diyorsunuz 2011 ve 2012 olanlar ?
-
28 Temmuz 2016, 00:19
#16
Bütçeyi biraz yükseltip Yamaha Mt-09 Düşünmez misiniz ? 3 silindir tam olarak kriterinize uymuyor ancak güzel bir akrapovic egzoz ile açığı kapatabilirsiniz diye düşünüyorum.. Çok güzel ve performanslı bir motor...Donanımsal özellikleri de son derece yeterli.. Ve en önemlisi uzun yolda da sizi üzmeyecek bir makina..
-
28 Temmuz 2016, 01:17
#17
Nakedlerde cam atsanda fayda yok çünki sele yüksek
-
28 Temmuz 2016, 02:21
#18
Hayirli geceler bende bir z800 kullanicisi olarak sunu soylemek isterim oncelikle tam olarak ne istedigini belirle daha cok uzun yolmu yoksa sehir icimi yoksa arada bir uzun yola gider cogu zamani sehir icinde geciririm mi. Eger tercihin arada bir uzun yola gider cogu zamani sehir icinde geciririm diyosan z800 en idealidir. Uzun yolda 120 den sonra cok ruzgar alir ama 120 ye kadarda hic bise hissetmezsin ruzgar adina . Yol tutusu ve viraj kabiliyeti racing motorlarla nerdeyse esdir. Muthis kivrak bir makinadir. Goruntu olarak diger sayilan makinelerin hepsinden bi basamak ustundur. Naked oldugu icin Sehir icinde touring motorlara gore cok kivrakdir. Torku kuvvetlidir. Ben daha cok sehir icinde binmek ve dort silindir sesini sevdigim icin bu motoru aldim. Bende 15 gunde veya ay da bir uzun yola giderim az yaksim diyede 120 130 arasi giderim hic bi yorgunluk belirtisi veya ruzgar hissetmem bu hizlari gecersen hem cok yakmaya basliyo hemde cok ruzgar aliyor ama daha cok uzun yol yapacam diyorsan touring bak.hayirli geceler.
-
28 Temmuz 2016, 07:19
#19
bkaraca adlı üyeden alıntı
Vfr gözüme eski geliyor nedense, arkadaşımda var harika bir motor ama içim atmıyor. Fazer 8 daha çevik duruyor nedense daha çok hoşuöa gidiyor. Er6f pek sevmiyorum motorun 2 silindir olması nedeniyle.
Peki cb600f hornete ne diyorsunuz 2011 ve 2012 olanlar ?
CBR600 FA diyorum...
-
28 Temmuz 2016, 08:50
#20
cıbırlover1 adlı üyeden alıntı
Bütçeyi biraz yükseltip Yamaha Mt-09 Düşünmez misiniz ? 3 silindir tam olarak kriterinize uymuyor ancak güzel bir akrapovic egzoz ile açığı kapatabilirsiniz diye düşünüyorum.. Çok güzel ve performanslı bir motor...Donanımsal özellikleri de son derece yeterli.. Ve en önemlisi uzun yolda da sizi üzmeyecek bir makina..
Mt9 Tracer'ı söylüyorsunuz sanırım, bütçemi baya aşıyor.Harika bir motor .
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Nakedlerde cam atsanda fayda yok çünki sele yüksek
Hmmm o zaman naked motordan vazgeçicez.
superaytek adlı üyeden alıntı
Hayirli geceler bende bir z800 kullanicisi olarak sunu soylemek isterim oncelikle tam olarak ne istedigini belirle daha cok uzun yolmu yoksa sehir icimi yoksa arada bir uzun yola gider cogu zamani sehir icinde geciririm mi. Eger tercihin arada bir uzun yola gider cogu zamani sehir icinde geciririm diyosan z800 en idealidir. Uzun yolda 120 den sonra cok ruzgar alir ama 120 ye kadarda hic bise hissetmezsin ruzgar adina . Yol tutusu ve viraj kabiliyeti racing motorlarla nerdeyse esdir. Muthis kivrak bir makinadir. Goruntu olarak diger sayilan makinelerin hepsinden bi basamak ustundur. Naked oldugu icin Sehir icinde touring motorlara gore cok kivrakdir. Torku kuvvetlidir. Ben daha cok sehir icinde binmek ve dort silindir sesini sevdigim icin bu motoru aldim. Bende 15 gunde veya ay da bir uzun yola giderim az yaksim diyede 120 130 arasi giderim hic bi yorgunluk belirtisi veya ruzgar hissetmem bu hizlari gecersen hem cok yakmaya basliyo hemde cok ruzgar aliyor ama daha cok uzun yol yapacam diyorsan touring bak.hayirli geceler.
Çok teşekkür ederim uzun uzun yazdığınız için.Sadece hafta sonları kullanacağım vede tatillerde.Artçı konforunu da göz önüne alırsak z8000 sanırım mantıksız olacak.
kadango adlı üyeden alıntı
CBR600 FA diyorum...
aynen mantıklı ama fiyatları fazer8 ile aynı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)