Her şeyi görmüş olabilirsiniz, ama sonreadan görmeyse fenadır..
Allah kimseyi gördüğünden geri koymasın..
Allah daha iyilerini nasip etsin..
( seç beğen al.. )
Her şeyi görmüş olabilirsiniz, ama sonreadan görmeyse fenadır..
Allah kimseyi gördüğünden geri koymasın..
Allah daha iyilerini nasip etsin..
( seç beğen al.. )
Bajaj boxer ile girmedigim yer yoktu valla özlücem tekeri patladı sadece bir kere başka hiç problem çıkartmadı şerefsiz dağa taşa çıktı croosla gezilecek yerlere girdim orman yangını çıkmasın diye kazılmış yerlerden gittim hafifti parçası ucuzdu
Gitmiyordu evet ama yeri geldiğinde sıkışık trafikte hiç bir ss in scooterın giremeyeği yerlere giriyordu
Şehir içinde mükemmel
Tadından yenmez
Yavaştır ama pratiktir
Ferrari nin bmw gs lerin durduğu yerlerde vıııy diye gittiğimi bilirim
Toplu taşımadan ucuza gelir
Haftada 10 lira koyup okul ev yaptığım çok oldu
Valla şart köyde 2 tane cg var hurda belgeli valla getirip birini kapının önüne koyasım var
Trafik sigortası da yapılmaz zaten bu devirde polis görürsen ver gitsin asayiş devriye gezsin egzozu delip üstüne yatsınlar
basınca uzamak ıle 120 gecmek farklı seylerdır,kaldıkı 120 yı gecen commuterlarda var,her sınıf motor farklı ıhtıyac ıcın favorıdır,basınca uzayan 600cc lık bır racer da bır baskası ıcın,bu ne ya amele gıbı ruzgar yıyoruz kanbur duruyoruz artcı desen butun yolculuk boyunca mal beyanında bulunuyo,hemde 0 bagaj kapasıtesıne ragmen o bıcım yakıt tuketımını dese oda haklı.
1000cclık harley al o zaman cc yuksek son hız o bıcım ama cok serı fakat dunyanın kabul ettıgı bır motor.
commuter bence vıteslı motor ısteyen acemı yada usta olsun,hayatta paradan degerlı ıkı seyınde commuterda oldugu dusunebılır,
1 saglık. evet ılla oyle demıyorum ama her zaman basınca uzayan 200km hız yapan motorla commuter surucu motorun yasam surelerı muhtemelen racıng aleyhıne olur.
2.zaman... buyuk sehırlerdekı trafıkte scooter ıle bırlıkte dusuk cc commuter zamanı surucusunue kazandırır.
sehır ıcınde ozellıkle yogun trafıktekı zaman kazanımı otomobıle gore motor surucusunun ısıklardaen one gelmesı,sagdan bos serıtde gıdebılmesı,park yerı aramaması ıle vakıt kazandırır,buda 125cc commuter ıle 1000cc racıng arasında cok fark etmez.
ustelık commuter surucusu ekonomık olarakta beynını kullanıp kendını korur.haftalarca racıng parcası bekleyıp ustune duruma gore 3000-4000 lıra vermez,kawasakı racıngler malum.
farı kırıldı dıye aklı gıtmez,50-100 halleder,vergıdede yuzu guler,yakıtta da.
kısaca commuterın racınglere gore barız avantajları varken,handıkapları kıyaslayınca daha azdır.
benım dusuncem bu yonde ,100u gecememenın nesı ozgurluk denmıs,trafıkte 3 saatde 20km ılerleyemeyen otomıbl sahıperıne bakıp bakıp yanlarından 80km hızla gecmek cok buyuk avantaj.bızım ulkemızde 150km ıle gıtmek ne kadar mantıklı onu dusunmek lazım,bızım asfaltı,sulayan beledıyelerı ve bılıncsız suruculerı dusununce basınca uzayan motorla zaten gununbırınde 2 seksen uzanmak daha olası.
yolculuk denmıs,150lık commuter ıle avrupa turu yapan adamlar var hatta scooterda delıgth ıle bıle 3000km yollar yapılmıs,ayrıca 180cc -200cc commuterla nereye ıstersen oraya yolculuk edebılırsın ve racıngten cok cok daha zevklı olur,racıng ıle sehır degıstırsen ruzgar bıle zorluyacı sıkıntı zaten.
neyse sadece ybr nın daha dusuk hılanması ve nıspeten dusuk son hızı sızı bezdırmıs sanırsam.
sızın motorla aynı sınıf..hatta aynı marka..cc yuksek bır makına ıle nereler gezılmıs bır bakın..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80897879/detay
Keyifle kullanıyorum ve çok seviyorum.
Ben varım.
2014'de sıfır aldığım ybr 125'i 33.600kmdir kullanıyorum.
Toplu taşımadan daha ucuza istediğin yere gidebilirsin.
Şehir içinde bisiklet gibi, girip çıkmadığı yer yok. Kaldırıma çıkar,tümsekten atlat,araziye gir. Park derdi yok, gitmen gereken yerin kapısının önüne kadar gir gerekiyorsa.
Manisa-Turgutlu'dan defalarca İstanbul'a,İzmit'e gittim-geldim, yaz sıcağında da gittim, kışın saatlerce yağmur altında da gittim en ufak sorun çıkarmadı.
"Dayanıklılık benim için önemli değil, kurye miyim" demişsin, kafan güzelmiş güle güle kullan.
'Motosiklet sürmek özgürlüktür'-'Motorcuyuz biz yeağ' gibi slogan peşinde, karakterini koyacak yer arayanların kullanacağı motorlar değil bunlar. Al güçlü bir makine, tüm egolarını tatmin et.
commuter can dır nimet tir bende isterim xj6 mt 07 r1 cbr 1000rr binmek ama daima bir commuter kapıda durucak zevk için binmek ayrı ulaşım için binmek ayrı istanbulda hele onsuz düşünemiyorum bir yere gitmeyi.
pek zevk alamıyorum. düşük cc olduğu için olabilir ve iyi rüzgar yiyorum o yüzden kolay olmuyor.
ben apache kullanıyorum. 41 binde aldım ve şu an 48 bin 880 km de. kullanmaya devam. ama racing alcam 600cc para olunca. evet basmaya korkarım. uzun süre yavaş sürerim. hayvan gibi güçlü olsunda ben basmayayım yeterki. aynı var yemez amca hesabı çok zengin adam ama yine soğan ekmek yiyor. öyleleri var.
bende reysing alcam ama yakıt yüzünden az basarım.
Normalde drift i satıp bişey alasım geliyor uzun yolda 100 110 zorluyor 1 hafta motorsuz kalınca drifte tekrar biniyorum iyiki varmış diyorum kısacası herkesin motoru kendine
Biraz geç bi cevap olacak ama, ben keyif alıyorum. Ulaşım amaçlı kullanıyorum.
Parça fiyatları, düşük yakıt tüketimi, şehir içi kıvrak olması, bir yerine bir şey olacak diye korkmamak büyük avantaj.
600cc bir motorun, orta kalitede bir zincir dişli seti 2000TL. R25 gibi 250cc motorun bile silindir kapağı 8000TL.
Parası olan ve motoru zevk amaçlı kullanan biri için bu fiyatlar sıkıntı olmayabilir.
Trafikte konumlanman gereken yeri bildikten sonra, 125-150cc kullanıyor olmak problem olmuyor. Daima güvenlik balonu içerisinde olmak gerek.
İsmet Şanlı gibi bir örnek varken çokta konuşmaya gerek yok bence, adam 60-70km hızlarla ülkeler arası seyahat ediyor.
O İsmet abinin yaşı ve sakinliğinden kaynaklı bir durumdur. Denemek istersen bir sabah 9 gibi 60 km/h ile Şile yolunda sağ şeritten gitmeyi dene. Sadece kavga edersen süper, katil olmazsan iyi. En son yokuş yukarı yüklü tıra fren yaptırıyordum. Trafiğin akış hızına uymak önemli. Bazı ibişler sollama nedir bilmediği için arkadan götüne kadar girip kafayı yediriyor insana. 80-100 100-120 hızlanmasını ne kadar seri yapabilirsek o kadar iyi ezilmemek için.
Sadece yaş faktörü değil de, sabırlı birine göre bu işler.
Günlük 30km Tem otoyolunu kullanıyorum, hızım genelde 80-90 sağ şeritte.
Bahsettiğin yolu bilmiyorum, şayet emniyet şeridi yoksa bile 90km hız sağ şeritte seyir için yeterli. Tabi taciz eden, silme geçip sollayan, dibine kadar giren oluyor. Bi çok konuda kültürümüz gelişmediği gibi, trafik konusunda da malum…
paramız buna yetiyor. halbuki ben yarı zevk yarı ulaşım için 250 cc bir motora binmek isterim. ama bunun için en az 30 bin tl gözden çıkarmam gerekiyor.
yani senin kötülediğin commuter bir başkasının hayali olan motorsiklet türü olabilir
Commuting ve commuter kelimelerinin anlamlarini bi ogrenip ondan sonra yorumlasak ?
Her gun belirli noktalar arasinda gidip geliyorsaniz buna ingilizce "commuting" deniyor. Commuter motosiklette bu is icin kullanilan genelde az yakan, kullanimi kolay, rahat, kucuk (trafik, dar sokaklar vs) motosikletlere deniyor.
Konunun tamamini okumadim ama muhtemelen commuter motosikletleri (muhtemelen anlamini bilmedigi icin 125cc ve alti her motosikleti commuter diye degerlendirdikleri icin) hor gorup, gercek motosiklet 299 yapar diyenler vardir.
Istanbul'u ele aliyorsak, burasi bir timarhane hic ele almayalim derim, sehir icinde 100-110 ile gitmek zorunda kaliyorsak burasi sehir degil, orman yolu.
Boşverin ağalar, imkan ve güç neye yetiyorsa onu alın ve ondan keyif alın. Önemli olan 2 teker üzerinde olmaya devam etmek. Bugün commuter olur yarın hyper naked.
Commuter bana araç sürücüleri ile dalaşmaya girmenin anlamsız bir şey olduğunu öğretti. Ne bok olursa yol veriyorum, arkadan da Allah müstahakını versin diye ortaya karışık bir mesaj yolluyorum yeter.
Commuter ile 2500 metre dağın başına da çıktım. Uzun yol da gittim. Tüm isteklerimi karşılayan bir makina. İmkanım olsa altımdaki motoru satmadan uzun yolculuklar için büyük bir makina alırdım. Sözkonusu hız değil, tr şartlarındaki sürücülere karşı kendini emniyete almak.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)