arkadas nc nin neresi yavas Allah aşkına?o yakit tüketimine ragmen gazi kökledin mi yanlaya yanlaya gidiyor ona ragmen emsallerinin yarisi kadar yakiyor.sadece son hizi digerlerine gore biraz daha dusuk
arkadas nc nin neresi yavas Allah aşkına?o yakit tüketimine ragmen gazi kökledin mi yanlaya yanlaya gidiyor ona ragmen emsallerinin yarisi kadar yakiyor.sadece son hizi digerlerine gore biraz daha dusuk
NC mi ilana koydum telefonlarim susmadi bartindan gelip aldilar ertesi gun tesekkur ettiler motor muthismis diye.. nc tam bir mantik motorudur. 160 a kadar hayvan gibi hizli cikar surekli dolu dolu torku yasatir amaciniz 200 ve ustu ise zaten nc ile isiniz olmaz..
Artciyla beraber bol yüklü 150-160 rüzgardan savurmadan gidebilirmiyim ??
250 cbrla Balıkesir erdege gittim bandırmada sonraki alanda nefret ettim diyebilirim rüzgardan dolayı zaten en önem verdiğim artcinin ekipmanı eşim kendiside zaten sürekli 150-160 gideceğim diye birşey yok 120 -130 da farketmiyor beni rüzgardan savuracak mi olay bu zaten dl ve ya Nc kullanan arkadaşların deneyimini merak ettim zaten deneyimi olan yazıyor uzun sure kullanacağım için dikkatli bilgi almak daha mantıklı geliyor
Ben surekli artci ile gidiyorum motor 185 le gderken yokusta en fazla 170 e duser yigiomaz basar gidersin bence tam sna gore
NC biçok motora göre fazla rüzgar alıyor, rüzgarı bol bol hissediyorsunuz fakat güvenlik anlamında savrulma vs hiç olmuyor. Avrupa turundan yeni döndüm, tek başıma 3 çantayla sağlam fırtınada 130-140 km hızla savrulmadan, güvenli bir şekilde kullanabildim motoru. Tabi rüzgara karşı koymayı bileceksin ama bugüne kadar köprüdeki çok şiddetli rüzgarlar da dahil olmak üzere hiç savrulma vs. yaşamadım, o anlamda son derece güvenilir bir motor
Böyle bir tereddütte kaldığına göre Honda bir kazada paramparça olup toplanmış olmalı. İnsanın aklına başka bir şey gelmiyor.
geçen senenin mayıs ayından beri nc 750 x kullanıyorum.15.000 km yi geçtik. işe gidiş geliş te tek kullanıyorum onun haricinde sürekli eşimle beraber geziyoruz. istanbulda yaşıyorum ve şimdiye kadar saygısız şöförlerin üzerime çıkmaya çalışıpta kaçamadığım bir durum olmadı bu açıdan torku bence yeterli en nihayetinde pistte yarışmıyacaksınız. Evet diğer motorlara göre Torku düşük olabilir ama zaten muhtemelen ihtiyacınız olmayacak bir torktur fazlası.
En uzun turumuz 3200 km oldu arka çanta yan çantalar ve yan çantaların üstünde sosis çantaları bağladık. anlıyacağınız çantalarımız ağzına kadar doluydu. ben 190 boyunda 120 kilo civarındayım eşim benim yarım kadar bile yok kilosu. bu kadar yüklü halde 160 ı çok rahat gördük dahada giderdi fakat zorlamanın bir mantığı yoktu ve zaten o hızlarda o kadar yüklü ve arkanızda canınızdan daha değerli biri varsa zaten o hızlara çıkmıyorsunuz.
diyeceğim o ki sizde muhtemelen benim kullandığım amaçlarda kullancaksınız. o yüzden ben tavsiye ederim.
Tracer, africa twin, bmw k1300r kullanmışlığımda var. ama en güzel motor benim motorum. çünkü benim. ve fazlası ile işimi görüyor.
yakıtı ve ön bagajıda cabsı. umarım yarımcı olabilmştir.
nc 700x var bende hatta satılık sımdı, gayet hızı ve alt devır torku var ve 3 litre yakıyor uzun yolda. Laf atmaya gerek yok her motor gayet iyidir o sınıfta..
Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar
Hocam bu biraz 125 lik motorla 140 yapıyorum gibi olmuş.Bu dediğiniz mümkün değil Bence.Full yüklü, artı artçılı ve bu motor Vstrom 100 kmde 3.8 litre yakıyor?
70 70 gitseniz bile 4 altına düşmez o yakıt.
Artı olarak arkadaşlar bu motorlar hız motoru değil.Aerodinamik tasarım ve yerden yüksek oluşları buna mukabil rüzgar tahliyesi yönünden verimsiz olmaları yüksek hızda hem sizi hem motoru gereksiz yorar.En fazla verimli hız olarak 130 diyorum ben.Daha fazlasını isteyen touring motorlara yönelmeli.Orn Cbf 1000 gibi..
17000 km nc kullandım sattım
gelelim özelliklere az yakar çok kaçar titreşim yok 700 alırsan frenler mükemmel güzel artçı ile kullanımda 150 sabit hız yol alabilirsin parçası aksesuarı her yerde fazlasıyla var
tek eksi yönü artçı rahat edemez 180 den sonra nazlanır gitmeye vites olayı çok aşırı 100 km ile giderken bile 6 ister yani ekonomi yapayım derken zevk alamıyorsunuz
şuan sattım 660 aldım gerçekten nc den sonra bana konforlu ve keyifli geldi nc ile 6 .vitesle gittiğim yolu tenere 4. viteste gidiyor amortisör süspansiyon süper sadece 1 lt fazla yakıyor ama keyif kat kat iyi
size tavsiyem v storm dur onuda kullandım yakıt olarak nc den biraz fazla yakar ama konfor hız ivmeleme olarak çok çok iyiidr
bu yaz 7000 km ortalamam 3.6 lt... kışın 4.2 lt ye çıktı...motorum 2013 model 51.000 km de ilk sahibiyim bugüne dek ortalamam 3.8 lt dir..bu km nin büyük kısmını artcili yaptım,55 lt lik çanta sürekli takıli ve doludur..ön cam çift parça asansorlu givi airflow..standart camdan 25 cm daha yüksek ki tüketime negatif etkisi var...2004 model eski kasa vstrom u da standart cam ile 75bin km kullandım onun ortalaması 4.6 idi..artci konforu için de belirteyim,1200 luk abilerinden bile iyidir desem yalan olmaz..nc nin en kötü yeri artci selesi..akselerasyonu falan kabul edilebilir fakat o motor artcili kullanima uygun değil bence...vstrom ile nc arasında 0-100 km neredeyse iki katı fark vardır..ben artcili nc li arkadaşım tek kişi defalarca yürüdük..kalkışta ve bütün viteslerde nc aynada kayboldu... top speed leri hemen hemen ayni sayılır vstrom 200-205 e hemen çıkar nc 160 dan sonra nazlanarak top speed i görür...gerçi top speed çok önemli değil bu motorlarda...ama 120 ile giderken gazi sıktınmı bir anda 160 170 e çıkmak gerekebilir trafik durumuna göre veya heyecan için arzulayabilirsiniz kısa süreli...ışte nc buna çok geç cevap verir vstrom veya versys gibi devirli makinalar vitesle oynamaya gerek duymadan 4-5 saniyede uzar gider ;)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)