Benim bildiğim anahtar soketine ışık gelecek, lastikler Michelin olacak ve euro4 gelecek. Kampana kombine devam. Yürüyen aksam zaten son sistem. Yani aynı tas aynı pcx
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
Benim bildiğim anahtar soketine ışık gelecek, lastikler Michelin olacak ve euro4 gelecek. Kampana kombine devam. Yürüyen aksam zaten son sistem. Yani aynı tas aynı pcx. Belki laciverti gelir
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------
Benim bildiğim anahtar soketine ışık gelecek, lastikler Michelin olacak ve euro4 gelecek. Kampana kombine devam. Yürüyen aksam zaten son sistem. Yani aynı tas aynı pcx. Belki laciverti gelir
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------
Benim bildiğim anahtar soketine ışık gelecek, lastikler Michelin olacak ve euro4 gelecek. Kampana kombine devam. Yürüyen aksam zaten son sistem. Yani aynı tas aynı pcx
Anlam veremedi.
Size bu motoru zorla mı sattılar?
Vites debriyaj diyorsunuz amA hala debriyajlı da olur arayışı nedir?
Size en uygunu şöförlü özel araç.
Mümkünse hava yer ve deniz kullanımlı...
Yazdıklarımı ya okumadınız ya da cidden anlamadınız ya da motosikletlerle alakalı hiç bilginiz yok...
Kimse kimseye zorla mal satamaz. İnsanlar bir ürünü alıp daha sonra amacına hizmet etmediğini düşünüp pişman olabilirler. Benim yaşadığım da tam olarak bu. Çok severek aldım bu mototsikleti fakat katlanabileceğimi düşündüğüm (uzunca bahsettim anlayarak okuyun lütfen) bazı hususlardan gına gelmeye başladı bunun nesi garip? Teori ve pratik farklı olabilir, tecrübeyle sabitlenir.
Vitesli olmaz ama vitesli olur demişim? O paragrafı bi kopyalarmısınız? Scooter v kayışlıdır, cvt şanzumanla çalışır. Oranları belli olmayan bir kayışlı vites sistemi vardır, sonsuz viteslidir yani manuel vites attırmak mümkün değildir. (google yazın çok detaylı doküman mevcut.) Dolayısıyla sadece gaz ve fren vardır. Bu sistem kayışlı olduğundan kayış, zincir gibi sürekli bakım gerektirmez. Vakti zamanı gelince değiştirilir.
Yazdıklarımdan gram bişi anlamadan yazmış olmak için yazdığınızı görüyorum. Bu yüzden son cümleniz saçmalık abidesi. Ona yorum yapmayacağım...
Merhaba ,
Bende size yakın sebeplerle Inazuma yı satıp Nmax aldım. Çok doğru bir karar vermişim onu anlıyorum. Sakın yanlış anlaşılmasın Inazuma inanılmaz güzel bir motor kesinlikle ama ben işe gidip gelmek için kullanıyorum ve sürekli trafik içerisindeyim scooter ın rahatlığı inanılmaz bir şey yorulmuyorsunuz. Nmax ile ilgili şunu söyleyebilirim ayakları öne doğru uzatma sürüş keyfini baya bir arttırıyor, benzin sarfiyatı inanılmaz herhalde ben işe metro ve metrobüs ile gitsem öğrenci kartım olmasına rağmen bu daha uyguna geliyor (köprü ücreti haric).
Bir tek eksisi şu benim için, eğer taşlık ve girintili yolda çok fazla giderseniz biraz can sıkıcı olabiliyor (biraz sert sele ve amortisör) ama onun haricinde ben bir eksikliğini hissetmedim. Bunun dışında bagaj a fullface kask ve eldiven, balaklava ufak tefek başka şeyler rahatlıkla koyabiliyorsunuz. Ön taraftaki gözlerin bir tanesine ben disk kilidini koyuyorum baya bir yeterli bence. İşe giderken kaskın yerine notebook'un çantası ile rahatça sığıyor.
Özetle ben tavsiye edebilirim ama siz bence gidip bir test sürüşü yapın daha sonra karar vermeniz daha doğru olur.
Sormayın yaaa bi baktım 4 kez yollamış. Halbuki bana gönderilmedi dedi
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------
Yapıcı, tecrübeye dayalı, bilgilendirici ve yönlendirici içerikli yorumınuz için teşekkür ederim. Önce motosikletimi satmam gerekli. Söylediklerinizi dikkate alacağım.
250 cc bi scooter bakmanı öneririm. pcx e her kask sığmıyor. agv k3 sv M-L beden elimde geziyorum. uzun yolda işkence gibi sürekli arkanı kollamak zorunda kalıyorsun. max hız 100-110km/s o da tapa gaz gidersen. tapa gaz gittiğinde de 3lt/100km yi geçiyorsun. ben en son bayramda çanakkaleden dönerken 3,6 lt yi gördüm. benim motorla da alakalı olabilir. ayrıca kamyon falan sollayamıyorsun.
onun haricinde istanbulda her gün köprü geçiyorum. 15-15 git gel 30 km yapıyorum. ş.içi 2,5 lt yi geçmiyor ve hızı oldukça yeterli. ben hep şehir içi takılcam diyorsan arkaya topcase le beraber senin için oldukça yeterli olacaktır. ama sollama olaylarını unut
sen al bi x city 250.kullanmaya başla.sonuçta para senin mal senin.
Yapıcı, tecrübeye dayalı, bilgilendirici ve yönlendirici içerikli yorumınuz için size de teşekkür ederim. Evet bi abimizle pcx 125 ile kefkene gittik cidden çok sıkıntılıydı. Şahsen burgman 200 bakmaya başladım. Bütçeme göre en uygun scooterı bulmaya çalışacağım artık Önce motosikletimi satmam gerekli..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
Xcity ne yazık ki bence pek rahat değil. Yamaha hakkında parça kalitesi olarak çok güzel şeyler duymuyorum. Xcitynin oturuş pozisyonu hoşuma gitmedi. Yine de bir kez daha değerlendirmeyi düşünüyorum. Dediğim gibi önce elimdekini elden çıkarmalıyım.
Ulaşım Aracı olarak kullanıyorsanız motoru ve full ekipman geziyorsanız hangi motoru alırsanız alın ekipmanları inince gezdirmek hep biraz dert olucak size. Bundan kurtuluş yok . Bende Taze bir motorcu ve cbf kullanıcısı olarak topcasime mont,eldiven,bellik,Disk klidi, zincir yagını koyuyorum dışarda bir tek kaskım elimde kalıyor o da çok problem degil. Ama giyinip soyunmam 5 dakikamı alıyorum her seferinde tabi bu inip bindikçe daha serileşiyor.
Xmax 250 aynen kafan rahat olsun kardesim miss gibi, herseyi alir, kiz arkadaşını al bide mis mis gez )
pcx ve nmax ile maxiscooterların bagaj hacmi arasında çok fark vark + büyük şehirde hem otomatik vitesin verdiği hantallık hem de 125-150 cc nin yetersizliği sizi tehlikede bırakacak durumlara yol açabilir, maxiscooter yakıt konusunda dezavantajlı olur ama tekrar bi gözden geçirin derim
Hocam iyi diyorsunuz da xmaxi alan da pişman almayan da.. Sağından solundan ses geliyormuş diyorlat. Anladığım kadarıyla malzeme kalitesi düşük?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
Şahsen ben 3 küsürlü yakıtlara alıştım ama 4 ve üstünü görürsem bu beni mutsuz eder.
Hocam senin adres belli, burgman 200 abs senin bütün ihtiyaçlarına cevap verebilecek bir alet. Hem parça kalitesi, hem bagaj, hem de 200 cc rakiplerine göre daha kuvvetli (18,4 hp) Suzuki burgmanın 250 sini yapsa şöyle 25hp motor tadından yenmeyecek, belki de var ama Türkiye ye getirmiyorlar.
Hocam ancak kısmen katılabiliyorum:
1. evet ama kayış değişimi, varyatör bakımı değişimi ve temizliği var. 125/150cc'likler gene neyse ama daha büyük hacimli sukuterlerin bakımları epeyce tuzlu. Misal 125cc sukuter kayışı japon Bando marka 15-20TL 250cc... Ya de ön varyatör 125cc Çinli sukuterin ön varyatörü 25-40TL 250cc
2. Doğrudur. Kask sığmıyor, birçok insan dert ediyor ama bagaj çok işe yarıyor.
3. Çoğunlukla doğru ama büyük hacimliler epeyce sürat yapabiliyor. En güzeli sukuterler çok iyi kalkış yapıyor.
4. Tam tersi aynı otomatik arabadaki gibi aynı hacimli motordan 1 lt daha fazla yakar.
5. motoruna göre değişir, özellikle de italyan olanlarda
6. hiç belli olmaz. Sukuterler bazı yerlerde daha çok kazaya karışıyor.
7. o da belli olmaz, her motor çalınabilir. Anca ikinci cihan harbinden çıkmış gibi olanlara pek bakmayabilirler.
8. sizin motora da çanta takılır, sizin motorla da uzun yola çıkılır. Ha AEA'nın kanalında en güzel örneği mevcut Gökhan Eren Hoca 250cc'lik motorla 70000km'yi devirdi.
9. kesinlikle yanlış.
10. Duruma göre değişir. Dizinizin arasında bir şey yok. Denge olayı debriyajlı motordan farklıdır. su sıçratma konusunda haklısınız epeyce koruma sağlıyor.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)