Geçmiş olsun, umarım honda söz konusu malın ardında durur.
sürekli tek teker yapmadığınızı ve yağı kontrol etmemek gibi kullanıcı hatası olmadığını varsayıyorum.
dostum öncelikle geçmiş olsn ben manisada oturuyorum bizim bi arkadaşında izmirden manisaya dönerken motor kitlemiş. bakımsız bi motorda deyil 25 bindeydi galiba motoru garantide 1 hafta kalmıştı bitmesine usta tanıdık hemen garantiden halletti herşeyi.
arkasında durmazsa mahkemeye vericem ki düşünüyorum hızım 140 gidiyorum ekipman tastamam fakat motor biranda kontrolden çıkıp ben 140 ile biryere çarpsaydım sonum ne olurdu? ben servise her gittiğimde ses geliyor diye söylüyordum onlarda ses artarsa getir diyordu ( buraya yazıyordum olan biteni cbr250 başlığına) yağ pompasının çalışmaması kullanıcı hatası mıdır ?
şöyle söyleyeyim, bana arka dişlisi oynanmış stunt motoru versen bile teker beceremem ben ilk motor sürmeye başlarken 600rr artçısı olmuştum arkadaş teker yapınca bana göre olmadığını anladım
konudan anlaşıldığı üzere kullanıcı hatası değil başına gelen arkadaşlar varmış
Motor bugun itibariyle cikmis servisten.
Krank-piston-gömlek cart curt ne varsa değişmiş garanti kapsamında. Sehir disinda oldugum icin teslim alamadim motoru babam alacak. Uzun yola cikmaya korkar oldum motorla. Satmayi dusunuyorum
Büyük geçmiş olsun. Böyle şeylerde şu marka kötü, bu marka kaka demek doğru olmaz... Geçen aylarda da CBR cı bir arkadaş bloğu mu karteri mi ne patlatmıştı E-5'te. Yani adamlar on binlerce motosiklet üretiyor, binde bir olacak olay da illaki birine denk geliyor.
Ve 140la gidilmez, motoru sürekli üst devirlerde zorlarsın diyen abimiz, ben 250 cc motorumla 140 gördüğümde daha 7.000-7.500 devir civarında oluyor motor Max. torkunu da 8k rpm de verdiğine göre bırakın zorlamayı daha yeni canlanmış oluyor motor Hani Nasreddin Hoca fıkrasındaki gibi "hırsızın hiç mi suçu yok?" Niye suçu arkadaşa yükleme peşinde millet Honda mühendisleri/çalışanları falan evliya mı? Hata yapamaz mı?
Selametle...
HYO-GT250R
İstanbul
Kardeşim büyük geçmiş olsun, çok daha beteri de olabilirdi. Hallederler bir sorun olmaz, merak etme. Masrafı olur olmaz çok olur önemli değil, cana geleceğine mala gelsin:
https://www.youtube.com/watch?v=AvPO7fRDTGw
(motor gitmiş, yağ yola ve arka tekere akmış)
Geçmiş olsun. Videoda çok fena bi an düşündüm altımda bmw yolda patlamışım öyle önümden mondiler zondiler çatır çatır geçiyor üüüüü cinayet sebebi çok kötü çok kötü
Çok geçmiş olsun hocam, iyi ki hareket halinde kitlememiş motosikletiniz.
Eski cbr 250 sonra suzuki inazuma ve hali hazırda ktm rc 250 abs kullanıcısı olarak bu segmentte ;
Anlaşılıyor ki bu segmentte alınacak SUZUKİ İNAZUMA & KTM RC 250 & KAWASAKİ NİNJA 250 SL kaldı.
koşun lan koşun r25 ciler, bakın cbr da motor kitlemiş!!!
şaka bi yana çok geçmiş olsun kardeşim, bir motorda başa gelmesi en son istenecek arızalardan biri. uzun yıllar önce zx-9 da başıma gelmişti, bi şahin parasına maloldu.
140 olayına gelince; evet tamam sürekli 80-90 la gidilmez, ama sürekli red-line a yakında gidilmez. evet bu motorlar 180-190 ı görebilir belki, ama farzet ben 120 kiloluk halter barını kaldırıyoru, fakat bunu günde en fazla uzun aralıklarla 2 defa yapabiliyorum
youtube da, bloglarda izliyorum r25 ve cbr 250 lili arakadaşları, rpm hep redlinelarda, sanki hasbam pistte gidiyor, 130-140 giderken viraj girişlerinde çat-çut 2. vitese çekmeler, 3. viteste 150 nin üstüne çıkmaya çalışmalar. hep fazla video izlemekten bunlar.
Bahsettiğiniz motorlar bir Honda, Yamaha kadar ilgi görmedi.
Görselerdi motorlar daha çok satacak, daha çok çeşitli adamlar kullanacak, motorlarda değişik sorunlar ortaya çıkacak, tırnak içerisinde belirttiğimiz sorunlu seriler de ülkeye ayak basmış olacaktı belki de.
Bundan dolayı bence kullandığınız tabir biraz desteksiz durumda.
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
geçmiş olsun böyle sorunlar insanı motordan soğutuyor. Yolda bende çok müzik dinliyorum ama motor sesini gerçekten hiç duyulmuyor:(
bu sorun benim ve bi çok cbr250 kullanıcısının başına geldi ne yazık ki benim motor o zaman 2012 modeldi cbr250 nin forumunda yazmıştım bu sitede siz şansınızı fazla zorlamışsınız neyse ki size bi şey olmamış geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
Yağ parası da vermeyeceksiniz, rodaj yağı koyuyorlar ve sıfırdan başlıyorsunuz.
Malesef verecekmisiz yag parasini.
Yag-yag filtresi-sogutma sivilari v.s degisti 140 lira ucret cikmis. Yapacak bisey yok buna sukrediyorum. Zaten istanbula tasima 400-500 liraya denk geldi hemen hemen. Canima gelmedi onada sukur.
Allah hepinizi korusun bu durum gercekten cok cok psikoloji bozuyor. Abime aldigimiz pulsar'i istanbuldan izmir'e tirsa tirsa 6 saatte getirdim. Uzun yola cikmaya korkar oldum satip araba almayi bile dusunuyorum.
Geçmiş olsun.
Ama aklinda olsun, az daha koyup Japon yamaha yada honda alsaydin bunlar basina...... Lan?!
Hocam sizin motosiklette bir şıkırtı vardı sanırım cbr 250r sayfasına yazmıştınız. Bu motor kitlemesinin sebebi olabilir mi benim motosikletten de şıkırtı geliyor 2014 cbr250r.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)