Bajaj motoref bana ve arkadasima ozensizlik
Reklamlar
-
Merhaba alt kisma yazdim konu acilmadi buraya yazmak zorunda hisettim ben ve arkadasim pulsar 150 ns sahibiyiz arkadasimin akusunde beyaz sivilar fiskirmaya basladi fotograflarinida koyacam.Motorefe gittik ve iplenmedik bu kadar net. Basvurumuzu red etmisler yapamayiz dediler boyle servis anlayisi boyle rezalet mi olur? Biliyorum kizacaksaniz ama sozum bajaj sahiplerine bu adamlara bulasmayin derim esnaflik motorlarini satana kadar...
http://imageshack.com/a/img924/4136/NXs6uY.jpg
http://imageshack.com/a/img923/9135/LUxbJw.png
Reklamlar
-
arkadaşlar mağdur olan arkadası benim hal böyleyken bu durumu kullanıcı hatası adı altında basvurumu reddettiler. motorun amörtsörü egzozu çamurluğu garajımın zemini heryer sülfirik asitten kaynaklı köpürmüş metal dolu. ben o parçaları da değiştiririm diye düşünürken aküyü bile değiştirmiyolar. kendi hatalarını kullanıcıya yıkmak bu kadar şatafatla satılan markanın harcı olmasaydı keşke
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
http://imageshack.com/a/img922/1370/TGJ3za.jpg
http://imageshack.com/a/img922/7777/abJepw.jpg
http://imageshack.com/a/img923/15/UMbm0O.png
bunlarda rezaletin görüntüleri. reddettikleri başvurunun sonuçları
-
Evet arkadaşlar gerçekten motoref'deki insanlar kendilerini bir ilah bir öncü gibi görüp sanki dünyada usta kalmamışta tek onlar varmış gibi bir davranış biçimindeler eğer sizde bajaj sahibiyseniz ve doğal olarak gittiğiniz ustadan hoş muhabbet güleryüz istiyorsanız kesinlikle motoref'e gitmeyin.Saygılar.
-
Bajajın motoru sonra çıkar oyunu.
-
balamir01 adlı üyeden alıntı
Bajajın motoru sonra çıkar oyunu.
+1...bu alet tam bi fiyasko...
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
+1...bu alet tam bi fiyasko...
Ben VanVanı almadan önce geçiş motoru alayım, pasımı atayım diyordum, iyi ki almamışım geçiş motoru bana geçecekmiş. Yakın bir kaç dostumdan öğrendim sıkıntıları olduğunu almadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
BurnRubber adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar gerçekten motoref'deki insanlar kendilerini bir ilah bir öncü gibi görüp sanki dünyada usta kalmamışta tek onlar varmış gibi bir davranış biçimindeler eğer sizde bajaj sahibiyseniz ve doğal olarak gittiğiniz ustadan hoş muhabbet güleryüz istiyorsanız kesinlikle motoref'e gitmeyin.Saygılar.
Bir de CENGİZ MOTOR vardı. Adama telefon ettim, kampanya yapmışsın beni de bilgilendi dedim, demez olaydım. "ORDA YAZIYOR KARDEŞİM NE SORUN SEN" diyor. düşünsene bu elemana motorumun aküsü sıkıntı napacaz dediğini.
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez boyunum!
-
Akü değişti mi ? Motosiklet garanti kapsamında mı ?
-
garanti kapsamında ama kendi hatalarını düzeltmiceklerse garantinin bi muhabbeti yok ki
-
şimdi ekrem ata gelecek mağdur arkadaştan bilgi alıp servisi arayacak ve muhtemelen sorun halledilecek.
işte bu bajaj'ın neden türkiyede asla bir honda ve yamahaya rakip olamayacağının kanıtıdır. servislerle ilgili açılan bu kaçıncı konu? büyük markaysanız pazarlama müdürüne ihtiyaç duymadan olayı halledeceksiniz. kaldi ki her sıkıntı yaşayan da sorununu buraya yazmak zorunda değil.
-
14 Temmuz 2016, 23:48
#10
Aynı sorun benim başıma geldi. NS150 başlığında bir kaç sayfa önce konuşuldu. Aküden akan asitten dolayı egzost kutusu ve arka amortisörüm garanti kapsamında değiştirildi. Ayrıca başka bir akü verildi. Başka bir servise gidip sorunu anlatın ve Ekrem Ata beyi de bilgilendirin hem sorunu hem de ilgilenmeyen servisi şikayet edin. Benim sorunumu çözdü sağolsun, inşallah sizinkini de çözer.
Kendisine burdan e-mail atabilirsiniz;
ekrem_ata@kuralkan.com.tr
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
şimdi ekrem ata gelecek mağdur arkadaştan bilgi alıp servisi arayacak ve muhtemelen sorun halledilecek.
işte bu bajaj'ın neden türkiyede asla bir honda ve yamahaya rakip olamayacağının kanıtıdır. servislerle ilgili açılan bu kaçıncı konu? büyük markaysanız pazarlama müdürüne ihtiyaç duymadan olayı halledeceksiniz. kaldi ki her sıkıntı yaşayan da sorununu buraya yazmak zorunda değil.
Valla İzmir'deki tek Yamaha servis/bayiisi hakkında da çok şikayet var ama hiç bir şey yapılmıyor bu konuda. Kime şikayet etsen iplenmiyorsun açıkçası. En azından Bajaj'da birileri sizi dinliyor.
-
14 Temmuz 2016, 23:58
#11
.
bırak üstüne dökülen parçaları aküyü değiştirmediler ya hala asit dökülüyo parçaların üstüne. sıcak suyla temizlemeye çalıştım çıkmıyo işlemiş boyanın altına.
-
15 Temmuz 2016, 00:00
#12
tukakacılar toplanmış...
sat bi ybr al , van van al vın vın gidersin.
servisi şikayet eden bi mail yazın. Ben servistende motordanda memnunum şu ana kadar ki tek kronik denebilecek sorunu öksürmeymiş bende yasadım onuda bugun hallettiler.
-
15 Temmuz 2016, 00:07
#13
Merhaba, foruma yeni üye oldum ve bu ilk mesajım. Öncelikle herkese selamlar.
Çok geçmiş olsun. Malesef aküden akan asit motorun birçok parçasına zarar veriyor, kuru tip akü kullanılsa daha iyi olurmuş. Ben de Pazartesi günü Pulsar 200 Ns aldım ve bayiye akülerden sızıntı olduğu ile ilgili şikayetlerden bahsettim. Bu problemin binde bir yaşandığını ve garantiden ücretsiz olarak değiştirdiklerini iletti. Sizin bayiniz değişimi reddediyor ise Kuralkan'la görüşmekte fayda var.
İstanbul'dan Bajaj satın almayı düşünenlerin Kadıköy Bay Moto'ya gitmelerini tavsiye ederim.Baybars usta ve ablası Başak Hanım hem çok ilgililer hem de tüm sorunları hızlıca çözüyorlar.
-
15 Temmuz 2016, 00:16
#14
Bajaji kotuleyenleri es geciyorum biraz tuhaflar zira. Motorun hic bir sekilde halledilemeyecek sorunu yok nefis bir alet bence sinifinin en iyisi ...Ben ve arkadasim burada sadece bayinin ozensizligini yazdik herkese boyle yapiyorlar cunku...Bajaj kullanicilari ve mustakbel bajaj kullanicilari cekinmeden alin piyasadaki en iyi f/p urunlerinden biri.Bu ozensiz bayi sorunu ve aku problemi hallolursa cok daha iyi olur herkese tesekkurler
-
15 Temmuz 2016, 00:18
#15
Bajaj servisleri patır patır dökülüyor agalar birazdan bu serviste üye olup özür dilerse yada dilettirirlerse şaşırmam
-
15 Temmuz 2016, 00:38
#16
Aynı fiyata Honda ya da Yamaha'da alabilirdiniz, neden Bajaj aldınız ? Bu tür markaların satış sonrası hizmeti kötü oluyor, bazı istisnalar olabilir, ama çoğu böyledir.
-
15 Temmuz 2016, 01:02
#17
Kamix adlı üyeden alıntı
Aynı fiyata Honda ya da Yamaha'da alabilirdiniz, neden Bajaj aldınız ? Bu tür markaların satış sonrası hizmeti kötü oluyor, bazı istisnalar olabilir, ama çoğu böyledir.
Ybrci kardesim o ciliz, bisiklete motordan daha cok benzeyen seyi sevmiyorum.Dusuk cc hondalar cirkinlik abidesi servis haric bi problem yokk!
-
15 Temmuz 2016, 01:57
#18
allah askına bir boş yapmayın konu hakkında fikriniz ve ya öneriniz yoksa girmeyin abicim başlığa.Ybr kullanıyorsan pulsar kullanmadıysan sagdan soldan duyduğun boş lafları yazma abicim net ya, bu kadar basit devam et ybr'ne.
-
15 Temmuz 2016, 02:10
#19
Eveet f/p ve Bajaj düşmanları gelmiş buraya. Hoşgelmişler. Size şunu söyleme gereği duydum, ön yargılarınızdan vazgeçin. Bu motoru örnek veriyorum Honda yada Yamaha üretse idi, emin olun fiyatı 9000-10000 TL'den aşağı olmazdı. Kardeşim parası ve zevki ister gider gider pulsar alır ister ybr, cbf alır. Gelip burada 10 beygirlik motorla 17 beygirlik motora düşman olmayın (küçümsemek amacım yok.). Her motorda kronik sorun çıkabilir. Örneğin Yamaha Yzf R1'de bilenler bilir şanzıman sorunu çıktı. Koskoca 1000 lik motor. Çoğu insan 1 ay motorsuz kaldı. E hadi sayın ybrciler bunada karşı çıkın. R25 ve MT25'in yağ süzgeci sorunundan bahsetmiyorum bile... Ben yaklaşık 2 ay önce pulsar ns150 aldım. Başlangıç motorum. Bende ne akü sorunu oldu nede başka bir sorun. Sadece yüksek devirlerde tekleme sorunu vardı oda 2 dk. da halledildi servisim saolsun. Kötülemeden önce bir daha düşünün. Bir motorun üstünde Honda, Yamaha logosu olunca 10000 tl gözden çıkartılır ama konu hint markası olunca "o neymiş git honda al rahat et, yamaha al keyfine bak" olur. İyi forumlar...
-
15 Temmuz 2016, 02:41
#20
Arkadasım tüketici hakem heyetine gidin bilirkişiler bunun sizden kaynaklı olmadığını ürünün garanti kapsamında oldugunu teyit eder belge verirler bununla yapmıyorlarsa tuketici mahkemesine başvurun işiniz hallolur valla hep diyorum aküler dakdik aga kendi kendine bozulur kısa devre yapar saat sıforlar beyin resetler suyu akar motoru bok eder amartisor maşa eksoz gibi ulan adam sıfır motor alacak boktan akünün suyu akacak sonra eksoza sprey boya oraya buraya boya yamalı ördek olacak müşteri bu sorun hep vardı neden ısrarla şu aküler değişmezki markanızı tercih etmiş müşterilerinizin canını boyle basit birşey için sıkmaya değermi sıfır aldıkları üründe bu duyguyu yaşamaları şevki kırılacak motordan soğuyacak o aküler bedavamı geliyor para veriyorsunuz gene farklı bir marka alın kanuninin verdiği akü bile daha iyi yeminlen heleki arkadaşların sorunu çözülmek yerine bide red cevabı alınmış ayıp valla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)