1997 Honda CBR900RR-1999-2000 Honda CBR600F - 2000-2001 Yamaha R6 V.s.
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba,
SS Motor almaya karar verdim ancak kafamda bir sürü soru işareti var,
Öncelikle çok temiz iddiası olan, boya dahi olmayan 39.000 Km de 97 model Honda CBR900RR var, bu seri nasıldır? Parça, kullanım, performans ve piyasa olarak nasıl bir seridir? Bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum lütfen,
Takiben 1999 Model 48.000 Km de Yamaha R6 var,
ve sonrasında 2000 Model Honda CBR600F ve Kawasaki ZX6R - ZX9R var,
Sizce bu marka ve model ss motorlar arasında öncelik sıralamam nasıl olmalı?
Ciddi anlamda tecrübeli arkadaşlardan destek alabirsem çok sevinirim,
Saygılar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
Honda nın resimleri mevcut ama nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum
Reklamlar
-
Boya dahi olmayan 39.000 Km de 97 model Honda CBR900RR'a verecek paranız varsa ben 2016 model CBR600RR öneririm. Zira o yaşta o kondisyonda motor koleksiyonluktur ve fiyatı 30k civarında olması gerekir.
-
-
-
Şu segmentte bir ara çok gezdim.Sonra ciddi anlamda araştırma yaptım.Eğer yetkili servis bir arkadaşınız yoksa biraz risk işi.Yani eşiniz dostunuz sökebilecek heryerini söküp bakmalı.Çok eskiler abi zamanla artık parçalar kullanılmasa bile özelliklerini yitiriyor.
Sonuç vazgeçtim.2006 bir motosiklet aldım.Onunda krankı kırıldı 2500 tl kaçtı.Sonra karar aldım .Sittin sene 2013 den aşşağı alete binmem gibi.Şu an mutluyum motorum 2015 model yağ gibi
-
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0666036/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7914557/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0620803/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...8485876/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5115139/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7192686/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0081532/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9439247/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...8711084/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5840636/detay/
Aklımda olanlar bunlar,
Ankara da yaşadığım için önceliğim Ankara da olanlar,
Önerilerinizi bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
Macit250 adlı üyeden alıntı
Şu segmentte bir ara çok gezdim.Sonra ciddi anlamda araştırma yaptım.Eğer yetkili servis bir arkadaşınız yoksa biraz risk işi.Yani eşiniz dostunuz sökebilecek heryerini söküp bakmalı.Çok eskiler abi zamanla artık parçalar kullanılmasa bile özelliklerini yitiriyor.
Sonuç vazgeçtim.2006 bir motosiklet aldım.Onunda krankı kırıldı 2500 tl kaçtı.Sonra karar aldım .Sittin sene 2013 den aşşağı alete binmem gibi.Şu an mutluyum motorum 2015 model yağ gibi
Keşke maddiyat el verse de bende yağ gibi bir ss alabilsem)
İçimdeki gençlik aşkı yeniden depreşti ve uykularım kaçıyor, hakim olamıyorum kendime
-
Üzerine az daha ekle
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
Motor temiz masrafsız oldukdan sonra Türkiyenin bir ucundada olsa alır gelirim
-
Evet ona katılıyorum ama servis e baktırma noktasında nazımız Ankara da geçiyor,sonuçta diğer illerdeki servis ağı ve ustaları tanımıyorum.
Evet linkleri de ekledim ama pek bi destek gelmedi?
-
2000 daha koy al bi r25 hocam, macera arama bence ya da yedeğe at bi 3500 tl;
ya şanzımanın ya motorun patlayacak emin ol.
-
12 Temmuz 2016, 16:23
#10
bende 99 model r1 var... 4 bin km de şuan.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/167314-yzf-r1-2015-vs-yzf-r1-1999-viraj burdan bakabilirsin. bende bugun satışa cıkartım makinayi.
-
12 Temmuz 2016, 16:41
#11
öncelikle bu model yıllı SS tipi motosiklet kullanıcı üyeleri ve onların motorlarını tenzih ediyorum, herkes kendi malını över ancak ben sana başına gelebileceklerden ufak bir kesit sunayım.
97 cbr 900rr, 2002 yılındayken sahiptim kendisine, ilk sahibi bizim motosiklet ustamızdı, 3 kere kendisi bizim serviste motoru açmıştı,dışı cillop gibiydi ancak keçelerden sürekli yağ atar, konjektörü şarj etmez ve rolantisi tutmaz sürekli stop ederdi. En son vites dişlisi sıyırınca geri verdik. yeniden motoru topladı sattı, arka frenleri tutmaz, ön taraf çok ağır vb ama bunların dışında 2002 yılındayken 5 yaşıdnaki bi motor bunları yaşıyorsa 20 yaşındaki motor neler yaşar düşünmek bile istemiyorum. Biz ustadan aldığımızda (sene 2002 30bin km'deydi) bizden geri aldıktan sonra km'sini 12bine düşürüp sattı. Malum 30bin km'deki motor ölü motordu o zamanlar. Tahminimce şu anda km'sinde 40-50bin yazıyordur ancak gerçek km'si 200bine dayanmıştır.
katil kasa r6 99-2000. 2001'de ufak makyaj yedi 2003'te kasa değişti. 2003 modelden eski r6'lar için fermuarlı motor denirdi, çünkü sürekli biyerlerini kırar-keser-sıyırır-yakar ve en az ayda 1 kere açmak gerekirdi motoru sorunu bulmak için. 5 yaşındaki bir r6'nın o zamanlar için en az 5 kere motoru açılmıltır denirdi, tamircilerin en sevdiği motordur,çünkü habire bozulur.
600f: aralarında en sıkınıtısız ve sorunsuzu 600f olur. Tabi kullanıcısından kullanıcısına farkeder ve r6'dan bile daha harap halde olabilir, tamamiyle piyango.
özet: tamirciliğin yoksa veya tamirci olmak istemiyorsan %5 ihtimalle tamircilik öğrenmeden 2-3 ay bu tarz bir motora binersin. Yok zaten meraklısın ve sök tak yapmaya bayılıyorsan tamiricilik öğrenmek için biçilmiş kaftan bu motorlar. Ama ayar tutmaz haberin olsun, motoruna bir şey olmaz ama ön fren hidorliği kaçırır, jant eğridir, kafa demirin yamuktur,disk çatlayacaktır vs vs.
benim tavsiye ninja 300 yada er6f bir motosiklete yönelmen.
senin seçimin.
be
-
12 Temmuz 2016, 17:04
#12
ryangt adlı üyeden alıntı
öncelikle bu model yıllı SS tipi motosiklet kullanıcı üyeleri ve onların motorlarını tenzih ediyorum, herkes kendi malını över ancak ben sana başına gelebileceklerden ufak bir kesit sunayım.
97 cbr 900rr, 2002 yılındayken sahiptim kendisine, ilk sahibi bizim motosiklet ustamızdı, 3 kere kendisi bizim serviste motoru açmıştı,dışı cillop gibiydi ancak keçelerden sürekli yağ atar, konjektörü şarj etmez ve rolantisi tutmaz sürekli stop ederdi. En son vites dişlisi sıyırınca geri verdik. yeniden motoru topladı sattı, arka frenleri tutmaz, ön taraf çok ağır vb ama bunların dışında 2002 yılındayken 5 yaşıdnaki bi motor bunları yaşıyorsa 20 yaşındaki motor neler yaşar düşünmek bile istemiyorum. Biz ustadan aldığımızda (sene 2002 30bin km'deydi) bizden geri aldıktan sonra km'sini 12bine düşürüp sattı. Malum 30bin km'deki motor ölü motordu o zamanlar. Tahminimce şu anda km'sinde 40-50bin yazıyordur ancak gerçek km'si 200bine dayanmıştır.
katil kasa r6 99-2000. 2001'de ufak makyaj yedi 2003'te kasa değişti. 2003 modelden eski r6'lar için fermuarlı motor denirdi, çünkü sürekli biyerlerini kırar-keser-sıyırır-yakar ve en az ayda 1 kere açmak gerekirdi motoru sorunu bulmak için. 5 yaşındaki bir r6'nın o zamanlar için en az 5 kere motoru açılmıltır denirdi, tamircilerin en sevdiği motordur,çünkü habire bozulur.
600f: aralarında en sıkınıtısız ve sorunsuzu 600f olur. Tabi kullanıcısından kullanıcısına farkeder ve r6'dan bile daha harap halde olabilir, tamamiyle piyango.
özet: tamirciliğin yoksa veya tamirci olmak istemiyorsan %5 ihtimalle tamircilik öğrenmeden 2-3 ay bu tarz bir motora binersin. Yok zaten meraklısın ve sök tak yapmaya bayılıyorsan tamiricilik öğrenmek için biçilmiş kaftan bu motorlar. Ama ayar tutmaz haberin olsun, motoruna bir şey olmaz ama ön fren hidorliği kaçırır, jant eğridir, kafa demirin yamuktur,disk çatlayacaktır vs vs.
benim tavsiye ninja 300 yada er6f bir motosiklete yönelmen.
senin seçimin.
be
ryangt çok teşekkür ederim ilgine, aslında duymak istediklerim ve öğrenmek istediklerim bunlardı,
Eğer bunlardan birini düşünecek olursamki önermiyorsun, Honda CBR600F doğrumu anladım?
-
12 Temmuz 2016, 18:17
#13
Evet kronik rahatsızlığı en az olan odur. Ama bu dmeek değilki hiçbir arıza cikartmaz
-
12 Temmuz 2016, 19:01
#14
-
12 Temmuz 2016, 19:18
#15
valla biz o modellerde araba almaya korkuyoruz, 15-20 yasinda motor almak hele hele ss motor almak buyuk cesaret. kim bilir kac apacinin hiyarin tecavuzune ugradi o motorlar.
-
12 Temmuz 2016, 22:59
#16
Kullanım kitapçıklarında bu ara gözüme bir şey çarpıyor. Bu Nc 750 serisinde de aynı Pcx ya da Cbr da da.
Diyor ki; " Kullanım ömrü 10 yıldır. "
Honda'nın sitesinde kullanım kitapçıkları bölümünden teyit edebilirsiniz.
-
12 Temmuz 2016, 23:09
#17
Günahlarını almayayım ama Km'ler doğru değildir.
Birde aldıktan sonra satmamayı göze alıyorsan al çünkü son sahibi olacaksın.
-
13 Temmuz 2016, 09:04
#18
"
özet: tamirciliğin yoksa veya tamirci olmak istemiyorsan %5 ihtimalle tamircilik öğrenmeden 2-3 ay bu tarz bir motora binersin. Yok zaten meraklısın ve sök tak yapmaya bayılıyorsan tamiricilik öğrenmek için biçilmiş kaftan bu motorlar. Ama ayar tutmaz haberin olsun, motoruna bir şey olmaz ama ön fren hidorliği kaçırır, jant eğridir, kafa demirin yamuktur,disk çatlayacaktır vs vs."
hemen hemen böyle şeyler yazıcaktım. yazan olmuş zaten. çok iyi tamirci arkadaşın yoksa veya tamirciliğe niyetin yoksa bu makinalar bezdirir.
ben böyle eski model bi motoru bilerek aldım. kendim söküp bi sürü masraf ettim. randuman vermedi. ayat tutmuyor ne yaparsan yap. rölantide durmuyor motor sonra benzini döküp yakasın geliyor.
-
13 Temmuz 2016, 15:05
#19
cesaret versin ya da hevesini kaçırsın diye değil. bir oku sadece
http://www.motosiklet.net/forum/fayd...mi-konusu.html
-
13 Temmuz 2016, 15:16
#20
Motorların bana göre hurda sayılmaları kısmını geçiyorum, o kilometre değerlerinin orjinal olması mümkün değil. Yamaha müzesinden çıkma olmadığı sürece 99 model R6 alınmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)