boy sıkıntısı ve ilk motor
Reklamlar
-
Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutlarım.Burada yeniyim ve etrafımda hiç motorcu olmadığından sorularımı sorabileceğim tek kişi sizlersiniz böyle bir konu önceden açılmış ya da üstünde yüzlerce kez konuşulduysa affedin lütfen.Sorularıma dönecek olursam ehliyetimi 2015 yazında aldım ve ilk motorumu şu sıralar almayı düşünüyorum.Boyum 1.92 ve biraz yapılıyım öyle çok bir bütçemde yok maksimum 8-10 arası çıkabilirim ( ekipmanlar hariç ) Aklımda pulsar 200 ns var hemen evimizin önünde bayiside vardır hatta ( istanbul kadıköyde oturuyorum ) ama hep bir cruiser sevgiside vardır içimde gv 250 yada diğer modeller.Öyle motor altımda ufak kalmış falan gibi dertlerim yok nede olsa ilk motorum amaç öğrenmek ve keyfini sürmek fakat tabiki altımda bisiklet gibi kalmasınıda istemiyorum Bana bir yol gösterin abilerim kardeşlerim her türlü öneri ve fikirlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
Öyle motor ufak kalmış falan diye dertlerin olmayacak ama zorlanacaksın bence, 250 cc düşünüyorsan Suzuki İnazuma öneririm...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
Suzuki Inazuma
Honda CRF 250 L
Hyosung GV250
Hyosung GT250R
Honda CBR 250R
Regal Raptor 250/350 Daytona
Bunlara binersen küçük kalmazın.
CBR 250R olmaz diyenler çıkıcaktır ancak benim arkadaşım biniyor 1.90 boyunda.
-
bunlardan bir çoğu bütçemi aşıyor.Hyosung gv 250 , daelim daystar 250 bu tarz motorlar altımda nasıl durur ya da önerirmisiniz bir pulsar 200 ns yerine.
-
tam sağ tam sol dönerken bacak boyundan dolayı zorluk yasayabilirsin bu tarz 250 lik motorlarda, çok ruzgar alırsın boyundan dolayı, ama yapacak bişey yok biraz daha kaslı buyuk bir motora gecmeden tecrube edinmelisin, pulsar iyidir hyosunga girme derim.. gv 250 bolumunde bir çok sorun oldugunu yazan arkadaşlar var bir bakmanı ve okumanı oneririm...
-
Arkadaşın Pulsar NS 200 üne bindim. 1.93 boy ve 120 kiloyum. Altımda ufak kalmadı ve ben çok rahattım. Sürüş çok zevkliydi. CRF almamış olsam çinli bir cruiser yerine kesin Pulsar NS 200 veya yeni RC 200 alırdım.
-
Serkan8 adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutlarım.Burada yeniyim ve etrafımda hiç motorcu olmadığından sorularımı sorabileceğim tek kişi sizlersiniz böyle bir konu önceden açılmış ya da üstünde yüzlerce kez konuşulduysa affedin lütfen.Sorularıma dönecek olursam ehliyetimi 2015 yazında aldım ve ilk motorumu şu sıralar almayı düşünüyorum.Boyum 1.92 ve biraz yapılıyım
öyle çok bir bütçemde yok maksimum 8-10 arası çıkabilirim ( ekipmanlar hariç ) Aklımda pulsar 200 ns var hemen evimizin önünde bayiside vardır hatta ( istanbul kadıköyde oturuyorum ) ama hep bir cruiser sevgiside vardır içimde gv 250 yada diğer modeller.Öyle motor altımda ufak kalmış falan gibi dertlerim yok nede olsa ilk motorum amaç öğrenmek ve keyfini sürmek fakat tabiki altımda bisiklet gibi kalmasınıda istemiyorum
Bana bir yol gösterin abilerim kardeşlerim her türlü öneri ve fikirlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
http://cycle-ergo.com/ burdan bakabilirsin alacağın motorun üzerinde vucüt ölçülerinle nasıl gözükeceğine.
-
selam. arkadasım bende 1,95 boyunda iri bi adamım ben pulsar 200 ns kullanıyorum uzun yolda yaptım kısada cok rahatım. motorumu da bay-moto dan aldım.tavsiye ederim.
-
teşekkürler yorumlarınız için pulsar 200 ns şuan ilk önceliğim dediğiniz gibi zaten ilk motorum ve tecrübe edinmek asıl amaç.
-
09 Temmuz 2016, 10:40
#10
bütçe olarak size en uygun pulsar gibi gözüküyor. ben karar aşamasındayım forumdaki arkadaşlar sağolsun güzel tavsiyeler verdiler. hayırlısı olsun şimdiden.
-
09 Temmuz 2016, 12:53
#11
Bugun regal raptor 250 ye baktik bütçe olarak o fiyata çıkmayı dusunuyorum 10.200 dediler.Motor hakkında dusunceleriniz neler
-
09 Temmuz 2016, 13:09
#12
Benzer dertlere sahibim ben de, sonbaharda ilk motorumu alacağım kısmetse. Gv250 düşünüyordum fakat şu an durumu malum.. inazumada rahat edemedim nedense ve pulsarın biraz spor havası çok hoşuma gitmiyor. İyi bir eğitim ve birkaç ay trafiğe çıkmadan çalışarak gs 650 almayı planlıyorum.
Normalde 250cc üstüne satece başlangıcta değil sonrasında da çıkmayı planlamıyordum açıkcası, hem yeterliliğinden hem de tasarrufundan ama ne yazık ki boydan dolayı seçenek bulamıyorum :/
-
09 Temmuz 2016, 13:17
#13
bu boya enduro olmaz. motor zaten yüksek sende uzunsun düdük gibi durursun. chopper yapman lazım. yüksek gidon takar ortalığın tozunu alırsın
-
09 Temmuz 2016, 13:18
#14
Regal raptor 250 ye oturdum bir baktim boy olarak bir sıkıntı yoktu rahattim ama motor hakkında pek bilgim olmadigi icin ve heryerde kotulendigi için ikilemdeyim bende
-
09 Temmuz 2016, 13:26
#15
DKN adlı üyeden alıntı
bu boya enduro olmaz. motor zaten yüksek sende uzunsun düdük gibi durursun. chopper yapman lazım. yüksek gidon takar ortalığın tozunu alırsın
Ne alaka? Uzun boy olunca alçak motor mu kullanmak lazım? Benim boyum 1.93 ve Honda CRF 250 L kullanıyorum öyle düdük gibi durmuyorum. Hatta herkes iyi ki bunu almışın tam sana göre dedi.
Lütfen hayali yorumlar yapmayalım.
Serkan8 adlı üyeden alıntı
Regal raptor 250 ye oturdum bir baktim boy olarak bir sıkıntı yoktu rahattim ama motor hakkında pek bilgim olmadigi icin ve heryerde kotulendigi için ikilemdeyim bende
Memnun olanı da çok olmayanıda. Çinlide olay biraz piyango misali bahtına ne çıkarsa. Sen motora iyi bakar düzgün kullanırsan pek sıkıntı çıkarmaz ancak çinli bu illa sıkıntı çıkarıcak sorunsuz çinli diye bişi olmaz.
-
09 Temmuz 2016, 13:32
#16
AWESQME adlı üyeden alıntı
Ne alaka? Uzun boy olunca alçak motor mu kullanmak lazım? Benim boyum 1.93 ve Honda CRF 250 L kullanıyorum öyle düdük gibi durmuyorum. Hatta herkes iyi ki bunu almışın tam sana göre dedi.
Lütfen hayali yorumlar yapmayalım.
acaba gördüklerim arasından biride sen miydin ?
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
09 Temmuz 2016, 13:34
#17
selsa adlı üyeden alıntı
Benzer dertlere sahibim ben de, sonbaharda ilk motorumu alacağım kısmetse. Gv250 düşünüyordum fakat şu an durumu malum.. inazumada rahat edemedim nedense ve pulsarın biraz spor havası çok hoşuma gitmiyor. İyi bir eğitim ve birkaç ay trafiğe çıkmadan çalışarak gs 650 almayı planlıyorum.
Normalde 250cc üstüne satece başlangıcta değil sonrasında da çıkmayı planlamıyordum açıkcası, hem yeterliliğinden hem de tasarrufundan ama ne yazık ki boydan dolayı seçenek bulamıyorum :/
Sakın başlangıçta 250cc üstüne çıkmayın hele ki GS 650 filan aman ha. Öyle trafiğe çıkmam kapalı alanda çalışırım demek ile olmuyor malesef. Ne kadar kapalı alanda çalışıcaksınız? 1 hafta? 2 hafta? 3 ay? Trafiğe alışma süreci zaten 1 ay (ilden ile değişir). Kapalı alanda herşey çok güzel olabilir ama trafikte ani bir şeyde napıcaksınız? Onun çalışmasını nasıl yapıcaksınız? Altınızda hayvan gibi bir motor ve sonuç hop yerde. Bence o işe hiç bulaşmayın. Boyunuz kilonuz ne olursa olsun alın bi 250cc kendinizi geliştirmeye bakın.
Bende sizin kafanızdaydım şimdi iyi ki 250cc almışım diyorum. Translap alıcaktım ve eğer Translap alsaydım karşılaştığım bazı durumlarda %100 kaza yapmıştım. Beni kurtaran 250cc bir motora binmem oldu.
İleride GS düşünüyorsanız gidin CRF alın WR125X/R alın pişman olmazsınız emin olun. 6 ay sonra satar cc yükseltirsiniz. Hem de değer kaybetmez aldığınız fiyata satarsınız. (tabi 2. el alırsanız)
DKN adlı üyeden alıntı
acaba gördüklerim arasından biride sen miydin ?
O senin gözünün bozukluğu.
-
09 Temmuz 2016, 13:37
#18
Motora kendimden bile iyi bakarim onda bir suphem yok.motorun şekli falanda tam istedigim gibi ama markasi beni korkutuyor
-
09 Temmuz 2016, 13:41
#19
AWESQME adlı üyeden alıntı
Sakın başlangıçta 250cc üstüne çıkmayın hele ki GS 650 filan aman ha. Öyle trafiğe çıkmam kapalı alanda çalışırım demek ile olmuyor malesef. Ne kadar kapalı alanda çalışıcaksınız? 1 hafta? 2 hafta? 3 ay? Trafiğe alışma süreci zaten 1 ay (ilden ile değişir). Kapalı alanda herşey çok güzel olabilir ama trafikte ani bir şeyde napıcaksınız? Onun çalışmasını nasıl yapıcaksınız? Altınızda hayvan gibi bir motor ve sonuç hop yerde. Bence o işe hiç bulaşmayın. Boyunuz kilonuz ne olursa olsun alın bi 250cc kendinizi geliştirmeye bakın.
Bende sizin kafanızdaydım şimdi iyi ki 250cc almışım diyorum. Translap alıcaktım ve eğer Translap alsaydım karşılaştığım bazı durumlarda %100 kaza yapmıştım. Beni kurtaran 250cc bir motora binmem oldu.
İleride GS düşünüyorsanız gidin CRF alın WR125X/R alın pişman olmazsınız emin olun. 6 ay sonra satar cc yükseltirsiniz. Hem de değer kaybetmez aldığınız fiyata satarsınız. (tabi 2. el alırsanız)
Dediklerini sürekli ben de kendime tekrarlarım, haklısın kesinlikle. Kullandığın motoru da çok severim deneme şansım oldu, kilo da olduğundan benim için biraz dengesiz geldi sürüşü, kontrolünde daha çok zorlandım. Gs 650de çok rahattım sürüş ve güven hissinden dolayı. Zaten kendimle çelişir durumdayım biraz, zamana bakacağım artık İyi bir eğitim ve 30 yaşında olmanın getirdiği hafif olgunluğa güveniyorum biraz. Ama dediğin gibi bunlar bu yöne ikna olma cümlelerim şimdilik, hayırlısı hehe.
-
09 Temmuz 2016, 13:46
#20
AWESQME adlı üyeden alıntı
O senin gözünün bozukluğu.
gözüm bozuk olsa nasıl yorum yapıcam en basit şekilde örnek veriyorum tabi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)