merhaba motorumu degistirmek istiyorum ikinci motorum olacak 16 bin tl bütçe ayırdım düsunçem sıfır ve 250cc lik bir makıne almak hangi motorları tavsiye edersiniz ve 1.86 boyunda 89 kgmım
merhaba motorumu degistirmek istiyorum ikinci motorum olacak 16 bin tl bütçe ayırdım düsunçem sıfır ve 250cc lik bir makıne almak hangi motorları tavsiye edersiniz ve 1.86 boyunda 89 kgmım
Hmmm , en uygunu 250cc Trial .
Havanda su döğüyorum , içine karabiber atarsam altın olurmu?
Direkt ABS'li, kaydırmalı debriyajlı, on numara lastikli, etrafta çokça bulunmayan KTM Duke 250 ABS öneririm ama boyun biraz fazla kaçar gibi geliyor, benim boyum 183 cm, eğer ABS ve kaydırmalı debriyaj güzel de olmasa da olur, ikinci elide sağlam akar kokar bişey olsun dersen Yamaha Yzf R25, yol yaparım şehirdışı çıkarım üzerinde totom ağrımasın sorun çıkarmasın sağlam olsun bizim olsun dersen Suzuki İnazuma, az olsun öz olsun az yaksın çok kaçmasada idare eder derece kaçsın az birşey şekli olsun ama parçası ve ikinci eli de hızlı olsun güvenliği pekte olmasın dersen CBR 250 öneririm, hayırlısı olsun...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
Sen bu konuda biraz daha düsunçe biriktir, uygun bir makıne bulursun elbette. Elindeki paranın hepsini kullanma, birazını bir Türkçe kursu için harcaman iyi olacak gibi görünüyor.
Yüzlerce 250cc sıfır motor var işin zor bilader
Yine kimse doğru dürüst cevap vermemiş... (mcc yi tenzih ederek)
Forum enteresan bi yere gidiyor, gerçekten.
Az yaksın istiyorsan (170+/-) istiyorsan CBR 250r, teksilindirli tam bir şehiriçi motoru. Yedek parçası en ucuz motor.
Biraz daha performans istersen(180+/-) R25 yakıt tüketimi 100 km de min. 1 lt daha fazla diğerlerinden çift silindirli olması avantajı ve dezavantajı.
ninja 250 sl sana küçük gelir.
KTM de tarz meselesi bence tek silindir, kaydırmalı debriyaj ve ABS avantajı var.
Motosiklet becerin olduğu için r25 tavsiye ederim, ilk vitesliyse eğer CBR 250 r.
(etarhan) arkadaşım bu forumda edebiyat sınavına girdiğimizi bilmiyordum bir daha ki ne hazırlanır da gelirim
ve aklımda zaten iki motosiklet vardı ktm duke 250 abs ve yamaha mt-25. Ktm duke 250 bana biraz küçük durdu bindiğimde pek rahat edemedim yamaha da ise abs olmayışı beni çekincede bıraktığı için foruma yazma gereği duymustum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------
obarey arkadaşım cevabın için çok teşekkürler yazıda belirtmeyi unutmuşum düşünçem biraz naket tarzına doğru ilce de oturuyorum
naked düşünüyorsan pek bi seçeneğin yok zaten.
Git üzerine bin beğendiğini al.
gevezelere de laf atmaya gerek yok...
İki satır yazıyı doğru yazıp okuyabilmek için edebiyat uzmanı olmak gerekir zannedenleri gördükçe apışıp kalıyorum doğrusu. Bu iş bu kadar mı zor, ben de bunu anlayamıyorum. Yukarıdaki tek cümleni görünce eğer gerçekten hazırlanacaksan seni uzun bir süre göremeyeceğiz demektir diye düşünüyorum. Bu ülkede Türkçe kadar kolay ve sık ırzına geçilen bir şey yok herhalde... Neyse, herkes bildiği gibi konuşsun öyleyse. Anlaşabilmek için elimizde bir tek dilimiz kaldı, onu da piç edince bakalım nasıl anlaşacağız.
Vay be "black0538" arkadaşım, o kadar cevap yazdık ayrıntıya girdik bize bir teşekkür bile yok olsun sen de etme sende söyleme birşey sadece oku ve geç, motoruna bin ve git, uzaklara git, ama sakın sakın unutma benim söylediklerimi
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
mccxcix sende çok sağol unutmuşum sana teşekkür etmeyi kırılma gel beraber gezelim
ZümeR sende sağol ama bende balık tutma hastalığı var o yüzden naket tarzı bakıyordum inazuma yada hiç ısınamadım nedense
1. Mesajını son saniyede editleyip , boy kilo oranı eklediniz, neyse buna rağmen sınıf belirtmeli idiniz.
2. Serde balık avcılığı varmış , bir tür menim türdeşim , şinci kızmak olmaz barış çıbığı tüttürelim.
3. Sırf bu amaçlar için en ideali 25+hp cross/enduro motorlardır, girmediğim batak çatak kalmamıştı sahibi iken.
Ancak artçı sürüşü ve konforu ve bazı durmlarda benzin ve bakım ekonomisini unutun. özetle Cross endurolara bakının
ilk motorum Carbondioxid seninde dediğin gibi öğle idi cin malı yarı cross/enduro yuki izci idi ama bana yetmemeye başladığı tabi deposunun küçük olduğunu saymıyorum değiştirip kaliteli bir motosiklet almaya karar verdim işe de motorla gittiğimden naket tarzında karar kıldım ve ilk söylediğinde haklısın telefondan yazınca unutmuşum belirtmeyi sonradan aklıma geldi pek forumlara katılan türden değilim affınıza sığınarak özür dilerim
etarhanboşlukbenboşlukmuhalefetinimvirgültürkçenib oşlukkendineboşluksaklavirgülsoruyaboşlukcevabınbo şlukvarsaboşlukyazvirgülyoksaboşluksusnokta
İMAM SOLLARSA CEMAAT YANLAR
Haydi soytarılar meydana, şenlik var!
Sayın etarhan yaşınız 65. Dedem yaşındasınız, saygısızlık etmek istemem ama buradaki herkes TDK (tedeke) kurallarına uymak zorunda değil. Anlatabileceğini anlatsa yeter, ha ama şu var nokta, virgül vs. Kullanılırsa daha iyi olur.
Bunun bilincinde olmalısınız. Eminim üyelerimiz sizi kırmak istemezler.
Sayın Batuhan Demirel, benim yaşım önemli değil, zaten kırılıp dökülecek yaşı da çoktan geçtim. Ama buradaki herkes, yani Türkiye Cumhuriyeti kimliği taşıyan herkes, ADAM gibi Türkçe konuşup yazmak zorunda. İş sadece noktalama işaretleri kullanımıyla bitmiyor. Anlatabileceğini anlatmakla da bitmiyor. Herkesin derdini usulüne uygun olarak, adabına kuralına kaidesine uygun olarak, TAM olarak anlatması gerekiyor. Hiç kimsenin roman yazmasını beklemiyorum elbette, ama hayvanlar da birtakım sesler çıkartarak birbirleri ile anlaşabiliyorlar. Ben de herhangi bir insanla aynı haklara sahip olduğunu iddia eden herkesin düzgün bir Türkçe ile yazıp konuşmasını (elbette hepsi bu kadar değil, ama devamı haftaya...) bekliyorum. Çok mu istiyorum?
Not: TDK kurallarının tamamı doğru değil, büyük bir deha eseri olarak gerçek Türkçeyi halkın diline uydurup rezil etmek için sürekli çaba harcıyorlar. Başarıyorlar da.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)