Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Commuter sürmekten zevk alan var mı?

    REKLAM ALANI
  1. #81
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Commuter şehir içinde candır.
    Hafif, kıvrak ve yürütme maliyetleri düşük.
    Son çıkan YS125 ve CB125F modellerinin tipleri de fena değil bence.
    Elbette herşey imkan ve zevk meselesi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birbirini sollayan hafriyat kamyonları falan oluyor çok sıkıntılı bir rota Şile tarafı. Çekmeköy'den itibaren eziyet başlıyor.
    Doğrudur hocam, hiç yolum düşmedi.

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boşverin ağalar, imkan ve güç neye yetiyorsa onu alın ve ondan keyif alın. Önemli olan 2 teker üzerinde olmaya devam etmek. Bugün commuter olur yarın hyper naked.
    Aynen öyle hocam.

    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Commuter bana araç sürücüleri ile dalaşmaya girmenin anlamsız bir şey olduğunu öğretti. Ne bok olursa yol veriyorum, arkadan da Allah müstahakını versin diye ortaya karışık bir mesaj yolluyorum yeter.

    Commuter ile 2500 metre dağın başına da çıktım. Uzun yol da gittim. Tüm isteklerimi karşılayan bir makina. İmkanım olsa altımdaki motoru satmadan uzun yolculuklar için büyük bir makina alırdım. Sözkonusu hız değil, tr şartlarındaki sürücülere karşı kendini emniyete almak.
    Aynen yukarıda da dediğim gibi, sabırlı biri için sıkıntı yok.

    Ben de eşimle İstanbul-Ankara yaptım, çantalar vs. Düz yolda 90-95, yokuşta 65-70 hızlar ile hiç sıkıntı yaşamadım şahsen. Yokuşta en sağ şeritteki araçlarında hızı düştüğü için sorun olmuyor.

    Trafiğin hızına ayak uydurmak önemli evet, ama kaç km hızla giderseniz gidin, kıçınızın dibine biri gelip sizi taciz ediyor, insanımız keyif alıyor bu işlerden.

    Konu bizim ülkenin trafiği olunca, altındaki aracın ne güçte olduğu çok fark etmiyor.
    Çünkü şansa yaşıyoruz…
    Daha evvelsi gün otobüs durağında bekleyen insanları, bi tane doblocu biçti geçti.
    Başka bir kadın kaldırımda beklerken, bi tane jaguar marka otomobil kadını duvara yapıştırdı, kadın oracıkta çok kötü can verdi.
    dundanbiri bunu beğendi.

  3. #83

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 yılında güzel bir tespit yapmış adam, acaba hala buralarda mı ?
    çok doğru sahiden.
    her gün tapa gaz 100 ile gidiyorum. hatta gazı fazla açıp kapamanın hiçbir sıkıntı çıkarmamasından mütevellit rahat rahat gaz açıp kapayabiliyorum.
    misal daha geçen aylarda bıraktım viraja gereğinden biraz fazla hızlı girdiğimde birden gazı bırakıyorum misal güçlü motor olsa belki de pat diye sert fren görevi görecek uçucam kim bilir.
    küçük cc motorlarda çoğu şeyin farkında değiliz. farkında olarak bunları olabildiğince azaltmak lazım diye düşünüyorum.
    dundanbiri ve espresso bunu beğendiler.

  4. #84
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Ben de gayet seviyorum. Öğrenci bütçemi zorlamıyor. İşçiliği benden parçası da ucuz kolayca yürütebiliyorum. Motorumu çok seviyorum sorunu olsa da hallediyorum sahipleniyorum bir bakıma. Ama beni motoru satmama neden olacak sorunu biri sıkıştırdığında kaçamamak. Uzun yola çıkacağım zaman tenha yolları tercih etmeye çalışıyorum. Otoban gibi yollar benim için zaten kabus çok tedirgin oluyorum. Normal şehirlerarası yollarda bile sürekli sıkıştıranlar oluyor. Genelde taksiciler, ticariler, şirket arabaları götüme kadar giriyor afedersiniz. Bir elime geçirirsem çok kötü yapacağım birini hıncımı çıkartacağım. Bu gün memleketimden dönerken arkama bir dacia girdi sabırsız oc karşıdan araba geldiğini görmesine rağmen beni sollamaya çalışuyor. Sağa doğru sıkıştırdı. Bi elime geçseydi elini ayağını kesecektim birdaha araba süremesin diye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

    Alıntı natijax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok doğru sahiden.
    her gün tapa gaz 100 ile gidiyorum. hatta gazı fazla açıp kapamanın hiçbir sıkıntı çıkarmamasından mütevellit rahat rahat gaz açıp kapayabiliyorum.
    misal daha geçen aylarda bıraktım viraja gereğinden biraz fazla hızlı giriyorum birden gazı bırakıyorum misal güçlü motor olsa belki de pat diye sert fren görevi görecek uçucam kim bilir.
    küçük cc motorlarda çoğu şeyin farkında değiliz. farkında olarak bunları olabildiğince azaltmak lazım diye düşünüyorum.
    Şöyle bir durum var bence: evet küçük cc bir bakıma gaz hissini öldürüyor ama acemilikteki o gazı ayarlayamama durumunu da telafi ediyor. TCS olmayan büyük cc bir motorda tecrübesiz biri virajda gazı kökleyip çok rahat bir şekilde kayabilir.
    dundanbiri bunu beğendi.

  5. #85

    Üyelik
    17 Eylül 2020
    Motosikleti
    domicik 400 ug
    Alıntı BloodyBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de gayet seviyorum. Öğrenci bütçemi zorlamıyor. İşçiliği benden parçası da ucuz kolayca yürütebiliyorum. Motorumu çok seviyorum sorunu olsa da hallediyorum sahipleniyorum bir bakıma. Ama beni motoru satmama neden olacak sorunu biri sıkıştırdığında kaçamamak. Uzun yola çıkacağım zaman tenha yolları tercih etmeye çalışıyorum. Otoban gibi yollar benim için zaten kabus çok tedirgin oluyorum. Normal şehirlerarası yollarda bile sürekli sıkıştıranlar oluyor. Genelde taksiciler, ticariler, şirket arabaları götüme kadar giriyor afedersiniz. Bir elime geçirirsem çok kötü yapacağım birini hıncımı çıkartacağım. Bu gün memleketimden dönerken arkama bir dacia girdi sabırsız oc karşıdan araba geldiğini görmesine rağmen beni sollamaya çalışuyor. Sağa doğru sıkıştırdı. Bi elime geçseydi elini ayağını kesecektim birdaha araba süremesin diye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------



    Şöyle bir durum var bence: evet küçük cc bir bakıma gaz hissini öldürüyor ama acemilikteki o gazı ayarlayamama durumunu da telafi ediyor. TCS olmayan büyük cc bir motorda tecrübesiz biri virajda gazı kökleyip çok rahat bir şekilde kayabilir.

    tamamiyle katılıyorum ben de bu yüzden herkes 125 cc ile başlasın derim çünkü o gaz hassasiyeti başta hepimizin yaptığı hatalar.
    hatayı tolera etmesi şansımız ama bunun da farkına vararak sürmek gerekiyor. o kadar km yaptım daha geçen aylarda fark ettim bu mevzuyu gibi.
    ama bazıları geliyor yüksek cc ile başlıyor ama bunun farkında oluyor. söyleniyor vs. ona göre çok temkinli sürüyor. bu da var.
    ha bence küçük cc ile başlamak her zaman daha iyi. keşke para hiç konuşacağımız şey olmasa da yavaş yavaş hiç koymadan cc yükseltebilsek belli bir aşaömadan sonra.
    daha alamam satamam o yüzden daha yüksek cc alayım düşüncelerine kimse girmese
    BloodyBaron bunu beğendi.

  6. #86
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğrudur hocam, hiç yolum düşmedi.



    Aynen öyle hocam.



    Aynen yukarıda da dediğim gibi, sabırlı biri için sıkıntı yok.

    Ben de eşimle İstanbul-Ankara yaptım, çantalar vs. Düz yolda 90-95, yokuşta 65-70 hızlar ile hiç sıkıntı yaşamadım şahsen. Yokuşta en sağ şeritteki araçlarında hızı düştüğü için sorun olmuyor.

    Trafiğin hızına ayak uydurmak önemli evet, ama kaç km hızla giderseniz gidin, kıçınızın dibine biri gelip sizi taciz ediyor, insanımız keyif alıyor bu işlerden.

    Konu bizim ülkenin trafiği olunca, altındaki aracın ne güçte olduğu çok fark etmiyor.
    Çünkü şansa yaşıyoruz…
    Daha evvelsi gün otobüs durağında bekleyen insanları, bi tane doblocu biçti geçti.
    Başka bir kadın kaldırımda beklerken, bi tane jaguar marka otomobil kadını duvara yapıştırdı, kadın oracıkta çok kötü can verdi.
    Hızlı makina olsa bu sefer de önüne aniden çıkan dingiller ile mücadele etmek zorunda kalıyorsunuz. Nerden baksan tutarsızlık.

  7. #87
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra 2024 forza 250
    cbf 150 var bende her işimi onunla görürüm pazar günleri 600 rr ı cıkarır gazlarım kendıme gelırım terapı gibi

  8. #88
    salih dalkıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2021
    Şehir
    mandalina city Erzin
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    3200 tlye çinli 150cc motor aldım ve severek kullanıyorum o arkadaşın müsvedde dediği makina ile afedersiniz ama enduro motorla girmeye korktugu yerlere girdim dünyanın kmsini yaptım bu motorla bende bu algıyı anlamıyorum abilerim ablalarım kardeşlerim neden bir kişinin maddi durumu düşük cc motora yetiyor diye küçük görürsün bu küçük görme olayı birkaç defa başıma geldi bende ağızlarının payını verdim. Son olarak konuyu açan arkadaşım wn son 2017 de aktif olmuşsun olurda belki şans eseri görürsen hani demişsin ya büyük motora binip patlıcanız diye umarım sende pulsar ile patladığın için bırakmamışsındır forumu
    İyi geceler herkese
    dundanbiri bunu beğendi.

  9. #89
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    commuter motor rahat motordur. kullanımı rahat, hatta basık modellerde rüzgar alma durumu az.

    benzini ekonomik.

    Su forumda ayrımcılıktan vazgeçin. Commuter motoru olan insanlarda var. Bana göre de ss motor sacma ama gidip ss cilere giydirmek için konu acmıyorum.

  10. #90
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    bazen zevk alıyorum açıkçası, gözlerini kapatıp 4 silindir bir naked hayal ederek sürdüğün zaman süper oluyor

  11. #91
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    commuter motor rahat motordur. kullanımı rahat, hatta basık modellerde rüzgar alma durumu az.

    benzini ekonomik.

    Su forumda ayrımcılıktan vazgeçin. Commuter motoru olan insanlarda var. Bana göre de ss motor sacma ama gidip ss cilere giydirmek için konu acmıyorum.
    Dediklerine yakın olarak SS yavrusu değil de gerçek oturuş pozisyonlu,mühendisliği yarış için yapılmış SS'leri şehir içinde kullanan adamın aklından problemi vardır. R25, Cbr250 ''pilotu'' arkadaşlar üstlerine alınmasın. Commuterdan hallice ikisi de.

    Fıtık olursun, pişik olursun, çok daha kötü şeyler de olabilir ama yazmayayım ahlak seviyesi yerlerde sürünmesin, çoğu beyaz eşya tamirine gelmiş usta çatalı eşliğinde geziyor. Hayatında piste giremeyecek, girse ilk virajda patlayacak adamlar Caddebostan'da R6 ile, S1000R ile şekil şukul kovalıyorlar. Maksimum gidebilecekleri yer orası zaten. Sonrasında bel ağrısı yapar.
    arndiol bunu beğendi.

  12. #92
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Commuter denmiş ama dayanamadım. Scooter da candır.
    Eğer şehir içi trafikli yollarda işe gidip gelinecekse ve mesafe en fazla 20-30km falansa ve otobana çıkılmayacaksa pcx ya da nmax en pratiği. Hem sele altı bagajı işe yarar hem vitesle falan da uğraştırmaz, hem yağmurda çamurda pantalon çamur oldu derdi olmaz.

    Biraz otoban, biraz uzun mesafe işe gidenlere de xmax ya da forza gibi maxi scooterlar tam uygun. Geçen gün Kadıköy - Gebze gidip geldim. Otobana çıkınca yağmur başlamıştım, eyvah dedim ama mecbur devam ettim. Kocaman laptop çantası sele altı bagajda ıslanmaktan kurtuldu, üstümde riderdenim kot pantalon vardı bacaklarım ıslanmadı bile, montum da su geçirmedi bir tek kaskın vizörüne yerden sıçrayan çamurlar biraz rahatsız etti ama yerler ıslak diye dikkatli bir şekilde 80-90 km/saat hızla rahat rahat gittim. scooter değil de genç tipi bir motor olsaydı üstüm başım çamur olmuştu. Botlarıma bile çamur değmedi.
    dundanbiri bunu beğendi.


5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)