Merhaba arkadaşlar, bu konulardan baya açıldı haliyle, ben de sürüye dahil olayım. Rc390'ı satmış bulunmaktayım, tanıdığım bi arkadaştan 600rr alıcam 2010 model, sorum ise şu; %kaç ihtimalle hayatta kalırım?
Merhaba arkadaşlar, bu konulardan baya açıldı haliyle, ben de sürüye dahil olayım. Rc390'ı satmış bulunmaktayım, tanıdığım bi arkadaştan 600rr alıcam 2010 model, sorum ise şu; %kaç ihtimalle hayatta kalırım?
bende de r25 var satılırsa 600RR düşünüyorum mesaj bulunsun bari, zamanla alışıyosundur bence kalırsın hayatta onla da
Her gezişinde belli bir % ile ölme ihtimalin olacak.
390la devam etseydin keske.
Gerçi ben de parayı bulsam yapistiririm bir tane 600rr
390i kullandıysan bir şey olmaz.
bu aslinda sana bagli Yuksek CC Super Sport motor surmek suna benzer sol elinde bir kab dusun ici sans dolu sag elinde ise tecrube sol kabtaki bitmeden sag kaptakini doldurursan hayatta kalman muhtemel ama sol kapi bitirip sag kabi doldurmazsan Ya kotu bir kaza yada olum gerceklesir
390 güzel motor fakat 4 ay içinde sıkıldım motordan, 3 sene cbr125 - 1 sene yzf r125 - 4 ay da 390 kullandım. En çabuk sıkıldığım motor bu motor oldu. Cepte nakit varken ve tanıdık eski bi arkadaşımın da hor kullanmadığı bi 4 silindir denk gelince alıyım dedim.
Apaçi gibi kullanmıyorum diyemiycem tabi ama öyle makaslar atan birisi değilim tek tekerden de nefret ederim ama düzlük buldum mu yapıştırıyorum. Olayım şekil ve ses ya, kazasız belasız inşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------
Ne yalan söyliyim kendimi hâla hazır hissetmiyorum, hâla bi korku var tabi ama içimdeki ses de "yeter ulan beklediğin, adam ol" diyor
abi hayırlı uğurlu olsun sana bir aralar sürekli rc 390 soruyordum cevabını galiba bu konuda almış oldum :D
neyse cidden hayırlı uğurlu olsun ben öleceğini sanmıyorum sadece bilmediğin yollarda fazla gazlama açık düzlük önünü gördüğün yerlerde yapıştır gitsin. darısı başımıza inşallah
Yeni motorunu satip, 6 yasinda hatta 7 yasina girecek, 4 silindir spor makina al.
Hay ben sizin aklinizi...
Çok teşekkürler, şimdi sen bunu yazınca bianda aklım başıma geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:12 ----------
Hatırlıyorum, ilk zamanlar hevesliydim rc konusunda, ama zamanla egzoz sesi olsun ne biliyim titreme ve sele sertliği olsun beni bıktırmaya başladı.
Abi motorun elinde ölmezsiniz ama motor sizin elinizde ölebilir... Çok iyi araştırın, apaçi gibi duran adamlara yanaşmayın. Tüm servis kayıtlarını inceleyin. Hangi ustaların eli değmiş onlara bir bakın. Bu makinalar hassas oluyor.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
4 silindiri yolda tutmak biraz zor olabiliyor. Kesintisiz güçten dolayı virajlarda arkayı salma dikkat et. Kaç yaşındasın bilmiyorum ama gaza gelen bi yapın yoksa hayatta kalma oranın artar..
Uslubu tartışılsa da shamy nin haklılık yüzdesi de fazla =) SS motosikletler 1 adet apaçinin elinden geçmiş ise way haline.. Kumara&eroine ve rus kadınlara abanmış, aynı zamanda kanser olmuş bir evlat gibi ocağına incir ağacı diker..
Yada çok iyi bir pilot kullanmışsa, canını alana kadar hep dip gaz gittiyse, uzun sureli teker yapıp debriyajı tası haşat ettiyse,yağsız bıraktıysa, ciğerini söndürüp soluğunu kestiyse... Yine durum kötü..
Bence ya kredi çekip çok temiz garantisi devam eden bi 600rr bul yada meşhur fetva yı dinleyip üzerine biraz daha koyup MT 7 al =)
Dediklerine itirazım yok fakat dediğim gibi, süren arkadaşı tanıyorum. Tek teker yapabilecek biri veya dip gaz gidebilecek birisi değil yoksa 600rr aklımda yoktu bile, sıfır mt alıcaktım aynı paraya bunu almaya karar verdim. Her motor gibi bu da sorun açıcak illa ki, bakımları cep yakacak ama 4 silindir abi, bırak yaksın
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------
O da çok güzel motor ama racing istiyorum ben ya, mt07 alırdım naked alcak olsam, o da racing'e geçiş için
Sana xj6f gider bence , 600 cc ye alışmak için, ancak 390 geçiş motoru zaten , gaza geliyorum demesen al diyeceğim de
Bence hazır değilsiniz o motor için. XJ6 veya XJ6F almanız daha mantıklı olacaktır. Veya Honda'nın CBR600F tarzı motosikletlerini. 44 HP'den 4 silindir 120-130 HP'lere sıçramak biraz kumar. En azından 70-90 arasında bir motorla ara tecrübe edinin. Hem bütçeyide o kadar sarsmaz daha yeni bir model alırsınız.
Daha almadan içine sinmiyorsa alma zaten. 600cc korkulacak bir segment değil. 600rr kullanıcı dostu bir motor. 0 rc satılıp 600rr almak mantıklı bir hareket bahsettiğin gibi "arkadaşından alıyorsan"
Makineyi doğasına uygun, bakımlarını eksiltmeden - para harcamaktan kaçınmadan - iyi ısıtıp, otoban / pist günlerinde çok hırpalamadan ve devirli kullanırsan sıkıntı yok.
Cafe önüne çekerim, 7. Cadde de yapanlar gibi yarım debriyaj 14.000dd bağırta bağırta gezerim demezsen motoruda yemezsin. Aletin üretim amacı sana pist deneyimi kazandırmak bunu unutma.
Bende zamanında 0 araba alıp 2 yıl binip bu makineyi aldım. Hayatta yaptığım belki tek doğru karardı 😊 Tekerin düz bassın
600F, xj6 f ve mt-07 aklımdaki seçeneklerdi ama arkadaş gelip, " gel satıyım sana benim motoru " demesiyle benim kafa karıştı, keseme uygun da veriyor o yüzden de bu fırsat kaçmaz diyorum. Pazartesi belli olur neyi aldığım
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------
Eyvallah cümleten, antalya'da harika yollar yok ama antalya-burdur yolu veya yeni expo yolları da açılınca dümdüz basabileceğim yollar var. Şehir içinde rc ile 110-120'ye çıktığım zamanlar oluyodu ama daha fazlası korkutuyodu beni. O yüzden altımda kenan abi'nin motoru bile olsa çıkmam 120'den yukarı sanırım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)