Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Commuter sürmekten zevk alan var mı?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Japon,çinli,hint,kore farketmez her türlü yavaş motosiklet canımı sıkıyor. Sollamaya çıkartmaz,tipi desen yoktur,sesi desen o da yok. Paketçi zannedilirsiniz 2 kişi binsen şehirlerarası yol ızdırap olur.

    Motosiklet sürmeyi de öğrettiğini sanmıyorum tapagaza alıştırıyo nasıl olsa seri değil diye sonra gerçek motosiklete binince(bunlar motor müsvettedeleri) patlıycan tapagaz açınca.

    Motosiklete yüzlerce kişiye sor çoğu özgürlük der sadece şehiriçi kullanmanın(mecburen) 100 ü geçememenin nesi özgürlük.#Bazıları 120-130 rahat yapıyorum diyen varsa onlara seks ve seyahat dolu cümleyi kuruyorum#

    Valla motosiklet üreticileri midir eğitmen müsvetteleri midir nedir daha çok kazanalım düşük cc modeller de satılsın diye uydurulmuş bi şey.

    Hem ben kurye değilim ki dayanıklılık umrumda değil.Motosikletin sınırlarını zorlamıycam cambazlık yapıp en küçük delikten içeri sokulmıycam.

    Pişmanım kısacası 4.5 aylık Ybr em var 3e 5e bakmıycam en yakın zamanda satıp basınca uzayan bi motosiklet alıcam.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    Helvacılar gelir az sonra
    oggomoggo bunu beğendi.

  3. #3
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    125 cc özellikle trafiği yoğun şehirler için üretilmiştir. yüksek hacim motorun olsa dahi yanına 125 cc koyma ihtiyacı hissedersin. eğitmenlerde en kötü ihtimalleri düşünerek hiç hayatında bisiklete dahi binmemiş, trafikte sürmemiş olanları baz alırlar. ne yapsın onlarda haklı sayılır. ancak yeteneğe ve tecrübeye bakar tabi iş
    espresso bunu beğendi.

  4. #4
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Sevgili dostum;

    Yıllardır aynı şeyden söz ediyorum, ve ediyoruz. Şuan senin için bir kez daha söyleyeyim.
    Motosikletin kullanım amacı vardır, ve bu 2 'ye ayrılır.

    1- Zevk için.
    2- Ulaşım için.

    Şimdi sen bu amacın neresindesin? Yani bir tercih yaparken göz önünde bulundurmak
    gereken en temel madde budur. Ben bir motosiklet istiyorum, tamam çok güzel
    ama bu motosikleti neden istiyorum ? sorusunun cevabını doğru analiz edip
    buna göre hareket etmek gerekir.

    Senin tercih ettiğin motosiklet, daha çok ulaşım için, fıtı fıtı gidecek,
    trafiğe takılmayacak,çok yakmayacak, uzun ömürlü, kısaca az yakar çok kaçar
    modunda bir motosiklet.

    Sen kendin söylemişsin zaten, ben dayanıklılık istemiyorum, şunu istemiyorum, bla.bla.
    Bu durumda kararın yanlış, belki bununla start verdin ama şuanda başlangıç aşamasını
    geçmiş, bir sonraki noktaya doğru ilerlemek durumundasın.

    Bundan sonraki tercihlerinde pişman olamak için isteklerini ve beklentilerini iyi analiz et
    ve buna göre bir seçim yap.

    Ayrıca 2 tekerlikli bisiklet sürmek bile yerine göre keyiflidir. Bunu da unutma.
    Altında 1200 CC devasa bir alet olsa, ve her gün istanbul içerisinde 3-5 km işe gidip
    geri dönmek zorunda olsan, o alet sana ızdırap olur ve dersin ki, ybr olsaydı şöyle iyiydi
    böyle iyiydi.

    Kısaca Amaç önemli, talep önemli.. Hakkında hayırlısı.
    Dağcı, fedos, mithrelios ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Az daha koyup ybr almışsın daha ne olsun .)
    fz6_fazer, audioslave, oggomoggo ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    önerim uygun fiyata hayabusalar var hocam ;) power comender ile de desteklersen tadından yenmez ben de öyle yapıcam .
    125cc çin manlı commuterim var. Titreşimi ayrı, yol tutuşu ayrı, gitmez, durmaz... en temizi 2002 limitörsüz hayabusa bulmak. 1300cc dadından yenmez

  7. #7

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    commuter zevk için alınmaz ihtiyaçtır alım gücü yüksek olan bi millet olsak avrupadaki gibi kuryeler bile en aşağı nc750 ya da bi 600 lük kullanır.Üretildiği ülkelerde en pahalısı 750 dolar olan commuterlere utanmasalar burda 7500tl isteyecekler.O günler de gelecek eminim.Amerikalı 1000 rr a 17.000 dolara biniyo.Gerisini siz düşünün burda wr250 24.000tl
    halilom bunu beğendi.

  8. #8
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Keyif için yola çıktıysan ve amaç gezmek ise farketmiyor.
    Ben 1 yıl CBF-150 kullandım gezmek için 90 km yi geçmedim.. Kimseye takılmadım o geçti bu geçti umurumda olmadı.

    Uzun yola gideyim dedim, CBF ile olmayacağını bildiğim için Inazuma alıp 2 kişi çıktım yola
    baktım ki mixerler rampada kafa tutuyor aynı hafta içinde inazumayı sattım. Çünkü sadece uzun yol için almıştım beceremedi olmadı.
    Uzun yol için bu sefer MT7 yi aldım. 2 kişi binip aynı yola tekrar gittik. İşte bu dedim hatta inazuma ve CBF i arkasına bağlasan onları bile alıp götürecek.

    Bu makinanın tadını alınca CBF çürümeye başladı evin altında sattım.
    Hem ş.içi hem uzun yol MT7 süper keyifli oldu. Ş. içinde tümünü kullanamasan bile altında o gücün olduğunu bilmek bile farklı bir his.
    Özellikle 3 sn. sonra aynadaki araçların pire gibi olup kaybolmasının verdiği hazzı sadece yaşayan bilir.
    Yaş itibariyle gaza gelme olayları %80 oranında azalıyor. Önce emniyet diyorsun.

    Kısaca ne istediğini bilerek tercih yapacaksın ki böyle al-sat döngüsüne takılmayasın.
    7 yıl BWS kullandım, Canavar gibiydi hiç bir şikayetim olmadı. Neden ?
    Beklentilerimi karşılıyordu.
    Kırmızıda uzayayım yol benim olsun diye bir beklentim olmadı BWS ile
    Onu satıp Apache 125 takıldım, Ybr, honda, O aralar gücüm olmasına rağmen R6 almadım. Yaş 20-30 arası deli geçtiği için biliyordum en fazla 1 hafta yaşardım o motorun üzerinde.
    halilom ve Luc bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    01 Şubat 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Kardeşim sana aynen katılıyorum kurtul o ye-be-re den

  10. #10
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Şimdi abiler ybr var,ybr var.
    jimi_hendrix, pea ve Tecimen bunu beğendiler.

  11. #11
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Köy yolları gibi dağ, taş, toprak, tezek ve dere kokulu, hızlı gitmeye müsait olmayan asfalt/toprak karışık dar yollarda sürmesi oldukça keyifli
    jimi_hendrix, crxforever ve halilom bunu beğendiler.

  12. #12
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    başlangıç için 150-125cc her zaman uygun ama gel gelelim uzun yolda yetersiz kalıyor neden mi çünkü motorun en fazla hızı 100-110 oluyor bende ki motor 90 nı geçmiyor uzun yolda kamyon solluyor ama şehir içi için ideal motor bazıları 125-150cc ile 140-150 km hızlara ulaşıyor diyor ama motoru ile oynanmamış motor o hıza ulaşmaz youtubede cbf 150 ile 140 yapan var o motor ile son hızı bende denedim 100ü geçtiğinde motor acayip zorlanıyor

  13. #13
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    bence direkt 1000 cc ile başlamalısın.
    şaka bi yana @Levent Gocmen olayı olayı çok iyi izah etmiş sana. ''senin ihtiyacın ne'' meselesi. ben 12 senedir diğer hepsini satıp veya değiştirirken ybr yi satmadım. evden işe otobüsten daha ucuza geliyor. hani zevk ten bahsetmişsin ya, kalabalık bir trafikte r6 altıyla giremeyeceğin yerlere girmenin, çıkamayacağın yerlere çıkmanın da ayrı bir zevki var.

  14. #14
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    250 cc alırsan şimdilik sizi tatmin eder daha yeni başlamışsınız

  15. #15
    RiDeR_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MCX RoadraceR
    Sen isteklerine göre yanlış motor almışsın ybr alsam ben de sıkılırdım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence direkt 1000 cc ile başlamalısın.
    şaka bi yana @Levent Gocmen olayı olayı çok iyi izah etmiş sana. ''senin ihtiyacın ne'' meselesi. ben 12 senedir diğer hepsini satıp veya değiştirirken ybr yi satmadım. evden işe otobüsten daha ucuza geliyor. hani zevk ten bahsetmişsin ya, kalabalık bir trafikte r6 altıyla giremeyeceğin yerlere girmenin, çıkamayacağın yerlere çıkmanın da ayrı bir zevki var.
    R6 deyip geçmeyin, giren R6yla da çok fena yerlere girip çıkabiliyor

  16. #16
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    kullandığın motor ile vedalaşma vaktin gelmiş.
    Yıllar önce bir kardeşim argo bir tabir ile "Motor altında fhş... gibidir.Asla yetmez " demişti. Sanırım ben onu yalancı çıkarmak için hala 250 cc kullanıyorum

  17. #17

    Üyelik
    05 Kasım 2012
    Motosikleti
    honda dio (nardo gri)
    maddi imkanlardan dolayı 150 cc'den büyük makinaya binemedik daha :(( iki teker zevkimizi commuterle almaya çalışıyoruz

  18. #18
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    bisiklet dahil her türlü iki tekerlekli aracı sürmekten büyük zevk alırım.

    başlangıç motoru olarak 125cc bence aklı selimdir.

    Daha yükseği de olmaz mı, tabii olur. Ancak 125cc alıp bir süre kullanmanın kimseye bir zararı olmaz. Aksine 250cc bile özellikle trafik tecrübesi olmayan gençler için tehlikeli olabilir, veya daha da güçlü motosikletler ile de başlanabilir ancak riskleri artırır.

    Kısacası 125cc ile başlayın önerisi bence yerindedir, trafikte defansif sürüşü, motorun durduğu yeri öğretir, gaza gelip ben oldum diyip sonra ilk virajda patlamayı önler.

    Yaş, trafikte araba ile geçirilen süre ve kişiye bağlı olarak 250cc'nin de tercih edilebileceğini, hatta büyük şehirlerde geniş ve hızlı akan trafikte kullanılacaksa minimum 250cc kullanılması gerektiğini düşünüyorum ancak kişisel ve kullanım özelliklerini bilmediğim birine 250cc değil 125cc öneririm. kaybedeceği en fazla 1-2bin TL olur, kazanacağı ise çoktur.
    jonvolkan bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    Bir de şöyle bir durum var; ilk motosiklet düşüyor veya düşüyorsun. En salakça hataları ilk motosikletle yapıyorsun. Onun için bence ilk motosiklet parçası ucuz tamiri kolay birşey olmalı.
    pea bunu beğendi.

  20. #20
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Muhammett adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Köy yolları gibi dağ, taş, toprak, tezek ve dere kokulu, hızlı gitmeye müsait olmayan asfalt/toprak karışık dar yollarda sürmesi oldukça keyifli
    cbr250 ile memlekete geldim. Motoru evin ambarına kilitledim ve mondial 100 mg ye bindim. hafifliğinden kaynaklı sürmesi o kadar zevkli ki...
    Motoru su kanalından karşıya atlattım geçen, ön tekerinden tuttum asıldım bıraktım. arka tekerinden de kaldırıp itekledim ve motoru karşıya geçirdim... CBR nin ön tekerinden tutup kaldırmaya çalıştığımı düşünüyorum...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)