Riders Of Bilgi / Metro Turizm Öldürmeye çalışıyor.
Reklamlar
-
13 Temmuz 2016, 12:57
#101
ZümeR adlı üyeden alıntı
Bunların EGO su büyük, bende aracım, benimde hakkım var, hız sınırım buysa bu hızdan fazla gidemem, bende vergi veriyom mantığı..
Trafikteki en yavaş araç motor.
O yolda senin hızın 100
arkadan gelen araç için ise 120
Arkadan gelen seni uyarmak zorunda mı, çekil önümden diye..? yada senin orta şerit kibirin yüzünden şeridini değiştirmek zorunda mı ?
Sağdan gitsen kimse seni uyarmaz, hemde canlı kalırsın.
Ben gibi biri denk gelirse de şerefsizim aynayı takar sağ şeride yatırır durmam geçer giderim.
Yapmışlığımda vardır.
22 yıldır motor kullanırım orta şeritten giderken 1 Allah'ın kulu arkamdan yetişemez. Bırak gelip yol istesin.
Sağdan giderken şeridi ortalayıp kapatmam, yine arkamdan gelen rahatlıkla beni sollayabilir.
Bu tamamen yol kullanımı ile ilgili bir SAYGI dır.
Sağdan ortadan giderek arkasından gelen yol vermeyenler var, bunu da görüyorum, araca el ediyor geç git diye..
Kenara neden çekilmiyorsun ?
Orta şeritten hızla gelen aracı görüp adam sağa geçemiyor işte..
Bunlar yol kullanımını bilmemizden kaynaklanıyor. Bize 76 şeritli yol yapılsa yine sığamayız bu gibi zibidiler yüzünden.
Helal sana adamın dibisin ! yürü be.
Bu arada o yapmışlığım vardır dediğin olayda kullandığın araç Tofaş mı?
Reklamlar
-
13 Temmuz 2016, 12:59
#102
http://www.bilenoto.com.tr/kampanyal...iti-artirildi/
Yukarıda hız sınırları ile ilgili bilgi vardır.
Evet sinirleniyor olabilirsiniz ama birilerinin hayatını tehlikeye atmak kimsenin hakkı değildir.
Olayın başlangıcında motosiklet sürücüleri hızları gereği orta şeridi kullanma durumunda değiller ama kullanıyorlar bu nedenle trafiği okuyamıyor ve hatalı sürüş yapıyorlar.
Trafikte takip mesafesi ve sollama kurallarına göre baktığımızda otobüs sürücüsü kural veya saygı adına hiçbir kuralı tanımıyor ve hatta motosikleti tehlikeye atıyor.
NOT: Trafik akışı hızı veya işleyişi denilen her neyse kuralların limitlerin ve başta trafikteki herkesin can güvenliğini tehlikeye düşürmeden limitler çerçevesinde ilerlemekle olmakta. Yoksa trafikteki herkes hızlı giderse kural kalmaz ve o trafiği okumanın da doğru olduğu söylenemez. Bu nedenle kurallara göre he birey kurallara uymak zorundadır. Adam orta şeritte gidiyor diye ve küçük araç diye sağdan sıkıştırarak terbiye etme hakkına sahip değiliz. Orta şeritte tın tın giden kamyon olsaydı. O otobüs bu hareketi kesinlikle ve kesinlikle yapamayacaktı.
Metro turizm bazı şehirlerde sevilen ve pek çok çalışanı olduğunu biliyorum geçmişten bu yana ama haklı yanı yok trafikte kurala uymaya nı öldürme teşebbüsü haklı sayılamaz.
Birçok şehirde de hiç sevilmez. Ayrıca sahibi patronda aynı oranda dolandırıcı ve iş kanunlarına uymayan biridir.
Motosikletin öne geçip otobüsü durdurma durumuda aynı şekilde yanlış bir hareket.
Yavaş giden trafik alt limitlerinden yavaş değilse suçlu değildir. Trafiğin yoğunluğuna göre istediği şeritten ilerler. Sürekli sol şeriti meşgul etmek trafik kurallarına göre suçtur. Ama ölümü haketmek anlamına kesinlikle gelmez.
Sabırlı olmak ve aceleci olmamak gerekir önemli işiniz varsa trafiğe biraz daha erken çıkarak kurallara göre yetişeceğiniz yere gitmeniz gerekir.
Saygı ve sevgilerimle.
Trafik saygıyı gerektirir.
-
13 Temmuz 2016, 13:02
#103
erkanzdemir adlı üyeden alıntı
http://www.bilenoto.com.tr/kampanyalar/bilenden-haberler/170/Panelvanlarin-hiz-limiti-artirildi/
Yukarıda hız sınırları ile ilgili bilgi vardır.
Evet sinirleniyor olabilirsiniz ama birilerinin hayatını tehlikeye atmak kimsenin hakkı değildir.
Olayın başlangıcında motosiklet sürücüleri hızları gereği orta şeridi kullanma durumunda değiller ama kullanıyorlar bu nedenle trafiği okuyamıyor ve hatalı sürüş yapıyorlar.
Trafikte takip mesafesi ve sollama kurallarına göre baktığımızda otobüs sürücüsü kural veya saygı adına hiçbir kuralı tanımıyor ve hatta motosikleti tehlikeye atıyor.
NOT: Trafik akışı hızı veya işleyişi denilen her neyse kuralların limitlerin ve başta trafikteki herkesin can güvenliğini tehlikeye düşürmeden limitler çerçevesinde ilerlemekle olmakta. Yoksa trafikteki herkes hızlı giderse kural kalmaz ve o trafiği okumanın da doğru olduğu söylenemez. Bu nedenle kurallara göre he birey kurallara uymak zorundadır. Adam orta şeritte gidiyor diye ve küçük araç diye sağdan sıkıştırarak terbiye etme hakkına sahip değiliz. Orta şeritte tın tın giden kamyon olsaydı. O otobüs bu hareketi kesinlikle ve kesinlikle yapamayacaktı.
Metro turizm Ispartada sevilen ve pek çok çalışanı olduğunu biliyorum geçmişten bu yana ama haklı yanı yok trafikte kurala uymaya nı öldürme teşebbüsü haklı sayılamaz.
Motosikletin öne geçip otobüsü durdurma durumuda aynı şekilde yanlış bir hareket.
Yavaş giden trafik alt limitlerinden yavaş değilse suçlu değildir. Trafiğin yoğunluğuna göre istediği şeritten ilerler. Sürekli sol şeriti meşgul etmek trafik kurallarına göre suçtur. Ama ölümü haketmek anlamına kesinlikle gelmez.
Sabırlı olmak ve aceleci olmamak gerekir önemli işiniz varsa trafiğe biraz daha erken çıkarak kurallara göre yetişeceğiniz yere gitmeniz gerekir.
Saygı ve sevgilerimle.
Trafik saygıyı gerektirir.
O hız sınırı yolda yapabileceğin maksimum hız. Sürekli bu hızda gitmelisin gibi algı oluşturmayın. Hız sınırına göre motosikletlerin sürati gayet normal.
-
13 Temmuz 2016, 13:08
#104
Var ya acıtasyondan gına geldi yemin ediyorum. Sağ şerit 90la gidiyorsa sen 91le gidiyorsan sağ şeritten değil orta şeritten gidersin mantığı nereye kadar! Adamlar yoğun trafikte orta şeritten 90la gidiyor yahu neyden bahsediyorsunuz! O şeridin hızı 90. mı o an niçin bunu sorgulamıyorsunuz? Arkadan gelen otobüsçü neden sağdan daldı? İlk şeridi neydi? Arkadaki motosikletliden yol istedi mi?Video kesülmiş sonuçta evveliyatı yok. E bu adamların hiç mi suçu yok!?
Bak güzel kardeşim, sen herşeyden önce videoyu iyice bir izle. Hatta tekrar tekrar izle ki iyice anlayasın. Olayın en başında motorların hızı 105 km. Arkadaki motor öndekini yaklaşık 20 mt den takip ediyor ve öndeki motor da kendi önündeki aracı 20-30 mt mesafeden takip ediyor. Yani Orta şeritte motorların önünde bir araç var ve motorlar onu uygun bir mesafeden takip ediyor, o araç ile aynı hızda gidiyorlar. Sağ şerit de boş falan değil, 75-80 ile giden araçlar var. 105 km hız ile devamlı olarak sağ taraftaki araçları zaten geçiyorlar. Yani 2 motor artı öndeki araç blok halinde aynı hız ile orta şeritten gidiyor. Motorlar, hızlarını öndeki araca göre ayarlıyor. Videoadan göremiyoruz ama muhtemelen öndeki araç da gene uygun bir mesafeden kendi önündeki başka bir aracı takip ediyor. Sol şeritte de daha hızlı araçlar var ve onlar soldan geçip gidiyor. Burada hiçbir sıkıntı yok, herkes olması gerektiği gibi gidiyor. Kimse kimseye bulaşmıyor, ya da rahatsızlık vermiyor
Arkadaki motor otobüsü aynasında gördüğünde zaten bulaşmamak adına, geçip gitsin diye yavaşlıyor. Öndeki motor ile araya mesafe koyuyor ki otobüs girsin, sonra da sola gitsin defolsun gitsin diye. Ama otobüs efendi 2 motor arasına girdikten sonra sol şeride geçip devam edeceğine gidip öndeki motora sağından makas atıyor. Üstelik bu makası biraz daha mesafe koyarak atabilirdi, ama hemen dibinden önüne geçmeyi tercih ediyor. Buradaki sığır, öküz, dana haliyle otobüs şoförü, başka kimse değil.
Şimdi gelelim Türkiye şartlarına;
3 tane şoför var burada, iki motor bir otobüs. Arkadaki motor sürücüsü Türkiye şartlarında yapması gereken şeyi tam olarak uyguluyor. Yani otobüsü sağında gördüğü an yavaşlayıp yol verip bulaşmıyor. Otobüs sürücüsü tam bir sığır. Öndeki motor sürücüsü ise ya öngörüsüzlükten, ya da otobüse gıcık olduğundan pozisyon ayarlaması yapmıyor ve bu duruma düşüyor. Makastan sonraki olayları zaten yanlış, yok önüne geç fren bas falan bunları konuşmuyorum bile. Ama burasının Türkiye olduğu bilinci ile kullanıp kendini ilk başta bu duruma düşürmeyebilirdi. Gene de bu motorculara (makas öncesi gidişleri için) "vay bilmemneler" denemez. Sadece burası Türkiye kardeşim, böyle yaparsan kendin zarar görürsün denebilir. Çünkü adamlar özünde haklı. Haklı ama burası Türkiye, haklı ve ölü olmaya gerek yok.
Not: Otobüsten inen beyazlı herifin kafasını silindirlerin arasına sokmak istedim.
-
13 Temmuz 2016, 13:09
#105
tanertc adlı üyeden alıntı
O hız sınırı yolda yapabileceğin maksimum hız. Sürekli bu hızda gitmelisin gibi algı oluşturmayın. Hız sınırına göre motosikletlerin sürati gayet normal.
Kesinlikle doğru.motosikletlerin hızı 90km ike 110 km arasında ve bencede uygun yani alt limitlerinde belli otobanın ki alt limitde de girme hakkına sahipler sadece sürekli sağ şerit boşken diğer şeritleri meşgul etme suçtur. Ama burada öyle bir durum da yok. Olsa bile otobüsün motosiklet üzerinden geçmesi yada takip mesafesini rastgele kullanması doğru değil.
Kurallar bunun için var ama cezalar uygulanmıyor.
-
13 Temmuz 2016, 13:10
#106
yani bence otoyolda 90 km hızla ilerlerken orta şeridi ihlal etmek özellikle de sağ şerit boşken bunu yapmak pek normal değil. Bana sorarsanız motosiklet sürücüleri bu bakımdan haksızlar. Ama bu da otobüs şoförüne motosikletleri sağlayıp önlerine kırma hakkı vermiyor. Ama arkadaşlar motosiklet kullandığımız için biraz daha dikkatli olmamız gerekli. Bu kadar yavaş kullanırken mümkün olduğunca sağ şeritte gitmeye dikkat edelim. Ortaya ya da sol şeride geçeceksek trafiğin akış hızından biraz daha hızlı gidelim yoksa muhakkak arkadan taciz edecekler
-
13 Temmuz 2016, 13:15
#107
capozzz adlı üyeden alıntı
Bak güzel kardeşim, sen herşeyden önce videoyu iyice bir izle. Hatta tekrar tekrar izle ki iyice anlayasın. Olayın en başında motorların hızı 105 km. Arkadaki motor öndekini yaklaşık 20 mt den takip ediyor ve öndeki motor da kendi önündeki aracı 20-30 mt mesafeden takip ediyor. Yani Orta şeritte motorların önünde bir araç var ve motorlar onu uygun bir mesafeden takip ediyor, o araç ile aynı hızda gidiyorlar. Sağ şerit de boş falan değil, 75-80 ile giden araçlar var. 105 km hız ile devamlı olarak sağ taraftaki araçları zaten geçiyorlar. Yani 2 motor artı öndeki araç blok halinde aynı hız ile orta şeritten gidiyor. Motorlar, hızlarını öndeki araca göre ayarlıyor. Videoadan göremiyoruz ama muhtemelen öndeki araç da gene uygun bir mesafeden kendi önündeki başka bir aracı takip ediyor. Sol şeritte de daha hızlı araçlar var ve onlar soldan geçip gidiyor. Burada hiçbir sıkıntı yok, herkes olması gerektiği gibi gidiyor. Kimse kimseye bulaşmıyor, ya da rahatsızlık vermiyor
Arkadaki motor otobüsü aynasında gördüğünde zaten bulaşmamak adına, geçip gitsin diye yavaşlıyor. Öndeki motor ile araya mesafe koyuyor ki otobüs girsin, sonra da sola gitsin defolsun gitsin diye. Ama otobüs efendi 2 motor arasına girdikten sonra sol şeride geçip devam edeceğine gidip öndeki motora sağından makas atıyor. Üstelik bu makası biraz daha mesafe koyarak atabilirdi, ama hemen dibinden önüne geçmeyi tercih ediyor. Buradaki sığır, öküz, dana haliyle otobüs şoförü, başka kimse değil.
Şimdi gelelim Türkiye şartlarına;
3 tane şoför var burada, iki motor bir otobüs. Arkadaki motor sürücüsü Türkiye şartlarında yapması gereken şeyi tam olarak uyguluyor. Yani otobüsü sağında gördüğü an yavaşlayıp yol verip bulaşmıyor. Otobüs sürücüsü tam bir sığır. Öndeki motor sürücüsü ise ya öngörüsüzlükten, ya da otobüse gıcık olduğundan pozisyon ayarlaması yapmıyor ve bu duruma düşüyor. Makastan sonraki olayları zaten yanlış, yok önüne geç fren bas falan bunları konuşmuyorum bile. Ama burasının Türkiye olduğu bilinci ile kullanıp kendini ilk başta bu duruma düşürmeyebilirdi. Gene de bu motorculara (makas öncesi gidişleri için) "vay bilmemneler" denemez. Sadece burası Türkiye kardeşim, böyle yaparsan kendin zarar görürsün denebilir. Çünkü adamlar özünde haklı. Haklı ama burası Türkiye, haklı ve ölü olmaya gerek yok.
Not: Otobüsten inen beyazlı herifin kafasını silindirlerin arasına sokmak istedim.
İşte videonun tam analizi budur.
Gerçekten sabrederek yazmışsınız.
Yineliyorum orta şeritte ki kamyon veya tır olsaydı otobüs bu hareketi yapamazdı.
-
13 Temmuz 2016, 13:22
#108
capozzz adlı üyeden alıntı
Bak güzel kardeşim, sen herşeyden önce videoyu iyice bir izle. Hatta tekrar tekrar izle ki iyice anlayasın. Olayın en başında motorların hızı 105 km. Arkadaki motor öndekini yaklaşık 20 mt den takip ediyor ve öndeki motor da kendi önündeki aracı 20-30 mt mesafeden takip ediyor. Yani Orta şeritte motorların önünde bir araç var ve motorlar onu uygun bir mesafeden takip ediyor, o araç ile aynı hızda gidiyorlar. Sağ şerit de boş falan değil, 75-80 ile giden araçlar var. 105 km hız ile devamlı olarak sağ taraftaki araçları zaten geçiyorlar. Yani 2 motor artı öndeki araç blok halinde aynı hız ile orta şeritten gidiyor. Motorlar, hızlarını öndeki araca göre ayarlıyor. Videoadan göremiyoruz ama muhtemelen öndeki araç da gene uygun bir mesafeden kendi önündeki başka bir aracı takip ediyor. Sol şeritte de daha hızlı araçlar var ve onlar soldan geçip gidiyor. Burada hiçbir sıkıntı yok, herkes olması gerektiği gibi gidiyor. Kimse kimseye bulaşmıyor, ya da rahatsızlık vermiyor
Arkadaki motor otobüsü aynasında gördüğünde zaten bulaşmamak adına, geçip gitsin diye yavaşlıyor. Öndeki motor ile araya mesafe koyuyor ki otobüs girsin, sonra da sola gitsin defolsun gitsin diye. Ama otobüs efendi 2 motor arasına girdikten sonra sol şeride geçip devam edeceğine gidip öndeki motora sağından makas atıyor. Üstelik bu makası biraz daha mesafe koyarak atabilirdi, ama hemen dibinden önüne geçmeyi tercih ediyor. Buradaki sığır, öküz, dana haliyle otobüs şoförü, başka kimse değil.
Şimdi gelelim Türkiye şartlarına;
3 tane şoför var burada, iki motor bir otobüs. Arkadaki motor sürücüsü Türkiye şartlarında yapması gereken şeyi tam olarak uyguluyor. Yani otobüsü sağında gördüğü an yavaşlayıp yol verip bulaşmıyor. Otobüs sürücüsü tam bir sığır. Öndeki motor sürücüsü ise ya öngörüsüzlükten, ya da otobüse gıcık olduğundan pozisyon ayarlaması yapmıyor ve bu duruma düşüyor. Makastan sonraki olayları zaten yanlış, yok önüne geç fren bas falan bunları konuşmuyorum bile. Ama burasının Türkiye olduğu bilinci ile kullanıp kendini ilk başta bu duruma düşürmeyebilirdi. Gene de bu motorculara (makas öncesi gidişleri için) "vay bilmemneler" denemez. Sadece burası Türkiye kardeşim, böyle yaparsan kendin zarar görürsün denebilir. Çünkü adamlar özünde haklı. Haklı ama burası Türkiye, haklı ve ölü olmaya gerek yok.
Not: Otobüsten inen beyazlı herifin kafasını silindirlerin arasına sokmak istedim.
olayın özeti aynen budur
yok yanlış diyenin alnını karışlarlar
havlamaları kesilir umarım bu yorumdan sonra çomarların
-
13 Temmuz 2016, 13:24
#109
-
13 Temmuz 2016, 13:35
#110
DKN adlı üyeden alıntı
Ahahahaah topunuzu keserim haaaa!11!! Türk aile babası
-
13 Temmuz 2016, 13:43
#111
DKN adlı üyeden alıntı
Motorun sesi çok dandik beğenmedim
-
13 Temmuz 2016, 14:01
#112
capozzz adlı üyeden alıntı
Bak güzel kardeşim, sen herşeyden önce videoyu iyice bir izle. Hatta tekrar tekrar izle ki iyice anlayasın. Olayın en başında motorların hızı 105 km. Arkadaki motor öndekini yaklaşık 20 mt den takip ediyor ve öndeki motor da kendi önündeki aracı 20-30 mt mesafeden takip ediyor. Yani Orta şeritte motorların önünde bir araç var ve motorlar onu uygun bir mesafeden takip ediyor, o araç ile aynı hızda gidiyorlar. Sağ şerit de boş falan değil, 75-80 ile giden araçlar var. 105 km hız ile devamlı olarak sağ taraftaki araçları zaten geçiyorlar. Yani 2 motor artı öndeki araç blok halinde aynı hız ile orta şeritten gidiyor. Motorlar, hızlarını öndeki araca göre ayarlıyor. Videoadan göremiyoruz ama muhtemelen öndeki araç da gene uygun bir mesafeden kendi önündeki başka bir aracı takip ediyor. Sol şeritte de daha hızlı araçlar var ve onlar soldan geçip gidiyor. Burada hiçbir sıkıntı yok, herkes olması gerektiği gibi gidiyor. Kimse kimseye bulaşmıyor, ya da rahatsızlık vermiyor
Arkadaki motor otobüsü aynasında gördüğünde zaten bulaşmamak adına, geçip gitsin diye yavaşlıyor. Öndeki motor ile araya mesafe koyuyor ki otobüs girsin, sonra da sola gitsin defolsun gitsin diye. Ama otobüs efendi 2 motor arasına girdikten sonra sol şeride geçip devam edeceğine gidip öndeki motora sağından makas atıyor. Üstelik bu makası biraz daha mesafe koyarak atabilirdi, ama hemen dibinden önüne geçmeyi tercih ediyor. Buradaki sığır, öküz, dana haliyle otobüs şoförü, başka kimse değil.
Şimdi gelelim Türkiye şartlarına;
3 tane şoför var burada, iki motor bir otobüs. Arkadaki motor sürücüsü Türkiye şartlarında yapması gereken şeyi tam olarak uyguluyor. Yani otobüsü sağında gördüğü an yavaşlayıp yol verip bulaşmıyor. Otobüs sürücüsü tam bir sığır. Öndeki motor sürücüsü ise ya öngörüsüzlükten, ya da otobüse gıcık olduğundan pozisyon ayarlaması yapmıyor ve bu duruma düşüyor. Makastan sonraki olayları zaten yanlış, yok önüne geç fren bas falan bunları konuşmuyorum bile. Ama burasının Türkiye olduğu bilinci ile kullanıp kendini ilk başta bu duruma düşürmeyebilirdi. Gene de bu motorculara (makas öncesi gidişleri için) "vay bilmemneler" denemez. Sadece burası Türkiye kardeşim, böyle yaparsan kendin zarar görürsün denebilir. Çünkü adamlar özünde haklı. Haklı ama burası Türkiye, haklı ve ölü olmaya gerek yok.
Not: Otobüsten inen beyazlı herifin kafasını silindirlerin arasına sokmak istedim.
Videoyu defaten izledim. Söylediklerinizin büyük kısmına katılıyorum. Zaten birçok konuda aynı şeyü söylemişiz.
-
13 Temmuz 2016, 14:57
#113
tanertc adlı üyeden alıntı
Helal sana adamın dibisin ! yürü be.
Bu arada o yapmışlığım vardır dediğin olayda kullandığın araç Tofaş mı?
Kendi aracım Opel insignia Cosmo
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
Trafikte araç içerisinde en sevimsiz ağzı bozuk pislik maganda tiplerden biriyimdir.
Bu yüzden motor kullanırım sinirlenmemek için.
Hiç farketmez araçla it dalaşına hemen girerim, aracımın sağ tarafı bu yüzden komple boyalıdır. 4 kere boyandı.
Araba, motor, kamyon, kamyonet farketmez..
Trafikte böyle zibidileri görünce kayışlar kopar benim hele birde böyle el kol korna artislik yaparsa bu adam sopayla iner aşağı.
Yine zibidilik yapan birini 20km sürat ile 7 km boyunca tamponumda dolaştırdım.
Yol vermedim piçlik öyle değil böyle yapılır dedim.
Sağ sol nere kaçtıysa önünü kestim sonunda dayanamayıp durdu yol ortasında ben de durdum indi yanıma geldi kapının kolundan tuttu ben yürüdüm bırakmadı bende yerde sürüye sürüye götürdüm adamı 10 mt. sonra süratten dolayı suratının üzerine düştü ama halen ciğerim soğumadı keşke inip, bi taraflarını kırsaydım diye epey bi hayıflandım.
-
13 Temmuz 2016, 15:04
#114
Otobüs şöförünü savunan arkadaşlar şöförün, muavinin ve yolcuların "abi oldu bitti işte, olan olmuş, ortamı germeye gerek varmı" vb sözlerine rağmen hala savunuyorlarsa yuh olsun onlara! Ortamı germek, hesap sormak için ölmek mi gerek? Bu mudur sizin insanlığınız?! Sözde duyarlı(!) dediğimiz motorcu tayfasından bile böyle yorumlar geliyorsa demek ki ülkede daha adam olamamış çok insan var!
-
13 Temmuz 2016, 15:57
#115
Kamerayi takan atarlanmaya basliyor.. su yolda bir motoru ne otobus ne kamyon ne araba ne bisiklet sikistiramamasi lazim... motorcu anlik olarak heran heryerde olabilir. 3-5 sn sonra neler olabilecegi senaryolarin hazir olmali.. yok otobus soforu sigir yok vs.. bunlar bos isler.. adam kalp krizide gecirebilir direksiyon basinda.. burada hatali motor surenlerin kendisidir...
-
13 Temmuz 2016, 16:42
#116
GezeGeze adlı üyeden alıntı
Orta şeridin motorculara ait olduğuna dair bir kural yoktur.
Videonun ilk 25 saniyesine baktığınızda, sağ şerit tamamen boş. Bomboş!
Ne işleri var orta şeritte?
Otobüs sağdan gelmiş. Sağlamış sizi. Bu zaten başlı başına "yanlış şeritte yanlış hız da mı gidiyorum" diye sorgulatmalı aslında, kendine çeki düzen vermeli...
Öndeki motosikletlinin trafiği okuyuşu sıfıra yakın. Arkadan kaptırmış gelen otobüsü aynada görmüyor mu? "İlerde, 25. saniyede, sağdaki kamyonete varıncaya kadar bu otobüs bu hızla giderse ya önüme kırar, ya frenleyip arkama girmek zorunda kalır, şerit değiştireyim, hızlanayım" falan diye düşünmez mi insan?
Ne işi var sağ şerit bomboşken orta şeritte gitmeye...
Karayollarında yük, eşya, ve insan taşınan bi ülkedeyiz; demiryollarından ziyade, bunu bilmek ve dikkate almak durumundasınız.
Sonrası ise zaten felaket; otobüsün önüne geçip de sağa çektirtmek falan.
Söz konusu otobüs firmasının isminden bağımsız olarak yorum yapmak gerekirse; iyi insanlara çatmış motosiklet sürücüsü: Orda durduktan sonra iner, indirirlerdi; hah şimdi git ambulans çağır derlerdi... Veya polis çağırırlardı; kazaya sebebiyet veriyordu diye... Seslenmemişler...
Efelenmek de ne oluyor öyle? Sinek siklet motosikletle otobüsün önüne geçip frenlemeye zorlamak zaten motosikletlinin düşünebilme kapasitesi hakkında bilgi veriyor...
Dayak yemekten zor kurtulmuşlar; ikisi birden...
Özetle:
Yanlış şeritte yanlış hızdalar. Trafiği okuma ve trafiğe uyma kabiliyetleri yok. Muhtemelen özel hayatlarında da bu karakterde insanlar olsalar gerek... 3 şeritli otoban bunlar keyiflerince sürecekler diye hizaya girmeli; onlar trafiğe uymak yerine ...
Otobüstekileri tehlikeye attıklarının ise hiç farkında değiller; otobüstekiler umurlarında bile değil! Adam panikleyip bariyerlere patlatsa, koca otobüsü yatırsa ne olacak!
Yazdıkça sinirleniyorum; sorumsuzlukları hiç bir saygıyı hak etmeyecek düzeyde bu videodaki iki tekerli araç sürücülerinin.
Kulüplerinden de çıkarılmalılar...
Otobüs firmasının avukatı olsam, 40 küsür yolcunun hayatını tehlikeye atmaktan asıl ben onları dava ederim... Altlarındaki çapırları satsalar zor çıkarlar işin içinden...
Neyse...
Oncelikle noktasina vigulune katilarak eklemek istiyorum, kisa ve oz... motosiklet surucusu oncelikle hayatta kalmaya calismali, otobusu motorla durdurmaya calisarak yangina korukle gitmek.... anlayamiyorum. Hanzo zaten hanzo, bari bizde kalsin uygarlik. 20 km hiz dusur defolup gitsin, ya da 10 saniyeligine sagdan sur... orta seritten sabit hizla gitmek hangi motor kurali, kaldi ki hakli olsak da kim takar bizi, otobus soforleri mi, apaci ergen arabacilar mi... Anlayamiyorum... gecmis olsun, buyuk gecmis olsun...
-
13 Temmuz 2016, 17:10
#117
ZümeR adlı üyeden alıntı
Kendi aracım Opel insignia Cosmo
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
Trafikte araç içerisinde en sevimsiz ağzı bozuk pislik maganda tiplerden biriyimdir.
Bu yüzden motor kullanırım sinirlenmemek için.
Hiç farketmez araçla it dalaşına hemen girerim, aracımın sağ tarafı bu yüzden komple boyalıdır. 4 kere boyandı.
Araba, motor, kamyon, kamyonet farketmez..
Trafikte böyle zibidileri görünce kayışlar kopar benim hele birde böyle el kol korna artislik yaparsa bu adam sopayla iner aşağı.
Yine zibidilik yapan birini 20km sürat ile 7 km boyunca tamponumda dolaştırdım.
Yol vermedim piçlik öyle değil böyle yapılır dedim.
Sağ sol nere kaçtıysa önünü kestim sonunda dayanamayıp durdu yol ortasında ben de durdum indi yanıma geldi kapının kolundan tuttu ben yürüdüm bırakmadı bende yerde sürüye sürüye götürdüm adamı 10 mt. sonra süratten dolayı suratının üzerine düştü ama halen ciğerim soğumadı keşke inip, bi taraflarını kırsaydım diye epey bi hayıflandım.
Lafı dinlenecek büyükler diyor ki, bırak kendi gibi birine çatar belasını bulur nasılsa.
Sakin kalabildiğim zamanlarda bunu yapmaya çalışıyorum.
Umudum doğal seçilimin işini yapması ve trafikte birbirinin canına kast edenlerin kendi sayılarını azaltmaları
-
13 Temmuz 2016, 17:12
#118
Ayni olay basima geldi hareket cekip devam etmistim artistligin fazlada luzumu yok burasi turkiye hakli olup olmeye gerek yok
-
13 Temmuz 2016, 17:36
#119
ZümeR adlı üyeden alıntı
Kendi aracım Opel insignia Cosmo
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
Trafikte araç içerisinde en sevimsiz ağzı bozuk pislik maganda tiplerden biriyimdir.
Bu yüzden motor kullanırım sinirlenmemek için.
Hiç farketmez araçla it dalaşına hemen girerim, aracımın sağ tarafı bu yüzden komple boyalıdır. 4 kere boyandı.
Araba, motor, kamyon, kamyonet farketmez..
Trafikte böyle zibidileri görünce kayışlar kopar benim hele birde böyle el kol korna artislik yaparsa bu adam sopayla iner aşağı.
Yine zibidilik yapan birini 20km sürat ile 7 km boyunca tamponumda dolaştırdım.
Yol vermedim piçlik öyle değil böyle yapılır dedim.
Sağ sol nere kaçtıysa önünü kestim sonunda dayanamayıp durdu yol ortasında ben de durdum indi yanıma geldi kapının kolundan tuttu ben yürüdüm bırakmadı bende yerde sürüye sürüye götürdüm adamı 10 mt. sonra süratten dolayı suratının üzerine düştü ama halen ciğerim soğumadı keşke inip, bi taraflarını kırsaydım diye epey bi hayıflandım.
Şu kadar şeyden sonra, arabadan inip işyerine ya da eve gittiğinizde mesela nasılsınız çok merak ettim? He-man, Eternia prensi Adam'a dönüşmüyordur herhalde?
“Falsehood flies, and truth comes limping after it" J.S.
"A lie can travel half way around the world while the truth is putting on its shoes" M.T.
-
15 Temmuz 2016, 01:17
#120
Şu konuyu şurdan hortlatayım http://m.sondakika.com/haber/haber-y...arali-8607342/
Bir metro klasiği .. Allah rahmet eylesin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)