Merhaba,
Motorları gormusssunuzdur üzerlerine oturmussunuzdur diye temenni ediyorum.
Usenmeyin artı ve eksilerini beklentilerinizi belirledikten sonra tabiki , üç motor için belirleyin. Hangisi ağır basiyorsa alın..
Merhaba,
Motorları gormusssunuzdur üzerlerine oturmussunuzdur diye temenni ediyorum.
Usenmeyin artı ve eksilerini beklentilerinizi belirledikten sonra tabiki , üç motor için belirleyin. Hangisi ağır basiyorsa alın..
Çok pis daha da kararsız olacaksın bu konunun cvplarini okudukca
Senin ihtiyacın onemli başkasının seçim tercihiyle senin seçim tercihlerin aynımı olacak ben xmax derdim bi kask bagaja atardım bi montda alırsa ne ala benim için zincir de alıyorsa üstüne bi çay gider
Niye ktm ye yamahaya çanta takmak saçma olsun, bence viteslinin tadı ve depoyu bacaklarla tutmanın güveni başka. Ktmnin çantalı halide gayet iyi duruyor : https://encrypted-tbn1.gstatic.com/i...TgrbwZikGGNylm
Bu 390 ama cok benziyorlar sonuçta
Kesinlikle xmax.. Her işini görürsün.. 2. el piyasası da çok hareketli.. İlerde baktın ki seni tatmin etmiyo o zaman satar istediğin motoru alırsın..
Güzel günler göreceğiz çocuklar, güneşli günler göreceğiz... Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar, ışıklı maviliklere süreceğiz... Açtık mıydı hele bir son vitesi, adedi devir. Motorun sesi.
aslında noktayı koymuş arkadaş. sürende farklı şeyleri hissedemez bu dediklerinin dışında. hala çift silindir var diyorsa inan motordan anlamayan kişidir zaten.
bende ktmciyimdir ama oyumu xmax ten yana kullanırdım. sebebi şu okula gidip geliceksin eşyan olacak , arkadaşınla çıkışta bir yere gitmek isticeksin artçı konforun olacak , ikinci eli peynir ekmek gibidir. servis yok demişsin istanbuldan veya en yakın yetkili servisten evine sipariş verirsin bütün parçalar gelir ktm çok basittir , yamahada basit her usta bakımını becerebilir.
fakat işin bazı gerçek noktalarınıda söylemek lazım. ktm de motor sürüyorum dersin. ayrıca xmax 3000 km de bakıma giren bir motor. 3000 km de fren balatası değiştirirsin ( kullanımada bağlıdır ama maks 5 gider ) şimdi anladığım kadarıylada öğrencisin xmax in her bakım masrafı yorabilir bütçene göre. örneğin 3000 bakımı 250 lira tutar 6000 bakımıda 250 tutar toplamda 500 tl ama ktm 6000 de bakıma girer 350 tutar ( servis fiyatları evde kendin yapsan daha ucuzlar ) fakat şunu demek istiyorum her ne kadar evdede , servistede yaptırsan ktm 1 kere bakıma girerken xmax 2 kere girer. çok sayıda kişi buna bu gözle bakmadığı için hep ktm servisi pahalı der. bmw içinde aynı şeyi söylerler ama bmw motorlarını 5 te değil 10 da çağırıyor veya ktm büyük endurolarını 15 te çağırıyor. yamaha , honda 5 te çağırıyor zaten sen 2-3 kere girerek bmw de veya ktm de ödediğin paranın aynısını ödüyorsun taksit taksit
farkındaysan mt hakkında hiç bir şey demedim , dememde ama yinede oyum xmaxten yana kullanım amacından dolayı.
aynı kararsızlığı bir kaç gün önce yaşayan biri olarak KTM aldım rahatladım tavsiye ederim
Aralarında en iyi motosiklet tartışmasız KTM ancak titreşimini ve rahatsızlığını düşününce direk eliyorum, geriye Xmax kalıyor. MT25'i geç. Bu arada X-Max'ta şekil, şemal on numara, bagaj altı selesi dev gibi, ikinci eli de kuvvetli ancak en iyi 250 cc scooter değil. Konforundan şikayetçi olup satan çok kişi var. Yukarıdaki avantajlarından vazgeçersen SYM GTS 250, Joymax ve Suzuki Burgman 200'e de bak derim.
Xmax'ımı sattığım günden beri o kadar pişman oldum ki kelimelerle anlatamam mesela artık hafta sonları motorun bagajına iki tane açılır kapanır sandalye atıp sahilde kız arkadaşımla keyif yapamıyorum. Disk kilidi, halat kilit, buff, eldiven, dizlik, yedek tshort, don, atlet hepsini sırt çantamda taşımak zorunda kalıyorum.
Bu saydıklarımın hepsini duke ve mt ye extra çanta takarsan üstesinden gelirsin ancak o zamanda görünüş ve kullanım açısından hoş olmuyor. Benim tavsiyem Xmax'dan yana hem olur da biraz kullandıktan sonra beğenmeyip satmak istersen elden rahatça çıkartabilirsin. 23 bindeki motorumu satmam 4 gün sürmüştü..
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
X max almaman için sebep kalmamış. Kullanım amacın yani okula gidip gelirken pacaların kirlenmez, su çamur sıçramaz, takım elbisenle kırışmadan biner kırışmadan inersin gibi. Ne alırsan al pişman olmayacaksın, çünkü bu iki tekerli demir atların yokluğu pişmanlık varlığı değil.
Ktm derim hocam xmax rahat falan ama yani skuter bir ihtiyaç günde en az 100 ü aşkın km yapmanız lazım diye düşünüyorum. KTM en kaliteli motosiklet üreticilerinden biri ve her motoruna onem gosterıyor. Çift silindir yapıp lastikleri naylon koymakla olmuyor o işler.
Aradaki fiyat farkına 1 çift diablo rosso alırsan mt25 ve ktm arasındaki gözle görülür tek fark ABS'dir. Kimse kaydırmalı debriyaj hede höde demesin. Piste çıkıp derece kovalayan yok. Bisikletten hallice boyuyla 2 kişi binemiyorsun bile o motora.
Sonuç olarak elde kalan ABS mi, çift silindir mi kıyaslamasına göre de versusun sonucu belirlenir. Acemiysen KTM alırsın panik frende ölmezsin, tecrüben varsa MT25 alırsın canın sıkılınca gaz açarsın. Sonuçta mutlu mesut binersin ikisine de.
Soran arkadaş için ise en uygunu xmax'dir.
sven stands ready.
Kaydırmalı debriyaj sadece pistte işe yaramaz sokakta gazlarkende işe yarar kaydırmalı debriyaj vites düşürdüğümüzde devir yüksekse veya hızlıysak arka tekeri kitlemekten kurtarır
Ve tecrübeli sürücüler abs den iyi midir orası tartışılır ama her tecrübeli panik frende tekeri kitleyebilir
Ters maşanın bir yararı vardı ama unuttum onuda diğer arkadaşlar cevaplarsa
silindir sayısının fazla olması yüksek teknoloji değildir,
yüksek teknoloji iyidir o da bu listede sadece KTM de var..
tarz olarak xmax bu arkadaşa uygundur yok ben teknolojiyle önce emniyet arıyorum derse KTM güzel lastikleriyle de tercih edilebilir..
KTM traktöre benziyor yahu diyorsa MT tercih edilebilir,ee gönül bu akada konar moka da
hepsi güzel motor arkadaşlar,para yetiyorsa daha iyisini daha farklısını alın kullanın deneyin,bir kere geliyorsunuz kavanoz dipli dünyaya
Bu amaçlar için maxi scooter daha iyi bir tercih olur ..
Bağajı sık sık kullanırsınız.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)