Commuter sürmekten zevk alan var mı?
Reklamlar
-
22 Temmuz 2016, 14:03
#21
Biri var;
Param yok fakirim, ama gel gör ki motosiklet aşkı içimi yiyip bitiriyor diyor, diyor ve ucuz bi motor almak istiyor ucuza da commuter harici bi motor yok. Adam ne yapsın. Üzerine biraz daha koyup büyük bi motor aldı (ybr değil), adam o motora nasıl gidip lastik alsın, nasıl gidip benzin alsın çünkü çok yakıyor, nasıl bakım yaptırsın. vs.
Yani o motorlar bi üretim hatası değil, büyük bir nimettir. Nede olsa herkes zengin değil.
Reklamlar
-
22 Temmuz 2016, 14:13
#22
java 250 commutermi sayılıyor?
-
22 Temmuz 2016, 14:13
#23
ooo mikser muhabbeti
yerimi çekirdeğimi alayım , akşama şenlik var )
Ankara ,İstanbul şehir içi bile YBR zayıf gelir son hız için değil 100 KM ne kadar sürede çıktığı 80 den 100 ne kadar sürede çıktığın önemli , Tem ,E5 ,ankarad eski şehir yolu YBR için tehlikeli olur..
(izmir bursa hakkında yorumun yok bilmiyorum)
Trafigin nispeten tenha ve yavaş aktıgı diger 75 il için ise YBR fazla bile gelir.
İst ve Ankara için en az 15 HP olan şehir içi motoru lazım olduğunu düşünüyorum.
-
22 Temmuz 2016, 15:03
#24
-
22 Temmuz 2016, 15:25
#25
gün boyu şehir içinde 125cc motorunla bolca dolaş, değişik yerlerde durakla, park et falan, başka bir gün bunu otomobille yada toplu taşımayla yapmayı dene
bu arada şehir içi hız sınırları malum tamam büyük şehirlerde bazı 125 cc ler yetmeyebilir ama 600cc ye de gerek yok
zevk almak viraj yapmak gazlamak ise zaten şehir içinde olmaz
-
22 Temmuz 2016, 15:58
#26
Bir haftadır işe motorla gidip geliyordum, dün arabayla geldim ve 110cc'lik cub'ı bile aradım. Motorumu sürmekten zevk alıyorum. Kişisel zevklere göre değişir tabiki bu yüzden tarzıma göre racing, cruiser, enduro yada maxiscooter gibi bir tarzda daha yüksek cc'li bir makinam olsa da commuter (cub) dan vazgeçeceğimi sanmıyorum. (bütçem oldukça) Şehir içinde 15km civarı (İzmir içi) bir yerden bir yere gideceksem önceliğim:
1-bisikletim,
2-acele durumu, giyinip soyunma durumu, park durumu bisiklete elverişli değilse commuter (cub)
3-daha kötü hava şartlarında yada çok yolcu var ise araba.
bu şekilde.
-
22 Temmuz 2016, 16:02
#27
Olsada binsek... Su an cup olsa agzım kulaklarımda sürerim çünkü sattım motorumu :(
-
22 Temmuz 2016, 16:03
#28
tırrın tırrın 35-40 serinliği hissede hissede. İyidir commuter.
iki teker olsun da çamurdan olsun. Cruiser harikadır. SS çılgındır. Touring, cub. hiç farketmez hepsine itina ile keyif ala ala binilir.
-
22 Temmuz 2016, 16:28
#29
Motorda zevkli olan viraj yapmak, sen güzel lastikle virajlı yollara çık, iyi ki 125'lik kullanıyorum dersin. Dümdüz yolda 100'le gitmek ile 200'le gitmek arasında zevk açısından fark yok, basıyorsun gaza ve gidiyor o kadar. Linkler'de ufak cc ile güzel vakit geçiren tipler var. Çok paran varsa bir ss, bir gs bir de sm alır hepsinin tadına bakarsın ama aksi durumda ufak cc japon cep yakmadan motor sürmenin tadına varabileceğin güzel bir alternetiftir.
https://www.youtube.com/watch?v=2XZzC1CsG0E
https://www.youtube.com/watch?v=X9ZOda2pRrw
https://www.youtube.com/watch?v=Jm5oBwHVFnk
-
22 Temmuz 2016, 16:36
#30
Sırf bu yüzden, o araçların pire gibi aynada ufalması olayından dolayı kendime ufak motor alma arzumdan vazgeçip, yine elim 600 cc üzerine kayıyor (ufak motor olarak).
-
22 Temmuz 2016, 16:44
#31
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
cbr250 ile memlekete geldim. Motoru evin ambarına kilitledim ve mondial 100 mg ye bindim. hafifliğinden kaynaklı sürmesi o kadar zevkli ki...
Motoru su kanalından karşıya atlattım geçen, ön tekerinden tuttum asıldım bıraktım. arka tekerinden de kaldırıp itekledim ve motoru karşıya geçirdim... CBR nin ön tekerinden tutup kaldırmaya çalıştığımı düşünüyorum...
çok tehlikeli işler yapıyorsun jimi
MANKU adlı üyeden alıntı
Biri var;
Param yok fakirim, ama gel gör ki motosiklet aşkı içimi yiyip bitiriyor diyor, diyor ve ucuz bi motor almak istiyor ucuza da commuter harici bi motor yok. Adam ne yapsın. Üzerine biraz daha koyup büyük bi motor aldı (ybr değil), adam o motora nasıl gidip lastik alsın, nasıl gidip benzin alsın çünkü çok yakıyor, nasıl bakım yaptırsın. vs.
Yani o motorlar bi üretim hatası değil, büyük bir nimettir. Nede olsa herkes zengin değil.
ama onu alabilmen için yinede zengin olman gerekiyor az daha koysak mt-7 alırdık
-
22 Temmuz 2016, 16:58
#32
DKN adlı üyeden alıntı
çok tehlikeli işler yapıyorsun jimi
ama onu alabilmen için yinede zengin olman gerekiyor
az daha koysak mt-7 alırdık
yok hocam 100 mg yi ön taraftan kaldırıp götürürken CBR yi kaldırmaya çalıştığımı hayal ettim. Ne güzel abi 85-90 kg lik motor.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
22 Temmuz 2016, 17:22
#33
Hocam merhabalar sözlerinizin bazılarına katılıyorum bazılarına katılmıyorum
aynen bende ybr kullanıcısyım ve dediğiniz çok doğru uzun yola cıktıgımda bos yolda allah ne verdiyse gitmeye calısıyorum ibre 110 u gecmıyor gele bide ruzgar varsa ınsan deliriyor. Ama ögreticilik kısmına gelirsekte ben motoru ybr de öğrendim ama viraş çalışması olsun fren çalışması olsun öyle ögrendim bir çıft lastık yaktım eğitim sürecinde ve ben bunları güclü bir motorda yapabilceğimi de düşünmüyorum ybr hafıf bır motor öyle yada boyle motoru kurtarıyorsun ama yeni başlayan biri olarak bunları buyuk motorda yapabilceiğimi düşünmüyorum .
Ama geri kalan düşüncelere katılıyorum uzun yol yapıp zevk almaya calısıyorum deliriyor insan bu yuzden maddi olarak en alabileceğim olan pulsara bakıyorum bende bu aralar
-
22 Temmuz 2016, 17:38
#34
Güzel kardeşim herkes senin gibi düşünmek zorunda mı?
Öyle motorcular biliyorum ki senin donup yüzüne bakmayacagin eski kırık dökük motor onun için can parçası
O yüzden senin için gereksiz olabilir ama dusuk bütçeli motor candır.
Ayrıca levent arkadaşa katılıyorum önemli olan amacın
Keyifli surusler.
-
22 Temmuz 2016, 18:26
#35
Tipik ybr kullanıcısıyım,ister kurye ister paketçi olarak görün umrumda değil
Geçenlerde 32000kmde debriyaj balata ve sacını değiştirdim,yüklü kullandığımdan bence erken bittirdim(not:Kullanıcı hatası) yağla beraber 50 lira
Yeri gelir en büyük cc bile yolda yetmez,altındakinin değerini bilin
Teldeki kuş,evdeki kuştan iyidir
-
22 Temmuz 2016, 18:44
#36
Commuter'ın neresine oturduğuna bağlı..
-
22 Temmuz 2016, 18:47
#37
Draconian adlı üyeden alıntı
Commuter'ın neresine oturduğuna bağlı..
ahahaha bu cevabı verecek başka birini tanımıyorum.
Cup'tan bile keyif alırım,bize motosiklet olsun ..
-
22 Temmuz 2016, 18:47
#38
Kursta surdugum kuba cgden aldigim zevki kendini motorumdan ya da arkadaslarin japon motorlarindan alamiyorum, ben kendi kafamda ciplaktan ya da sumotodan motordan gitmem gerektigini anladim mesela.
-
22 Temmuz 2016, 18:52
#39
İki iyi arkadaş iki ybr ile ara yollardan marmara ve ege'yi dolaşmıştık.Hayatımın en keyifli gezisiydi.Sonrasında daha yüksek hacimli motorlarla da yaptık benzer bir gezi, ne kadar yakıyor şurasından ses mi geliyor diye motorları düşünmekten geziden tat alamadık, çevremize odaklanamadık, geçtiğimiz yerlerin içinde olamadık.Eğer para sıkıntın varsa ucuz motor alıp hiç düşünmeden gezersin. Büyük motor alırsan da gezecek paran kalmaz, motor öylece yatar.Büyük ve otomatikman ağır motorlarla hemen her şey sıkıntılı.Bir yere oturuyorsun yemek yemeye, fiyatları şişiriyorlar, otele gitsen böyle, kamp kurmaya kalksan böyle.O büyük motor hep başına bela oluyor.Hiç sorunsuz sağlam falan da değiller.
-
22 Temmuz 2016, 19:14
#40
Hem büyük motorla gazı kökleyemezsin,bununla köklemenin verdiği zevk bir başka
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)