Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Eski model ve Yüksek Kilometreli Motor Alırken Nelere Dikkat Etmeliyiz, Almalımıyız?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Haziran 2016
    Selamın aleyküm geçmiş bayramınız kutlu olsun.

    Bir bilgi almak istiyoruz, 2006-2007-2008 kırlangıç kasa r6, 30 bin 40 bin kmde alsak ne gibi sorunlar bizi bekler?

    Veya Fz8, 35 bin kmde 2012 model alınsa sorun yaşanırmı? Baktığımızda mondial drift ile 50-80 bin km yapanıda var, böyle kaliteli aletler neden yapamasın? fakat sonuçta bir emek ve para verilicek uzun yıllar binilicek bu süre zarfında sorun çıkartmaması bekleniliyor normal olarak.

    Biri diyor ki SS makinanın ömrü 50 bin KM'dir sonra ölür motor bu gerçekmi?

    Ciğerli makina diye bir laf var bu ne oluyor? biri makina ciğersiz iyi değil diyor biri ciğerli diyor, ciğerden kasıtları ivmelenme ve torkmu? peki bu ciğer nasıl kayıp oluyor makina sigaramı kullanıyor

    Eminim benim gibi merak eden arkadaşlarda vardır yardımcı olabilirseniz teşekkür ederim.

    Son olarak bir ricada bulunucam, sağdan soldan kulaktan duyma bilgiler ile cevaplamazsanız sevinirim çünkü insanlar bu konudan alıcakları bilgiler doğurultusunda yıllardır biriktirdikleri paraları yada çekip kredisini ödeyecekleri paraları sizin sağdan soldan duyduğunuz bilgilere göre vericekler ve sizin burada o kesin olmayan bilgilerini paylaşmamanızı rıca ediyoruz.

    Bu konuyu sadece kendi bilgi merağım için değil bütün arkadaşlara yardımcı olabilmek adına açtım.

    Not: Elbette makinanın sesini dinleyeceğiz, servise götüreceğiz. Bunlar dışında nelere dikkat etmeliyiz almalımıyız, verilen parayı hak ederlermi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul - Düzce
    Motosikleti
    Kuba Ravan
    ss makineler hakkinda bilgi sahibi degilim, o yuzden bilgi sahibi oldugum konuda yorum yapayim.

    cigerli tabiri halk arasinda gucu yerinde anlaminda kullaniliyor. icten yanmali motorlar zaman icerisinde asinir ve eskisi gibi iyi kompresyon yapamamaya baslar. kompresyon azaldiginda da uretilen guc azalir. zamaninda yag degisimi yapilmamasi, surekli tapa gaz gidilip motorun caninin cikarilmasi gibi seyler bu asinmayi hizlandirir. bu yuzden az asinmis bir makine almalisiniz. cigerli dedikleri budur. fakat hickimse benim makinem cigersiz demez, o yuzden saticinin cigerli makine demesine cok da itibar etmeyin derim ben
    Carbondioxid, ssCi ve wing41 bunu beğendiler.

  3. #3
    mustafacagan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2016
    Şehir
    keçiören/ANKARA
    Motosikleti
    yzf r25 race blue
    Bende bu aralar r25 i satip sizin gibi kirlangic kasa r6 dusunuyorum bende merak ediyorum konuyu takipteyim.
    ssCi bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    27 Haziran 2016
    Alıntı bugrakoc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ss makineler hakkinda bilgi sahibi degilim, o yuzden bilgi sahibi oldugum konuda yorum yapayim.

    cigerli tabiri halk arasinda gucu yerinde anlaminda kullaniliyor. icten yanmali motorlar zaman icerisinde asinir ve eskisi gibi iyi kompresyon yapamamaya baslar. kompresyon azaldiginda da uretilen guc azalir. zamaninda yag degisimi yapilmamasi, surekli tapa gaz gidilip motorun caninin cikarilmasi gibi seyler bu asinmayi hizlandirir. bu yuzden az asinmis bir makine almalisiniz. cigerli dedikleri budur. fakat hickimse benim makinem cigersiz demez, o yuzden saticinin cigerli makine demesine cok da itibar etmeyin derim ben
    Ciğerlinin ne olduğunu anladık, yorumun için teşekkür ederiz hocam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

    Alıntı mustafacagan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bu aralar r25 i satip sizin gibi kirlangic kasa r6 dusunuyorum bende merak ediyorum konuyu takipteyim.
    R25'den r6 ya geçmeni tavsiye etmiyorum ama yeterli tecrube ve eğitimin varsa, zihninde apaçilik yoksa bu en önemlisi bişi olmaz kanımca.

    Bence bir ara motor kullan derim cbr500r falan.

    Bakalım inşallah yetkili arkadaşlar bizi aydınlatacaklar.

  5. #5
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Japonda bakım varsa orijinal şekilde iyi bir işçilikle yapıldıysa sıkıntı açmaz. (Herhangi bakımlı motorda sıkıntı açmaz aslında)
    Fazer8 dediğiniz makine için 35 bin daha yolun çook başı eğer iyi bakıldıysa ki o motosiklet türünde apaçi tipler pek bulunmaz. 50 bin ömrü vardır kısmı için ise yüksek devir çeviren makine sonuçta sürekli bi koşturmaca var ama 60 70 binde r6 r1 ler mevcut.

  6. #6

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Sadece ben değil ss makinaların nasıl kullanıldığını hepimiz biliyoruz. Zorlanmamıştır ciğeri temizdir vs laflarına aldırmayın derim ben. Kimse ss makine alıpta commuting veya touring yapmaz. Benim fikrim ya tanıdık ilk elden(Kimden aldığını bilerek) yada sıfır makineler tercih edilmeli eğer söz konusu ss ise.
    DarkWheel bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    27 Haziran 2016
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece ben değil ss makinaların nasıl kullanıldığını hepimiz biliyoruz. Zorlanmamıştır ciğeri temizdir vs laflarına aldırmayın derim ben. Kimse ss makine alıpta commuting veya touring yapmaz. Benim fikrim ya tanıdık ilk elden(Kimden aldığını bilerek) yada sıfır makineler tercih edilmeli eğer söz konusu ss ise.
    Peki bütçemiz 20-23lere dayanıyor ss istiyoruz 600lük olarak ve her markanın o fiyat aralığında ssleri olmasına rağmen kmleri fazla.

    17-20 bin devir çevirdiği için bu makinalar normal olarak sakin kullanılmıyor. Zaten bu devirleri çevirmek için uzun yol yada otoban e5 falan gerekiyor. Böyle yerlerde hiç yoktan hani bak adam sadece devir çeviriyor ş.içi böyle devirleri çevirip ani durmalar apaçilik yapabilecek tecrubede adam pek yok zaten, böyle makinalarda absde yok zaten ş.içinde adam alete sahip çıkamaz.

    Hiç yoktan cebimizde bunca deviri uzun düz yollarda gazlayarak çevirdiler noktası cepte. Bakımlarıda düzgün yapıldı motorda şıkır şıkır çalışıyor diyelim.

    Ama SS istiyoruz ve 30-40 bin kmdeler, bu makinalara 2-3 yıl binmek istiyoruz ve kronik sorun görmek istemiyoruz, bakımlarına sadece para harcamak istiyoruz bu mümkünmüdür acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

    Alıntı Bthndmrl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japonda bakım varsa orijinal şekilde iyi bir işçilikle yapıldıysa sıkıntı açmaz. (Herhangi bakımlı motorda sıkıntı açmaz aslında)
    Fazer8 dediğiniz makine için 35 bin daha yolun çook başı eğer iyi bakıldıysa ki o motosiklet türünde apaçi tipler pek bulunmaz. 50 bin ömrü vardır kısmı için ise yüksek devir çeviren makine sonuçta sürekli bi koşturmaca var ama 60 70 binde r6 r1 ler mevcut.
    Fzler uzun ömürlü makinalar o vakit anladığım kadarıyla? öyle ise sağlam bir ss bulamadığımız taktirde FZlere yönelebilirim ama şu anda tek derdim ve derdimiz ( etrafta o kadar bilgi ve video mevcut olsada, motorcu muhabbeti, AEA vs vs anlattıklarını not alıp satın almaya gittiğimizde hepsini kontrol edicek olsak da ) birinin buralarda çıkıp şöyle şöyle demeleri bizi mutlu ediyor daha çok bilgi istiyoruz çünkü sonuçta emek verip zar zor kazandığımız paralarımızla motor alıp her gün sanayilerde gezmek istemiyoruz açıkçası.

  8. #8
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Alıntı ssCi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki bütçemiz 20-23lere dayanıyor ss istiyoruz 600lük olarak ve her markanın o fiyat aralığında ssleri olmasına rağmen kmleri fazla.

    17-20 bin devir çevirdiği için bu makinalar normal olarak sakin kullanılmıyor. Zaten bu devirleri çevirmek için uzun yol yada otoban e5 falan gerekiyor. Böyle yerlerde hiç yoktan hani bak adam sadece devir çeviriyor ş.içi böyle devirleri çevirip ani durmalar apaçilik yapabilecek tecrubede adam pek yok zaten, böyle makinalarda absde yok zaten ş.içinde adam alete sahip çıkamaz.

    Hiç yoktan cebimizde bunca deviri uzun düz yollarda gazlayarak çevirdiler noktası cepte. Bakımlarıda düzgün yapıldı motorda şıkır şıkır çalışıyor diyelim.

    Ama SS istiyoruz ve 30-40 bin kmdeler, bu makinalara 2-3 yıl binmek istiyoruz ve kronik sorun görmek istemiyoruz, bakımlarına sadece para harcamak istiyoruz bu mümkünmüdür acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------



    Fzler uzun ömürlü makinalar o vakit anladığım kadarıyla? öyle ise sağlam bir ss bulamadığımız taktirde FZlere yönelebilirim ama şu anda tek derdim ve derdimiz ( etrafta o kadar bilgi ve video mevcut olsada, motorcu muhabbeti, AEA vs vs anlattıklarını not alıp satın almaya gittiğimizde hepsini kontrol edicek olsak da ) birinin buralarda çıkıp şöyle şöyle demeleri bizi mutlu ediyor daha çok bilgi istiyoruz çünkü sonuçta emek verip zar zor kazandığımız paralarımızla motor alıp her gün sanayilerde gezmek istemiyoruz açıkçası.
    Eski FZ6 larda R6 bloğunun birazcık oynanmışı vardı. Fz8 dede yine racing gibi giden ama gezi tipli bir motosiklet oldugunu biliyorum. Yanlışım varsa düzeltiniz sayın motosiklet.net

  9. #9

    Üyelik
    27 Haziran 2016
    Alıntı Bthndmrl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski FZ6 larda R6 bloğunun birazcık oynanmışı vardı. Fz8 dede yine racing gibi giden ama gezi tipli bir motosiklet oldugunu biliyorum. Yanlışım varsa düzeltiniz sayın motosiklet.net
    Ne bloğu olursa olsun hiç fark etmez hepsi bir birine göre iyi yanları olan makinalar sadece verdiğimiz para karşılığında 2-3 yıl binmek istiyoruz bakımlarını sorunsuz aksatmadan yaptırıp satmak bizden sonrakide 2-3 yıl binsin diyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------

    Bilgi bekliyoruz arkadaşalar :D

  10. #10

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı ssCi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne bloğu olursa olsun hiç fark etmez hepsi bir birine göre iyi yanları olan makinalar sadece verdiğimiz para karşılığında 2-3 yıl binmek istiyoruz bakımlarını sorunsuz aksatmadan yaptırıp satmak bizden sonrakide 2-3 yıl binsin diyoruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------

    Bilgi bekliyoruz arkadaşalar :D
    Tam olarak kaç kişisiniz ? Sürekli çoğul konuşuyorsunuz, bir grubu mu temsil ediyorsunuz ?
    ssCi bunu beğendi.

  11. #11
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Bende ufakta olsa biseyler soyliyim. Baktiginiz motorda aradiginiz ilk kriter yetkili servis bakimli olmasidir... eger bakimlari yetkili serviste yapilmissa sizde expertiz goturdugunuzde size bu motoru gozunuz kapali alin demeleri olucaktir. Ama bakimlari disarida ali usta,veli ustada yapilmistir deniyosa herzaman daha temkinli yaklasin ve servise gosterin. sonucta bu isi bilen onay vericek tek yetkili insan onlar. Sonrasida alip almamak size kalmis
    ssCi bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı ardacik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende ufakta olsa biseyler soyliyim. Baktiginiz motorda aradiginiz ilk kriter yetkili servis bakimli olmasidir... eger bakimlari yetkili serviste yapilmissa sizde expertiz goturdugunuzde size bu motoru gozunuz kapali alin demeleri olucaktir. Ama bakimlari disarida ali usta,veli ustada yapilmistir deniyosa herzaman daha temkinli yaklasin ve servise gosterin. sonucta bu isi bilen onay vericek tek yetkili insan onlar. Sonrasida alip almamak size kalmis
    Söylediğiniz durumda şöyle bir negatif şey de olabiliyor. Sürekli aynı servise götürüldüğünde servisteki kişilerle kankalık durumu olabiliyor, servis de sahibine iyilik yapmak adına bazen de olumsuz şeyleri söylemeyebiliyor. Motorun sürekli götürüldüğü servis yerine başka servisde ekspertiz yaptırılması taraftarıyım ben.
    ssCi bunu beğendi.

  13. #13
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediğiniz durumda şöyle bir negatif şey de olabiliyor. Sürekli aynı servise götürüldüğünde servisteki kişilerle kankalık durumu olabiliyor, servis de sahibine iyilik yapmak adına bazen de olumsuz şeyleri söylemeyebiliyor. Motorun sürekli götürüldüğü servis yerine başka servisde ekspertiz yaptırılması taraftarıyım ben.
    Tabiki bu konuda size katiliyorum. Onemli olan yetkili serviste kayitlarinin olmasi ayni markanin birsuru servisi var. boylece dilediginizde farkli servislere gidip expertiz yaptirabilirsiniz.
    ssCi bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    Takipteyim...
    ssCi bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    27 Haziran 2016
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam olarak kaç kişisiniz ? Sürekli çoğul konuşuyorsunuz, bir grubu mu temsil ediyorsunuz ?
    2 Kişiyiz kardeş gibi ayrılmaz motorcularız yine tanıdığımız 3-5 kişi var ama onlarla sözde kanka dediğimiz kişiler hemen hemen hepimiz sslere geçmek istiyoruz bütçelerimizde 18-23 civarı işte ekipmanlar hariç.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

    Alıntı ardacik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende ufakta olsa biseyler soyliyim. Baktiginiz motorda aradiginiz ilk kriter yetkili servis bakimli olmasidir... eger bakimlari yetkili serviste yapilmissa sizde expertiz goturdugunuzde size bu motoru gozunuz kapali alin demeleri olucaktir. Ama bakimlari disarida ali usta,veli ustada yapilmistir deniyosa herzaman daha temkinli yaklasin ve servise gosterin. sonucta bu isi bilen onay vericek tek yetkili insan onlar. Sonrasida alip almamak size kalmis
    Full servis bakımlı bulmak zor bulsamda ekspertiz ile ustaya falan göstererek işi halledebiliriz, zaten anlaşma yapıcaz adam bişi yok derse motorda, eğer çıkarsa masrafları sen ödersin yani ekspertiz işte ustanın ücreti falan bişi yoksa ben bakıcam diyecem tamam derse iş bizde zaten

    Sizin 1000lik motorunuz var peki biz 30-40 binkmde aldığımız motorlarla 80 bini görebilirmiyiz? teşekkürler efendim.

  16. #16
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı ssCi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 Kişiyiz kardeş gibi ayrılmaz motorcularız yine tanıdığımız 3-5 kişi var ama onlarla sözde kanka dediğimiz kişiler hemen hemen hepimiz sslere geçmek istiyoruz bütçelerimizde 18-23 civarı işte ekipmanlar hariç.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------



    Full servis bakımlı bulmak zor bulsamda ekspertiz ile ustaya falan göstererek işi halledebiliriz, zaten anlaşma yapıcaz adam bişi yok derse motorda, eğer çıkarsa masrafları sen ödersin yani ekspertiz işte ustanın ücreti falan bişi yoksa ben bakıcam diyecem tamam derse iş bizde zaten

    Sizin 1000lik motorunuz var peki biz 30-40 binkmde aldığımız motorlarla 80 bini görebilirmiyiz? teşekkürler efendim.
    Bunun garantisini kimse veremez ama siz elinizden geldigince zorlamadan ve zamaninda deismesi gereken butun parcalarla ve bakimlariyla bu kmleri gormesini sagliyabilirsiniz.

  17. #17
    Coach_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xciting R
    90 yıllarda yarış motoru vardı ama motosiklet yağı olmadığı için araba yağı konana hatta ayçiçek yağı konana motosikletler oldu. Bloklar patladı, debriyajlar patladı...

    Japon motorları iyidir kötüdür demiyorum 2002 gsxr 600 sürdüm yıllarca, frensiz suzukilerden. Sağlamdır. Japon motorları artısı eksi olsun sağlamdır.

    Bi laf var gülüyorum. " Zorlanmamış" ne demek ? 12.000 devir üstü çevirmemiş felan anlatıyorlar. Yarış motoru pistte kullanman için limitlerine çıkmaya uygun hazırlanmıştır. Kesiciye sokulanlar ve soğukken zorlanan motorlar hariç makinenin üretim amacı zaten 12.000 devir üstünde çık gazla frenle yat kalk vs. Aletin doğasında bu var. Piste giren motor hırpalanır ama işi bu zaten.

    Eğer yarış motoru alacaksan, piste girenler acaba çok hırpalanmışmı ? Bunu düşünmeni anlarım. Yüksek devirde sürülen, otobanda kullanılan şehir içinde " every day bike " olarak kullanılmayan motorlara bak.

    Türkiye de bilinçli kullanıcı artıyor. Düzgün motosikletler var. Seceresi belli sahipleri belli olan motosiklerler alınır. Japon motoru tercih edilir. Adam güzelce motorunu ısıtıp devirli sürmüşse otobanda gazlamışsa motor alınır.

    Hangi motordan uzak durulur ? Km si düşürülmüşten, şasesi kaynaklıdan, bakımsızdan. Cafe önüne gidip gelmeye kesiciye sokulandan. Bunlardan uzak dur. Gezen ve doğasına uygun kullanılan " yarış motoru" alınır. Bakımlarını aksarmadıkça sa sorun olmaz.

    " herşeyi senden benden çok iyi bilenler " türkiye de 20.000 km üstü motor alınmaz derler. Onlara da diyeceksin ki " herkes / sen değil " bu ülkede bu forumda motorlarına gayet temiz bakan, bakımlarını yaptıran ve doğasına uygun kullanan var.

    İyice araştırırsan gönlünden geçene kavuşursun. Önce tam olarak ne istediğini belirle.
    DarkWheel, Enes Bakır, ssCi ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #18
    metinkilic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S ABS
    Ben her zaman şunu öneririm. Motordan önce sahibine bakın. Zaten bu size fikir verecektir. Sahibi düzgün, eğitimli, kaliteli, efendi birisi ise, motoruna çok iyi bakmıştır. Yola çıkıp artistik yapmamıştır. Efendi efendi motorunu kullanmıştır. Ekspertiz de yaptırıp alırsınız. Zaten bu tip arkadaşlar her şeyi tüm açıklığı ile size anlatırlar. Ama adam çakal ise, bana bedava motorunu vermeye kalksa ben şahsen almam. Kilometresi yüksek motordan endişe etmeyin. Zira düşürülmemiştir. Gerçek halidir. Satıcıda dürüsttür.
    Bu arada; Yargıtay kararları var. Kilometre ile oynamak dolandırıcılık kapsamındadır. Hem hapis hem de çok ciddi para cezaları kesiliyor artık. Memleketimde ki çakalları uyarmak benden olsun.
    gursus, DarkWheel ve ssCi bunu beğendiler.

  19. #19
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    Coach_k ve metinkılıc isimli üyelerin yazdıklarının altına imzamı atıyorum bu konunun cevabı budur.
    Coach_k, dundanbiri ve ssCi bunu beğendiler.

  20. #20
    izmir3535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha tdm900
    35 bin 60 bin 100 bin deki bir Japon motosikleti için bu rakamlar kilometre değildir. Zaten 50 bin deki motosikleti bile insanlar arasında motosiklete bitmiş gözüyle bakılması cahillikten başka bisey değil. Diyelim ki her yağ değişimini 2000 km blie gelirseniz yine motoru bitiremessiniz. Arabaların motor ömürleri 400 bin ila 700 bin km arasında değişirken motosikletleri 50 bin km de neden bitmiş gözüyle Bakılıyor. Motosikletin silindirleri plastikten mi . alacağın motosikletin motor km ömrünü yetkili servise sorun ona göre alın. Olay bu kadar basit.35 binde 50 binde bir motor için yolun başı diyen arkadaşımız çok doğru söylemiş. Psikolojik olarak etkilenmiyor insanlar galiba motosiklet küçük bir araç olunca motor omrude az dır gibisinden Japon motosikletleri 400 bin km ye kadar motor ömürleri vardır.
    ssCi ve Coach_k bunu beğendiler.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)