Şukla diğer adıyla Motokrostan bahsediyorsunuz değil mi.
Aynı zamanda suzuki bayisi orası ve dl 650 mi birkere bakıma götürdükten sonra hallaeri hareketleri ve işçilikleri sebebi ile birdaha önünden bile geçmeyeceğim bayi olur kendisi.
Şukla diğer adıyla Motokrostan bahsediyorsunuz değil mi.
Aynı zamanda suzuki bayisi orası ve dl 650 mi birkere bakıma götürdükten sonra hallaeri hareketleri ve işçilikleri sebebi ile birdaha önünden bile geçmeyeceğim bayi olur kendisi.
Sıkıntılı servis panayırda ki mi
eee arkadaşlar bakkala manava kuralkan holding motosiklet bayiliği verir ise olacağı o bende bajaj boxer alınca benden avantadan para almışlardı meğer verdiği hediye kaskın parasını almış bende gittim tesisat aldım kask kıyafet sonra dükkana gittim benden niye almadın niye alayım adam gibi davranmadın ki adam gibi davranaydın alışveriş yapardık bajaj mı asla arkadaşlar daha bajaj yanından geçmem malı mal değil bayiler üç kağatçı kazıkçı servisler vampir gibi daha işim olmaz
Üç hafta önce arkadaşımız kaza yaptı 200 ns ile. Motorda hasar var ve sigortadan yapılması için bıraktık şukla motor a, hani şu konuyu açan arkadaşın bahsettiği servisten bahsediyorum. Üç haftadır bir defa bile aramadılar. hadi araya bayram tatili falan da girdi diyelim. Kontrol için gittim bıraktığımız gibi duruyor. Soru soruyorum exper bekliyor parça bekliyor vs. Kazadan sonra bırakmayalım servise parçalarını alalım ben yapıcam sana dedim motorunu arkadaşa baştan ok dedi ve aynı servisi aradım jant varmı dedim var yok ama 3 güne getiririz dedi. O ara askıya aldık ve sonradan servise bırakalım dedik. Bana üç güne gelir diye satmaya çalıştığı jant 3 haftaya nasıl gelmez. Acayip umursamaz ve alaycı bir esnaf. Sırf bu yüzden uzak duruyorum marka dan. Ben de Kemalpaşa' lıyım ve oranın servis ustasını belki 20 yıldır tanırım. Efendi ve işini düzgün yapan biri. 90 km çok uzak değil. Gidin oradaki servisle muhatap olun, hem gezinti olur hemde kaymaklı kemalpaşa yer dönersiniz.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Günlük düşünen tipik türk esnafı zihniyeti anlaşılan ( Bu arada konu dışı gelen suriye'liler esnafı epey zorlayacak , genel olarak iş disiplinleri ve eğitimleri iyi - akp'lilerle bir konuda uzlaştım sonunda-üç beş seneye piyasada ciddi yer edinirler),günlük düşünen zarar eder , Bajaj'ın başarı grafiği ortada bunun sokağa yansımasını da çoğumuz görüyoruz , satıştan bir kere para kazanırsın , servisten sürekli.
Gitmemek daha iyi çünkü bu kafa yapısından iyi hizmet almanın pek mümkün olmayacağını düşünüyorum , Bajaj'ında bu tarz servislerini uyarması olmuyor ise yolunu ayırması şart.2 servise gittim İstanbul'da şu ana kadar birisi sürekli gittiğim (motoser- http://www.motoser.com/ ) diğeri ( Oktay motor - http://www.oktaymotor.com/ ) ikisi de oldukça iyi , motoser'de daha motorumun ertesi güne kaldığını bilmiyorum hep aynı gün teslim aldım.
o motorcudan senin motoruna hayır gelmez. bedava baksalar tavsiyem uğrama.
Biri gelip beni saatlerce uğraştırip mali almasa,sonrada nispet yapar gibi başka yerden aldığı motoru bakıma getirse tepki aynı olurdu yokuşa sürerdim.
O panayırdakinden bende çok çektim şuan aldığım motoru ordan aldım motoru aldığımdan beri 1. Vitesten 2. Vitese atarken tak sesi vardı adamlara motoru gösterdim motor burda kalsın dedi iyi dedim bıraktım 3 gün sonra gittim motor güneşin altında duruyor hiçbirşey yapılmamış bende sinirlenip motoru aldım kuralkana mail attım başka teknik servise verin dedi bende besyoldaki teknik servise verdim o da arızayı bulamadı motorda sorun yok dedi adamlar motoru sana iteleyince artik motorun yüzüne bakmıyorlar geçen de panayırda ki motorcu ya bajaj test etmek için gittim taa ki motorun üstüne oturana kadar motoru çok severdim test ettikten sonra vazgeçtim motor hoşuma gitmedi
Ekrem bey burada yazılan şikayetleri umarım bahsedilen bayiye okutur...
Hint ve çin malı motosikletlerden mümkün olduğunca uzak durmak gerek, bunların servisleri de zaten genelde merdiven altı bisiklet tamircileri oluyor. Bende de çin malı var servisine gittim(aynı zamanda Hero markasınında servisi), adamlar işi garantiden bedavaya getireceğimi düşünerekten 40 takla atıyolar yapmamak için ''yok o ses normal,bu ses normal kafana takma'' UĞRAŞMIYORLAR. Alın japon rahatınıza bakın.
garantinin devam etmesi için kağıtta bakım aralıkları var orayı mühürlemesi gerekiyor o yüzden kağıt istemiştir
adamlarda esnaf ağzı yok tok satıcı bunlar adam gibi durumu özetlese bir şey olmayacak
ÖNCELİKLE HEPİNİZE İYİ GÜNLER SERVİSİMİZ HAKKINDA YAPMIŞ OLDUĞUNUZ YORUMLARI OKUDUK İYİ KÖTÜ TEŞEKKÜR EDERİZ. BİZİM BAYİİMİZE İLK GELDİĞİNİZDE YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM EHLİYETİNİZ OLMADIĞI İÇİN TEST'E VEREMEMİŞTİK MOTORU FAKAT BİZİM USTAMIZ SİZİ MOTOR DA ARKASINA ALIP TEST'E ÇIKARMIŞTI VE MOTORLA İLGİLİ BÜTÜN BİLGİLERİ TAM VE DETAYLI OLARAK VERMİŞTİ. SİZDE SERVİSİMİZDE ÇIKARKEN MEMNUN KALIP TEŞEKKÜR ETMİŞTİNİZ. SERVİS İLE İLGİLİ DE HER BAKIMA GELEN MOTORU GARANTİ BELGESİNİ YANINDA İSTİYORUZ ÇÜNKÜ GARANTİDEN HERHANGİ BİR PROBLEM OLUR İSE ZAMAN KAYBI OLMASIN DİYE VE BİZ ONU KAŞELİYORUZ SİSTEME BAKIMLARI İŞLİYORUZ. BİZDEN BAŞKA OLUR DA SERVİS E GİTTİĞİNİZ ZAMAN GARANTİDEN İŞLEM YAPMAK İSTER İSE VE BELGE DE KAŞE OLMAZSA HİÇ BİR İŞLEM YAPAMAZ VE TEKRAR UĞRAŞMAK ZORUNDA KALIRSINIZ VEYA MOTORUNUZU YARIN ÖBÜR GÜN SATTIĞINIZ ZAMAN GARANTİ BELGESİNDE KM BAKIMI İŞLENMEMİŞ OLURSA BU PROBLEME DÖNÜŞEBİLİYOR. BİR DİĞER KONU İSE , KAZALI ARACIN DOSYALARI AYNI GÜN İÇİNDE AÇILIR ANCAK EKSPER ONAY VERMEDİKÇE BİR TANE CİVATASINI BİLE MALESEF DEĞİŞTİREMİYORUZ KAZALI DOSYALAR DA SÜREÇ BİRAZ UZUN SÜREBİLİYOR. YILLARDIR BU İŞİ YAPIYORUZ VE BİR ÇOK BÜYÜK MARKA İLE ÇALIŞIYORUZ . SERVİSİMİZİN HERHANGİ BİR YANLIŞI MEVCUT İSE TARAFINIZDAN ÖZÜR DİLERİZ..
Bayi üyelik açmış özür dilemiş, büyük erdem göstermiş bence tatlıya bağlayın derim.. Tabi büyük harf yasak o ayrı
Ben motorumla ilgili tüm evraklarımı yanında taşıyorum.
Sizin karşılaştığınız durum üzücü umarım tecrübe olur.
Ben an itibariyle İzmir, Karşıyaka servisinden gayet memnunum. Her şekilde ilgi alaka gösteriyorlar. (Daha önce başka servisle sorun yaşamıştım.)
Bazı arkadaşlar japon iyi, hint kötü demiş. Genellemeye gerek yok. Hint ve japon motorumda da sorun yaşadığım oldu.
Bu Servisler de internet ortamı olmasa hayatta geri vites yapmazlar başıma geldi daha evvel japon markasıydı hintli değildi..servislerle fazla yüz göz olmaya gelmez bunların en iyisinin bile eline düşmeyeceksin anahtar tutmayı öğrenmek lazım
Ellerinede düştümü aynı ameliyat masasındaki hasta gibi oluyoruz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)