Ktm rc 200 hakkında bilgi paylaşım yapabilir misiniz ?
Reklamlar
-
Merhabalar bu gün ktm rc 200 bakmaya gittim.
Sormak istediklerim ktm rc 200 de kaydırmalı debriyaj var mı?
Motosikletin son süratı 137 bunu ktm serviste yazılım ile yükselte biliyor muyuz?
Ktm rc 200 motosikletin yağ degişimi 1000km de bir değil mi motosiklet sahibi 1000km bakımı yapıldı bir sonraki 7500km de yağ değişimi olacak her 1000km de degil dedi şaşırdım ktm de periodik bakımlar diger markalara göre biraz daha uzun süreli oluyor onu biliyorum ama her 1000km de bir yağ değişimi olmuyor mu?
Ve son olarak motosiklet'te yan grenaj da cizikler elcik ve debriyaj kapağında cizikler var düşmüş gibi ama öyle çokta abartılacak birşey degil parça fiyatları nasıl elcik için motosiklet sahibi çifti için 60tl dedi uygun geldi yan grenaj bildigim forumda gördügüm kadarı ile 400 500tl arası, debriyaj kapağı fiyatını bilmiyorum ne kadar dır ?
Biraz uzun oldu sormak istediklerim ama öğrekmek güzeldir başka forumlarda üyeliğim var ama motosiklet üzerine değil bilgisayar donanım üzerine.
Yaşım 20 a2 ve b sınıfı ehliyet var yeni aldım.
15bin km scooter tecrübem ve kendi scooter motosikletimi sürerken arkadaşlarımın motosikletlerinde tecrübelerim oldu yaklaşım 5bin km kadar 125cc 200cc 250cc kullandım yani kendime güveniyorum bu alıcağım motosiklet ilk vitesli motosikletim tatlı tatlı sürmek arada gazlamak işe gidip gelmek için düşünüyorum.
R25 cbr 250 düşünmüyorum aklımda sadece ninja 250sl ile ktm rc 200 motosiklet var güç bakımından ninja daha iyi ama çokta önemli degil yazılım ile artarsa zaten bu sezon veya 2 sezon binecegim şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
http://www.motosiklet.net/forum/supe...r-250r-mi.html
Bu linkte işini görür hocam uzman arkadaşlar baya bir yorum yazmışlar.
-
Konuyu okudum yazan arkadaşların yorumunu okudum ama açtığım konudaki soruların hiç birine cevap veya soru sorun bir yazı göremedim.
Rahatsızlık tasarım vb konulara hiç girmeye gerek yok cbr 250 modelini eledim agır ve tasarımı iyi olmadığı için.
Ktm rc 250 şuan diger masraflar ekipmanlar ile bütçemi aşıyor yoksa konu açmadan alacağım ve herkesin almasını istedigim bir motosiklet.
Yamaha r25 benim şuan hem bütçemi hemde ihtiyacımın fazla dışında ve her yerde r25 var farklı ve özellikli olmasını istedigim için yamaha r25 de eledim.
Ninja 250sl aklımda abs li versiyonu da var bulunduğum ilde ama ktm tasarımı ve almak istedigim motosikletin powerparts ürünleri olması ön cam orjinele göre farklı,özel turuncu grenaj,powerparts jel konfor sele var ve bütçem max 12bin ile 12.500tl motosiklet için ekipmanlar vs haric umarım sorduğum soruların cevabını alabilirim
-
-
Sen marka modeli secmissin zaten. Param olsa bnde 250 duke alicam ama yok hic dusunme artik para biriktirmeye bak derim
-
Parayı biriktirdim o konuda bir sıkıntı yok sadece kafama takılan sorular var onları öğrendikten sonra 2 motosiklet arasında seçim yapacagım.
Aklımdaki en önemli soru ktm rc 200 de kaydırmalı debriyaj var mı/ yağ değişimi her 1000km de bir mi yoksa motosiklet sahibinin söyledigi gibi 1000km bakımı yapılmış yağ felan değişmiş bir sonraki yağ değişimi 7500km de olacakmış böyle birşeyin mümkün oldugunu sanmıyorum benim bildigim 1000km de bir yağ degişir 5000 6000km bir değil, benim düşündüğüm gibi 1000km de bir yağ degişimi doğru ise almak istedigim motosiklet 3500km de 1000km de yağ degişimi olduysa üzerinden 2500km geçmiş yağ degişmemiş motorda sıkıntı olabilir.
Sadece 2 soruma cevap bulabilirsem kararımı vermek daha kolay olacak.
Bu arada ktm rc 200 ile ninja 250sl arasında kaldım hafta içi ninja 250sl bakmaya gidecegim ama ktm de aklıma takılan 2 soruya cevap bulabilirsem herşey daha güzel olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:32 ----------
En iyisi ben ktm bayisini arayıp sorayım forumda cevap bulamıyacagım.
-
Kaydirmali deb. 250 ve ustlerde var. O bakimlar yag bakimi degil sadece. 1000 km de rodajda icin konan yag degisiyo. Sonra duruma gore sen bin bin bes km de gene degis yagini. Ktm nin uzun aralikli servis zamani parca kalitesinden dolayi yani iyi bisi. Ama bu senin motoru arada servise goturmene engel degil ses mi geliyo randuman mi dustu benzin fazla mi yakmaya basladi motor sana zaten beni bi servise gotur demeye baslamistir. 2. El rc200 alma derim git rc125 al daha iyi rc 250 ne bilim abs lisini al. 200 lukte abs yok. Son hiz icinde devir kesiciyi kaldirir servis bende sormustum ama garanti kapsami disi kalir dedi. Tabi 2. El alacaksan garantisi yoksa kaldirirsin. Benim gibi motora yeni baslayanlardansin saniyorum. Ss yi salla be naked al duke 250 mis gibi.
-
-
Hem Rc390, hem Rc200 modeline binme şansım oldu. Rc200 daha eğlenceli ve gazlamaya istekli bir motor. Ben çok beğenmiştim.
Kaydırmalı debriyaj yok, Türkiye'ye gelen ilk bir kaç model haricinde ABs de yok. Bu her iki opsiyonun olması her ne kadar iyi bir şey olsa da, bu durum motorun keyifli olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
Yağ değişimi ilk 1000 kilometre sonrasında markaya göre 5-6 veya 7500'de bir yapılıyor. Son hız 137, belki internette iptale dair bir şeyler bulunur ama çok da gerekli değil bence.
Ben bu tarz bir motor arıyor olsam, Rc200'ü kesin alırdım.
-
17 Temmuz 2016, 09:59
#10
Merhaba.
Rc 200 de kaydırmalı debriyaj yok. Kesici kalkar ancak bence kaldırılmamalı. Adamlar onu boşuna koymamışlar sonuçta. Bu motor son süratten önce tork ve kalkışı düsünüp yapılmış. İstesenizde düz yolda 140'lara çıkamıyorsunuz zaten.
Bakım aralığı hakkında doğru söylemiş. 1000-7500-15000-22500 km diye gidiyor bakımlar. Tabi ki uzun aralığı beklemeden yağ değişmeli bence. Motor ve vites geçişleri rahatlıyor.
Eğer boyunuz 1.70 civarlarındaysa bence Ninja alın. Hem abs var hemde çift silindir diye biliyorum. Ayrıca son hız konusunda daha performanslı.
-
17 Temmuz 2016, 13:29
#11
-
17 Temmuz 2016, 13:31
#12
Murat_bona adlı üyeden alıntı
Bilgi için teşekkürler. Yazılım düşünmenin nedeni yzf r125 137km yapabiliyor veya pulsar 200ns 150km yapabiliyor ama ktm neden racing bir 200cc motorda 137km hız sınırı koymuş motosikletini almak istedigim arkadaş bajaj pulsar yazılımı ile arttırılabilir garanti dışı olmaz dedi.
Boyum 175 üstü
ninja 250sl daha önce görmüştüm hafta içi bakmaya gidecegim bakalım duruma göre son değerlendirmeyi yapacagım bu arada 2 almak istedigim motosikletin özelliklerini yazayım belki tercih ve avantaj görsellik kalite bakımından seçim yapmama yardımcı olacak arkadaşlar olur.
Ktm rc200 26hp son sürat 137km
Motosiklette standart özellikler haricinde ktm powerparts jel konfor sele,özel aerodinamik ön cam,ktm turuncu kaplama var yani 1000 1500tl ekstra var. Motosiklet 3500km de.
Kawasaki ninja 250sl de avantaj olarak abs frenler 28hp olması ve son sürat 165km ama eksi yon olarak ktm rc 200 modeline göre süspansiyonları ve tasarımı beni 2 motor arasında arada bırakıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
Bu arada hem ktm rc 200 hemde ninja 250sl km bakımından aynı biri 3500km digeri 2500km de, fiyat bakımından da aynı fiyat aralıgında lastikler birisi metzeler birisi dunlop
Son hızı Kısmışlar Torku Arttırmışlar Hocam
-
17 Temmuz 2016, 13:36
#13
Eğer son hız arıyorsanız yanlış yerdesiniz. R125 kaliteli bir motor ama Rc 200 karşısında performans gösteremez. Son hızdan çok o hıza kaç saniyede çıktığı önemli.
KTM biraz arazi alışkanlığıyla motor üretiyor. Torku yüksek, titreşimli, haylaz.
-
17 Temmuz 2016, 13:44
#14
Yani son bahsi geçen motosikletlerin son hızları bir bir'lerine yakın olsada ktm rc 200 yzf r125 motosiklete göre daha torklu olduğu için hızlanması daha seri teşekkürler bilği için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------
Tamamdır herkese teşekkürler hafta içi ninja 250sl motosiklete bakmaya gideceğim ve 1 kaç haftaya karar verecegim herkesin tekeri düz bassın
-
17 Temmuz 2016, 16:07
#15
İlla krenajlı motor almak zorundamısın?Kavasakinin parça fiyatlarından korkmuyorsan nınjayı almadan önce z250 sl yakından gör üstüne otur derim.Renk olarak nınja slyi beğendiysen z250 rengine aşık olursun gözünü alamazsın.
-
17 Temmuz 2016, 16:27
#16
Usta tabiki kawasaki al.latik masrafın yok,daha performanslı,bulursan abs seçeneği var,kaydırmalı debriyaja çok takılma viraja girmeden işe yarayan bi olay ama tapa gaz falan gitmen gerek.açıkcası aptal değilsen gerek kalmaz ama olsa iyi olurmu evet.ıslak yolda falan işe baya bi yarar.boyun bence 1 75 demişsin rahat edersin kawasakide.evet ktm çok güzel ama daha mantıklı seçenek var.200 le 250 lilik kıyaslamak adil değil zaten.
-
17 Temmuz 2016, 17:20
#17
Tek silindir motor sıkar insanı ya, ben sıkıldım biraz mesela. 250rr çıkarsa onu alırım çıkmazsa mecbur 4 silindir alıcam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)