- 6000km Tecrübeden sonra ''250cc Motosiklet Tavsiyesi'' - 200ns,gt250,roadwin250....
Reklamlar
-
26 Temmuz 2016, 14:30
#21
Birisi Ybr nin Pulsardan daha güçlü olduğunu, iyi gittiğini idda ediyorsa onun sözünü fazla dinlememek lazım.
Ben Pulsar kullanıyorum ama daha önce 150 cc bi tecrübeniz olduğundan dolayı pulsardan ziyade daha güçlü bi motor almanızı öneririm.
Muhtemelen bir iki haftada pulsara alışmış hatta gücü yetmemeye başlamış olacak, daha uzun vadeli kullanım için daha güçlü motor bakmakta fayda var.
Bütçeniz varsa şayet daha güçlü bi 250 cc motora yönelinebilir yoksada en mantıklısı pulsar olur sanırım.
Reklamlar
-
26 Temmuz 2016, 14:45
#22
Biri YBR pulsardan performanslımı dedi :D
-
26 Temmuz 2016, 14:52
#23
pulsarcılar çıksın bi ortaya bayrakları alın ele 3 deyince hadi aslanlarım
-
26 Temmuz 2016, 15:02
#24
Yazdıkların arasında pulsarı tavsiye ederim.
-
26 Temmuz 2016, 15:13
#25
-
26 Temmuz 2016, 16:15
#26
Adam titreşmesin yazmış millet Pulsar diyor.. Pulsar titreşimli bir motosiklet, tek silindirli motosikletlerin titreşimi malesef rahatsız edici boyutta. Bunların içerisinden Hyosung GT250 en makulü. Parça meselesi kolay, yurt dışından halledeceksin. Hyosung'tan sonra titreşime razıyım dersen Pulsar.
-
26 Temmuz 2016, 19:36
#27
hyosung u da pulsar ı da kullandım kısa süreli, hyosung gerçekten daha kaliteli bir motor titreşim olmaması beni şaşırtmıştı. Pulsar ise titreşim var ama oturunca sürücüye hissettirmiyor gibi geldi bana ancak uzun süreli kullanınca daha iyi anlaşılır herhalde.
Hyosung un parça meselesi dışında bir de eski karbüratörlü modelleri ve yeni enjeksiyonlu modelleri arasındaki farkları bilen var mı?
-
26 Temmuz 2016, 20:50
#28
inazuma güzel motordur... bütçeniz varsa cb500f gibi bir motor da alabilirsiniz.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
06 Ağustos 2016, 18:41
#29
slyman_b adlı üyeden alıntı
hyosung u da pulsar ı da kullandım kısa süreli, hyosung gerçekten daha kaliteli bir motor titreşim olmaması beni şaşırtmıştı. Pulsar ise titreşim var ama oturunca sürücüye hissettirmiyor gibi geldi bana ancak uzun süreli kullanınca daha iyi anlaşılır herhalde.
Hyosung un parça meselesi dışında bir de eski karbüratörlü modelleri ve yeni enjeksiyonlu modelleri arasındaki farkları bilen var mı?
videoda eski ve yeni modeller arasındaki farklar anlatılıyor:
https://www.youtube.com/watch?v=U8WztJ4G6eY
-
06 Ağustos 2016, 18:55
#30
Hysoungun piyasası 10 üzerinden 4 de kalır
Benelli tnt25 veya Pulsar daha mantıklı
Ama en mantıklı Pulsar geliyo banada bende onu düşünüyorum 1sene kullanmak için
Ama yok ben 3-4 sene kullanıcam diyorsan tavsiyen cbr250r 2. Eli 2 ay sonra 500-700 tl düşer
Bu arada bende de bajaj var 3 bine aldım memnunum sadece far ayarı yapmak lazım
Üzmedi beni hiç 3500 kilometrede bende satıcam haftaya pazartesi ilanı koyarım cafe racer projesi yapayım dedim hiç zaman bulamadım bi o üzdü
-
06 Ağustos 2016, 20:08
#31
250 cc ömür boyu yeter diosan sıfır pulsara vereceğin paranın üstüne az daha ekle 10 bine temiz z250 sl al şiddedle tavsiye ederim.Parça fiyatını servis bakımını değilde motoru alırkenki fiyatı üzerinden değerlendirip pulsar almak zaten akıl karı iş değil.Saydığın motorların hepsini denedim z250 sl yanında çinliden farkı yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)