Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Rüzgar Problemi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Temmuz 2016
    SS Roadwin 250 Kullanmaya Çaışıyorum. Rüzgarlı Havalarda Çok Savuruyor, En Ufak Rüzgar Bile Korku ve Paniğe Sebep Oluyor. Tecrübelerinizi Anlatırmısınız? Özellikle ve Özellikle Boğaz Köprüsünde Yanımdan CBF150 Vespa Mondial KT150 ler Sorunsuz Sağdan Gidiyor Uyuz Oluyorum ve Sarsılmıyor. Tecrübeleriniizi Bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Senin pilotajınla alakalı bir durum, kendine güven motora hakim ol ve motorunu tanı..

  3. #3

    Üyelik
    15 Temmuz 2016
    Motoruma Fren Olarak Güvenim Sonsuz Ama Gidişte Güvenim Yok. Bu Güveni Nasıl Arttırabilirim.

  4. #4

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Lastik basınçlarını kontrol et.

  5. #5

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 250 ABS
    Aynı sorun bendede var millet yanımdan vızır vızır geçiyor.Nasıl yapıyorlar bilmiyorum.Vücudumun üst kısmını gayet gevşek tutuyorum gidonu sıkmıyorum ama yinede rüzgarla bir sağa bir sola savruluyorum bendede xmax var.Adamlara özenmiyor değilim hani süzülüp gidiyorlar ya.

  6. #6

    Üyelik
    27 Haziran 2016
    Ön tekerim pilot street arkta tekerim ise city grip. Bu lastiklerin psi değerleri kaçtır? lütfen şunun biligisini bir allahın kulu verebilirmi? :D

    Rüzgarda her türlü sallanacaksın, hızlı gitsen yavaş gitsen rüzgarı sağdan soldan her türlü aynı şiddete yiyeceksin o yüzden hızlı git motorun üzerine doğuru kapan ve motorla vicudunu bir tut çünkü sen ayrı motor ayrı rüzgar yerse sağ sola götünüz başınız kayar.
    dundanbiri bunu beğendi.

  7. #7
    CrazyBullet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Assen
    Motosikleti
    Honda RCV213, Yamaha YZR500
    Bende de aynı problem vardı, motosiklet hakimiyet eğitimiyle düzeldi.

  8. #8

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı ssCi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön tekerim pilot street arkta tekerim ise city grip. Bu lastiklerin psi değerleri kaçtır? lütfen şunun biligisini bir allahın kulu verebilirmi? :D

    Rüzgarda her türlü sallanacaksın, hızlı gitsen yavaş gitsen rüzgarı sağdan soldan her türlü aynı şiddete yiyeceksin o yüzden hızlı git motorun üzerine doğuru kapan ve motorla vicudunu bir tut çünkü sen ayrı motor ayrı rüzgar yerse sağ sola götünüz başınız kayar.
    En doğru bilgiyi motorunun kitapcığında bulursun

  9. #9

    Üyelik
    15 Temmuz 2016
    Alıntı kuvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En doğru bilgiyi motorunun kitapcığında bulursun
    rüzgarla ilgili birşey yazmıyor ve kitapçığım korece :D

  10. #10
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Rüzgarın olduğu tarafa doğru direnç oluşturmalı bunun için de vitesli motorlarda bir vites alttan gidilir. Scooter da gaz kolu ile devir yüksek tutularak rüzgara direnç oluşturulur. Korku ile sürekli gaz kesip sonra abanarak rüzgara direnmek, dengeyi bozar ve daha çok korku üretir. Virajdaki gibigaz kapatmadan sürüş önemlidir.
    Uzun tur camı, büyük arka çantalar, ince tabanlı lastik düşük tork rüzgara direnci zorlaştırır.
    Ben camlı cantali pcx ile büyük tehlike atlattım. Pulsar ve xenter ile çok rahat geçiyorum. Bilgi önemli ama eğitim motor da önemli. Eğitim almak iyidir. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    dundanbiri bunu beğendi.

  11. #11
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    alışma meselesi sanırım.Mootru tanıma meselesi.Ben ilk başlarda rüzgarda bayağı korkuyordum 100 e geldiğimde uççakmış gibi oluyordum kullandıkça rüzgarda 140 150 lerde rahatça gidiyorum.

  12. #12

    Üyelik
    27 Haziran 2016
    Alıntı kuvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En doğru bilgiyi motorunun kitapcığında bulursun
    Hacı lastikleri sonradan taktırdım orjinal lastikleri yok ki üzerinde, lastiğin üzerinde de değer falan yazmıyor yada ben bulamadım.

    Bu lastiklerin Psi değerini verin öne 31 arkaya 34 basıyorum genelde artçı ile kullanıyorum fakat tek giderken ki değerlerim ne olmalı?

  13. #13

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı Kirmizim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rüzgarla ilgili birşey yazmıyor ve kitapçığım korece :D
    Ben lastik psi değeri ile ilgili yazmıştım

  14. #14

    Üyelik
    15 Temmuz 2016
    Alıntı kuvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben lastik psi değeri ile ilgili yazmıştım
    Tamam şimdi oldu. Sağlam bir motosiklet servisi bulup bi bakıma sokmalıyım.

  15. #15
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Rüzgar işi tecrübe gerektiriyor, lastikleri iyi marka ve daha geniş olanlarla değişirsen çözüm olabilir, ben ön 110dan 120ye, arka 120den 140a çıkardım, çevre olarak eşdeğer lastik kullandım, anormal fark etti, sorun bitti...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)