Bence mt 09 sana yeter de artar bile.Kalkışta 1000 lik makinaları tokatlıyor,söyliyeyim.
Hatabusa Grand tuoringtir. Ona bakacak olursan, modifiyeli 1000 rr var
Tork vs Beygir gucu aslinda bu soru.
MT-07 ile deneyim ettigin dogrusal ivmelenme su an sahip oldugun tecrube dostum. Supersportlar ise ani tork egrisine sahip. Yani MT-07 ile olan tecruben degil 1000rr r6ya gectigin vakit dahi sifirlanacak.
Cunku karakterleri bambaska. Birinde gaz actikca hizi hissedip ona gore kontrol edebildigin bir motordan 6-7 bin devre kadar tutarli iken o devirlerden sonra isinlanan bir motosiklete gecmeyi dusunuyorsun.
Buna kendini hazir hissediyorsan al hemen
Triumph daytona 675r derim.
Yüksek hacimli spor motosiklet bence sadece pist için. Niye memlekete CB1000R getirmezler ki? Gerçi bayağı geri kaldı o da. Belki yenilenince getirirler diyeceğim ama bu ekonomiyle zor görünüyor... Neyse.
1 Litre veya üstü hacimli modern naked tavsiye edeyim ben de.
Ama ne olursa olsun ABS ve mümkünse traction control olsun. Biri acil fren esnasinda low side'tan, diğeri virajda olası high side'tan korur.
Ama birebir eğitim alıp çoğunlukla pistte kullanacaksanız neden SS olmasın?
Önce soğanları pembeleşinceye kadar kızartmış sonra biberleri ekleyip 2-3 dk daha bekledikten sonra domatesleri ekleyip ağzını kapatmışsınız.. En son yemeğimizin tadına tad katacak olan baharatlarımızı eklemek(1000rr) kalmış. Ee ekleyin artık vakti gelmişşş :D :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)